Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Додаткові послуги з супроводження роботи з Єдиними та Державними реєстрами
Очікувана вартість
49 950,00 UAH
UA-2020-07-03-002542-a f53ea4f1f3f6482796bfcdda1f1967a7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Слотвінська

+380322350293 vmtz@lv.minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ЛЬВІВ)
Код ЄДРПОУ: 43317547
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., м. Львів, площа Шашкевича, буд. 1
Контактна особа: Світлана Слотвінська
+380322350293
vmtz@lv.minjust.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80520000-5: Навчальні засоби


Додаткові послуги з супроводження роботи з Єдиними та Державними реєстрами
Категорія замовника визначається відповідно до п.1 ч.4 ст.2 Закону, а саме: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Додаткові послуги з супроводження роботи з Єдиними та Державними реєстрами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м.Львів, ПЛОЩА ШАШКЕВИЧА, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

03 липня 2020 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ"
#39787008
Переможець 49 950,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 11:31

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 10:10
додаткова №1.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 10:08
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 11:42
договір НАІС.pdf укладений
03 липня 2020 11:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: ЛВ-43317547/ДП-4/Н
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML