Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стаціонарна установка тунельного типу для мийки тролейбусів
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2020-07-02-009918-a 3d9afb4567d548048760f68dbefc3b42
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богдан Полон

+380362636960
+380362636965
kpreat2015@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕЕЛЕКТРОАВТОТРАНС" РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03362844
Вебсайт: http://troleybusrivne.pp.ua/
Місцезнаходження: 33027, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул.Д.Галицького, буд.23
Контактна особа: Богдан Полон
+380362636960,+380362636965
kpreat2015@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 17:26
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 13:35
Очікувана вартість: 1 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42990000-2: Машини спеціального призначення різні


Усі документи пропозиції, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Учасники-нерезиденти можуть готувати документи іншою мовою, але при цьому вони повинні мати обов'язковий автентичний переклад на українську мову, зроблений в сертифікованому центрі перекладів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Стаціонарна установка тунельного типу для мийки тролейбусів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33027, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. Данила Галицького, буд. 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 42990000-2 — Машини спеціального призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВД ДНІПРО СЕРВІС" 1 299 800,00
UAH з ПДВ
1 199 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "САПСАН СЕРВІС" 1 297 500,00
UAH з ПДВ
1 290 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮВЕНТА-К" 1 298 770,00
UAH з ПДВ
1 292 270,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 13:37
img564.jpg
17 липня 2020 13:37
img560.jpg
17 липня 2020 13:37
img559.jpg
17 липня 2020 13:37
img558.jpg

Публічні документи

24 липня 2020 17:20
Електронний підпис
24 липня 2020 17:17
Видаткова накладна_2.pdf
17 липня 2020 17:47
Електронний підпис
17 липня 2020 17:21
Протокол 17.07.20.pdf
17 липня 2020 17:21
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
17 липня 2020 17:21
Статут_2020.pdf
17 липня 2020 17:21
Цінова пропозиція.pdf
17 липня 2020 17:21
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 11:49
21 Довідка_ліцензії.pdf
17 липня 2020 11:49
16 Статут 2020_завірено.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВД ДНІПРО СЕРВІС"

ТОВ "САПСАН СЕРВІС"

ТОВ "ЮВЕНТА-К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АВД ДНІПРО СЕРВІС"
#38598130
Відхилено 1 199 800,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 16:58
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2020 11:20
ТОВ "САПСАН СЕРВІС"
#40077283
Відхилено 1 290 900,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 12:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 липня 2020 15:24
ТОВ "ЮВЕНТА-К"
#35633884
Відхилено 1 292 270,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 17:14

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "АВД ДНІПРО СЕРВІС" Замовником було виявлено невідповідність вимогам тендерної документації щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та підтвердження повноважень посадової особи та/або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а також повноваження щодо підпису договору про закупівлю товару за цією процедурою у разі визначення учасника переможцем торгів. Відповідно до абз. 1 п.1 Розділу 3 Тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації,а саме: ... - інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; - документи або їх копія, що підтверджують повноваження посадової особи та/або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а також повноваження щодо підпису договору про закупівлю товару за цією процедурою у разі визначення учасника переможцем торгів, підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. У разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання; .... Відповідно до пп.1 п. 5 Розділу 3 Тендерної документації, Замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії для учасників, що визначений згідно статті 16 Закону, а саме: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Для підтвердження виконання даного кваліфікаційного критерію Учасник надає: 1.1 Копію аналогічного договору (договорів) на поставку аналогічного товару; 1.2 Копії документів, що підтверджують факт поставки товару (копії видаткових накладних (для нерезидентів -копії митних декларацій). Учасником ТОВ "АВД ДНІПРО СЕРВІС" не було подано повного пакету документів передбаченого абз. 1 п. 1 та пп. 1 п. 5 Розділу 3 тендерної документації. Для виправлення виявлених невідповідностей учаснику ТОВ "АВД ДНІПРО СЕРВІС" необхідно подати наступні документи: 1. Установчий документ (наприклад статут); 2. Розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); 3. Для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність; 4. Копію аналогічного договору (договорів) на поставку аналогічного товару; 5. Копії документів, що підтверджують факт поставки товару (копії видаткових накладних).

Документи

23 липня 2020 16:58
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Сапсан Сервіс» Замовником було виявлено невідповідність вимогам тендерної документації щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям. Відповідно до абз. 1 п.1 Розділу 3 Тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації,а саме: - інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; Відповідно до пп.1 п. 5 Розділу 3 Тендерної документації, Замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії для учасників, що визначений згідно статті 16 Закону, а саме: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Для підтвердження виконання даного кваліфікаційного критерію Учасник надає: 1.1 Копію аналогічного договору (договорів) на поставку аналогічного товару; 1.2 Копії документів, що підтверджують факт поставки товару (копії видаткових накладних (для нерезидентів -копії митних декларацій). Учасником ТОВ «Сапсан Сервіс» було подано копію договору №09.02./19-1 від 02.09.2019р. укладеного між ТОВ «Сапсан Сервіс» та ТОВ «Агро ком», на поставку комплекту для дезінфекції автотранспорту з автоматичним включенням та функцією роботи в зимовий період та системою датчиків яка забезпечує ввімкнення системи лише на в'їзд i реагування тільки на автотранспорт. Проте, цей товар не є аналогічним товаром до визначеного Замовником предмета закупівлі за процедурою відкриті торги на закупівлю стаціонарної установки тунельного типу для мийки тролейбусів, оскільки комплект для дезінфекції автотранспорту та стаціонарна установка тунельного типу для мийки тролейбусів мають різне функціональне призначення, та комплект для дезінфекції автотранспорту не підпадає під код ДК 021:2015 42990000-2 "Машини спеціального призначення різні", що є невиконанням вимог п.3 частини 2 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" та пп. 1 п. 5 Розділу 3 тендерної документації. Для виправлення виявлених невідповідностей учаснику ТОВ «Сапсан Сервіс» необхідно подати наступні документи: 1. Копію аналогічного договору (договорів) на поставку аналогічного товару; 2. Копії документів, що підтверджують факт поставки товару (копії видаткових накладних.

Документи

28 липня 2020 12:36
Електронний підпис

Документи

30 липня 2020 17:14
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
30 липня 2020 17:14
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі