Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт дороги по вулиці Шевченка в смт. Жвирка Сокальського району Львівської області» (Коригування) (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”) (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
5 229 721,60 UAH
UA-2020-07-03-000265-a 00cf2611ac5d4cf492bd84af93044bf6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гринюк Олександра Євгенівна

+380325772089 radasokal@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сокальська районна рада Львівської області
Код ЄДРПОУ: 25545203
Місцезнаходження: 80001, Україна , Львівська обл., Сокальський район, Місто Сокаль, вулиця Шептицького,26
Контактна особа: Гринюк Олександра Євгенівна
+380325772089
radasokal@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 08:44
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 15:22
Очікувана вартість: 5 229 721,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 148,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25100 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 Розділу ІІІ Тендерної документації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку; реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 3 даного Розділу тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 даного Розділу тендерної документації”; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 25 100.00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Крім того, банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 Розділу ІІІ Тендерної документації. При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). До файлу гарантії надаються: - Банківська ліцензія; - Докази повноважень посадової особи Банку, що підписала банківську гарантію. Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником. Документ підписаний ЕЦП/КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом. При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші) Файли підписані шляхом накладення ЕЦП/КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником. Застереження щодо очікуваної вартості: Частина робіт без ПДВ – 3 340 654,0 грн. Частина робіт з ПДВ - 1 889 067,6 грн. ( в тому числі без ПДВ – 1 574 223,0 грн., ПДВ – 314 844,6 грн.) Всього очікувана вартість робіт - 5 229 721,6 грн. ( в т.ч. ПДВ – 314 844,6 грн.). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Категорія замовника:Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган. Закупівля здійснюється за кошти донора - Європейського Союзу через Орган управління СОП «Україна-Польща-Білорусь» ЄІС 2014-2020, що представлений Міністерством інвестицій та економічного розвитку Республіки Польща та співфінансування коштами місцевих бюджетів, для реалізації програми (проєкту): «Підвищення доступності прикордонної дорожньої інфраструктури в районах: Замойському (Польща) і Сокальському (Україна) у поєднанні з промоцією екологічних проектів» (номер грантового контракту № PLBU.02.01.00-06-0056/17-00 та Аддендум до нього № PLBU.02.01.00-06-0056/17-01), що реалізується Сокальською районною радою Львівської області у партнерстві з Замойським повітом Республіки Польща, в рамках Програми транскордонного співробітництва Польща-Білорусь-Україна 2014-2020
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт дороги по вулиці Шевченка в смт. Жвирка Сокальського району Львівської області» (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації, вул. Шевченка в смт. Жвирка Сокальського району Львівської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник може, при наявності фінансування, перерахувати Підряднику попередню оплату в розмірі 30 % від загальної суми договору. Порядок здійснення розрахунків здійснюється у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Сума попередньої оплати перераховується Підряднику протягом 10 робочих днів з моменту подання Підрядником необхідних документів. Попередня оплата Замовником здійснюється шляхом спрямування коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з такого рахунка на цілі, визначені договором про закупівлю робіт, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату не пізніше місячного строку та надати відповідні підтверджуючі документи. По закінченню вказаного терміну, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Подальші розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 09:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 09:38
2-ТД-Дорога Жвирка.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" 3 791 000,00
UAH з ПДВ
3 697 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Рома 4 020 630,40
UAH з ПДВ
3 698 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Захід Автошлях" 4 237 012,91
UAH з ПДВ
3 699 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «БУДМАКСПЛЮС» 4 392 402,08
UAH з ПДВ
3 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 липня 2020 21:36
Електронний підпис
28 липня 2020 21:36
ЦПД Смолінський0001.PDF
28 липня 2020 21:36
Електронний підпис
28 липня 2020 21:36
Електронний підпис
18 липня 2020 19:38
Електронний підпис
18 липня 2020 19:37
Календарний графік.pdf
18 липня 2020 18:34
Електронний підпис
18 липня 2020 18:34
Цінова пропозиція.pdf
18 липня 2020 18:34
Фінансова звітність.pdf
18 липня 2020 18:34
Статут_Вiаком.PDF
18 липня 2020 18:34
Рішення № 2.pdf
18 липня 2020 18:34
Протокол_1_Вiаком.PDF
18 липня 2020 18:34
Проект Договору.PDF
18 липня 2020 18:33
Працівники.pdf
18 липня 2020 18:33
Оригінал Ліцензії.pdf
18 липня 2020 18:33
Опис.PDF
18 липня 2020 18:33
Обладнання.pdf
18 липня 2020 18:33
Кошторис.pdf
18 липня 2020 18:33
Довідка ст 17.pdf
18 липня 2020 18:33
Довідка КОД оПИСУ.pdf
18 липня 2020 18:33
Декларація.PDF
18 липня 2020 18:33
Гарантійні листи.pdf
18 липня 2020 18:33
Відомості.PDF
18 липня 2020 18:33
Відгук Рясне - РУське.PDF
18 липня 2020 18:33
Відгук Перемишляни.pdf
18 липня 2020 18:33
Відгук Воютичі.pdf

