Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт закладу дошкільної освіти № 27 за адресою: вул. Святомиколаївська, 25, м. Чернігів
Очікувана вартість
6 942 295,40 UAH
UA-2020-07-02-008485-a c6ecdce03f49407e8c027cfea3fa89aa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макаров Олександр Володимирович

380462774842 ukb@chernigiv-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05517729
Місцезнаходження: 14017, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Івана Мазепи, 19, к. 216
Контактна особа: Макаров Олександр Володимирович
380462774842
ukb@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2020 16:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 11:26
Очікувана вартість: 6 942 295,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 34711.47 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Замовник:
1.1. Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради.
1.2. Місцезнаходження: 14017, вул. І. Мазепи, 19, м. Чернігів, тел.: (0462) 77-48-40;
1.3. Код за ЄДРПОУ: 05517729;
1.4. Категорія: орган місцевого самоврядування;
Мова підготовки тендерної пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт закладу дошкільної освіти № 27 за адресою: вул. Святомиколаївська, 25, м. Чернігів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14017, Україна, Чернігівська область, Чернігів, ІВАНА МАЗЕПИ будинок 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить розрахунки за виконані роботи у продовж 10-ти календарних днів після підписання уповноваженими представниками Сторін форм КБ-2в і КБ-3. Джерело фінансування - кошти міського бюджету Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-31-000008 ● 51b3c2bb47b4481f8b9f0c7ee3e0026d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 серпня 2020 16:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
31.08.2020 № 53
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника управління Вікторія ПЕРИНСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 31.08.2020 № 53

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-07-02-008485-a 02.07.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • не усунуто

Протоколи про адміністративне правопорушення від 28.10.2020 №25/126/2020-пр, 28.10.2020 №25/127/2020-пр, 28.10.2020 №25/128/2020-пр, 28.10.2020 №25/129/2020-пр, 28.10.2020 №25/130/2020-пр, 28.10.2020 №25/131/2020-пр, 28.10.2020 №25/120/2020-пр, 28.10.2020 №25/121/2020-пр, 28.10.2020 №25/122/2020-пр, 28.10.2020 №25/123/2020-пр, 28.10.2020 №25/124/2020-пр, 28.10.2020 №25/125/2020-пр.

2020-10-29 16:13:22

Оскарження в суді

Опис: Відповідно до ч. 11 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення. Повідомляємо, що Замовник не згоден з інформацією, що викладена у висновку та у визначений законом строк буде звертатись до суду для оскарження цього висновку. Номер провадження та дата його відкриття в суді буде додатково повідомлена Управлінню Держаудитслужби в Чернігівській області після отримання відповіних документів.
Дата публікації: 22 вересня 2020

Документи:

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ДОБРОБУД" 6 877 653,19
UAH з ПДВ
6 842 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ЖИВЕНКО СВІТЛАНА ВІТАЛІЇВНА 6 892 445,80
UAH з ПДВ
6 857 445,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2020 15:40
Електронний підпис
19 липня 2020 15:38
Електронний підпис
19 липня 2020 15:35
КБз.pdf
19 липня 2020 15:35
Додаток до Ліцензії.pdf
19 липня 2020 15:35
кошторис 2020.imd
19 липня 2020 15:35
ЄСВ 1 ст.PDF
19 липня 2020 15:35
ЛК 2-1-2.pdf
19 липня 2020 15:35
кошторис 2020-2021.imd
19 липня 2020 15:35
Календарний графік.pdf
19 липня 2020 15:35
Підписаний_Лицензия.pdf
19 липня 2020 15:35
Договірна ціна 2020р..pdf
19 липня 2020 15:35
ЛК 2-1-6.pdf
19 липня 2020 15:35
Договірна ціна 2020-2021.pdf
19 липня 2020 15:35
ЛК 2-1-4.pdf
19 липня 2020 15:35
ЛК 2-1-5.pdf
19 липня 2020 15:35
Статут.pdf
19 липня 2020 15:35
ЛК 2-1-7.pdf
19 липня 2020 15:35
ЄСВ Дод 6.PDF
19 липня 2020 15:35
Витяг.pdf
19 липня 2020 15:35
ЛК 2-1-3.pdf
19 липня 2020 15:35
Ліцензія.pdf
19 липня 2020 15:35
Витяг зі Статуту.pdf
19 липня 2020 15:35
ЛК 2-1-1.pdf
19 липня 2020 15:35
ЛК 2-1-8.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 13:41
Електронний підпис
23 липня 2020 13:40
Додаток 4 п.8.pdf
23 липня 2020 13:40
public_дод №4 п.7.pdf
23 липня 2020 13:40
Додаток 4 п.6 до МВС.pdf
23 липня 2020 13:40
DoviМВС дод №4 п.3.pdf
23 липня 2020 13:40
Додаток 4 п.5.pdf
23 липня 2020 13:40
Додаток 4 п.2.pdf
17 липня 2020 12:58
Електронний підпис
17 липня 2020 12:52
Паспорт + код.PDF
17 липня 2020 12:52
Витяг Держреєстр.pdf
17 липня 2020 12:52
ППР_(сканирован).pdf
17 липня 2020 12:52
003_Договірна ціна.pdf
17 липня 2020 12:52
16.imd
17 липня 2020 12:52
Календарный_график.pdf
17 липня 2020 12:52
002_Договір підряду.pdf
17 липня 2020 12:52
Додаток до Ліцензії.PDF
17 липня 2020 12:52
Ліцензія.PDF
17 липня 2020 12:52
довідки ст.17.pdf
17 липня 2020 12:52
Довідка ст 17 общая.pdf
17 липня 2020 12:52
дод 1 п.3.3. досвід.pdf
17 липня 2020 12:52
016_Цивільний.pdf
17 липня 2020 12:52
015_Цивільний.pdf
17 липня 2020 12:52
014_Цивільний.pdf
17 липня 2020 12:52
013_Цивільний.pdf
17 липня 2020 12:52
012_Цивільний.pdf
17 липня 2020 12:52
017_Звіт про ЗП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ДОБРОБУД"

ЖИВЕНКО СВІТЛАНА ВІТАЛІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ДОБРОБУД"
#42610792
Відхилено 6 842 000,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 16:30
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 липня 2020 14:37
ЖИВЕНКО СВІТЛАНА ВІТАЛІЇВНА
#2479416525
Переможець 6 857 445,80
UAH з ПДВ
22 липня 2020 16:34

Вимога про усунення невідповідностей

Учасником не підтверджено наявність обладнання та матеріально-технічної бази відповідно до пп. 3.1. п.3 Додатку № 1 до ТД (відсутні інвентаризаційні картки на підтвердження найменування відповідного обладнання, приладів, інструментів для виконання повного комплексу будівельних робіт); - Учасником наданий не завершений в повному обсязі договір на виконання робіт з будівництва (відповідно до пп.3.3 п.3 Додатку № 1 до ТД Замовник просив надати виконаний договір щодо виконання робіт з капітального ремонту).

Документи

22 липня 2020 16:29
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЖИВЕНКО СВІТЛАНА ВІТАЛІЇВНА
#2479416525
6 857 445,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2021 11:19
Дод.угода № 7 до дог. 125-20-В.pdf зміни до договору
13 липня 2021 11:18
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2021 12:39
дод.угода № 6 до дог. 125-20-В.pdf зміни до договору
07 травня 2021 12:37
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 10:18
Дод.угода № 5 до дог. 125-20-В.pdf зміни до договору
22 січня 2021 10:16
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 16:33
Дод.угода №4 до дог. 125-20-В.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 16:32
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2020 08:50
Дод.угода № 3 до дог. 125-20-В.pdf зміни до договору
25 листопада 2020 08:49
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2020 14:28
дод.угода №2 ЗДО №27.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 14:27
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2020 12:52
Дод. угода № 1 до дог. 125-20-В.pdf зміни до договору
08 жовтня 2020 12:52
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 14:24
Договір № 125-20-В.pdf укладений
11 серпня 2020 14:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у звязку з виявленням технічної помилки
Номер договору про закупівлю: Договір № 125-20-В
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна договірної ціни на поточний рік (без зміни загальної договірної ціни).
Номер договору про закупівлю: Договір № 125-20-В
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна договірної ціни на поточний рік без зміни загальної договірної ціни
Номер договору про закупівлю: Договір № 125-20-В
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна договірної ціни на поточний рік відповідно до виділеного фінансування (без зміни загальної договірної ціни)
Номер договору про закупівлю: Договір № 125-20-В
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виключення зворотніх сум з договірної ціни на встановлення договірної ціни на поточний рік відповідно до виділеного фінансування
Номер договору про закупівлю: Договір № 125-20-В
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджене зменшення обсягу закупівлі
Номер договору про закупівлю: Договір № 125-20-В
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни у договорі в бік зменшення (без зміни обсягу та якості робіт)
Номер договору про закупівлю: Договір № 125-20-В
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 007 898,88
UAH