Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мосту через притоку р. Оскіл на автомобільній дорозі О-210721 Великий Бурлук – Григорівка – Обухівка – Дворічна, км 18+750
Очікувана вартість
9 683 450,23 UAH
UA-2020-07-02-008082-a e6fff3394c354cfaa201083d614b7f54
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рябокінь Ольга Олександрівна

+380573368283 DOR.KH.TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Контактна особа: Рябокінь Ольга Олександрівна
+380573368283
DOR.KH.TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 12:25
Очікувана вартість: 9 683 450,23 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 96 834,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 48410 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. У разі участі Учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов’язковим перекладом на український текст. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт мосту через притоку р. Оскіл на автомобільній дорозі О-210721 Великий Бурлук – Григорівка – Обухівка – Дворічна, км 18+750
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Пункт 4.4. Договору Перед початком робіт ЗАМОВНИК може сплачувати ПІДРЯДНИКУ попередню оплату на придбання матеріалів, конструкцій, виробів для виконання робіт по Об'єкту у розмірі 30% від загального річного обсягу робіт на строк 3 (три) місяці, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та відповідно до Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів ПІДРЯДНИКУ на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Пункт 4.1. Договору Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за виконані ПІДРЯДНИКОМ роботи при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮТІМ МОНТАЖ" 9 433 106,00
UAH з ПДВ
9 312 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРЕНЕРГОМЕХАНІЗАЦІЯ" 9 324 000,00
UAH з ПДВ
9 324 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 11:00
акт 001.jpg
24 липня 2020 11:00
акт 001.jpg
24 липня 2020 11:00
акт 001.jpg
24 липня 2020 10:59
акт 001.jpg
24 липня 2020 10:59
акт 001.jpg
24 липня 2020 10:59
акт 001.jpg
24 липня 2020 10:59
АКТ Субподряда 001.jpg
23 липня 2020 16:48
договор асфальт 002.jpg
23 липня 2020 16:48
договор асфальт 004.jpg
23 липня 2020 16:48
договор асфальт 003.jpg
23 липня 2020 16:48
договор асфальт 001.jpg
23 липня 2020 16:04
договор 003.jpg
23 липня 2020 16:04
договор 002.jpg
23 липня 2020 16:04
договор 001.jpg
23 липня 2020 16:04
довідка 001.jpg
23 липня 2020 16:04
5...jpeg
23 липня 2020 16:04
4...jpeg
23 липня 2020 16:04
3...jpeg
23 липня 2020 16:04
2...jpeg
23 липня 2020 16:04
1...jpeg
23 липня 2020 15:47
лист-погодження 001.jpg
23 липня 2020 15:46
статут 001.jpg
23 липня 2020 15:46
статут 005.jpg
23 липня 2020 15:46
статут 004.jpg
23 липня 2020 15:46
статут 003.jpg
23 липня 2020 15:46
статут 002.jpg
23 липня 2020 15:46
дозвіл 001.jpg
23 липня 2020 15:46
витяг 001.jpg
23 липня 2020 15:46
витяг 002.jpg
23 липня 2020 15:46
Сертификат цемент.pdf
23 липня 2020 15:46
Инв картка ОЗ6 Фотон4.xls
23 липня 2020 15:46
лаб..pdf
23 липня 2020 15:46
Инв картка ОЗ6 Фотон3.xls
23 липня 2020 15:46
Инв картка ОЗ6 Фотон1.xls
23 липня 2020 15:46
Инв картка ОЗ6 Ельба.xls
23 липня 2020 15:45
Инв картка ОЗ6 бункер.xls
23 липня 2020 15:45
договор момот.pdf
23 липня 2020 15:45
договор 004.jpg
23 липня 2020 15:45
договор 003.jpg
23 липня 2020 15:45
договор 002.jpg
23 липня 2020 15:45
договор 001.jpg
23 липня 2020 15:45
Doc Jul 23 2020.pdf
23 липня 2020 15:45
008.jpg
23 липня 2020 15:45
007.jpg
23 липня 2020 15:45
006.jpg
23 липня 2020 15:45
005.jpg
23 липня 2020 15:45
004.jpg
23 липня 2020 15:45
003.jpg
23 липня 2020 15:45
002.jpg
23 липня 2020 15:44
001.jpg
17 липня 2020 16:46
Електронний підпис
17 липня 2020 16:44
Смета.7z
17 липня 2020 16:44
Gmail.zip
17 липня 2020 16:44
5.4.Витяг з ПДВ 001.jpg
17 липня 2020 16:44
5.2. Протокол № 2 001.jpg

