Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Швидкозшивач картонний, лоток для паперів вертикальний, папка-реєстратор А4
Очікувана вартість
19 135,00 UAH
UA-2020-07-03-003752-b 7ef3de9ca5484389a84bec5ebed7e0b0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романюк Михайло Борисович


380412431522
energiya@zu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський державний університет імені Івана Франка
Код ЄДРПОУ: 02125208
Вебсайт: http://zu.edu.ua/
Місцезнаходження: 10008, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. В.Бердичівська, 40
Контактна особа: Романюк Михайло Борисович
,380412431522
energiya@zu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22850000-3: Швидкозшивачі та супутнє приладдя


Швидкосшивач картонний; лоток для паперів вертикальний Optima, метал сітка, чорний; папка-реєстратор А4 Economix, 70 мм, синя; папка-реєстратор А4, 50 мм, синя (зібрана)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 штуки
Швидкозшивач картонний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. В.Бердичівська, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22850000-3 — Швидкозшивачі та супутнє приладдя
76 штуки
Лоток для паперів вертикальний Optima, метал сітка, чорний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. В.Бердичівська, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22850000-3 — Швидкозшивачі та супутнє приладдя
161 штуки
Папка-реєстратор А4 Economix, 70 мм, синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. В.Бердичівська, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22850000-3 — Швидкозшивачі та супутнє приладдя
99 штуки
Папка-реєстратор А4, 50 мм, синя (зібрана)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. В.Бердичівська, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22850000-3 — Швидкозшивачі та супутнє приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється у розмірі 100% по факту поставки Товару, але не пізніше 30 банківських днів з моменту поставки Товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

03 липня 2020 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Козакевич Сергій Борисович
#2805601235
Переможець 19 135,00
UAH
03 липня 2020 15:34

Документи

03 липня 2020 15:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 15:36
Договір 81 Козакевич_к. 2285-3_19135,00 грн..PDF укладений
03 липня 2020 15:35

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Швидкозшивач картонний 300 штуки 2,15
UAH
Лоток для паперів вертикальний Optima, метал сітка, чорний 76 штуки 115,00
UAH
Папка-реєстратор А4 Economix, 70 мм, синя 161 штуки 37,50
UAH
Папка-реєстратор А4, 50 мм, синя (зібрана) 99 штуки 37,50
UAH