Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт ( поточний ремонт огорожі філії МЗОШ№19 за адресою; м.Миколаїв, вул.Чайковського 25-А)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-07-03-003629-a 9d368644429b48a0a2f579da49ce1414
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Копотієнко Ганна Вікторівна

+380938586397 buh_zosh_19@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Миколаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 19 Миколаївської міської ради Миколаївської області
Код ЄДРПОУ: 24780190
Місцезнаходження: 54042, Україна , Миколаївська обл., Mykolaiv, Peredova street 11-А
Контактна особа: Копотієнко Ганна Вікторівна
+380938586397
buh_zosh_19@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 12:37
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2020 22:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 14:20
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


1. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, орган місцевого самоврядування, бюджетна установа. 2. Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська та з урахуванням вимог тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт ( поточний ремонт огорожі філії МЗОШ№19 за адресою; м.Миколаїв, вул.Чайковського 25-А)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54018, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Чайковського 25-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Попередня оплата складає 30% Згідно з Постановою КМ України № 1070 від 04.12.2019 року та ПОЛОЖЕННЯ затвердженого наказом управління освіти Миколаївської міської ради від 04.02.2020 №46 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на Поточний ремонт огорожі МЗОШ № 19 (філія) вул. Чайковського, 25-а в м. Миколаєві Демонтаж металевої огорожi з сiтчастих панелей по металевих стовпах без цоколя, висотою до 1,7 м Розбирання бетонних фундаментiв Демонтаж металевих ворiт Улаштування металевих ворiт без хвiртки (Б/У) Установлення металевої огорожi з сiтчастих панелей по металевих стовпах без цоколя, висотою – 1.5 м Установлення металевої огорожi з сiтчастих панелей по металевих стовпах без цоколя, висотою до – 2 м металевих стовпах без цоколя, висотою до 1,7 м Ремонт б/у воріт, улаштування металевого листа 1,5 м2 товщина 1,5 мм Виготовлення секції із канілірованой сітки огорожі 2*2-4м2 Виготовлення секції із канілірованой сітки огорожі 2*1,5 м2 Сітка металева товщина проволки 4мм, розмір 2*2, кутник 45шт-8м, проф труба 25*25- 2 метра Фарбування металевої огорожі в сірий колір 455 м2 Виготовлення воріт із канілірованой сітки 6 м2 Улаштування воріт 6 м2 Улаштування замка Виготовлення хвіртки із канілірованой сітки 1*1.5м Улаштування металевих стовпів для огорожі ( проф труба60*60) Бетонування стовпів огорожі 133шт Викопування ям під стовпи Вивезення сміття після завершення ремонтних робіт. Гарантія на виконані роботи не менше 2-х років Аванс 10 Банківські 30
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 липня 2020 12:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 12:38
ТД Забор.docx
05 липня 2020 12:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 13:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 12:38
ТД Забор.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-03-003629-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП "УСАТА КАТЕРИНА ВАСИЛІВНА", Код ЄДРПОУ:3411414381
Дата подання: 07 серпня 2020 16:14
Вимога про відхилення тендерної пропозиції переможця
Тендерна пропозиція ФОП Волошина О.Г. не відповідає вимогам законодавства про закупівлі та тендерної документації
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

07 серпня 2020 16:14
Вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-03-003629-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "УСАТА КАТЕРИНА ВАСИЛІВНА", Код ЄДРПОУ:3411414381
Дата подання: 14 серпня 2020 15:53
Оскарження рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівлі
Замовником, при визначенні переможця процедури закупівлі, порушено вимоги тендерної документації та Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 серпня 2020 20:34
рішення про прийняття 15682 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 18 серпня 2020 20:34
рішення від 11.09.2020 №17104.pdf
Дата публікації: 16 вересня 2020 20:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» частина 22 статті 18 Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковим для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження прийняте за результатами розгляду органу оскарження , не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30днів з дня його прийняття органом оскарження. Відповідно до рішення Колегії, необхідно скасувати рішення про визначення ФО-П Волошина Олександра Геннадійовича переможцем процедури закупівлі – « ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб- порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07-03-003629-a.
Дата виконання рішення замовником: 22 вересня 2020 15:34

Документи подані скаржником

14 серпня 2020 15:07
Скарга.pdf

Документи подані замовником

21 серпня 2020 13:53
Пояснення по суті Скарги

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НIКБI ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 422 778,76
UAH
359 997,00
UAH
Документи
ФОП Волошин Олександр Геннадійович 448 732,00
UAH
360 000,00
UAH
Документи
ФОП "УСАТА КАТЕРИНА ВАСИЛІВНА" 468 642,86
UAH
362 777,00
UAH
Документи
ТОВ "ЮЛ-СТРОЙ" 485 515,00
UAH
485 515,00
UAH
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 12:20
Електронний підпис
23 вересня 2020 12:12
відгук на аналог догов.pdf
23 вересня 2020 12:01
відгук на аналог догов.pdf
19 липня 2020 13:52
Електронний підпис
19 липня 2020 13:50
Кошторис _19.pdf
18 липня 2020 15:46
Довідка не банкрут.pdf
18 липня 2020 15:46
Заборгованність.pdf
18 липня 2020 15:45
Аналогічний договір.pdf
18 липня 2020 15:45
Виписка ЄДРЮО .pdf
18 липня 2020 15:45
Статут.pdf
18 липня 2020 15:45
Довідка про санкції.pdf
18 липня 2020 15:45
Опис .pdf
18 липня 2020 15:45
СЕРТИФІКАТ огорожа.pdf
18 липня 2020 15:45
Проект договору.pdf
18 липня 2020 15:45
Довідка Субпідряд.pdf
18 липня 2020 15:45
Витяг ПДВ.pdf
18 липня 2020 15:45
Довідка Згода ст 41.pdf
18 липня 2020 15:45
Відгук.pdf
18 липня 2020 15:45
Довідка персонал.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 15:48
Електронний підпис
02 жовтня 2020 15:40
довідка
02 жовтня 2020 15:39
довідка
02 жовтня 2020 15:38
довідка
02 жовтня 2020 15:37
довідка про несудимість
24 вересня 2020 12:05
Електронний підпис
24 вересня 2020 11:41
довідка
24 вересня 2020 11:32
довідка
24 вересня 2020 11:30
довідка
11 серпня 2020 17:10
Електронний підпис
11 серпня 2020 15:26
довідка
11 серпня 2020 15:23
довідка
11 серпня 2020 15:22
довідка про несудимість
17 липня 2020 17:25
Електронний підпис
17 липня 2020 17:25
Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf
17 липня 2020 17:25
випискаВолошин.pdf
17 липня 2020 17:24
111.pdf
17 липня 2020 17:24
АКТ ЗАВІРЕНИЙ.pdf
17 липня 2020 17:24
СМЕТА СКАН.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 16:39
Електронний підпис
17 липня 2020 16:27
Згода техзавдання.pdf
17 липня 2020 16:27
Довідки ст. 17 Закону.pdf
17 липня 2020 16:27
Довідка ст. 41 Закону.pdf
17 липня 2020 16:27
Довідка санкції.pdf
17 липня 2020 16:27
Довідка обладнання.pdf
17 липня 2020 16:27
Виписка.pdf
17 липня 2020 16:27
2146-20.zip
17 липня 2020 16:27
49.imd

Публічні документи

19 липня 2020 21:40
Електронний підпис
19 липня 2020 21:38
key_1002559476_1137093942.jks
19 липня 2020 21:38
Статут.pdf
19 липня 2020 21:38
Сертифікат інженера.pdf
19 липня 2020 21:38
Проект договору.pdf
19 липня 2020 21:38
Паспорт директора.pdf
19 липня 2020 21:38
Опис документів.pdf
19 липня 2020 21:38
Лицензия.pdf
19 липня 2020 21:38
Лист гарантія.pdf
19 липня 2020 21:38
ИНН директора.pdf
19 липня 2020 21:38
Документы АВК 5.pdf
19 липня 2020 21:38
Договора ЦПХ.pdf
19 липня 2020 21:38
Выписка.pdf
19 липня 2020 21:38
Витяг.pdf
19 липня 2020 21:38
Витяг з протоколу.pdf
19 липня 2020 21:38
Витяг з податкової.pdf
19 липня 2020 21:38
Аналогічний договір.pdf
19 липня 2020 21:38
G0720-9733-G_Zayava_Cover_fax_PROZORRO.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НIКБI ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ФОП Волошин Олександр Геннадійович

ФОП "УСАТА КАТЕРИНА ВАСИЛІВНА"

ТОВ "ЮЛ-СТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "НIКБI ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#40290643
Рішення скасоване 359 997,00
UAH
22 вересня 2020 15:34
ФОП Волошин Олександр Геннадійович
#3087116998
Рішення скасоване 360 000,00
UAH
22 вересня 2020 15:34
ТОВ "НIКБI ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#40290643
Відхилено 359 997,00
UAH
23 вересня 2020 16:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 вересня 2020 15:37
ФОП Волошин Олександр Геннадійович
#3087116998
Переможець 360 000,00
UAH
25 вересня 2020 12:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 вересня 2020 16:09

Документи

05 серпня 2020 11:55
Електронний підпис
05 серпня 2020 11:53
Протокол 5.pdf
24 липня 2020 11:14
Протокол №4
24 липня 2020 11:13
Протокол №4

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - всупереч вимогам п 1.3 IV до тендерної документації для підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме: 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: - у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначається інформація про наявність обладнання учасника для виконання зазначених видів робіт не зазначена інформація: власне, або таке що перебуває в користуванні; 2. п 1.1 IV наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного ( аналогічних) за предметом закупівлі договору ( договорів) відповідно до статті 16 Закону, а саме: Вказаний відгук стосується вже виконаних договорів та повинен бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Враховуючи положення ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути вищезазначені невідповідності шляхом подання таких документів: - Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з зазначенням інформації власне або таке, що перебуває в користуванні; - Відгук від управління освіти Миколаївської міської ради, який має містити інформацію про відсутність ведення претензійно-позовної роботи щодо учасника, виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної процедури закупівлі в електронній системі закупівель. - Сканований оригінал відгуку від контрагента щодо якості виконаного договору, який вказаний як аналогічний. Відгук повинен містити предмет договору, його дату, номер та ціну, реквізити Замовника (повне найменування, адреса, прізвище, ім’я, по-батькові контрагента, його контактний номер телефону), інформацію про термін, якість виконаних робіт та підтвердження виконання договору на дату надання відгуку, який вказаний учасником, підписаний особисто керівником (директором) контрагента.

Документи

23 вересня 2020 16:06
Електронний підпис
23 вересня 2020 16:02
Протокол 8.jpg
22 вересня 2020 15:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - всупереч вимогам п 1.3 IV до тендерної документації для підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме: 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: - у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначається інформація про наявність обладнання учасника для виконання зазначених видів робіт не зазначена інформація: власне, або таке що перебуває в користуванні; 2. п 1.1 IV наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного ( аналогічних) за предметом закупівлі договору ( договорів) відповідно до статті 16 Закону, а саме: Вказаний відгук стосується вже виконаних договорів та повинен бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Враховуючи положення ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути вищезазначені невідповідності шляхом подання таких документів: - Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з зазначенням інформації власне або таке, що перебуває в користуванні; - Відгук від управління освіти Миколаївської міської ради, який має містити інформацію про відсутність ведення претензійно-позовної роботи щодо учасника, виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної процедури закупівлі в електронній системі закупівель. - Сканований оригінал відгуку від контрагента щодо якості виконаного договору, який вказаний як аналогічний. Відгук повинен містити предмет договору, його дату, номер та ціну, реквізити Замовника (повне найменування, адреса, прізвище, ім’я, по-батькові контрагента, його контактний номер телефону), інформацію про термін, якість виконаних робіт та підтвердження виконання договору на дату надання відгуку, який вказаний учасником, підписаний особисто керівником (директором) контрагента.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2020 12:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Волошин Олександр Геннадійович
#3087116998
360 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 14:44
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 11:14
ДУ 4.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 11:10
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 14:13
ДУ _3.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 14:06
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 09:21
Додаткова угода _ 2.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 09:18
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2020 14:32
ДУ 1.pdf зміни до договору
07 жовтня 2020 14:30
Договірна ціна.pdf зміни до договору
07 жовтня 2020 14:30
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 14:42
Дог 19-8.pdf укладений
06 жовтня 2020 14:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: Договір 19-8
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: Договір 19-8
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: Договір 19-8
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ№3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: Договір 19-8
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 360 000,00
UAH