Публічні документи

17 липня 2020 16:05
Електронний підпис
17 липня 2020 16:03
5.5. Довідка по ОП ТБ 001.jpg
17 липня 2020 16:03
5.2. Протокол 1 001.jpg
17 липня 2020 16:03
5.1. інфо про підпр 001.jpg
17 липня 2020 16:03
3.9. про торг.людьми 001.jpg
17 липня 2020 16:03
3.8. про санкції 001.jpg
17 липня 2020 16:03
3.5. про банкрутство 001.jpg
17 липня 2020 16:03
3.4. про судимість 001.jpg
17 липня 2020 16:03
3.3. Про конкуренцію 001.jpg
17 липня 2020 16:03
3,6. ДОВіДКА ЄДРПОУ 001.jpg
17 липня 2020 16:03
1. Гарантійний лист 001.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮТІМ МОНТАЖ"

ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРЕНЕРГОМЕХАНІЗАЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЮТІМ МОНТАЖ"
#41331355
Відхилено 9 312 500,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 14:26
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 липня 2020 11:08
ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРЕНЕРГОМЕХАНІЗАЦІЯ"
#24284137
Відхилено 9 324 000,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 12:59
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 липня 2020 11:30

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком 2 Тендерної документації: І. УЧАСНИК НЕ НАДАВ відповідні документи: 1) на кожну одиницю техніку, яка зазначена в довідці від 16.07.2020р. №3 копії свідоцтво про державну реєстрацію техніки, якщо техніка не підлягає державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). 2) Учасник не надав лист-підтвердження від ТОВ «Зміїв-Спецбудтехніка» по договору надання послуг від 15 липня 2020 року №15/07-20, щодо не заперечного використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до п 1.1 Додатку №2 Тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених не відповідносте: 1) Копії технічних паспортів на техніку яка вказана в довідці від 16.07.2020р. №3; 2) Лист-підтвердження від ТОВ «Змії-Спецбудтехніка» по договору надання послуг від 15 липня 2020 року №15/07-20. ІІ. УЧАСНИК НЕ НАДАВ відповідні документи: 1) Довідку «Про наявність або залучення асфальтобетонного (их) заводу (ів)» (АБЗ); 2) Відсутні підтверджуючі документи у разі наявності власного АБЗ або документи які підтверджують залучення АБЗ за договорами оренди (лізингу) або постачання асфальтобетонної суміші чинного протягом всього строку виконання робіт за предметом закупівлі (зазначенням марки, тип, кількості та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС) 3) Відсутній лист-підтвердження від орендодавця (лізингодавця)або постачальника асфальтобетону та/або ЩМАС 4) Відсутня транспортна схема щодо вимог транспортування асфальтобетону та/або ЩМАС. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до п 1.2 Додатку №2 Тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених не відповідносте: 1) Довідку «Про наявність або залучення асфальтобетонного (их) заводу (ів)» (АБЗ); 2) Документ підтверджуючий право власності на АБЗ або документи які підтверджують залучення або поставку АБЗ; 3) У разі залучення лист-підтвердження від орендодавця (лізингодавця) або постачальника асфальтобетону та/або ЩМАС. 4) Транспортну схему на постачання асфальтобетонної суміші ІІІ. УЧАСНИК НЕ НАДАВ відповідні документи: 1) Довідку «Про наявність або залучення цементного (их) заводу (ів)»; 2) В договорі від 16 липня 2020 року №16/07-20 поставки з ТОВ «Момонт-Бетон» відсутня інформація про клас/марка ,кількість та обсяги поставки/ відвантаження бетонної суміші; 3) Гарантійний лист від ТОВ «Монт-Бетон» адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику бетонної суміші із зазначенням кожного класу/марки, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі); 4) Транспортна схема щодо часу транспортування бетонної суміші ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до п 1.3 Додатку №2 Тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених не відповідносте: 1) Довідку «Про наявність або залучення цементного (их) заводу (ів)»; 2) Гарантійний лист від ТОВ «Момонт-Бетон» адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику бетонної суміші із зазначенням кожного класу/марки, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі) 3) Транспортна схема щодо часу транспортування бетонної суміші ІV. УЧАСНИК НЕ НАДАВ відповідні документи: 1) інформаційну довідку в довільній щодо наявності чи залучення лабораторії Учасником; 2) копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору про залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником (надається щодо залученої(их) лабораторії(й)); 3) гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт згідно предметом закупівлі (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору (у разі залучення лабораторії), номер закупівлі); 4) копію свідоцтва про атестацію (сертифікацію) з додатком, де вказана галузь атестації (сертифікації) або копію іншого документу, що підтверджує спроможність лабораторії здійснювати вимірювання. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до п 1.4 Додатку №2 Тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених не відповідносте: 1) інформаційну довідку в довільній щодо наявності чи залучення лабораторії Учасником; 2) копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору про залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником (надається щодо залученої(их) лабораторії(й)); 3) гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт згідно предметом закупівлі (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору (у разі залучення лабораторії), номер закупівлі); 4) копію свідоцтва про атестацію (сертифікацію) з додатком, де вказана галузь атестації (сертифікації) або копію іншого документу, що підтверджує спроможність лабораторії здійснювати вимірювання. V. УЧАСНИК НЕ НАДАВ відповідні документи: 1) В довідці від 16.07.2020 р. №7 відсутня інформація про геодезиста якій буде залучений за Договором ЦПХ. В довідці відсутня інформація по таких працівників , як: Виконавиць робіт або інша особа, яка виконує його функції, Інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт; Майстер. 2) Копії наказів на призначення на посаду на працівників які вказані в довідці або копії цивільно-правових угод копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання робіт або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до п 2 Додатку №2 Тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених не відповідносте: 1) Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт; 2) Копії наказів на працівників вказаних в довідці від 16.07.2020р. №7, як штатні; 3) Копії цивільно-правових угод на працівників вказаних в довідці від 16.07.2020р. №7, як Договір ЦПХ VI. УЧАСНИК НЕ НАДАВ відповідні документи: 1) - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; 2) - акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3); 3) - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(и) аналогічним(и) договором(и), у якому(яких) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якість виконаних робiт (наданих послуг), дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до п 3 Додатку №2 Тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених не відповідносте: 4) - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; 5) - акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3); 6) - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(и) аналогічним(и) договором(и), у якому(яких) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якість виконаних робiт (наданих послуг), дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. VII. Учасник не надав кваліфікаційні документи по організації, яку планує залучити як субпідрядну організації та лист-погодження від даної(их) організації(ях) про згоду виконати роботи за предметом закупівлі відповідно до технічного завдання. Учасник не вказав інформацію про субпідрядника при поданні пропозиції на електронному майданчику Учасника шляхом заповнення відповідної форми. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до Додатку №2 Тендерної документації «У разі залучення для виконання робіт іншої(их) організації(й), як субпідрядника(и), для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник, надає кваліфікаційні документи по організації(ях), яку планує залучити та лист-погодження від даної(их) організації(ях) про згоду виконати роботи за предметом закупівлі відповідно до технічного завдання.» та п.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» де вказано «Інформацію про субпідрядників/співвиконавців необхідно обов’язково зазначити при поданні пропозиції на електронному майданчику Учасника шляхом заповнення відповідної форми». ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених не відповідносте: 1) Кваліфікаційні документи відповідно до п.1, п.2, п.3 Додатку №2 Тендерної документації на субпідрядну організацію ПП «Харків-Енергостройконтракт»; 2) Лист-погодження від субпідрядної організації ПП «Харків-Енергостройконтракт» Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 ГОДИН з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 2 "Інша інформація" та пункту 4 "Відхилення тендерних пропозицій" розділу V. "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 статті 29 та абз.5 пп.1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи

27 липня 2020 14:25
Електронний підпис
27 липня 2020 14:25
Протокол №102.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком 2 тендерної документації: І. УЧАСНИК НЕ НАДАВ відповідні документи: 1) Інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) за формою встановленою в Таблиці №1 Додатку №2 Тендерної документації 2) на кожну одиницю техніку, яка зазначена в довідці від 16.07.2020р. №2 копії свідоцтво про державну реєстрацію техніки, якщо техніка не підлягає державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасник на всю залучену техніку вказану у довідці, додатково надає: 3) копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди, надання послуг та ін. (договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт); 4) копії акту(ів) приймання-передачі Учасником (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); 5) листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до п 1.1 Додатку №2 Тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених не відповідносте: 1) Копії технічних паспортів на техніку яка вказана в довідці від 16.07.2020р. №2; 2) Копії договорів оренди на техніки, яка вказана в довідці від 16.07.2020р. №2 3) Лист-підтвердження від орендодавця по договору оренди техніки. ІІ. УЧАСНИК НЕ НАДАВ відповідні документи: 1) Довідку «Про наявність або залучення асфальтобетонного (их) заводу (ів)» (АБЗ); 2) Відсутні підтверджуючі документи у разі наявності власного АБЗ або документи які підтверджують залучення АБЗ за договорами оренди (лізингу) або постачання асфальтобетонної суміші чинного протягом всього строку виконання робіт за предметом закупівлі (зазначенням марки, тип, кількості та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС) 3) Відсутній лист-підтвердження від орендодавця (лізингодавця)або постачальника асфальтобетону та/або ЩМАС 4) Відсутня транспортна схема щодо вимог транспортування асфальтобетону та/або ЩМАС. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до п 1.2 Додатку №2 Тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених не відповідносте: 1) Довідку «Про наявність або залучення асфальтобетонного (их) заводу (ів)» (АБЗ); 2) Документ підтверджуючий право власності на АБЗ або документи які підтверджують залучення або поставку АБЗ; 3) У разі залучення лист-підтвердження від орендодавця (лізингодавця) або постачальника асфальтобетону та/або ЩМАС. 4) Транспортну схему на постачання асфальтобетонної суміші ІІІ. УЧАСНИК НЕ НАДАВ відповідні документи: 1) Довідку «Про наявність або залучення цементного (их) заводу (ів)»; 2) Документ, що підтверджують якіть та відповідність вимогам та стандартам, в тому числі ДСТУ Б В.2.7-43-96 «Бетони важкі. Технічні умови», ДСТУ Б В.2.7-176:2008 «Будівельні матеріали. Суміші бетонні та бетон. Загальні технічні умови», які випускаються на заводі.; 3) Копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності Учасника на ЦБЗ вказаного(их) в довідці та бухгалтерську довідку про знаходження ЦБЗ, який(і) включений(і) Учасником до довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця. 4) Якщо ЦБЗ залучений надає наступні документи: - копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу) або посточальника ЦБЗ; - копію(ї) акту(ів) приймання-передачі Учаснику такого(их) ЦБЗ до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - листа-підтвердження від власника або постачальника ЦБЗ (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі); 5) Гарантійний лист адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику бетонної суміші із зазначенням кожного класу/марки, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі); 6) Транспортна схема щодо часу транспортування бетонної суміші ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до п 1.3 Додатку №2 Тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених не відповідносте: 1) Довідку «Про наявність або залучення цементного (их) заводу (ів)»; 2) Відповідний документ, якій підтверджує право власності ЦБЗ або Копії договорів оренди (лізингу) або постачальника ЦБЗ; 3) Гарантійний лист від орендодавця (лизгондавця) або постачальника; 4) Транспортна схема щодо часу транспортування бетонної суміші. ІV. УЧАСНИК НЕ НАДАВ відповідні документи: 1) інформаційну довідку в довільній щодо наявності чи залучення лабораторії Учасником; 2) копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору про залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником (надається щодо залученої(их) лабораторії(й)); 3) гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт згідно предметом закупівлі (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору (у разі залучення лабораторії), номер закупівлі); 4) копію свідоцтва про атестацію (сертифікацію) з додатком, де вказана галузь атестації (сертифікації) або копію іншого документу, що підтверджує спроможність лабораторії здійснювати вимірювання. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до п 1.4 Додатку №2 Тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених не відповідносте: 1) інформаційну довідку в довільній щодо наявності чи залучення лабораторії Учасником; 2) копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору про залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником (надається щодо залученої(их) лабораторії(й)); 3) гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт згідно предметом закупівлі (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору (у разі залучення лабораторії), номер закупівлі); 4) копію свідоцтва про атестацію (сертифікацію) з додатком, де вказана галузь атестації (сертифікації) або копію іншого документу, що підтверджує спроможність лабораторії здійснювати вимірювання. V. УЧАСНИК НЕ НАДАВ відповідні документи: 1) Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт за формою встановленою в Таблиці №6 Додатку №2 Тендерної документації. В довідці від 16.07.2020 р. №3 відсутня інформація по таких працівників , як: Виконавиць робіт або інша особа, яка виконує його функції, Інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт, Геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт; 2) Копії наказів на призначення на посаду на працівників які вказані в довідці або копії цивільно-правових угод копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання робіт або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до п 2 Додатку №2 Тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених не відповідносте: 1) Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт; 2) Копії наказів на працівників вказаних в довідці, як штатні; 3) Копії цивільно-правових угод на працівників вказаних в довідці, як Договір ЦПХ VI. УЧАСНИК НЕ НАДАВ відповідні документи: 1) - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; 2) - акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3); 3) - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(и) аналогічним(и) договором(и), у якому(яких) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якість виконаних робiт (наданих послуг), дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до п 3 Додатку №2 Тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених не відповідносте: 4) - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; 5) - акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3); 6) - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(и) аналогічним(и) договором(и), у якому(яких) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якість виконаних робiт (наданих послуг), дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі.

Документи

29 липня 2020 12:59
Електронний підпис
29 липня 2020 12:58
Протокол №105.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
29 липня 2020 12:59
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі