Розроблення регіонального плану управління відходами в Миколаївський області до 2030 року
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2020-07-03-000499-b bbd53dd88f024519b0539c671477c815
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління екології та природних ресурсів Миколаївської облдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 38694358
Вебсайт: http://ecolog.mk.gov.ua/
Місцезнаходження: 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, пр. Центральний, 16
Контактна особа: Павлова Ганна Миколаївна
380512460427
ecolog@mk.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 09:10
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 09:10
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Регіональний план управління відходами в Миколаївській області до 2030 року розробляється відповідно до Національної стратегії управління відходами в Україні до 2030 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 08.11.2017 № 820-р, на виконання завдань Національного плану управління відходами, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 20.02.2019 № 117-р, з урахуванням Методичних рекомендацій з розроблення регіональних планів управління відходами, затверджених наказом Мінприроди від 12.04.2019 № 142, з урахуванням європейських підходів з питань управління відходами
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розроблення регіонального плану управління відходами в Миколаївський області до 2030 року
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54029, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, проспект Центральний, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості Послуг здійснюється поетапно відповідно в національній валюті України, на підставі підписаного уповноваженими представниками Замовника і Виконавця акту приймання-передачі наданих послуг, що підтверджує прийняття Замовником результатів виконання кожного відповідного етапу Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання до тендерної документації
Дата подання: 09 липня 2020 21:54
Дата відповіді: 14 липня 2020 10:30
1. Просимо навести форму кошторису до тендерної пропозиції (Додаток 3 до тендерної документації). 2. Відповідно до ст. 37 Закону України «Про відходи» від 5 березня 1998 року № 187/98-ВР контроль у сфері поводження з відходами здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення, місцеві державні адміністрації, виконавчі органи сільських, селищних, міських рад, громадські інспектори з благоустрою населених пунктів. Поясніть вимогу, яка зазначена в Додатку 1 тендерної документації щодо обов’язкової наявності в штаті Учасника не менше двох працівників, які мають необхідні знання та досвід щодо контролю поводження з відходами. Або роз’ясніть, що мається на увазі під терміном «контроль поводження з відходами»? 3. Обов’язкова наявність в штаті Учасника щонайменше одного працівника, які мають необхідні знання та досвід з розробки міської цільової програми з охорони довкілля що включає поводження з відходами, в тому числі з твердими побутовими відходами. Така вимога є дискримінаційною з огляду на те, що розробниками міських цільових програм з охорони довкілля виступають органи місцевого самоврядування. 4. Чи буде достанім для підтвердження досвіду працівників надати копію титульної сторінки звіту/програми/схеми санітарного очищення та копію сторінки звіту з переліком виконавців? 5. Наявність у штаті учасника працівників відповідної кваліфікації. Замовником установлено вимоги стосовно: обов’язкової наявності в штаті Учасника не менше двох працівників відповідної кваліфікації з достатнім рівнем практичної роботи (спеціаліст та/або магістр, за спеціалізацією/кваліфікацією – еколог, та/або інженер-еколог, та/або магістр з екологічних технологій; зі стажем роботи в сфері екології не менше 5 років; зі стажем роботи на посаді фахівця з поводження з відходами не менше 5 років); обов’язкової наявності в штаті Учасника не менше двох працівників, які мають необхідні знання та досвід щодо контролю поводження з відходами; обов’язкової наявності в штаті Учасника щонайменше одного працівника, які мають необхідні знання та досвід з розробки регіональної програми поводження з твердими побутовими відходами; обов’язкової наявності в штаті Учасника щонайменше одного працівника, які мають необхідні знання та досвід з розробки міської цільової програми з охорони довкілля що включає поводження з відходами, в тому числі з твердими побутовими відходами; обов’язкової наявності в штаті Учасника щонайменше одного працівника, які мають необхідні знання та досвід з розробки схеми санітарного очищення населеного пункту відповідно до вимог ДБН Б.2.2-6:2013; обов’язкової наявності в штаті Учасника щонайменше одного працівника, які мають необхідні знання та досвід з визначення норм надання послуг з вивезення твердих побутових відходів відповідно до вимог наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 30.07.2010 N 259; обов’язкової наявності в штаті Учасника не менше двох працівників, які мають необхідні знання та досвід з розробки СЕО. Чи може один і той же працівник організації мати досвід у розробці схем санітарного очищення, норм надання послуг з вивезення побутових відходів, регіональної програми поводження з твердими побутовими відходами та інше? Або потрібно мати у штаті щонайменше 9 працівників за напрямками роботи, як перелічено вище? Чи можуть бути працівники залучені на умовах цивільно-правового договору, який буде подано у складі тендерної пропозиції учасника? 6. Для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт замовник вимагає надати не менше п’яти договорів/програм за напрямками: розробка регіональної програми поводження з твердими побутовими відходами; розробка міської цільової програми з охорони довкілля; розробка схеми санітарного очищення населеного пункту; визначення норм надання послуг з вивезення твердих побутових відходів, розробка СЕО). 5 договорів мають бути за усіма переліченими напрямками чи за одним або декількома напрямками?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Форма кошторису наведена в тендерній документації (Додаток № 3 до договору).

2. Термін «Контроль поводження з відходами» регламентовано Законом України «Про відходи»:
-згідно пункту «и» частини першої ст.17 «Суб'єкти господарської діяльності у сфері поводження з відходами зобов'язані здійснювати контроль за станом місць чи об'єктів розміщення власних відходів»;
-згідно ст. 37. «Контроль у сфері поводження з відходами. Контроль у сфері поводження з відходами здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення, місцеві державні адміністрації, виконавчі органи сільських, селищних, міських рад, громадські інспектори з благоустрою населених пунктів. Первинний виробничий контроль у сфері поводження з відходами здійснюють у межах своєї компетенції виробники відходів. Громадський контроль у сфері поводження з відходами здійснюють громадські інспектори з охорони довкілля відповідно до законодавства».

Виходячи з цього, Замовник вважає, що для екологічно безпечного вибору місць розміщення об’єктів поводження з відходами та технологій поводження з відходами, забезпечення професійної розробки Регіонального плану – в штаті Учасника повинні бути працівники, які мають необхідні знання та досвід щодо контролю поводження з відходами відповідно до статей 17 та 37 Закона України «Про відходи». Це мають бути працівники, що володіють практичними знанням в сфері здійснення контролю за поводженням з відходами.

Водночас, відповідно до Абзацу п'ятого статті 1 того ж Закону України «Про відходи»: «поводження з відходами – дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, сортування, зберігання, оброблення, перероблення, утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення, включаючи контроль за цими операціями та нагляд за місцями видалення».
Замовник уточнює, що для однозначного тлумачення вимог тендерної документації «необхідні знання та досвід щодо контролю поводження з відходами» – зазначене підтверджуються записом в трудовій книжці працівника: відповідний підрозділ, або відповідна посада.

3. Виходячи з норм чинного законодавства, в тому числі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про місцеві державні адміністрації» – за рішенням розпорядника бюджетних коштів міська цільова програма з охорони довкілля розробляється відповідним підрозділом державної влади/місцевого самоврядування або підприємством що має відповідний досвід (за договором з органом місцевого самоврядування або місцевої держадміністрації).

4. Титульна сторінка на якій є відповідні печатки та рік виконання схеми санітарного очищення може входити в комплект документів що вимагається тендерною документацією. Участь (досвід) працівників в розробці Схеми підтверджується листом підприємства - виконавця Схеми санітарного очищення де він підтверджує їх участь.

5. Так. Один і той же працівник Учасника може мати досвід у розробці схеми санітарного очищення, норм надання послуг з вивезення побутових відходів, міської цільової програми тощо.
«Замовник вбачає доцільним доручити розробку Регіонального плану Виконавцю з наявністю відповідних працівників саме у його штаті, задля збільшення гарантії надання послуг за предметом закупівлі. Наявність існування таких спеціалістів у трудових відносинах із Виконавцем (Учасником) за допомогою договорів цивільно-правового характеру або якимось іншим чином, аніж перебування у штаті Виконавця – Замовник вбачає фактором ризику своєчасного та якісного надання Послуги».
Для забезпечення якісного та обгрунтованого розроблення Регіонального плану управління відходами, Учасник повинен підтвердити свою кваліфікацію за всіма визначеними тендерною документацією напрямками – надати підтвердження виконання 5 договорів за 5 напрямками. Тобто один договір (або інше підтвердження про участь в розробці відповідних документів) по кожному з зазначених напрямків.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 09:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС" 1 900 000,00
UAH з ПДВ
1 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 17:47
sign.p7s
24 липня 2020 17:46
G7839.20.7z.7z
24 липня 2020 17:46
24. Фінзвітність.pdf
24 липня 2020 17:46
9.1 РІШЕННЯ власника.pdf
24 липня 2020 17:46
7. Форма ТП.pdf
24 липня 2020 17:46
6. Довідка щодо ст.17.pdf
24 липня 2020 17:46
5. Довідка про досвід.pdf
24 липня 2020 17:46
3.17 Договори по СЕО.pdf
24 липня 2020 17:46
3.8 Диплом Кубової В.О..pdf
24 липня 2020 17:46
2.8 ЕОЛ_довідка.pdf
24 липня 2020 17:46
1. Реєстр документів.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
27 липня 2020 09:10
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку