Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні Лот 1 (47588 вакуумна пробірка; 47588 вакуумна пробірка; 57900 пробірка для забору капілярної крові з капіляром; 43324 одноразова система для вливання інфузійних розчинів;43324 одноразова система для вливання інфузійних розчинів (4-х ходові)),Лот 2 (61377 вакуумна пробірка ШОЕ; 15186 штатив для вакуумних пробірок; 15186 штатив для мікропробірок)
Очікувана вартість
142 000,00 UAH
UA-2020-07-03-002233-c 25990e05d7554a2faa061c43ad481dc6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руденко Дар'я Леонідівна

+380612962535 962535uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 6"
Код ЄДРПОУ: 38969678
Місцезнаходження: 69104, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Чумаченка, буд.21
Контактна особа: Руденко Дар'я Леонідівна
+380612962535
962535uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2020 15:56
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 15:56
Очікувана вартість: 142 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Тендерна документація

06 липня 2020 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 15:52
додаток 3 технічні вимоги нова редакція.docx
03 липня 2020 15:52
додаток 4 проект договору.doc
03 липня 2020 15:52
додаток 2 пропозиція.docx
03 липня 2020 15:52
додаток 1 вимоги до учасника.docx
03 липня 2020 15:52
Оголошення.docx
06 липня 2020 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 15:52
додаток 3 технічні вимоги нова редакція.docx
03 липня 2020 15:52
додаток 3 технічні вимоги.docx
03 липня 2020 15:52
додаток 4 проект договору.doc
03 липня 2020 15:52
додаток 2 пропозиція.docx
03 липня 2020 15:52
додаток 1 вимоги до учасника.docx
03 липня 2020 15:52
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-03-002233-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 03 липня 2020 17:47
Вимога на умови закупівлі (за Лотом 1)
03.07.2020 року Замовник оголосив закупівлю: код ДК 021:2015 (СPV) 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні . Поділ на лоти:
ЛОТ 1 (47588 вакуумна пробірка; 47588 вакуумна пробірка; 57900 пробірка для забору капілярної крові з капіляром; 43324 одноразова система для вливання інфузійних розчинів; 43324 одноразова система для вливання інфузійних розчинів (4-х ходові)).
ЛОТ 2 (61377 вакуумна пробірка ШОЕ; 15186 штатив для вакуумних пробірок; 15186 штатив для мікропробірок).

Ознайомившись з тендерною документацією щодо Лоту 1, ми виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію.
Відповідно у Додатку 3 до Оголошення (Лот 1) наведений перелік медичних виробів, які закуповуються Замовником.
Звертаємо Вашу увагу, що медичні вироби (у сукупності всім вимогам) - “№5 Одноразова система для вливання інфузійних розчинів (4-х ходові) НК 021:2019 – 43324)” - зареєстровані лише в ОДНОГО виробника - MEDICARE Англія.
Інші медичні вироби, які складають предмет закупівлі (за Лотом 1), зареєстровані в Україні у декількох виробників, які мають своїх уповноважених представників в Україні. Проте, через наявність в переліку згаданих вище медичних виробів (Лот 1 - позиція №5, які є виключно у ОДНОГО вищезгаданого виробника), інші компанії не можуть прийняти участь у закупівлі та запропонувати свої медичні вироби, що є дискримінацією та порушенням прав цих учасників. Дані вимоги є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Звертаємо Вашу увагу, що АМКУ з аналогічних обставин вже неодноразово приймав рішення !!! Зокрема надаємо Вам для огляду копію рішення АМКУ від 16.05.18р., яким було встановлено факт дискримінаційних вимог (наявність лише одного виробника), а тому було зобов'язано Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом виокремлення в окремий лот !!!

Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”

З метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників та забезпечення фактичної (добросовісної) конкуренції серед них, спираючись на ст.ст. 5, 20, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, прошу внести зміни до тендерної документації (Лот 1):
Виокремити медичні вироби - “№5 Одноразова система для вливання інфузійних розчинів (4-х ходові) НК 021:2019 – 43324)” - в окремий лот предмету закупівлі.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 липня 2020 15:58
Вимогу учасника задоволено - дискримінаційні вимоги усунено.

Документи подані скаржником

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: 47588 вакуумна пробірка; 47588 вакуумна пробірка; 57900 пробірка для забору капілярної крові з капіляром; 43324 одноразова система для вливання інфузійних розчинів;43324 одноразова система для вливання інфузійних розчинів (4-х ходові)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 128 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 643,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 23 липня 2020 11:12
Закінчення: 23 липня 2020 11:33
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

