Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
26 000,00 UAH
UA-2020-07-02-009052-a edeca1c9a04d4eb1b5e71999010c6c7b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Процик Ірина Ярославівна

380964584952 iryna.ua@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Галицький коледж імені В’ячеслава Чорновола
Код ЄДРПОУ: 14039833
Вебсайт: http://gi.edu.ua
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул.Б.Хмельницького,15
Контактна особа: Процик Ірина Ярославівна
380964584952
iryna.ua@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 16 липня 2020 11:08
Очікувана вартість: 26 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 130,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Оплату Замовник здійснює після отримання предмету закупівлі, у безготівковому порядку в національній валюті України шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника.
Бензин А-95 – 1000 л. (скретч картки або талони номіналом 10л., 15л, 20л., 40л.)
Постачальник повинен забезпечити заправку автомобілів Замовника бензином А-95 по скретч карткам або талонам (дія яких поширюється на всю територію України та вони не мають обмеження щодо терміну використання не менше 6 місяців з моменту поставки) на АЗС, що розташовані на відстані до 5 км від вул. Б. Лепкого, м. Тернопіль.Пальне на АЗС повинно відповідати вимогам ДСТУ 4839:2007.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 літр
Бензин А -95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул.Б.Хмельницького,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 16:30
оголошення_бензин.doc
03 липня 2020 16:30
Цінова пропозиція.doc
03 липня 2020 16:29
Технічні вимоги.docx
03 липня 2020 16:29
Проєкт договору.doc
03 липня 2020 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 16:30
оголошення_бензин.doc
02 липня 2020 16:16
оголошення_бензин.doc
03 липня 2020 16:30
Цінова пропозиція.doc
02 липня 2020 16:17
Цінова пропозиція.doc
03 липня 2020 16:29
Технічні вимоги.docx
02 липня 2020 16:16
Технічні вимоги.docx
03 липня 2020 16:29
Проєкт договору.doc
02 липня 2020 16:17
Проєкт договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зміни до проекту договору
Дата подання: 03 липня 2020 11:11
Дата відповіді: 03 липня 2020 16:26
Доброго дня. Наше підприємство зацікавлене взяти участь у оголошеній Вами закупівлі на Бензин А95 (1000 л). Вивчивши документацію торгів, дійшли висновку, що у Вашому проекті договору не описано достатньо пункт про предмет договору (картки на пальне /талони) Прошу Вас розглянути можливість внесення змін у проект договору, чи підписання Додаткової угоди до Договору у наступній редакції: Додаткова угода до Договору __________ № ___________ від __________________ року (надалі Договір) _____________________ «___» ______________ р. _____________________________________, надалі іменоване Постачальник/Учасник, в особі представника ____________________, що діє на підставі Довіреності № ________ від ______________, та _____________________________________________________________, надалі іменоване Покупець/Замовник, в особі ____________________________________________, що діє на підставі ____________________________________, з другої сторони, дійшли до взаємної згоди і уклали цю Додаткову угоду до Договору (надалі – Додаткова угода), відповідно до чинного законодавства України про наступне: 1. Сторони погодили додатково врегулювати співпрацю Сторін за Договором, згідно наступних умов, визначених даною Додатковою угодою: 1.1. Розрахунки за Товар (партію Товару) Покупець/Замовник здійснює протягом _______(______________) банківських днів з дати підписання Сторонами відповідної видаткової накладної на Товар. 1.2. Після погодження Сторонами асортименту, кількості та ціни Товару (товарної партії), шляхом підписання відповідної видаткової накладної на Товар, Постачальник/Учасник передає Покупцю/Замовнику за Актом приймання-передачі карток на пальне картку(и) на пальне встановленої форми відповідного номіналу (далі по тексту – картка(и) на пальне або картка(и)). Картка на пальне виготовляється на паперовому носії; глянцевому паперовому носії, заламінованого плівкою; пластиковому носії. Містить емблему торгової марки _____, вказівку на вид (марку) Товару та номінал. На картку нанесено штрих-код, голографічне зображення та інші ступені захисту. Передача Покупцю/Замовнику карток на пальне здійснюється по місцезнаходженню офісу Постачальника/Учасника уповноваженій особі Покупця/Замовника, з підписанням уповноваженими представниками Сторін Акту приймання-передачі карток на пальне. Право власності на Товар переходить до Покупця/Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар та Акту приймання-передачі карток на пальне. Товар видається Покупцю/Замовнику лише на підставі та в обмін на картку на пальне, видану Постачальником/Учасником Покупцеві/Замовнику на умовах, передбачених даним Договором. Картка на пальне є товарно-розпорядчим документом на Товар, на підставі якого здійснюється видача (повернення) Товару за місцем знаходження Товару (АЗС). Картка на пальне не є розрахунковим чи платіжним засобом. Для отримання Товару (заправки пальним транспортного засобу на АЗС) водій пред’являє оператору АЗС картку на пальне. Оператор АЗС здійснює відповідну ідентифікацію картки на пальне, і, на підставі цього, здійснює фактичну передачу (видачу) Товару відповідної марки та кількості. При видачі Товару, картка на пальне залишається у оператора, що є підтвердженням факту отримання Покупцем Товару відповідного асортименту та кількості. З метою належного виконання своїх зобов’язань щодо фактичної передачі (видачі) Товару Покупцю/Замовнику, Постачальник/Учасник має право залучати необхідну кількість третіх осіб - підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з Постачальником/Учасником, забезпечують фактичну передачу (видачу) Товару Покупцю/Замовнику при пред’явленні останнім картки на пальне (надалі – Користувач (і) АЗС). Товари, отримані Покупцем/Замовником від