Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Перевезення працівників ВП «Управління «Західвуглепостач» ДП "Львіввугілля" до місця роботи за графіком.
Очікувана вартість
137 000,00 UAH
UA-2020-07-03-003009-b cb98fcec41dd4c6198894cd3151f0528
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Моденко Андрій

380672150077 Modenko.A@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Львіввугілля"
Код ЄДРПОУ: 32323256
Вебсайт: http://www.lvug.com.ua
Місцезнаходження: 80000, Україна , Львівська обл., Сокаль, вул.Б.Хмельницького,26
Контактна особа: Моденко Андрій
380672150077
Modenko.A@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 24 липня 2020 13:59
Очікувана вартість: 137 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 685,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів


Усі документи тендерної пропозиції, що складаються безпосередньо учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, яка викладена в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою.
Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5280 кілометри
Перевезення працівників ВП «Управління «Західвуглепостач» ДП "Львіввугілля" до місця роботи за графіком.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80051, Україна, Львівська область, с. Острів, вул. Центральна, 112, ВП "Управління "Західвуглепостач" ДП "Львіввугілля"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Перевезення працівників ВП «Управління «Західвуглепостач» ДП "Львіввугілля" до місця роботи за графіком. Умови оплати – оплата проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30-ти робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі наданої послуги. Джерело фінансування - Кошти підприємства. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 14:28
Т.д. Перевезення ВП Управління Західвуглепостач.docx
03 липня 2020 14:28
Додаток 8 Перелік документів переможця процедури закупівлі, що надаються через електронну систему закупівель для підтвердження відсутності підстав визначених ст. 17 Закону.docx
03 липня 2020 14:28
Додаток 7 Проект договору.docx
03 липня 2020 14:27
Додаток 6 Планова калькуляція.docx
03 липня 2020 14:27
Додаток 5 Цінова пропозиція.docx
03 липня 2020 14:27
Додаток 4 Технічне завдання.docx
03 липня 2020 14:27
Додаток 3 Лист-гарантія про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».docx
03 липня 2020 14:27
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
03 липня 2020 14:27
Додаток 1 Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності пропозиції учасника умовам закупівлі та лист згода на обробку персональних даних.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Білик Михайло Романович 133 320,00
UAH з ПДВ
129 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КОСТЮК АРТУР ВАСИЛЬОВИЧ 134 000,00
UAH з ПДВ
129 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РИБАЙ ПЕТРО СТЕПАНОВИЧ" 136 620,00
UAH з ПДВ
130 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 12:51
Електронний підпис
07 серпня 2020 12:49
цінова
07 серпня 2020 12:49
планова калькуляція
07 серпня 2020 12:49
довідка торг людьми
07 серпня 2020 12:49
17 закон довідка
07 серпня 2020 12:49
довідка податкова
07 серпня 2020 12:49
довідка несудимість
22 липня 2020 15:36
Електронний підпис
22 липня 2020 15:21
документи.rar
22 липня 2020 15:21
лист підтвердження.jpeg
22 липня 2020 15:21
лист гарантія.jpeg
22 липня 2020 15:21
Лист згода.jpeg
22 липня 2020 15:21
планова калькуляція.jpeg
22 липня 2020 15:21
цінова.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 10:35
Електронний підпис

Публічні документи

23 липня 2020 09:34
Електронний підпис
23 липня 2020 09:23
Техпаспорт.pdf
23 липня 2020 09:23
Техогляд.pdf
23 липня 2020 09:23
Страхівка.pdf
23 липня 2020 09:23
Права Ройко (1).pdf
23 липня 2020 09:23
Права Олійник.pdf
23 липня 2020 09:23
Права Лисиця.pdf
23 липня 2020 09:23
Права Клим.pdf
23 липня 2020 09:23
паспорт.pdf
23 липня 2020 09:23
опис.pdf
23 липня 2020 09:23
Медична довідка Клим.pdf
23 липня 2020 09:23
Ліцензія нова.pdf
23 липня 2020 09:23
Ліцензія (6).pdf
23 липня 2020 09:23
договір атп (1).pdf
23 липня 2020 09:23
Довідки.pdf
23 липня 2020 09:23
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Білик Михайло Романович

ФОП КОСТЮК АРТУР ВАСИЛЬОВИЧ

ФОП "РИБАЙ ПЕТРО СТЕПАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Білик Михайло Романович
#3675005750
Переможець 129 100,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 16:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2020 16:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Білик Михайло Романович
#3675005750
129 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 13:26
ДУ 1 до договору 184.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 13:25
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 14:47
Договір № 184 від 18.08.2020 року.pdf укладений
18 серпня 2020 14:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік у відповідності до ч. 6, статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII із змінами від 19.09.2019р. № 114-IX на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року в обсязі 20 відсотків
Номер договору про закупівлю: 184
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 1 до договору № 184 від 18.08.20р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML