Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пломба охоронна
The seal is protective
Очікувана вартість
298 800,00 UAH
UA-2020-07-03-001980-b 597c79339849497cb1b128bf9b831a64
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку

+38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Додаткові контактні особи: Співак Вячеслав Валерійович
+38 (044) 309-75-09
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsya"
National ID: 41022900
Contact point: Duma Alexander provision
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Additional contacts: Spivak Vyacheslav Valerievich
+38 (044) 309-75-09

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 липня 2020 12:33
Звернення за роз’ясненнями: до 25 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 13:52
Очікувана вартість: 298 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 988,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 03 липня 2020 12:33
Enquiries until: 25 липня 2020 18:00
Complaints submission until: до 31 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 серпня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 298 800 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 988 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони


Scope of the procurement
Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі»
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації
Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 04.08.2020 18:00
Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується;
Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.
Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону.
Застосовані критерії оцінки - ціна.
Розгорнути Згорнути
Customer category: legal entity and / or business entities that carry out activities in certain areas of business, referred to in paragraph 4 of Part 1 of Art. 2 of the Law "On Public Procurement"
Quantity of goods or volume of work performed or services provided: in accordance with the terms of Annex №1 of the tender documentation.
Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services. Ukraine, in accordance with Annex №1 of the tender documentation
Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: Ukrainian in accordance with the terms of the tender documentation
Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with Part 3 of Art. 10 of the Law "On Public Procurement": 04.08.2020 18:00
Mathematical formula for calculating the present price (in case of its application) - is not applied;
Other information: other conditions according to the tender documentation.
ype of procurement - procurement procedure - for customers defined in paragraphs 1-3 of the first part of Article 2 of the Law.
Applied evaluation criteria - price.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
249000 шт.
Пломба охоронна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони

The seal is protective
CPV: 35120000-1
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати: Протягом 45-ти банківських днів відповідно до умов Договору.Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 04.08.2020 18:00 Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону. Застосовані критерії оцінки - ціна. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 12:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 12:30
ADVERTISEMENT (7).docx
03 липня 2020 12:30
Договір (3).doc
03 липня 2020 12:30
ТД_355-20_Пломба охоронна (1).doc
03 липня 2020 12:30
Оголошенння (9).doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 серпня 2020
UA-2020-07-03-001980-b597c79339849497cb1b128bf9b831a64
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Учасник Документи Рішення
ТОВ АНДРЕАЛ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ГАРАНТ-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 15:58
Електронний підпис
04 вересня 2020 12:54
Документи переможця
04 вересня 2020 12:54
ценовая окончательная
04 серпня 2020 15:59
Електронний підпис
04 серпня 2020 15:59
Електронний підпис
04 серпня 2020 15:57
Досвід виконання.pdf
04 серпня 2020 15:57
Довідка ст 17.pdf
04 серпня 2020 15:57
Лист-згода.pdf
04 серпня 2020 15:57
Субпідрядникі.pdf
04 серпня 2020 15:57
Відомості.zip
04 серпня 2020 15:57
Гарантійний лист.pdf
04 серпня 2020 15:57
Технична документація.pdf

Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 16:17
Статут робочий.pdf
04 серпня 2020 16:17
Статут Опис.pdf
04 серпня 2020 16:17
Сертифікат СЕС.pdf
04 серпня 2020 16:17
Довідка ст. 17 ЗУ.pdf
04 серпня 2020 16:17
Директор_Протокол.pdf
04 серпня 2020 16:17
Директор_Наказ.pdf
04 серпня 2020 16:17
Директор_Контракт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АНДРЕАЛ

ТОВ "ГАРАНТ-ЦЕНТР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АНДРЕАЛ 288 840,00
UAH з ПДВ
283 860,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАРАНТ-ЦЕНТР" 298 800,00
UAH з ПДВ
288 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 15:58
Електронний підпис
04 вересня 2020 12:54
Документи переможця
04 вересня 2020 12:54
ценовая окончательная
04 серпня 2020 15:59
Електронний підпис
04 серпня 2020 15:59
Електронний підпис
04 серпня 2020 15:57
Досвід виконання.pdf
04 серпня 2020 15:57
Довідка ст 17.pdf
04 серпня 2020 15:57
Лист-згода.pdf
04 серпня 2020 15:57
Субпідрядникі.pdf
04 серпня 2020 15:57
Відомості.zip
04 серпня 2020 15:57
Гарантійний лист.pdf
04 серпня 2020 15:57
Технична документація.pdf

Публічні документи

04 серпня 2020 16:17
Статут робочий.pdf
04 серпня 2020 16:17
Статут Опис.pdf
04 серпня 2020 16:17
Сертифікат СЕС.pdf
04 серпня 2020 16:17
Довідка ст. 17 ЗУ.pdf
04 серпня 2020 16:17
Директор_Протокол.pdf
04 серпня 2020 16:17
Директор_Наказ.pdf
04 серпня 2020 16:17
Директор_Контракт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АНДРЕАЛ

ТОВ "ГАРАНТ-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АНДРЕАЛ
#32700884
Переможець 283 860,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 17:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 17:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АНДРЕАЛ
#32700884
283 860,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 березня 2021 13:18
Звіт про виконання 20485 (Пломби).docx укладений
09 березня 2021 12:58
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 11:49
Договір Пломба_20485.pdf укладений
17 вересня 2020 11:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 272 848,00
UAH (в тому числі ПДВ 45 474,67 UAH)