Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту систем кондиціювання повітря
Repairservicesofairconditioning systems
Очікувана вартість
117 600,00 UAH
UA-2020-07-03-000875-b 1353d676a7df4f5face8c7c17f473722
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку

+38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsya"
National ID: 41022900
Contact point: Duma Alexander provision
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 липня 2020 10:31
Звернення за роз’ясненнями: до 25 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 11:39
Очікувана вартість: 117 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 176,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 03 липня 2020 10:31
Enquiries until: 25 липня 2020 18:00
Complaints submission until: до 31 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 серпня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 117 600 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 176 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок


Scope of the procurement
1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900
3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049
4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі»
5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Послуги з ремонту систем кондиціювання повітря)
6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації
8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 117 600,00 грн. з ПДВ (сто сімнадцять тисяч шістсот грн 00 коп.)
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.)
10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04.08.2020 18:00
11. Умови оплати: Протягом 45-ти банківських днів відповідно до умов Договору
12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації
13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати):
не вимагається.
14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 04.08.2020 18:00
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
1 176,00 грн. (одна тисяча сто сімдесят шість грн. 00 коп.)
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується;
18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.
Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону.
Застосовані критерії оцінки - ціна.
Розгорнути Згорнути
1. Name of the customerBranch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsia"
2. Code from the customer41022900
3. Customer location21aSimona Petliura Street, Kyiv city, 01032/ 8 Umanska Street, Kyiv, 03049
4. Customer category: legal entity and / or business entities that carry out activities in certain areas of business, referred to in paragraph 4 of Part 1 of Art. 2 of the Law "On Public Procurement"
5. Name of the subject of procurement with indication of the code according to the Unified Procurement Dictionary (in case of division into lots such information must be indicated for each lot) and names of relevant classifiers of the subject of procurement and parts of the subject of procurement (lots) (if any): 50730000-1Repair and maintenance services of coolergroups(Repairservicesofairconditioning systems)
6. Quantity of goods or volume of work performed or services provided:in accordance with the terms of Annex №1 of the tender documentation.
7. Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services. Ukraine, in accordance with Annex №1 of the tender documentation
8. Expected value of the subject of procurement: UAH 117 600,00
9. Term of delivery of goods, performance of works, rendering of services: During 2020 (till 31.12.2020)
10. Deadline for submission of tender proposals: 04.08.2020 18:00
11. Terms of payment: Within 45 banking days in accordance with the terms of the Agreement
12. Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: Ukrainian in accordance with the terms of the tender documentation
13. The amount of security for tender proposals (if the customer requires it): not required.
14. Type and conditions of providing security for tender proposals (if the customer requires it): not required.
15. Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with Part 3 of Art. 10 of the Law "On Public Procurement": 04.08.2020 18:00
16. The amount of the minimum step of lowering the price during the electronic auction in the range from 0.5 percent to 3 percent of the expected purchase price or in monetary units:
UAH 1 176.00
17. Mathematical formula for calculating the present price (in case of its application) - is not applied;
18. Other information: other conditions according to the tender documentation.
Type of procurement - procurement procedure - for customers defined in paragraphs 1-3 of the first part of Article 2 of the Law.
Applied evaluation criteria - price.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з ремонту систем кондиціювання повітря
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок

Repairservicesofairconditioning systems
CPV: 50730000-1
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Протягом 45-ти банківських днів відповідно до умов Договору Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 10:28
дод 6 проект дог.docx
03 липня 2020 10:28
ТД_Послуги з ремонту систем кондиціювання повітря.doc
03 липня 2020 10:28
Оголошенння.doc
03 липня 2020 10:28
ADVERTISEMENT.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 серпня 2020
UA-2020-07-03-000875-b1353d676a7df4f5face8c7c17f473722
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІ-ІНТЕГРА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Спецпроектінжиніринг" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 серпня 2020 15:54

Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 10:28
Електронний підпис
04 серпня 2020 10:28
Електронний підпис
04 серпня 2020 10:27
Довідка ст 17.pdf
04 серпня 2020 10:27
Довідка працівники.pdf
04 серпня 2020 10:27
Відомості.pdf
04 серпня 2020 10:27
copeland-zr.pdf
04 серпня 2020 10:27
Наказ на директора.pdf
04 серпня 2020 10:27
Протокол на директора.pdf
04 серпня 2020 10:27
Лист-згода.pdf
04 серпня 2020 10:27
Довідка досвід.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

5.Перелік виявлених невідповідностей: І) ТОВ "Спецпроектінжиніринг" А) Замовником виявлено необхідність застосувати положення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до ТОВ "Спецпроектінжиніринг"на вимогу п. 3.3. Додатку 2 ТД: надало довідку про аналогічні договори та лист відгук по контрагенту вказаному в довідці з договорами які не є аналогічними вимогам ТД, а саме «*Аналогічним договором вважається: договір на надання послуг з ремонту систем кондиціювання повітря.». Послуги технічного обслуговування не є аналогом послугам з ремонту. 6.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: І) ТОВ "Спецпроектінжиніринг" А) вимога п. 3.3. Додатку 2 ТД: встановлену замовником відповідно до положень ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині «3.3.1 Довідка з інформацією про виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності). Довідка складається у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду роботи на ринку та виконання аналогічного господарського договору у кількості не менше одного з обов’язковим зазначенням: - замовника-клієнта; - назви предмету договору; - марками обладнання -обсягу послуг (кількість обладнання (шт.) по аналогічному (-их) договору (-ах)). *Аналогічним договором вважається: договір на надання послуг з ремонту систем кондиціювання повітря. 3.3.2 Лист(и)-відгук(и)(позитивний/позитивні) у кількості не менше одного від контрагента згідно договору/ів, зазначеного/их в довідці 3.3.1. Відповідає кваліфікаційному критерію у разі надання: - довідки у довільній формі, складеної у відповідності із вимогами п. 3.3.1, та яка містить інформацію про наявність досвіду послуг з ремонту систем кондиціювання повітря; - листа/листів - відгуку/відгуків (не менше 1-го) по договору (-ам), зазначеному(-им) в довідці п. 3.3.2.;» 7. Перелікінформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: І) ТОВ "Спецпроектінжиніринг": А) на вимогу п. п. 3.3. Додатку 2 ТД надати довідку з інформацією про виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів та лист/листи-відгук/відгуки від контрагентів вказаних у вищезазначеній довідці (не менше 1-го) по договорам, що відповідають визначенню: «*Аналогічним договором вважається: договір на надання послуг з ремонту систем кондиціювання повітря».

Документи

Публічні документи

25 вересня 2020 12:38
Електронний підпис
25 вересня 2020 12:37
Документи переможця.pdf
22 серпня 2020 15:14
Електронний підпис
22 серпня 2020 15:13
Д107.pdf
22 серпня 2020 15:13
Отзыв ЕвроКомфорт.pdf
04 серпня 2020 15:13
Електронний підпис
04 серпня 2020 15:13
Електронний підпис
04 серпня 2020 15:04
13 Цінова пропозиція.pdf
04 серпня 2020 15:04
Статут.pdf
04 серпня 2020 15:04
протокол.pdf
04 серпня 2020 15:04
Лист-відгук.pdf
04 серпня 2020 15:04
витяг з ЄДР.pdf
04 серпня 2020 15:04
09 Проект договору.pdf
04 серпня 2020 15:04
08 Інформація до ТД.pdf
04 серпня 2020 15:04
07 Довідка досвід.pdf
04 серпня 2020 15:04
06 Довідка працівники.pdf
04 серпня 2020 15:04
05 ст.17.pdf
04 серпня 2020 15:04
03 Загальні відомості.pdf
04 серпня 2020 15:04
02 Гарантійний лист.pdf
04 серпня 2020 15:04
01 ТЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІ-ІНТЕГРА"

ТОВ "Спецпроектінжиніринг"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Спецпроектінжиніринг" 107 900,00
UAH з ПДВ
107 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІ-ІНТЕГРА" 117 600,00
UAH з ПДВ
117 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2020 12:38
Електронний підпис
25 вересня 2020 12:37
Документи переможця.pdf
22 серпня 2020 15:14
Електронний підпис
22 серпня 2020 15:13
Д107.pdf
22 серпня 2020 15:13
Отзыв ЕвроКомфорт.pdf
04 серпня 2020 15:13
Електронний підпис
04 серпня 2020 15:13
Електронний підпис
04 серпня 2020 15:04
13 Цінова пропозиція.pdf
04 серпня 2020 15:04
Статут.pdf
04 серпня 2020 15:04
протокол.pdf
04 серпня 2020 15:04
Лист-відгук.pdf
04 серпня 2020 15:04
витяг з ЄДР.pdf
04 серпня 2020 15:04
09 Проект договору.pdf
04 серпня 2020 15:04
08 Інформація до ТД.pdf
04 серпня 2020 15:04
07 Довідка досвід.pdf
04 серпня 2020 15:04
06 Довідка працівники.pdf
04 серпня 2020 15:04
05 ст.17.pdf
04 серпня 2020 15:04
03 Загальні відомості.pdf
04 серпня 2020 15:04
02 Гарантійний лист.pdf
04 серпня 2020 15:04
01 ТЗ.pdf

Публічні документи

04 серпня 2020 10:28
Електронний підпис
04 серпня 2020 10:28
Електронний підпис
04 серпня 2020 10:27
Довідка ст 17.pdf
04 серпня 2020 10:27
Довідка працівники.pdf
04 серпня 2020 10:27
Відомості.pdf
04 серпня 2020 10:27
copeland-zr.pdf
04 серпня 2020 10:27
Наказ на директора.pdf
04 серпня 2020 10:27
Протокол на директора.pdf
04 серпня 2020 10:27
Лист-згода.pdf
04 серпня 2020 10:27
Довідка досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Спецпроектінжиніринг"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІ-ІНТЕГРА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Спецпроектінжиніринг"
#38934315
Переможець 107 900,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 10:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2020 10:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Спецпроектінжиніринг"
#38934315
107 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 12:46
звіт про виконання договору.doc укладений
28 січня 2021 12:44
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2020 14:34
ДУ1 (1).pdf зміни до договору
07 жовтня 2020 14:34
повідомлення про внесення змін (1).doc зміни до договору
07 жовтня 2020 14:34
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2020 14:18
Договір УЗ-ЦЛ-20512-Ю.pdf укладений
07 жовтня 2020 14:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 11. Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону «Про публічні закупівлі»: пункт 3 частина 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: пункту 1.5, 1.6., 2.14, розділу 15 «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» та Додатку 1 Договору викласти в новій редакції. 13. Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 14. Сума договору після внесення змін: 107 000,00 без ПДВ; 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
Номер договору про закупівлю: УЗ/ЦЛ-20512/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: УЗ/ЦЛ-20512/Ю-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 107 900,00
UAH