Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розроблення регіонального плану управління відходами в Миколаївський області до 2030 року
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2020-07-03-000499-b ● bbd53dd88f024519b0539c671477c815
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління екології та природних ресурсів Миколаївської облдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38694358 |
Вебсайт: | http://ecolog.mk.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, пр. Центральний, 16 |
Контактна особа: |
Павлова Ганна Миколаївна 380512460427 ecolog@mk.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2020 09:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 липня 2020 09:10 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 липня 2020 09:10 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
Регіональний план управління відходами в Миколаївській області до 2030 року розробляється відповідно до Національної стратегії управління відходами в Україні до 2030 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 08.11.2017 № 820-р, на виконання завдань Національного плану управління відходами, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 20.02.2019 № 117-р, з урахуванням Методичних рекомендацій з розроблення регіональних планів управління відходами, затверджених наказом Мінприроди від 12.04.2019 № 142, з урахуванням європейських підходів з питань управління відходами
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розроблення регіонального плану управління відходами в Миколаївський області до 2030 року
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54029, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, проспект Центральний, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата вартості Послуг здійснюється поетапно відповідно в національній валюті України, на підставі підписаного уповноваженими представниками Замовника і Виконавця акту приймання-передачі наданих послуг, що підтверджує прийняття Замовником результатів виконання кожного відповідного етапу | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 липня 2020 09:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 липня 2020 09:05 |
Перелік змін.docx | |
20 липня 2020 09:05 |
Перелік змін.docx | |
20 липня 2020 08:32 |
ТендернаДокументація нова.docx | |
20 липня 2020 08:31 |
ТендернаДокументація нова.docx |
20 липня 2020 09:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
20 липня 2020 09:05 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||
20 липня 2020 09:05 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||
20 липня 2020 08:32 |
ТендернаДокументація нова.docx
|
|||||||||
20 липня 2020 08:31 |
ТендернаДокументація нова.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання до тендерної документації
Дата подання: 09 липня 2020 21:54
Дата відповіді: 14 липня 2020 10:30
1. Просимо навести форму кошторису до тендерної пропозиції (Додаток 3 до тендерної документації).
2. Відповідно до ст. 37 Закону України «Про відходи» від 5 березня 1998 року № 187/98-ВР контроль у сфері поводження з відходами здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення, місцеві державні адміністрації, виконавчі органи сільських, селищних, міських рад, громадські інспектори з благоустрою населених пунктів.
Поясніть вимогу, яка зазначена в Додатку 1 тендерної документації щодо обов’язкової наявності в штаті Учасника не менше двох працівників, які мають необхідні знання та досвід щодо контролю поводження з відходами. Або роз’ясніть, що мається на увазі під терміном «контроль поводження з відходами»?
3. Обов’язкова наявність в штаті Учасника щонайменше одного працівника, які мають необхідні знання та досвід з розробки міської цільової програми з охорони довкілля що включає поводження з відходами, в тому числі з твердими побутовими відходами. Така вимога є дискримінаційною з огляду на те, що розробниками міських цільових програм з охорони довкілля виступають органи місцевого самоврядування.
4. Чи буде достанім для підтвердження досвіду працівників надати копію титульної сторінки звіту/програми/схеми санітарного очищення та копію сторінки звіту з переліком виконавців?
5. Наявність у штаті учасника працівників відповідної кваліфікації. Замовником установлено вимоги стосовно: обов’язкової наявності в штаті Учасника не менше двох працівників відповідної кваліфікації з достатнім рівнем практичної роботи (спеціаліст та/або магістр, за спеціалізацією/кваліфікацією – еколог, та/або інженер-еколог, та/або магістр з екологічних технологій; зі стажем роботи в сфері екології не менше 5 років; зі стажем роботи на посаді фахівця з поводження з відходами не менше 5 років); обов’язкової наявності в штаті Учасника не менше двох працівників, які мають необхідні знання та досвід щодо контролю поводження з відходами; обов’язкової наявності в штаті Учасника щонайменше одного працівника, які мають необхідні знання та досвід з розробки регіональної програми поводження з твердими побутовими відходами; обов’язкової наявності в штаті Учасника щонайменше одного працівника, які мають необхідні знання та досвід з розробки міської цільової програми з охорони довкілля що включає поводження з відходами, в тому числі з твердими побутовими відходами; обов’язкової наявності в штаті Учасника щонайменше одного працівника, які мають необхідні знання та досвід з розробки схеми санітарного очищення населеного пункту відповідно до вимог ДБН Б.2.2-6:2013; обов’язкової наявності в штаті Учасника щонайменше одного працівника, які мають необхідні знання та досвід з визначення норм надання послуг з вивезення твердих побутових відходів відповідно до вимог наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 30.07.2010 N 259; обов’язкової наявності в штаті Учасника не менше двох працівників, які мають необхідні знання та досвід з розробки СЕО.
Чи може один і той же працівник організації мати досвід у розробці схем санітарного очищення, норм надання послуг з вивезення побутових відходів, регіональної програми поводження з твердими побутовими відходами та інше? Або потрібно мати у штаті щонайменше 9 працівників за напрямками роботи, як перелічено вище? Чи можуть бути працівники залучені на умовах цивільно-правового договору, який буде подано у складі тендерної пропозиції учасника?
6. Для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт замовник вимагає надати не менше п’яти договорів/програм за напрямками: розробка регіональної програми поводження з твердими побутовими відходами; розробка міської цільової програми з охорони довкілля; розробка схеми санітарного очищення населеного пункту; визначення норм надання послуг з вивезення твердих побутових відходів, розробка СЕО). 5 договорів мають бути за усіма переліченими напрямками чи за одним або декількома напрямками?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Форма кошторису наведена в тендерній документації (Додаток № 3 до договору).
2. Термін «Контроль поводження з відходами» регламентовано Законом України «Про відходи»:
-згідно пункту «и» частини першої ст.17 «Суб'єкти господарської діяльності у сфері поводження з відходами зобов'язані здійснювати контроль за станом місць чи об'єктів розміщення власних відходів»;
-згідно ст. 37. «Контроль у сфері поводження з відходами. Контроль у сфері поводження з відходами здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення, місцеві державні адміністрації, виконавчі органи сільських, селищних, міських рад, громадські інспектори з благоустрою населених пунктів. Первинний виробничий контроль у сфері поводження з відходами здійснюють у межах своєї компетенції виробники відходів. Громадський контроль у сфері поводження з відходами здійснюють громадські інспектори з охорони довкілля відповідно до законодавства».
Виходячи з цього, Замовник вважає, що для екологічно безпечного вибору місць розміщення об’єктів поводження з відходами та технологій поводження з відходами, забезпечення професійної розробки Регіонального плану – в штаті Учасника повинні бути працівники, які мають необхідні знання та досвід щодо контролю поводження з відходами відповідно до статей 17 та 37 Закона України «Про відходи». Це мають бути працівники, що володіють практичними знанням в сфері здійснення контролю за поводженням з відходами.
Водночас, відповідно до Абзацу п'ятого статті 1 того ж Закону України «Про відходи»: «поводження з відходами – дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, сортування, зберігання, оброблення, перероблення, утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення, включаючи контроль за цими операціями та нагляд за місцями видалення».
Замовник уточнює, що для однозначного тлумачення вимог тендерної документації «необхідні знання та досвід щодо контролю поводження з відходами» – зазначене підтверджуються записом в трудовій книжці працівника: відповідний підрозділ, або відповідна посада.
3. Виходячи з норм чинного законодавства, в тому числі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про місцеві державні адміністрації» – за рішенням розпорядника бюджетних коштів міська цільова програма з охорони довкілля розробляється відповідним підрозділом державної влади/місцевого самоврядування або підприємством що має відповідний досвід (за договором з органом місцевого самоврядування або місцевої держадміністрації).
4. Титульна сторінка на якій є відповідні печатки та рік виконання схеми санітарного очищення може входити в комплект документів що вимагається тендерною документацією. Участь (досвід) працівників в розробці Схеми підтверджується листом підприємства - виконавця Схеми санітарного очищення де він підтверджує їх участь.
5. Так. Один і той же працівник Учасника може мати досвід у розробці схеми санітарного очищення, норм надання послуг з вивезення побутових відходів, міської цільової програми тощо.
«Замовник вбачає доцільним доручити розробку Регіонального плану Виконавцю з наявністю відповідних працівників саме у його штаті, задля збільшення гарантії надання послуг за предметом закупівлі. Наявність існування таких спеціалістів у трудових відносинах із Виконавцем (Учасником) за допомогою договорів цивільно-правового характеру або якимось іншим чином, аніж перебування у штаті Виконавця – Замовник вбачає фактором ризику своєчасного та якісного надання Послуги».
Для забезпечення якісного та обгрунтованого розроблення Регіонального плану управління відходами, Учасник повинен підтвердити свою кваліфікацію за всіма визначеними тендерною документацією напрямками – надати підтвердження виконання 5 договорів за 5 напрямками. Тобто один договір (або інше підтвердження про участь в розробці відповідних документів) по кожному з зазначених напрямків.
2. Термін «Контроль поводження з відходами» регламентовано Законом України «Про відходи»:
-згідно пункту «и» частини першої ст.17 «Суб'єкти господарської діяльності у сфері поводження з відходами зобов'язані здійснювати контроль за станом місць чи об'єктів розміщення власних відходів»;
-згідно ст. 37. «Контроль у сфері поводження з відходами. Контроль у сфері поводження з відходами здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення, місцеві державні адміністрації, виконавчі органи сільських, селищних, міських рад, громадські інспектори з благоустрою населених пунктів. Первинний виробничий контроль у сфері поводження з відходами здійснюють у межах своєї компетенції виробники відходів. Громадський контроль у сфері поводження з відходами здійснюють громадські інспектори з охорони довкілля відповідно до законодавства».
Виходячи з цього, Замовник вважає, що для екологічно безпечного вибору місць розміщення об’єктів поводження з відходами та технологій поводження з відходами, забезпечення професійної розробки Регіонального плану – в штаті Учасника повинні бути працівники, які мають необхідні знання та досвід щодо контролю поводження з відходами відповідно до статей 17 та 37 Закона України «Про відходи». Це мають бути працівники, що володіють практичними знанням в сфері здійснення контролю за поводженням з відходами.
Водночас, відповідно до Абзацу п'ятого статті 1 того ж Закону України «Про відходи»: «поводження з відходами – дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, сортування, зберігання, оброблення, перероблення, утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення, включаючи контроль за цими операціями та нагляд за місцями видалення».
Замовник уточнює, що для однозначного тлумачення вимог тендерної документації «необхідні знання та досвід щодо контролю поводження з відходами» – зазначене підтверджуються записом в трудовій книжці працівника: відповідний підрозділ, або відповідна посада.
3. Виходячи з норм чинного законодавства, в тому числі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про місцеві державні адміністрації» – за рішенням розпорядника бюджетних коштів міська цільова програма з охорони довкілля розробляється відповідним підрозділом державної влади/місцевого самоврядування або підприємством що має відповідний досвід (за договором з органом місцевого самоврядування або місцевої держадміністрації).
4. Титульна сторінка на якій є відповідні печатки та рік виконання схеми санітарного очищення може входити в комплект документів що вимагається тендерною документацією. Участь (досвід) працівників в розробці Схеми підтверджується листом підприємства - виконавця Схеми санітарного очищення де він підтверджує їх участь.
5. Так. Один і той же працівник Учасника може мати досвід у розробці схеми санітарного очищення, норм надання послуг з вивезення побутових відходів, міської цільової програми тощо.
«Замовник вбачає доцільним доручити розробку Регіонального плану Виконавцю з наявністю відповідних працівників саме у його штаті, задля збільшення гарантії надання послуг за предметом закупівлі. Наявність існування таких спеціалістів у трудових відносинах із Виконавцем (Учасником) за допомогою договорів цивільно-правового характеру або якимось іншим чином, аніж перебування у штаті Виконавця – Замовник вбачає фактором ризику своєчасного та якісного надання Послуги».
Для забезпечення якісного та обгрунтованого розроблення Регіонального плану управління відходами, Учасник повинен підтвердити свою кваліфікацію за всіма визначеними тендерною документацією напрямками – надати підтвердження виконання 5 договорів за 5 напрямками. Тобто один договір (або інше підтвердження про участь в розробці відповідних документів) по кожному з зазначених напрямків.
Інформація про відміну
Дата відміни
27 липня 2020 09:10
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій