Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з дослідження нехарчової продукції «Прилади побутові електричні»
Очікувана вартість
36 000,00 UAH
UA-2020-07-03-000623-b 22a7d102bc7d41f88e52086899e2abeb
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стафійчук Валентина

380679300223 rivnebuh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області
Код ЄДРПОУ: 40309748
Місцезнаходження: 33025, Україна , Рівненська обл., Рівне, Малорівненська, 91
Контактна особа: Стафійчук Валентина
380679300223
rivnebuh@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 10:04
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 24 липня 2020 12:42
Очікувана вартість: 36 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71610000-7: Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти


адреса замовника 33025, Рівне вул. Малорівненська, 91. Орган державної влади.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 послуга
Послуги з дослідження нехарчової продукції «Прилади побутові електричні»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71610000-7 — Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету (загальний фонд). Замовник здійснює оплату за надані послуги на підставі виставленого рахунку, акту виконаних робіт на умовах відстрочки платежу на термін не більше 30 календарних днів з моменту факту надання послуги. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 10:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 10:13
проект договору.doc
03 липня 2020 10:13
ТД прилади побутові 36000.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "УКРПРОМСЕРТ" 30 000,00
UAH з ПДВ
14 390,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП РІВНЕНСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ 34 560,00
UAH з ПДВ
14 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2020 16:44
Електронний підпис
30 липня 2020 16:41
Приклад.pdf
30 липня 2020 16:41
Лист.pdf
30 липня 2020 16:41
Довідка.pdf
24 липня 2020 14:54
Електронний підпис
24 липня 2020 14:37
Обгрунтування ціни.pdf
22 липня 2020 17:03
Електронний підпис
22 липня 2020 14:29
Протокол 14.pdf
22 липня 2020 14:29
Протокол 13.pdf
22 липня 2020 14:29
Протокол 12.pdf
22 липня 2020 14:29
Протокол 11.pdf
22 липня 2020 14:29
Протокол 10.pdf
22 липня 2020 14:29
Протокол 9.pdf
22 липня 2020 14:29
Протокол 8.pdf
22 липня 2020 14:29
Протокол 7.pdf
22 липня 2020 14:29
Протокол 6.pdf
22 липня 2020 14:29
Протокол 5.pdf
22 липня 2020 14:29
Протокол 4.pdf
22 липня 2020 14:29
Протокол 3.pdf
22 липня 2020 14:29
Протокол 2.pdf
22 липня 2020 14:29
Протокол 1.pdf
22 липня 2020 14:29
Приклад Робіт.pdf
22 липня 2020 14:29
Лист спеціалистів.pdf
22 липня 2020 14:29
Додаток 2 Пункт 8.pdf
22 липня 2020 14:29
Додаток 2 пункт 6.pdf
22 липня 2020 14:29
Додаток 2 пункт 5.pdf
22 липня 2020 14:29
Додаток 2 пункт 4.pdf
22 липня 2020 14:29
Додаток 2 Пункт 3.pdf
22 липня 2020 14:29
Додаток 2 Пункт 2.pdf
22 липня 2020 14:29
Додаток 1.pdf
22 липня 2020 14:29
Витяг ЄДРПОУ 2020.pdf
22 липня 2020 14:29
Сфера Укрпромсерт 2020.pdf
22 липня 2020 14:29
Договір Еталон.pdf
22 липня 2020 14:29
Захист довкілля.pdf
22 липня 2020 14:29
Лист-гарантія ст. 17.pdf
22 липня 2020 14:29
довідка ст.17.pdf
22 липня 2020 14:29
Статут Укрпромсерт.pdf
22 липня 2020 14:29
Свідоцтво-МАООВ.pdf
22 липня 2020 14:29
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 15:41
Електронний підпис
21 липня 2020 15:10
цінова_побутові.PDF
21 липня 2020 15:10
Статут2.PDF
21 липня 2020 15:10
персонал.PDF
21 липня 2020 15:10
обробка даних.PDF
21 липня 2020 15:10
наказ_призначення.PDF
21 липня 2020 15:10
досвід.PDF
21 липня 2020 15:10
доповнення до сфери1.PDF
21 липня 2020 15:10
Доповнення до сфери.PDF
21 липня 2020 15:10
Документ_ЄДР_1006572303.zip
21 липня 2020 15:10
довідки до техічного.PDF
21 липня 2020 15:09
довідки до статті 17.PDF
21 липня 2020 15:09
довідка про Реєстр.PDF
21 липня 2020 15:09
Атестат.PDF
21 липня 2020 15:09
20238_Сфера_26.12.2019.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "УКРПРОМСЕРТ"