Користувача АЗС, що підтверджується чеком касового апарату (РРО), вважаються фактично виданими Постачальником/Учасником Покупцю/Замовнику згідно умов цього Договору. Видача (передача) Товару Покупцю/Замовнику здійснюється на автозаправних станціях (АЗС) Користувача (ів) АЗС, перелік яких узгоджується сторонами у Додатку №1 до цього договору. Перелік АЗС може змінюватися Постачальником/Учасником в односторонньому порядку. Повідомлення про такі зміни можуть надсилатися Покупцю/Замовнику засобами електронного або факсимільного зв’язку, а також шляхом розміщення інформації на веб-сайті Постачальника/Учасника: ______________________ Видача (передача) Товарів Покупцю/Замовнику проводиться по-частково, та лише за умови їх фактичної наявності на АЗС Користувача АЗС на момент проведення операції з видачі (передачі) Товарів. Видача (передача) Товарів Покупцю/Замовнику підтверджується фактом отоварення картки на пальне (тобто повернення Постачальнику/Учаснику картки на пальне в обмін на виданий (переданий) ним Товар), що підтверджується чеком касового апарату (РРО). Товар Покупця видається Постачальником/Учасником (Користувачем АЗС) тільки пред'явнику картки на пальне. Покупець/Замовник запевняє, що кожен, хто пред’являє картку на пальне, є його уповноваженим представником на отримання Товару. Видача Товару на пошкоджену, протерміновану, заблоковану, підроблену картку на пальне або таку, що не містить реквізитів, вказаних у Договорі, Постачальником/Учасником (Користувачем АЗС) не здійснюється. 1.3. Покупець зобов’язаний фактично отримати Товар в межах терміну (строку) дії карток на пальне. Термін дії карток на пальне вказується у відповідному Акті приймання-передачі карток на пальне і погоджується Сторонами шляхом підписання відповідного Акту приймання-передачі карток на пальне. У випадку якщо термін дії карток на пальне не вказаний в Акті приймання-передачі карток на пальне, то термін дії карток на пальне становить 1 календарний рік від дати фактичної передачі карток на пальне за Актом приймання-передачі карток на пальне. Постачальник/Учасник зобов’язується фактично видати Покупцю/Замовнику Товар лише протягом терміну (строку) дії карток на пальне. Картки на пальне, не пред'явлені оператору АЗС для отримання Товару протягом терміну дії картки на пальне анулюються (втрачають свою силу і є недійсними). Покупець/Замовник зобов'язується забрати Товар зі зберігання до моменту анулювання карток на пальне. 1.4. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії; 3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. У випадку збільшення курсу купівлі долара США по відношенню до гривні станом на дату погодження Сторонами закупівлі відповідної товарної партії, порівняно з курсом купівлі долара США станом на дату оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, ціна Товару підлягає коригуванню відповідно до порядку та умов викладених в цьому пункті. Коригування гривневої вартості Товару здійснюється сторонами в письмовому вигляді, шляхом підписання відповідного Додатку на поставку Товару (партії Товару), за наступною формулою: S(нова)=(К1/К0)*S1, де S(нова) – змінена ціна Товару, що підлягає сплаті Постачальнику/Учаснику Покупцем/Замовником за Товар; S1 – ціна в гривнях за Товар, визначена сторонами на момент підписання даного Договору; К1 – курс купівлі долара США по відношенню до гривні на дату погодження сторонами відповідної товарної партії; К0 – курс купівлі долара США по відношенню до гривні на дату оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. При цьому Сторони приймають курс долара США до гривні встановлений, Національним банком України. 2. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту ії підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення їх підписів печатками Сторін та діє до закінчення строку дії Договору. 3. Сторони домовилися, що у випадку наявності розбіжностей між умовами Договору та умовами даної Додаткової угоди, Сторони будуть керуватися умовами даної Додаткової угоди. 4. Інші умови Договору, які не змінені та/або не доповнені даною Додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. 5. Дана Додаткова угода складена в двох примірниках, які мають силу оригіналів, підписана Сторонами того числа, місяця, року і у тому місці, які вказані на початку цієї Додаткової угоди. Кожна Сторона отримує один примірник даної Додаткової угоди. 6. Підписи Сторін ПОСТАЧАЛЬНИК/УЧАСНИК: _______ __________________ /______________/ ПОКУПЕЦЬ/ЗАМОВНИК: ______
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня ! Ми розглянули Ваші зауваження щодо проекту договору. Буде внесено зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2020 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКО2015" 21 000,00
UAH з ПДВ
18 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 23 490,00
UAH з ПДВ
19 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 21 000,00
UAH з ПДВ
20 870,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2020 14:46
Електронний підпис
13 липня 2020 14:45
Тех вимоги.pdf
13 липня 2020 14:45
ТАЛОНИ МОТТО.pdf
13 липня 2020 14:45
ТАЛОНИ БРСМ.pdf
13 липня 2020 14:45
СТАТУТ.pdf
13 липня 2020 14:45
Протокол 1.pdf
13 липня 2020 14:45
проткол Закупівлі.pdf
13 липня 2020 14:45
Пропозиція.pdf
13 липня 2020 14:45
Проект договору.pdf
13 липня 2020 14:45
Опис к Статуту.pdf
13 липня 2020 14:45
Наказ Директор.pdf
13 липня 2020 14:45
ЛИЦЕНЗИЯ ВИКО.pdf
13 липня 2020 14:45
ІПН завірен.pdf
13 липня 2020 14:45
Інформація учасника.pdf
13 липня 2020 14:45
ДС ВІКО-МК.pdf
13 липня 2020 14:45
ДС 26.06.pdf
13 липня 2020 14:45
дов талони.pdf
13 липня 2020 14:45
Дов захист довкілля.pdf
13 липня 2020 14:45
дов дсту.pdf
13 липня 2020 14:45
Дислокація АЗС.pdf
13 липня 2020 14:45
ВИТЯГ ПДВ.pdf
13 липня 2020 14:45
Витяг НДС(завірений).pdf
13 липня 2020 14:45
Витяг Комаров.pdf
13 липня 2020 14:44
ВИПІСКА.pdf
13 липня 2020 14:44
Виписка(завірена).pdf
13 липня 2020 14:44
АЗС БРСМ.pdf
13 липня 2020 14:44
2.1.1. Лис Белнафтогаз.pdf

Публічні документи

14 липня 2020 10:51
Електронний підпис
14 липня 2020 10:48
Цінова пропозиція.pdf
14 липня 2020 10:48
Статут.pdf
14 липня 2020 10:48
Паспорт Явного М.М..pdf
14 липня 2020 10:48
Витяг з ЄДР 08.07.2020р..pdf
14 липня 2020 10:48
Протокол 190918.pdf
14 липня 2020 10:48
Опис створення.pdf
14 липня 2020 10:48
Паспорт Йоржика Ю.В..pdf
14 липня 2020 10:48
Довідка Ст.17.pdf
14 липня 2020 10:48
Наказ Йоржик Ю.В..pdf
14 липня 2020 10:47
Витяг ПДВ Вог Кард.pdf
14 липня 2020 10:47
Накладні ПЗ газ.pdf
14 липня 2020 10:47
ТНМУ ВШК14271.pdf
14 липня 2020 10:47
ТНМУ накладні.pdf
14 липня 2020 10:47
Накладна ПЗ А95.pdf
14 липня 2020 10:47
Договір ПЗ 92.pdf
14 липня 2020 10:47
ТНМУ відгук.PDF
14 липня 2020 10:47
Договір ПЗ 95.pdf
14 липня 2020 10:47
Договір ПЗ Газ.pdf
14 липня 2020 10:47
Накладна ПЗ А92.pdf
14 липня 2020 10:47
Довідка про МТБ.pdf
14 липня 2020 10:47
Бензин А95.pdf
14 липня 2020 10:47
Довідка про АЗС.pdf
14 липня 2020 10:47
Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

15 липня 2020 08:02
Технічні документи.7z
15 липня 2020 08:02
Інші документи.7z
15 липня 2020 08:02
Установчі документи.7z
15 липня 2020 08:02
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКО2015"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКО2015"
#39618388
Рішення скасоване 18 960,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 16:57
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКО2015"
#39618388
Відхилено 18 960,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 17:04
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
Переможець 19 000,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 16:15

Документи

17 липня 2020 15:22
Електронний підпис

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
19 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:47
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 11:25
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 11:25
Бензин 29.07.20.pdf укладений
29 липня 2020 11:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 19 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 166,66 UAH)