Публічні документи

20 серпня 2020 17:42
Електронний підпис
20 серпня 2020 17:39
Цінова пропозиція
20 серпня 2020 17:38
ст.17
20 серпня 2020 17:38
довідка з МВС
14 серпня 2020 08:42
Електронний підпис
14 серпня 2020 08:39
накази
14 серпня 2020 08:39
Лист пояснення №1263
14 серпня 2020 08:39
Лист пояснення №1262
17 липня 2020 18:56
Електронний підпис
17 липня 2020 18:47
Штатний розпис.pdf
17 липня 2020 18:47
Цінова пропозиція.pdf
17 липня 2020 18:47
ст.17.pdf
17 липня 2020 18:47
Сертифікат КББ.pdf
17 липня 2020 18:47
Листи відгуки.pdf
17 липня 2020 18:47
інвентарні картки.pdf
17 липня 2020 18:47
договірна ціна.rar
17 липня 2020 18:47
Договір постачання.pdf
17 липня 2020 18:47
Довідки_листи.pdf
17 липня 2020 18:47
Дов_дка_73.zip
17 липня 2020 18:47
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
17 липня 2020 18:47
Dovirenist_Savchenko.zip
17 липня 2020 18:47
Dovidka pro nazvu.zip
17 липня 2020 18:47
Bankivska Licenzia.zip
17 липня 2020 18:47
170_18_73_25 100.zip

Публічні документи

18 липня 2020 16:24
Електронний підпис
18 липня 2020 16:23
штатний розпис.pdf
18 липня 2020 16:23
ЦПД кошторисник.pdf
18 липня 2020 16:23
цінова пропозиція.pdf
18 липня 2020 16:23
технічне завдання.pdf
18 липня 2020 16:23
Статут завірений.pdf
18 липня 2020 16:23
рішення 05_02.pdf
18 липня 2020 16:22
Протокол №25с.pdf
18 липня 2020 16:22
Протокол №24с.pdf
18 липня 2020 16:22
проект договору.pdf
18 липня 2020 16:22
нові описи.pdf
18 липня 2020 16:22
нова виписка.pdf
18 липня 2020 16:22
копія звіту 1 ДФ (2 кв).pdf
18 липня 2020 16:22
календарний графік.pdf
18 липня 2020 16:22
ДЦ і кошторис.pdf
18 липня 2020 16:22
довідка ДБН.pdf
18 липня 2020 16:22
Витяг ПДВ.pdf
18 липня 2020 16:21
70.imd
18 липня 2020 16:21
1 ДФ і квитанція (1 кв.).pdf

Публічні документи

18 липня 2020 21:46
Електронний підпис
18 липня 2020 21:44
істотні умови 001.jpg
18 липня 2020 21:43
2020-07-18 пропозиція.rar
18 липня 2020 21:43
Відгуки.zip
18 липня 2020 21:43
Додаток до Ліцензії.pdf
18 липня 2020 21:43
Ліцензія.pdf
18 липня 2020 21:43
2020-07-18 вимоги.rar
18 липня 2020 21:43
Щебінь.zip
18 липня 2020 21:43
Кошторис.rar
18 липня 2020 21:43
охорона праці.zip
18 липня 2020 21:43
штатний.zip
18 липня 2020 21:43
Матеріали.zip
18 липня 2020 21:43
2020-07-17 вимоги.rar
18 липня 2020 21:43
12.zip
18 липня 2020 21:43
ост зміни уст.док 002.jpg
18 липня 2020 21:43
Техн паспорти.rar
18 липня 2020 21:43
договір 91 НП.rar
18 липня 2020 21:43
Договір 63 20.rar
18 липня 2020 21:43
2020-07-17 договір оренди.rar
18 липня 2020 21:43
Справка_БМП_17.07.20.pdf
18 липня 2020 21:43
fwfwd (1).zip
18 липня 2020 21:43
баланс.pdf
18 липня 2020 21:43
квитанція_0001.pdf
18 липня 2020 21:43
ЦПД липень 2020_0001 (1).pdf
18 липня 2020 21:43
Накази на 04.06.2020_0001 (2).pdf
18 липня 2020 21:43
Договір ЩЕДРІНА Онов..7z
18 липня 2020 21:43
Наказ директор.jpg
18 липня 2020 21:43
УСТ ДОКИ.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТЗОВ "БК"ВІАКОМ"