ДП РІВНЕНСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "УКРПРОМСЕРТ"
#38299139
Відхилено
14 390,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 15:19
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2020 16:50
Обґрунтування аномально низької ціни
до 28 липня 2020 00:00
ДП РІВНЕНСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ
#02568294
Відхилено
14 400,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 12:05
Обґрунтування аномально низької ціни
до 04 серпня 2020 00:00

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення не відповідностей: 1. Відповідно до тендерної документації № закупівлі UA-2020-07-03-000623-b, в розділі ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.5. «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону…», підпунктом 5.2 визначено, що: «Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - довідку про досвід виконання аналогічних договорів, складена у довільній формі. Учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічних договорів щодо надання лабораторних (дослідницьких), а саме підтвердити повне або часткове виконання договорів шляхом подання відповідних підтверджуючих документів, що визначені цією документацією. - позитивні відгуки (позитивний відгук) від замовників згідно виконання аналогічних договорів, копії яких надані у складі тендерної пропозиції, що повинні містити інформацію про найменування наданих послуг покупцеві, інформацію про виконання учасником своїх обов’язків згідно договору.» При розкритті тендерних пропозицій учасника, ПП "УКРПРОМСЕРТ", виявлено, що довідка про досвід виконання аналогічних договорів відсутня, а договори, які містяться в тендерній пропозиції не можна віднести до аналогічних договорів. Поняття аналогічного договору визначено в розділі І Загальні положення тендерної документації : «Аналогічний договір – договір, предмет якого входить до відповідного класу відповідно до ДК 021:2015, згідно з яким визначено предмет цієї закупівлі. Класом ДК 021:2015 є система кодів, яка складається із чотирьох цифр, відмінних від нуля. Це відповідає найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які є предметом договору.» До складу тендерної документації входять файли: 1. «Приклад Робіт.pdf» 2. «Договір Еталон.pdf». Проте перший договір заключний по ДК021:2015-71900000-7, що не відповідає оголошеним відкритим торгам ( ДК021:2015-7161000-7), а в предметі другого договору не визначений код ДК та конкретна назва закупівлі, крім того відсутні підтверджуючі документи, що свідчать про повне або часткове виконання договору та відсутній позитивний відгук. Відповідно до ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», «якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». 2. Тому відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України, ми, як Замовник, розміщуємо повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону : Перелік виявлених невідповідностей 1 Відсутня довідка про досвід виконання аналогічних договорів 2. Не підтверджений досвід виконання аналогічних договорів щодо надання лабораторних (дослідницьких) 3. Не надано позитивні відгуки (позитивний відгук) від замовників згідно виконання аналогічних договорів Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.5. «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону…», підпункт 5.2, до всіх виявлених невідповідностей Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1 Надати довідку про досвід виконання аналогічних договорів у довільній формі. 2 Підтвердити досвід виконання аналогічних договорів щодо надання лабораторних (дослідницьких), а саме підтвердити повне або часткове виконання договорів шляхом подання відповідних підтверджуючих документів, що визначені тендерною документацією, а саме у розділі І «Загальні положення». 3 Надати позитивні відгуки (позитивний відгук) від замовників згідно виконання аналогічних договорів, копії яких надані у складі тендерної пропозиції, що повинні містити інформацію про найменування наданих послуг покупцеві, інформацію про виконання учасником своїх обов’язків згідно договору.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

31 липня 2020 15:17
Електронний підпис

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

06 серпня 2020 12:03
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
06 серпня 2020 12:05
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі