Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво модульної котельні
Очікувана вартість
1 760 810,00 UAH
UA-2020-07-03-002373-b 3863323dfc7c47a49bcfdab3cb2152d2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткаченко Людмила Миколаївна

380973755761 ludmila.moroz2702@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Якушинецька сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04330021
Місцезнаходження: 23222, Україна , Вінницька обл., с.Якушинці, вул.Новоселів, 1
Контактна особа: Ткаченко Людмила Миколаївна
380973755761
ludmila.moroz2702@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 13:15
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 13:00
Початок аукціону: 21 липня 2020 14:15
Очікувана вартість: 1 760 810,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 804,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8804.05 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво модульної котельні для Зарванецької загальноосвітньої школи 1-2 ступенів по вул. Клубна 1в, с. Зарванці, Вінницького району, Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 127 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 17:28
Перелік змін.docx
08 липня 2020 17:27
Додаток 1 .rtf
03 липня 2020 13:21
Додаток 5.docx
03 липня 2020 13:21
Додаток 4.docx
03 липня 2020 13:20
Додаток 3.docx
03 липня 2020 13:20
Додаток 2 .doc
03 липня 2020 13:19
Тендерна документація.docx
08 липня 2020 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 17:28
Перелік змін.docx
08 липня 2020 17:27
Додаток 1 .rtf
03 липня 2020 13:19
Додаток 1.rtf
03 липня 2020 13:21
Додаток 5.docx
03 липня 2020 13:21
Додаток 4.docx
03 липня 2020 13:20
Додаток 3.docx
03 липня 2020 13:20
Додаток 2 .doc
03 липня 2020 13:19
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічне завдання
Дата подання: 07 липня 2020 10:26
Дата відповіді: 07 липня 2020 15:33
Просимо надати перелік матеріалів, так як в технічному завданні надано тільки перелік робіт.
Відповідь: Доброго дня . Ваше питання розглянуто . Будуть внесені зміни в тендерну документацію, а саме в технічне завдання буде додано перелік матеріалів.
Уточнення терміну оплати
Дата подання: 08 липня 2020 09:11
Дата відповіді: 08 липня 2020 11:39
Електронна форма оголошення містить інформацію щодо післяоплати в розмірі 100% протягом 127 робочих днів, при цьому проект договору встановлює термін післяоплати протягом 20 днів. Просимо уточнити, який з цих термінів є вірним терміном здійснення оплати.
Відповідь: Термін здійснення оплати протягом 20 днів після підписання акту виконаних робіт.
Уточнення кваліфікаційних вимог
Дата подання: 08 липня 2020 09:13
Дата відповіді: 08 липня 2020 10:54
Замовником встановлено вимоги щодо обов'язкової наявності в штаті певних працівників, в тому числі інженера ПКР. Просимо роз'яснити вживану абревіатуру - йдеться про інженера з проектно-кошторисної роботи?
Відповідь: Так, йдеться про інженера з проектно - кошторисної роботи.
Питання по технічному завданню
Дата подання: 08 липня 2020 12:54
Дата відповіді: 08 липня 2020 17:25
для правильності зазначення необхідного обладнання модульної котельні, яке буде включене в пропозицію, прохання надати вимоги до котлів, зазначивши характеристики, потужність, інші технічні специфікації. Для правильності формування пропозиції згідно п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва» просимо надати Відомість ресурсів
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вносимо зміни в тендерну документацію додаток №1 "Технічне завдання " а саме додаємо таблицю "Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку
вартості об'єкта будівництва" в якій зазначено характеристику, потужність та інші специфікації модульної котельні.
технічне завдання
Дата подання: 09 липня 2020 08:34
Дата відповіді: 09 липня 2020 11:03
Просимо надати комплектність котельні з характеристиками комплектуючих для підбору аналога.
Відповідь: Модульна котельня ТКМ -200-2-Т в комплекті:
- Котел твердопаливний 50 кВт з автоматичною подачею палива
- Котел твердопаливний 98 кВт з автоматичною подачею палива
- Прилад безперебійного живлення електроенергії + акумулятори
- Система опалення котельні
- Системи вентиляції + пожежної сигналізації котельні
- Система освітлення котельні робоче + аварійне
- насосна станція підвищення тиску
- Станція хімводочистки
- мембранний бак
- Запірна арматура
- Насоси ладдомати
- Насоси циркуляційні
- Опора димових труб
- Труби димові діаметр 273 та 219 висотою 10 м кожна + трійники та ревізії, подвійні труби у зборі
- Модуль на два твердопаливних котла сумарною потужністю 150 к Вт (5320-4870-3030)
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-03-002373-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:24838096
Дата подання: 05 серпня 2020 09:19
Невідповідність обраного переможця умовам та вимогам ТД та Закону
Вимогу надано додатковим файлом
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2020 08:18
Обставини, передбачені пунктами 9 та 13 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» дійсно є підставою для відмови в участі особи у процедурі закупівлі.
Однак, факт відсутності заборгованості із сплати податків і зборів юридичної особи підтверджується довідкою податкового органу підтягнутою електронною системою закупівель взамін попередньої, в якій податковим органом було допущено помилку щодо строку дійсності довідки.
У відкритому реєстрі Мінюсту відсутні окремі персональні дані кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, передбачені п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» у зв’язку з чим, замовником вивчається питання щодо наявності достатніх законних підстав для відхилення пропозиції ПрАТ «Барський машинобудівний завод».

Документи подані скаржником

05 серпня 2020 09:19
Вимога № 78.pdf
05 серпня 2020 09:19
Додаток № 2.pdf
05 серпня 2020 09:19
Додаток № 1.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-09-000023 ● 3fab72f256ab4fd39b8dfb9d751b9d55
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 вересня 2020 15:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
09.09.2020 №51
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250.
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 09.09.2020 №51
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2020-07-03-002373-b 03.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-10 10:48:10

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва модульної котельні (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-03-002373-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Чому річний план закупівель UA-P-2020-07-03-002331-b не містить інформацію про код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів)?
2. Чому оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій?
3. Яким чином учасник ПрАТ «Барський машинобудівельний завод», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27 липня 2020 року №71), обрано переможцем, виконав умови тендерної документації щодо надання довідки про досвід виконання аналогічного договору яка повинна містити відомості про досвід виконання аналогічного договору щодо виконання робіт, відповідних предмету закупівлі та технічному завданню за попередні роки, а також інформації про замовника (із зазначенням найменування, адреси та контактних телефонів), предмета закупівлі, обсягів робіт у кількісному та вартісному виразі, стану виконання договорів стосовно якості та строків (абзац 3 додатку №2 тендерної документації)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-14 16:57:17

Надання пояснень щодо закупівлі робіт з нового будівництва модульної котельні

Якушинецька сільська рада надає пояснення з питань які виникли під час проведення моніторингу Державною аудиторською службою України Північного офісу держаудитслужби у Вінницькій області закупівлі з нового будівництва модульної котельні
Щодо першого питання: під час оприлюднення річного плану закупівель UA-2020-07-03-002373-b було допущено технічну помилку і не вказано інформацію про код економічної класифікації видатків бюджету.
Щодо другого питання: інформація про мову міститься у тендерній документації розділ 1 частина 7 а саме : Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Також інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій міститься у розділі 3 частині 2 тендерної документації а саме : забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії вчиняється, виконується та регулюється нормами чинного законодавства, зокрема Цивільним кодексом України. За банківською гарантією банк (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром), тобто замовником, виконання боржником (принципалом), тобто учасником, свого обов'язку. Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії. Файл з забезпеченням тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії учасник прикріплює разом з іншими документами, що вимагаються цією тендерною документацією. Разом із банківською гарантією надається в електронному вигляді сканована копія ліцензії виданої банку та документ, виданий банком, який підтверджує грошове покриття банківської гарантії – виписка видана банком про залишок коштів на рахунку.
Щодо третього питання учасником ПрАТ «Барський машинобудівельний завод» було виконано умови тендерної документації і надано довідку про досвід виконання аналогічних договорів №1181/14 від 20.07.2020 у якій містились відомості про досвід виконання аналогічного договору щодо виконання робіт відповідних до предмета закупівлі та технічному завданню, також містилась інформація про замовника із зазначенням найменування, адреси та контактних телефонів, інформація про предмет закупівлі , обсягів робіт у кількісному та вартісному виразі. Стан виконання договорів стосовно якості та строків підтверджується листом відгуком про співпрацю міським комунальним підприємством «Енергоресурс», договором підряду №17/19 від 6.08.2015 року, та копії актів виконаних робіт та довідки про вартість форми №КБ-3, КБ-2.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-10-06 15:54:42