ПП Рома

ТОВ "Захід Автошлях"

ТОВ «БУДМАКСПЛЮС»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТЗОВ "БК"ВІАКОМ"
#42818575
Відхилено 3 697 000,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 13:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 липня 2020 14:33
ПП Рома
#22357406
Переможець 3 698 000,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 16:12
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 серпня 2020 11:41

Вимога про усунення невідповідностей

Від 28.07.2020 р. Кому: Учасник відкритих торгів ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі відкриті торги на закупівлю - «Капітальний ремонт дороги по вулиці Шевченка в смт. Жвирка Сокальського району Львівської області» (Коригування) (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”) (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) (Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-07-03-000265-a) Частиною 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.». Враховуючи дане положення Закону вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності, а саме: І. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1. 1.1. перелік виявлених невідповідностей: У поданих документах вашої тендерної пропозиції відсутні повідомлення про прийняття на роботу 4 працівників, які були прийняті на роботу після подачі звіту 1-ДФ за 1 квартал 2020 року А саме, звіт 1-ДФ за 1 квартал 2020 року подано 23.04.2020 р. Після 23.04.2020 р., згідно поданої довідки про працівників, на роботу 30.04.2020 р. прийнято Пилипців М.В., Паздерський Р.Д., Заплатинський Р.В. та Ткаченко І.Л. 1.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: П. 2.3 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації: 2.3. Для підтвердження наявності працівників, зазначених у довідці, яких учасник планує залучати до виконання умов договору, у складі тендерної пропозиції надаються нижченаведені документи: - звіт за формою 1-ДФ за останній звітний період ( 1-й квартал 2020 р.) з підтверджуючим документом про його прийняття (наприклад квитанція тощо) та штатний розпис (у формі електронного документа або сканований з оригіналу чи з копії). У разі, якщо котрийсь з ПРАЦІВНИКІВ БУВ ПРИЙНЯТИЙ НА РОБОТУ ПІСЛЯ ПОДАЧІ ЗВІТУ 1-ДФ, Учасник подає ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРИЙНЯТТЯ НА РОБОТУ З ПІДТВЕРДЖУЮЧИМ ДОКУМЕНТОМ про його прийняття (наприклад квитанція тощо).» 1.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати (тобто завантажити в електронну систему) повідомлення про прийняття на роботу 4 працівників, які були прийняті на роботу після подачі звіту 1-ДФ за 1 квартал 2020 року, а саме після 23.04.2020 р. - Пилипців М.В., Паздерський Р.Д., Заплатинський Р.В. та Ткаченко І.Л. ІІ. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №2. 2.1. перелік виявлених невідповідностей: - У поданій у складі Вашої тендерної пропозиції довідці про наявність основних спеціалістів та робітників основних будівельних професій, які будуть залучатися до виконання робіт, відсутня інформація про наявність САМЕ ПРАЦІВНИКА (на умовах трудового договору) інженера-кошторисника. Оскільки, згідно Податкового кодексу України «14.1.195. ПРАЦІВНИК – це фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем ТРУДОВИМ ДОГОВОРОМ (контрактом) відповідно до закону». Також і ЗУ «Про охорону праці» (від 14 жовтня 1992 року № 2694-XII) передбачає, що працівник - особа, яка працює на підприємстві, в організації, установі та виконує обов'язки або функції згідно з ТРУДОВИМ ДОГОВОРОМ (контрактом). Регулювання відносин сторін трудового договору (роботодавця та працівника), відбувається згідно трудового законодавства. Всупереч зазначеним нормам чинного законодавства України та вимозі тендерної документації, у довідці вказано залучення інженера-кошторисника згідно ЦИВІЛЬНО-ПРАВОВОГО ДОГОВОРУ, А НЕ ТРУДОВОГО ДОГОВОРУ. 2.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - У п. 2.1., п. 2.4. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації Замовника передбачалось: «2.1. Довідка складена у формі таблиці, про наявність основних спеціалістів (інженерно-технічних ПРАЦІВНИКІВ, в тому числі головного інженера, інженера-кошторисника, інженера з охорони праці, виконавця робіт) та робітників основних будівельних професій, які будуть залучатися до виконання робіт, із зазначенням інформації: про кількість таких ПРАЦІВНИКІВ, прізвище, ім’я, по батькові, посада таких працівників, відомості про освіту (чи спеціальність) та досвід (чи стаж) кожного з таких працівників. Дана довідка також має включати інформацію про наявність спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці. (у формі електронного документа або сканований з оригіналу). Також вимагається наявність в Учасника на умовах трудового договору не менше 4-ох працівників робітничих професій, про що зазначається в довідці.». «2.4. Для підтвердження наявності ПРАЦІВНИКІВ, зазначених у довідці, яких учасник планує залучати до виконання умов договору, у складі тендерної пропозиції надаються нижченаведені документи: - звіт за формою 1-ДФ за останній звітний період ( 1-й квартал 2020 р.) з підтверджуючим документом про його прийняття (наприклад квитанція тощо) та штатний розпис (у формі електронного документа або сканований з оригіналу чи з копії). У разі, якщо котрийсь з працівників був прийнятий на роботу після подачі звіту 1-ДФ, Учасник подає повідомлення про прийняття на роботу з підтверджуючим документом про його прийняття (наприклад квитанція тощо)». 2.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати (завантажити в електронну систему) Довідку складена у формі таблиці, про наявність основних спеціалістів та робітників основних будівельних професій, які будуть залучатися до виконання робіт, зокрема вказавши ІНФОРМАЦІЮ ПРО НАЯВНІСТЬ САМЕ НА УМОВАХ ТРУДОВОГО ДОГОВОРУ ПРАЦІВНИКА – інженера-кошторисника. У разі, якщо такий працівник (інженер-кошторисник) був прийнятий на роботу після подачі звіту 1-ДФ, також надати повідомлення про прийняття на роботу з підтверджуючим документом про його прийняття (наприклад квитанція тощо). Голова тендерного комітету, начальник організаційно- юридичного відділу, заступник керуючого справами, О.Є.Гринюк

Документи

31 липня 2020 13:01
Електронний підпис
31 липня 2020 12:49
Протокол відхилення

Вимога про усунення невідповідностей

від 13.08.2020 р. Кому: Учасник відкритих торгів ПП Рома Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі відкриті торги на закупівлю - «Капітальний ремонт дороги по вулиці Шевченка в смт. Жвирка Сокальського району Львівської області» (Коригування) (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”) (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) (Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-07-03-000265-a) Частиною 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.». Враховуючи дане положення Закону вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності, а саме: І. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1. 1.1. перелік виявлених невідповідностей: У поданих документах вашої тендерної пропозиції відсутні повідомлення про прийняття на роботу (з підтверджуючим документом про його прийняття) 3-х працівників, накази на яких датовані після завершення періоду за який подається Звіт 1-ДФ за 1-й квартал 2020 року. А саме, згідно поданої довідки про працівників: Качмар Василь Михайлович (інженер будівельник) – наказ №31-К від 15.04.2020 р., Щудло Ігор Юрійович (виконроб) – наказ №48-К від 04.05.2020 р., Музика Роман Михайлович (машиніст асфальтоукладальника 3-го розряду) - № 26/2-К від 01.04.2020 р. 1.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: П. 2.3 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації: 2.3. Для підтвердження наявності працівників, зазначених у довідці, яких учасник планує залучати до виконання умов договору, у складі тендерної пропозиції надаються нижченаведені документи: - звіт за формою 1-ДФ за останній звітний період ( 1-й квартал 2020 р.) з підтверджуючим документом про його прийняття (наприклад квитанція тощо) та штатний розпис (у формі електронного документа або сканований з оригіналу чи з копії). У разі, якщо котрийсь з ПРАЦІВНИКІВ БУВ ПРИЙНЯТИЙ НА РОБОТУ ПІСЛЯ ПОДАЧІ ЗВІТУ 1-ДФ, Учасник подає ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРИЙНЯТТЯ НА РОБОТУ З ПІДТВЕРДЖУЮЧИМ ДОКУМЕНТОМ про його прийняття (наприклад квитанція тощо).» 1.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати (тобто завантажити в електронну систему) повідомлення про прийняття на роботу (з підтверджуючим документом про його прийняття) 3-х працівників: Качмар Василь Михайлович (інженер будівельник) – наказ №31-К від 15.04.2020 р., Щудло Ігор Юрійович (виконроб) – наказ №48-К від 04.05.2020 р., Музика Роман Михайлович (машиніст асфальтоукладальника 3-го розряду) - № 26/2-К від 01.04.2020 р. Або пояснення з даного приводу, у випадку відсутності потреби подання даних документів. ІІ. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №2. 2.1. перелік виявлених невідповідностей: - У поданих у складі Вашої тендерної пропозиції додатках до аналогічних договорів, а саме у календарних графіках, зазначено, що даний Календарний графік - це Додаток до ДОДАТКОВОЇ УГОДИ. Проте самої додаткової угоди не має. 2.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - У п. 3.2., Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації Замовника передбачалось: «3.2. Договори про виконання робіт, зазначених в довідці, З УСІМА ДОДАТКАМИ / ДОДАТКОВИМИ УГОДАМИ / змінами по кожному аналогічному договору згідно довідки (у формі електронного документа або сканований з оригіналу чи з копії). 2.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати (завантажити в електронну систему) або додаткові угоди або пояснення з даного приводу. Голова тендерного комітету, начальник організаційно- юридичного відділу, заступник керуючого справам, О.Є.Гринюк

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 16:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Рома
#22357406
3 698 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 14:28
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 10:51
дод. угода 4 роботи дорога Жвирка 02.11.20.pdf зміни до договору
05 листопада 2020 10:48
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 10:29
дод. угода 3 роботи РОМА дорога Жвирка 27.10.20.pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 10:25
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 09:46
дод. угода 2 РОМА дорога Жвирка 27.10.20.pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 09:40
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 14:58
дод угода 1 договір Рома дорога Жвирка 09.10.20.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 14:43
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 11:24
Додатки до Договору укладений
01 вересня 2020 10:47
Договір укладений
01 вересня 2020 10:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти п.5.1 договору №1-Жвирка в наступній редакції: «5.1 Строк (термін) виконання робіт – до 01.11.2020 р, згідно календарного графіку виконання робіт». 2. Викласти Додаток 3 «Календарний графік виконання робіт» до Договору від №1-Жвирка від 31 серпня 2020 року в новій редакції (додається). 3. Всі інші умови договору №1-Жвирка від 31 серпня 2020 року залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 1-Жвирка
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти п.1.1 Договору №1-Жвирка в наступній редакції: « 1.1. Підрядник зобов'язується власними силами і засобами, в обумовлений строк у відповідності до замовлення і вимог проектно-кошторисної документації, будівельних норм та правил виконати роботи - «Капітальний ремонт дороги по вулиці Шевченка в смт. Жвирка Сокальського району Львівської області» (Коригування) (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”) (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг), а Замовник зобов'язується прийняти і оплатити виконані роботи. Закупівля здійснюється для реалізації програми (проекту): «Підвищення доступності прикордонної дорожньої інфраструктури в районах: Замойському (Польща) і Сокальському (Україна) у поєднанні з промоцією екологічних проектів» (грантовий контракт № PLBU.02.01.00-06-0056/17-00 та Аддендум до нього №PLBU.02.01.00-06-0056/17-01), що реалізується Сокальською районною радою Львівської області у партнерстві з Замойським повітом Республіки Польща, в рамках Програми транскордонного співробітництва Польща-Білорусь-Україна 2014-2020». 2.Викласти п.4.6 Договору №1-Жвирка в наступній редакції: «4.6. Зобов҆язання Підрядника вважаються виконаними після отримання Замовником сертифіката (або реєстрації сертифіката), який видається у разі прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкта. У випадку порушення термінів здачі об'єкта в експлуатацію з вини Підрядника, інфляційне подорожчання робіт, що виникло після цих термінів, Підряднику не компенсується». Більш детально – у прикріпленому файлі додаткової угоди. Загальна вартість договору, обсяги виконання робіт та інші істотні умови договору у зв’язку із підписанням даної додаткової угоди не змінились.
Номер договору про закупівлю: 1-Жвирка
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони погодили змінити ціну в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) робіт і послуг) та загальну суму договору на 59 557,67 грн., та відповідно: 1.1. Викласти п.3.1 та 3.2 Договору №1-Жвирка в наступній редакції: «3.1. Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить 3 638 442,33 грн. (три мільйони шістсот тридцять вісім тисяч чотириста сорок дві гривні 33 коп) без ПДВ. Звільнення від оподаткування здійснюється на підставі Рамкової угоди між Урядом України і Комісією Європейських Співтовариств від 03.09.2008 року (Закон України від 03.09.2008 №360-VI); Угоди про фінансування ENI-CBC/2015/039-006 між Європейською Комісією та Урядом України щодо спільної операційної програми Україна-Польща-Білорусь 2014-2020; Постанови Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 153 «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги» (зі змінами та доповненнями); Грантового контракту PLBU.02.01.00-06-0056/17-00, Аддендуму до нього №PLBU.02.01.00-06-0056/17-01 та реєстраційної картки, яка є додатком 4 до Договору №1-Жвирка від 31 серпня 2020 року. Оскільки, операції, які надаються в межах міжнародної технічної допомоги (далі – МТД), звільняються від оподаткування ПДВ за пунктом 197.11 статті 197 Податкового кодексу України (далі – ПК України), якщо проекти таких МТД зареєстровані у порядку, затвердженому постановою КМУ від 15.02.2002 № 153. Вищезазначена державна реєстрація проекту (програми) підтверджується реєстраційною карткою проекту (програми). В даній реєстраційній картці проекту (програми), міститься посилання на статтю міжнародного договору України, яким передбачається відповідна податкова пільга). 3.2. Вартість робіт на 2020 рік в межах бюджетного фінансування становить 3 638 442,33 грн. (три мільйони шістсот тридцять вісім тисяч чотириста сорок дві гривні 33 коп) без ПДВ». 1.2.Викласти Додаток 1 «Розрахунок договірної ціни з підтверджуючими розрахунками» до Договору від №1-Жвирка від 31 серпня 2020 року в новій редакції (додається). 1.3. Викласти Додаток 2 «Графік фінансування робіт» до Договору від №1-Жвирка від 31 серпня 2020 року в новій редакції (додається). Більш детально – у прикріпленому файлі додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 1-Жвирка
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони погодили змінити ціну в договорі про закупівлю в бік зменшення (у зв’язку із відсутністю підстави для використання коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (які були включені у розрахунок договірної ціни), (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт) та загальну суму договору на 2500,02 грн., та відповідно: 1.1. Викласти п.3.1 та 3.2 Договору №1-Жвирка в наступній редакції: «3.1. Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить 3 635 942,31 грн. (три мільйони шістсот тридцять п'ять тисяч дев'ятсот сорок дві гривні 31 коп) без ПДВ. Звільнення від оподаткування здійснюється на підставі Рамкової угоди між Урядом України і Комісією Європейських Співтовариств від 03.09.2008 року (Закон України від 03.09.2008 №360-VI); Угоди про фінансування ENI-CBC/2015/039-006 між Європейською Комісією та Урядом України щодо спільної операційної програми Україна-Польща-Білорусь 2014-2020; Постанови Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 153 «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги» (зі змінами та доповненнями); Грантового контракту PLBU.02.01.00-06-0056/17-00, Аддендуму до нього №PLBU.02.01.00-06-0056/17-01 та реєстраційної картки, яка є додатком 4 до Договору №1-Жвирка від 31 серпня 2020 року. Оскільки, операції, які надаються в межах міжнародної технічної допомоги (далі – МТД), звільняються від оподаткування ПДВ за пунктом 197.11 статті 197 Податкового кодексу України (далі – ПК України), якщо проекти таких МТД зареєстровані у порядку, затвердженому постановою КМУ від 15.02.2002 № 153. Вищезазначена державна реєстрація проекту (програми) підтверджується реєстраційною карткою проекту (програми). В даній реєстраційній картці проекту (програми), міститься посилання на статтю міжнародного договору України, яким передбачається відповідна податкова пільга). 3.2. Вартість робіт на 2020 рік в межах фінансування становить 3 635 942,31 грн. (три мільйони шістсот тридцять п'ять тисяч дев'ятсот сорок дві гривні 31 коп) без ПДВ». 1.2.Викласти Додаток 1 «Розрахунок договірної ціни з підтверджуючими розрахунками» до Договору від №1-Жвирка від 31 серпня 2020 року в новій редакції (додається). 1.3. Викласти Додаток 2 «Графік фінансування робіт» до Договору від №1-Жвирка від 31 серпня 2020 року в новій редакції (додається)
Номер договору про закупівлю: 1-Жвирка
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 02 листопада 2020
Сума оплати за договором: 3 698 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 62 057,69 UAH)