Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

44520000-1 - Замки, ключі та петлі (замки навісні)
Очікувана вартість
418,00 UAH
UA-2020-07-03-001214-c 557fc87874d54ac1805b9b9efc420881
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевчук Костянтин Ігорович

+380382654156 HOODKKT2016@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01981224
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Пілотська, будинок 1
Контактна особа: Шевчук Костянтин Ігорович
+380382654156
HOODKKT2016@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


Місцезнаходження: 29009, Хмельницька обл., місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1; Категорія Замовника: Відповідно до п.3 ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
44520000-1 - Замки, ключі та петлі (замки навісні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29009, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Пілотська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставіст.49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

03 липня 2020 12:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Зозуля Л.В.
#2064901468
Переможець 418,00
UAH
03 липня 2020 12:49

Документи

03 липня 2020 12:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 08:57
Виконання договору -150.pdf укладений
15 липня 2020 08:56
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 12:54
Договор -150.pdf укладений
03 липня 2020 12:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 418,00
UAH