Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ендоскопічне та лапароскопічне обладнання (Медична Ендоскопічна камера ( Код НК 024:2019: 35958 - Ендоскоп-відеокамера); Ендоскопічна помпа іригаційна ( Код НК 024:2019: 36122 - Система гістероскопічна для іригації / інсуфляції); Гістероскоп (набір) (Код НК 024:2019: 36628 - Гістероскоп жорсткий); Лапароскопічний набір (Код НК 024:2019: 32043 - Лапароскопічний набір для хірургічних процедур, не медикаментозний, багаторазовий))
Очікувана вартість
201 650,00 UAH
UA-2020-07-03-002559-c 7b89b7d2650e4c0dad9fa41644ec96bb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жибчин Олеся Василівна

+380343021092 crl-horodenka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОРОДЕНКІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ГОРОДЕНКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01993428
Місцезнаходження: 78100, Україна , Івано-Франківська обл., місто Городенка, вул. Шептицького 24 - е
Контактна особа: Жибчин Олеся Василівна
+380343021092
crl-horodenka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 18:38
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 21 липня 2020 12:38
Очікувана вартість: 201 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 053,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків


Закупівля за рахунок коштів НСЗУ. Місцезнаходження: 78100, Україна, Івано-Франківська обл., м. Городенка, вул. Шептицького, 24-е. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Медична Ендоскопічна камера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78100, Україна, Івано-Франківська область, м. Городенка, вул. Шептицького,24-е
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2019: 35958 — Ендоскоп-відеокамера
1 шт
Ендоскопічна помпа іригаційна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78100, Україна, Івано-Франківська область, м. Городенка, вул. Шептицького,24-е
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2019: 36122 — Система гістероскопічна для іригації / інсуфляції
1 шт
Гістероскоп (набір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78100, Україна, Івано-Франківська область, м. Городенка, вул. Шептицького,24-е
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2019: 36628 — Гістероскоп жорсткий
1 шт
Лапароскопічний набір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78100, Україна, Івано-Франківська область, м. Городенка, вул. Шептицького,24-е
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2019: 32043 — Лапароскопічний набір для хірургічних процедур, не медикаментозний, багаторазовий

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-12-000010 ● 192c7bffdba44e49be9077d067fb0705
  • Статус: вирішено ● Дата: 09 вересня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 серпня 2020 11:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

12.08.2020 №47
Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 12.08.2020 №47

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2
UA-2020-07-03-002559-c 03.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На усунення порушеннь дію Договору припинено.

2020-08-25 17:44:26


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Договір розірвано

2020-09-09 09:29:49

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Хоменко Наталія Володимирівна 201 350,00
UAH з ПДВ
201 350,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ" 201 650,00
UAH з ПДВ
201 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2020 16:18
Ст.17
29 липня 2020 16:18
Банкрутство
29 липня 2020 16:18
Відсутність судимості
28 липня 2020 16:40
Податкова
28 липня 2020 16:40
МВС
15 липня 2020 16:17
Електронний підпис
15 липня 2020 14:29
Сертифікат інженера.pdf
15 липня 2020 14:29
Помпа iригацiйна.pdf
15 липня 2020 14:29
Паспорт. Код.pdf
15 липня 2020 14:29
Каталог.pdf
15 липня 2020 14:29
КАМЕРА.pdf
15 липня 2020 14:29
Довiренiсть.pdf
15 липня 2020 14:29
Гарантійний лист.pdf
15 липня 2020 14:29
Виписка Витяг.pdf
15 липня 2020 14:29
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Хоменко Наталія Володимирівна

Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Хоменко Наталія Володимирівна
#2432018385
Переможець 201 350,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 17:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 17:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Хоменко Наталія Володимирівна
#2432018385
201 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 17:20
Додаткова угода 1 до 197.pdf укладений
25 серпня 2020 17:16
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 16:08
Договір 197.pdf укладений
05 серпня 2020 16:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: з метою усуненя порушень сторони дійшли згоди розірвати Договір укладений між Покупцем та Постачальником