Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населеного пункту с. Кубей Болградського району Одеської області
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2020-07-02-006126-a 09a9196bc9e04a3592ab4a04fd78501d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кубейська сільська рада Болградського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 04378209
Вебсайт: http://kubey.info
Місцезнаходження: 68720, Україна , Одеська обл., c. Кубей, вул.Успенська, буд. 16-а
Контактна особа: Петро Кисса
+380484635231,+380484635272,+380484635735
kubeyprozorro@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 14:17
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2020 16:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 12:24
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населеного пункту с. Кубей Болградського району Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68720, Україна, Одеська область, c.Кубей, вул.Успенська, 16-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 жовтня 2020
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2020 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 14:17
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРХІЗЕМ" 150 000,00
UAH з ПДВ
130 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МК Проект 163 676,00
UAH з ПДВ
130 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕКСПЕРТЦЕНТР 187 000,00
UAH з ПДВ
137 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2020 11:19
Електронний підпис
27 липня 2020 11:18
public_doc.pdf
27 липня 2020 11:18
public_doc.p7s
23 липня 2020 17:15
Електронний підпис
23 липня 2020 17:15
Довідка (2).zip
23 липня 2020 17:15
Довідка (1).zip
23 липня 2020 17:15
Dovidka_20175325260060405345.pdf.p7s
23 липня 2020 17:15
Dovidka_20175325260060405345.pdf
18 липня 2020 11:47
Електронний підпис
18 липня 2020 11:43
0. Реєстр документів.pdf
18 липня 2020 11:43
18. Довідки з банку.pdf
18 липня 2020 11:43
14. ст. 17.pdf
18 липня 2020 11:43
7. Довідка директор.pdf
18 липня 2020 11:43
6. Додаток 7.pdf
18 липня 2020 11:43
5. Додадок 6 - ст. 17.pdf
18 липня 2020 11:43
4. Довідка досвід.pdf
18 липня 2020 11:43
3.1. Трудові книжки.pdf
18 липня 2020 11:43
2. Довідка мтб_Часть2.pdf
18 липня 2020 11:43
2. Довідка мтб_Часть1.pdf
18 липня 2020 11:43
1. Додаток №1.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 21:26
Цінова пропозиція.rar
17 липня 2020 21:26
Трудові книжки.rar
17 липня 2020 21:26
Тех завдання.rar
17 липня 2020 21:26
Статут.rar
17 липня 2020 21:26
Реквізити банку.rar
17 липня 2020 21:25
наказ на керівника.rar
17 липня 2020 21:25
Лист-підтвердження.rar
17 липня 2020 21:25
Лист-згода.rar
17 липня 2020 21:25
Кошторис.rar
17 липня 2020 21:25
Інформація по ст 17.rar
17 липня 2020 21:25
дипломи.rar
17 липня 2020 21:25
витяг ПДВ.rar
17 липня 2020 21:25
виписка ЄДРПОУ.rar
17 липня 2020 21:25
Аналогічний договір.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРХІЗЕМ"

ТОВ МК Проект

ТОВ ЕКСПЕРТЦЕНТР

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 09:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРХІЗЕМ"
#40219780
130 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 13:53
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2021 16:53
img023.pdf зміни до договору
06 жовтня 2021 16:52
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2021 11:50
Додаткова угода № 2 від 26.02.2021 р.pdf зміни до договору
01 березня 2021 11:44
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 13:59
Дод.угода №1 від 29.12.2020 р.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 12:50
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 15:39
Додаток № 2 до Договору.pdf укладений
06 серпня 2020 15:36
Додаток № 1 до Договору.pdf укладений
06 серпня 2020 15:36
Договір № 39 від 06.08.20 р..pdf укладений
06 серпня 2020 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору № 39 від 06.08.2020 року та виконання зобов’язань щодо надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини згідно листа № 1120 від 02.12.2020 року від Виконавця послуг"
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору № 39 від 06.09.2020 року згідно листа № 84 від 24.02.2021 року ТОВ Архізем щодо внесення змін до Договору
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 130 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 21 666,65 UAH)