Просимо надати додаткові пояснення

1.Під час оприлюднення річного плану закупівель UF-2020-07-03-0023373-b було допущено технічну помилку і не вказано інформацію про код економічної класифікації видатків бюджету. Виправити помилку не дозволяє електронна система електронного майданчика через який здійснювалася закупівля.
2.В пункті 7 розділу 1 Тендерної документації «Інформація про мову (мови) якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» зазначені обов’язкова умова: надання учасником тендерної пропозиції та пов’язаних з нею документів українською мовою. Електронна форма оголошення про проведення торгів електронного майданчика через який здійснювалася закупівля робіт не передбачає такої позиції як «мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції», тому зазначити вказану інформацію в оголошені було технічно неможливо.
3.Додатком 2 до тендерної документації замовником зазначено перелік кваліфікаційних критеріїв, яким повинен відповідати учасник торгів, одним з яких є наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Для підтвердження від учасника вимагалося надати довідку, що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів. В примітці Додатку 2 вказувалось, що довідка має містити відомості про досвід виконання аналогічного договору, у тому числі щодо стану виконання договорів стосовно якості та строків. Для підтвердження зазначеної інформації учасник повинен був надати копію аналогічного договору, актів виконаних робіт та довідок про вартість форми КБ-2, КБ-3, лист-відгук від замовника вказаного договору.
ПрАТ «Барський машинобудівний завод» на виконання вищезазначених умов надав довідку про досвід виконання аналогічного договору №1181/14 від 20.07.2020, копію договору підряду №17/19 від 06.08.2015, акти КБ-2, довідки КБ-3, лист-відгук міського комунального підприємства «Енергоресурс» Жмеринської міської ради. Строк виконання робіт за даним договором - 31.12.2015. Роботи виконані 20.08.2015, тобто вчасно, що підтверджується актом форми КБ-2 та довідкою форми КБ-3 по даному об’єкту. Підписання замовником акту та довідки, а також його відгук свідчать про, що роботи виконано відповідно до будівельних норм та правил, тобто якісно. Таким чином, надані учасником документи підтверджують про його відповідність кваліфікаційному критерію.
Замовник не може здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, оскільки передбачених вказаними законодавчими актами законних підстав для розірвання договору в односторонньому порядку та за рішенням суду не має. Крім того, підрядником виконані майже усі будівельні роботи. З 15 жовтня 2020 року розпочинається опалювальний сезон. У разі, якщо об’єкт не буде завершено та здано в експлуатацію, навчальний заклад за холодних погодних умов функціонувати не зможе.
З огляду на вищезазначене просимо надати додаткові роз’ясненні щодо підстав припинення зобов’язань за договором підряду.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

1.Під час оприлюднення річного плану закупівель UF-2020-07-03-0023373-b було допущено технічну помилку і не вказано інформацію про код економічної класифікації видатків бюджету. Виправити помилку не дозволяє електронна система електронного майданчика через який здійснювалася закупівля. 2.В пункті 7 розділу 1 Тендерної документації «Інформація про мову (мови) якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» зазначені обов’язкова умова: надання учасником тендерної пропозиції та пов’язаних з нею документів українською мовою. Електронна форма оголошення про проведення торгів електронного майданчика через який здійснювалася закупівля робіт не передбачає такої позиції як «мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції», тому зазначити вказану інформацію в оголошені було технічно неможливо. 3.Додатком 2 до тендерної документації замовником зазначено перелік кваліфікаційних критеріїв, яким повинен відповідати учасник торгів, одним з яких є наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Для підтвердження від учасника вимагалося надати довідку, що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів. В примітці Додатку 2 вказувалось, що довідка має містити відомості про досвід виконання аналогічного договору, у тому числі щодо стану виконання договорів стосовно якості та строків. Для підтвердження зазначеної інформації учасник повинен був надати копію аналогічного договору, актів виконаних робіт та довідок про вартість форми КБ-2, КБ-3, лист-відгук від замовника вказаного договору. ПрАТ «Барський машинобудівний завод» на виконання вищезазначених умов надав довідку про досвід виконання аналогічного договору №1181/14 від 20.07.2020, копію договору підряду №17/19 від 06.08.2015, акти КБ-2, довідки КБ-3, лист-відгук міського комунального підприємства «Енергоресурс» Жмеринської міської ради. Строк виконання робіт за даним договором - 31.12.2015. Роботи виконані 20.08.2015, тобто вчасно, що підтверджується актом форми КБ-2 та довідкою форми КБ-3 по даному об’єкту. Підписання замовником акту та довідки, а також його відгук свідчать про, що роботи виконано відповідно до будівельних норм та правил, тобто якісно. Таким чином, надані учасником документи підтверджують про його відповідність кваліфікаційному критерію. Замовник не може здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, оскільки передбачених вказаними законодавчими актами законних підстав для розірвання договору в односторонньому порядку та за рішенням суду не має. Крім того, підрядником виконані майже усі будівельні роботи. З 15 жовтня 2020 року розпочинається опалювальний сезон. У разі, якщо об’єкт не буде завершено та здано в експлуатацію, навчальний заклад за холодних погодних умов функціонувати не зможе.

2020-10-09 09:30:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Барський машинобудівний завод" 1 383 967,74
UAH з ПДВ
1 383 967,74
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС" 1 693 684,09
UAH з ПДВ
1 693 684,09
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 16:49
Електронний підпис
31 липня 2020 10:33
Електронний підпис
31 липня 2020 10:32
Лук І.Г..pdf
31 липня 2020 10:32
Лотоцький О.М..pdf
31 липня 2020 10:32
Довiдки переможця.pdf
31 липня 2020 10:32
bar (1).pdf
20 липня 2020 12:30
Електронний підпис
20 липня 2020 12:29
тендерна пропозиція.pdf
20 липня 2020 12:29
право підпису.pdf
20 липня 2020 12:29
план фінансування.pdf
20 липня 2020 12:29
лист-гарантія.pdf
20 липня 2020 12:29
лист-гарантія (2).pdf
20 липня 2020 12:29
договір.pdf
20 липня 2020 12:29
довідка статистика.pdf
20 липня 2020 12:29
довідка с.17.pdf
20 липня 2020 12:29
довідка працівники.pdf
20 липня 2020 12:29
довідка екологія.pdf
20 липня 2020 12:29
гарантійний лист.pdf
20 липня 2020 12:29
370ДЦ ЛС1-2-1-6.pdf
20 липня 2020 12:29
370ДЦ ЛС1 2-1-8.pdf
20 липня 2020 12:29
370ДЦ ЛС1 2-1-7.pdf
20 липня 2020 12:29
370ДЦ ЛС1 2-1-5.pdf
20 липня 2020 12:29
370дц лс 2-1-4.pdf
20 липня 2020 12:29
370_ДЦ_РТСП.pdf
20 липня 2020 12:29
370_ДЦ_ОПРЛС_2-1-7.pdf
20 липня 2020 12:29
370_ДЦ_ОПРЛС_2-1-6.pdf
20 липня 2020 12:29
370_ДЦ_ОПРЛС_2-1-5.pdf
20 липня 2020 12:29
370_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.pdf
20 липня 2020 12:29
370_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.pdf
20 липня 2020 12:29
370_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
20 липня 2020 12:29
370_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
20 липня 2020 12:29
370_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
20 липня 2020 12:29
370_ДЦ_ИВР.pdf
20 липня 2020 12:29
370 дц сср.pdf
20 липня 2020 12:29
370 дц опрлс 2-1-8.pdf
20 липня 2020 12:29
370 ДЦ ОПРЛС 2-1-2.pdf
20 липня 2020 12:29
370 ДЦ ОПРЛС 2-1-1.pdf
20 липня 2020 12:29
370 ДЦ ОПР.pdf
20 липня 2020 12:29
370 ДЦ ДЦ.pdf
20 липня 2020 12:29
42Лист вiдгуr Жмеринка.pdf
20 липня 2020 12:29
39Довідки Ощадбанк.pdf
20 липня 2020 12:29
30Протокол_2020_compressed.pdf
20 липня 2020 12:29
19Звітність 2019-2020.pdf
20 липня 2020 12:29
18Право_власностi.pdf
20 липня 2020 12:29
16Витяг ПДВ.pdf
20 липня 2020 12:29
15Статут.pdf
20 липня 2020 12:29
14Опис_до_статуту.pdf
20 липня 2020 12:29
12Паспорт_пiдписанта.pdf
20 липня 2020 12:29
2Довiренiст_.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 12:56
Електронний підпис
20 липня 2020 12:50
21.2. Відомості з ЄДР.pdf
20 липня 2020 12:40
Електронний підпис
20 липня 2020 12:38
18.2. Дозвіл - оригінал.pdf
20 липня 2020 12:38
13. Довідки з банку.pdf
20 липня 2020 12:37
4. Довідка про ст.17.pdf
20 липня 2020 12:37
4.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Барський машинобудівний завод"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПрАТ "Барський машинобудівний завод"
#14307570
Переможець 1 383 967,74
UAH з ПДВ
27 липня 2020 09:10
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПрАТ "Барський машинобудівний завод" #14307570

№ рішення у справі

72/78-р/к

Дата рішення у справі

30.08.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2020 09:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Барський машинобудівний завод"
#14307570
1 383 967,74
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:23
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 09:55
293.pdf укладений
14 серпня 2020 09:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 383 967,74
UAH (в тому числі ПДВ 230 661,29 UAH)