Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування, гарантійного та післягарантійного відновлення працездатності касових апаратів реєстраторів розрахункових операцій (РРО)
Очікувана вартість
486 595,32 UAH
UA-2020-07-03-000308-a de6c780754b64f39829392108c0d33cf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Служба організації та проведення закупівель

+380443096681
+380443096911
+380443096929
shitiv@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Контактна особа: Служба організації та проведення закупівель
+380443096681,+380443096911,+380443096929
shitiv@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 08:48
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 15:51
Очікувана вартість: 486 595,32 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 865,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування, гарантійного та післягарантійного відновлення працездатності касових апаратів реєстраторів розрахункових операцій (РРО)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за Послуги проводиться Замовником протягом 45 (сорока п'яти) банківських днів з моменту підписання акту приймання – передачі наданих послуг та надання рахунків на оплату, шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця, з дати реєстрації податкової накладної відповідно до вимог чинного законодавства в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКАР"" 486 000,00
UAH з ПДВ
481 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТЕХНОХОР 486 300,00
UAH з ПДВ
481 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙСТЕК" 486 595,32
UAH з ПДВ
481 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 08:57
Електронний підпис
07 серпня 2020 08:50
Довідка.pdf
07 серпня 2020 08:50
Довідка МВД.pdf
07 серпня 2020 08:49
public_doc (2).pdf
07 серпня 2020 08:49
public_doc (2).p7s
18 липня 2020 17:07
Електронний підпис
18 липня 2020 17:00
ТОВ ФакторТЕК.pdf
18 липня 2020 17:00
Технічне завдання.pdf
18 липня 2020 17:00
Статут.pdf
18 липня 2020 17:00
Рішення учасника.pdf
18 липня 2020 17:00
Проєкт договору.pdf
18 липня 2020 17:00
ПрАТ ВО Мальва.pdf
18 липня 2020 17:00
Опис послуг.pdf
18 липня 2020 17:00
Лист відгук.jpeg
18 липня 2020 17:00
Довідки про досвід.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 13:55
Електронний підпис
17 липня 2020 13:55
Технічні вимоги.pdf
17 липня 2020 13:55
Статут Вайстек.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКАР""

ТОВ ТЕХНОХОР

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙСТЕК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКАР""
#43394930
Переможець 481 050,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 08:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2020 08:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКАР""
#43394930
481 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 12:01
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:26
ДУ ВІКАР скан.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:24
ДУ №ПЗДН-1-20636НЮДУ від 30.12.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:47
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 16:06
Договір 20636.pdf укладений
18 серпня 2020 16:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: ПЗ/ДН-1-20636/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/ДН-1-20636/НЮ-д-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 249 682,99
UAH (в тому числі ПДВ 41 613,83 UAH)