Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту стендів в приміщенні музею відділу освіти Купянської міської ради Харківської області за адресою:Харківська область,м.Куп'янськ,вул.Студентська, буд.2
Очікувана вартість
8 993,64 UAH
UA-2020-07-02-005403-a 7997cc7aa18c45f0ae9269e01e595896
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Хаустова

+380991560857 haustovatatana43@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Куп’янської міської ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02146239
Вебсайт: http://osvita.kupyansk-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 63701, Україна , Харківська обл., м. Куп’янськ, вул. Студентська, буд. 2
Контактна особа: Тетяна Хаустова
+380991560857
haustovatatana43@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50850000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування меблів


Згідно калькулації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту стендів в приміщенні музею відділу освіти Купянської міської ради Харківської області за адресою:Харківська область,м.Куп'янськ,вул.Студентська, буд.2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, м. Купянськ, вул.Студентська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 50850000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування меблів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

02 липня 2020 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Білий Дмитро Олексійович
#2864716990
Переможець 8 993,64
UAH
02 липня 2020 13:43

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 09:37
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 13:50
Договір №234.PDF укладений
02 липня 2020 13:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 993,64
UAH