Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бібліотечна техніка для Лозуватської бібліотеки
Очікувана вартість
8 630,00 UAH
UA-2020-07-03-003624-a 07faf4654b33448db86bc9c60a46420f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Олександрівна Хорольська

+380671808331 upravlinnya.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРИВОРІЗЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41597964
Місцезнаходження: 53020, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Лозуватка, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 1
Контактна особа: Олена Олександрівна Хорольська
+380671808331
upravlinnya.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


1. Книжковий формуляр.Білий картон. 80 г/м (Компл. 500 шт.) компл. 12
2. Кишенька для книги (100 шт) компл. 2
3. Листок строку повернення горизонтальний. (Картон білий) 500шт компл. 12
4. Поличний роздільник Т-подібний 220*50*120 шт. 200
5. Каталожна картка. Білий картон. ЛІНОВАНА з отвором (компл.500 шт.) компл. 12

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1800 штуки
Бібліотечна техніка для Лозуватської бібліотеки (Місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53020, Україна, Дніпропетровська область, Криворізкий р-н, с. Лозуватка, вул. Миру, буд. 73-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Тендерна документація

03 липня 2020 12:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Зарицький В.І.
#2827911054
Переможець 8 630,00
UAH
03 липня 2020 12:44

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 16:36
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2020 15:14
Додаткова угода №1.PDF зміни до договору
31 серпня 2020 15:12
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 12:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки товару
Номер договору про закупівлю: 424
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 630,00
UAH