207 стоп.пап
47588 вакуумна пробірка
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 47588 — Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K3ЕДТА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69104, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Чумаченка, 21
Дата доставки: 31 грудня 2020
10 стоп.пап
47588 вакуумна пробірка
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 47588 — Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K3ЕДТА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69104, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Чумаченка, 21
Дата доставки: 31 грудня 2020
25 стоп.пап
57900 пробірка для забору капілярної крові з капіляром
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 57900 — Пробірка для збору зразків крові не вакуумна ІВД, з EDTA
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69104, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Чумаченка, 21
Дата доставки: 31 грудня 2020
10325 шт
43324 одноразова система для вливання інфузійних розчинів
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 43324 — Система для переливання рідин загального призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69104, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Чумаченка, 21
Дата доставки: 31 грудня 2020
50 шт
43324 одноразова система для вливання інфузійних розчинів (4-х ходові)
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 43324 — Система для переливання рідин загального призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69104, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Чумаченка, 21
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування Покупцем коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом десяти банківських днів після отримання Товарів на підставі видаткових накладних та рахунків-фактур, підписаних Сторонами Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-03-002233-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 03 липня 2020 17:47
Вимога на умови закупівлі (за Лотом 1)
03.07.2020 року Замовник оголосив закупівлю: код ДК 021:2015 (СPV) 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні . Поділ на лоти:
ЛОТ 1 (47588 вакуумна пробірка; 47588 вакуумна пробірка; 57900 пробірка для забору капілярної крові з капіляром; 43324 одноразова система для вливання інфузійних розчинів; 43324 одноразова система для вливання інфузійних розчинів (4-х ходові)).
ЛОТ 2 (61377 вакуумна пробірка ШОЕ; 15186 штатив для вакуумних пробірок; 15186 штатив для мікропробірок).

Ознайомившись з тендерною документацією щодо Лоту 1, ми виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію.
Відповідно у Додатку 3 до Оголошення (Лот 1) наведений перелік медичних виробів, які закуповуються Замовником.
Звертаємо Вашу увагу, що медичні вироби (у сукупності всім вимогам) - “№5 Одноразова система для вливання інфузійних розчинів (4-х ходові) НК 021:2019 – 43324)” - зареєстровані лише в ОДНОГО виробника - MEDICARE Англія.
Інші медичні вироби, які складають предмет закупівлі (за Лотом 1), зареєстровані в Україні у декількох виробників, які мають своїх уповноважених представників в Україні. Проте, через наявність в переліку згаданих вище медичних виробів (Лот 1 - позиція №5, які є виключно у ОДНОГО вищезгаданого виробника), інші компанії не можуть прийняти участь у закупівлі та запропонувати свої медичні вироби, що є дискримінацією та порушенням прав цих учасників. Дані вимоги є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Звертаємо Вашу увагу, що АМКУ з аналогічних обставин вже неодноразово приймав рішення !!! Зокрема надаємо Вам для огляду копію рішення АМКУ від 16.05.18р., яким було встановлено факт дискримінаційних вимог (наявність лише одного виробника), а тому було зобов'язано Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом виокремлення в окремий лот !!!

Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”

З метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників та забезпечення фактичної (добросовісної) конкуренції серед них, спираючись на ст.ст. 5, 20, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, прошу внести зміни до тендерної документації (Лот 1):
Виокремити медичні вироби - “№5 Одноразова система для вливання інфузійних розчинів (4-х ходові) НК 021:2019 – 43324)” - в окремий лот предмету закупівлі.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 липня 2020 15:58
Вимогу учасника задоволено - дискримінаційні вимоги усунено.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2020 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕДУМ" 96 170,00
UAH з ПДВ
93 746,45
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД "ВОЛЕС" 125 545,64
UAH з ПДВ
94 121,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 13:24
Електронний підпис
23 липня 2020 12:42
Оновлена пропозиція.pdf
14 липня 2020 16:28
Електронний підпис
14 липня 2020 16:11
Статут 29.08.18.pdf
14 липня 2020 16:11
ст. 16.pdf
14 липня 2020 16:11
Пропозиція.pdf
14 липня 2020 16:11
Проект договору.pdf
14 липня 2020 16:11
МТВ.pdf
14 липня 2020 16:11
Довідка про учасника.pdf
14 липня 2020 16:11
Гарантійний лист.pdf
14 липня 2020 16:11
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 16:25
Електронний підпис
21 липня 2020 16:24
Установчі документи.pdf
21 липня 2020 16:24
Товар.7z
21 липня 2020 16:24
Проект договору.pdf
21 липня 2020 16:24
Лист про ліцензію.pdf
21 липня 2020 16:24
Цінова пропозиція.pdf
21 липня 2020 16:24
Договори оренди.pdf
21 липня 2020 16:24
ГЛ про довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЕДУМ"

ТОВ "ТД "ВОЛЕС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛЕДУМ"
#21869802
Переможець 93 746,45
UAH з ПДВ
27 липня 2020 15:52

Документи

27 липня 2020 15:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2020 15:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕДУМ"
#21869802
93 746,45
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 липня 2020 15:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 12:31
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2020 16:01
дод.уг ._1 від 06.10.2020.pdf зміни до договору
07 жовтня 2020 15:56
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 15:44
дог. _30071 від 30.07.2020р.pdf укладений
30 липня 2020 15:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості, обсяг та якості товару
Номер договору про закупівлю: 30/07/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 93 653,52
UAH (в тому числі ПДВ 2 736,02 UAH)