Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщень їдальні (приміщення кондитерського цеху та приміщення миєчного відділення) Червонокам'янського навчально-виховного об’єднання «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад-позашкільний центр» Олександрійської районної ради Кіровоградської області за адресою Кіровоградська область, Олександрійський район, с. Червона Кам’янка, вул. Гаценка, 2)
Очікувана вартість
335 400,00 UAH
UA-2020-07-02-003007-a 1f12e50644b4458f9ef16fbdbe1a033b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павло Романюк

+380950460699 romanuykpavel@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОЛЕКСАНДРІЙСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ІЗ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42699413
Вебсайт: http://woorda.klasna.com/
Місцезнаходження: 28000, Україна , Кіровоградська обл., м. Олександрія, вул. 6-го Грудня, буд. 25
Контактна особа: Павло Романюк
+380950460699
romanuykpavel@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 11:24
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 14:26
Очікувана вартість: 335 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 677,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28063, Україна, Кіровоградська область, с. Червонокамянка, Олександрійський район, вул. Гаценка, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт з моменту підписання акту приймання – передачі Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2020 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 11:24
Додаток 6.docx
02 липня 2020 11:24
Додаток 1.docx
02 липня 2020 11:24
Додаток 4.docx
02 липня 2020 11:24
Додаток 2.docx
02 липня 2020 11:24
Додаток 3.docx
02 липня 2020 11:24
Т Д.doc
02 липня 2020 11:24
Додаток 5.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ПОБУТСЕРВІСПРОМ" 230 897,00
UAH з ПДВ
230 897,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОСТРУБАНЬ ВАЛЕРІЙ ІВАНОВИЧ" 275 815,00
UAH з ПДВ
275 815,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 10:19
Електронний підпис
23 липня 2020 10:17
Додаток 1 редакція.pdf
16 липня 2020 17:08
Електронний підпис
16 липня 2020 15:53
Інші документи.pdf
16 липня 2020 15:53
Додаток 1.pdf
16 липня 2020 15:53
Додаток 4.pdf
16 липня 2020 15:53
Додаток 2.pdf
16 липня 2020 15:53
Додаток 3.pdf
16 липня 2020 15:53
Додаток 5.pdf

Публічні документи

29 липня 2020 09:31
Електронний підпис
17 липня 2020 11:56
Електронний підпис
17 липня 2020 11:53
Субпідрядники.pdf
17 липня 2020 11:53
Паспорт, код.pdf
17 липня 2020 11:53
Локальний кошторис.pdf
17 липня 2020 11:53
Ліцензія.pdf
17 липня 2020 11:53
Листи відгуки.pdf
17 липня 2020 11:53
Календарний графік.pdf
17 липня 2020 11:53
Інформація по ст17.pdf
17 липня 2020 11:53
Захист довкілля.pdf
17 липня 2020 11:53
Договірна ціна.pdf
17 липня 2020 11:53
Договір.pdf
17 липня 2020 11:53
Договір, акти2.pdf
17 липня 2020 11:53
Договір, акти1.pdf
17 липня 2020 11:53
Довідка працівники.pdf
17 липня 2020 11:53
Довідка база.pdf
17 липня 2020 11:53
Дефектний акт.pdf
17 липня 2020 11:53
Відомість ресурсів.pdf
17 липня 2020 11:53
Банківські виписки.pdf
17 липня 2020 11:53
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ПОБУТСЕРВІСПРОМ"

ФОП "КОСТРУБАНЬ ВАЛЕРІЙ ІВАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ПОБУТСЕРВІСПРОМ"
#34741503
Відхилено 230 897,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 16:44
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2020 10:24
ФОП "КОСТРУБАНЬ ВАЛЕРІЙ ІВАНОВИЧ"
#1811608677
Переможець 275 815,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 16:48

Вимога про усунення невідповідностей

В процесі розгляду тендерної пропозиції і доданих документів ПП «ПобутСервісПром» було встановлено, що в документах поданих учасником є певні недоліки, які можуть бути виправлені в порядку ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Дані недоліки не дають можливості визнати надані документи належними та такими що підтверджують відповідність учасника його відповідність кваліфікаційними критеріям встановлених частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Учасником подані 2 аналогічні договори : договір № 71 від 20.05.2019р. та договір підряду на виконання робіт по поточному ремонту рулонної покрівлі ОНВК №74 від 15.07.2019р. Перелік виявлених недоліків : 1. В двох Актах приймання виконання будівельних робіт б/н за червень і липень 2019року, (Поточний ремонт покрівлі бібліотеки –філії №8для юнацтва Олександрійської міської централіхззованої бібліотечної системи) в верхньому лівому куті не зазначений номер Договору і дата укладення договору. 2. В Акті приймання виконання будівельних робіт за серпень 2019р. ( Поточний ремонт рулонної покрівлі ОНВК) в верхньому лівому куті не зазначений номер договору і дата укладення договору. Також не зазначений номер Акту ( не вказано, що Акт б/н) Учасник ПП «ПобутСервісПром» повинен надати заповнені належним чином Акти приймання виконання будівельних робіт б/н за червень і липень 2019року ( Поточний ремонт покрівлі бібліотеки –філії №8для юнацтва Олександрійської міської централіхззованої бібліотечної системи) та Акт приймання виконання будівельних робіт за серпень 2019р. ( Поточний ремонт рулонної покрівлі ОНВК), а саме: в верхньому лівому куті зазначений номер договору і дата укладення договору та в Акті приймання виконання будівельних робіт за серпень 2019 р. зазначити відомості про номер Акту або вказати б/н.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2020 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОСТРУБАНЬ ВАЛЕРІЙ ІВАНОВИЧ"
#1811608677
275 815,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 13:39
Звіт про виконання договору про закупівлю № 190-02.PDF укладений
30 вересня 2020 13:38
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2020 11:32
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 11:31
Повідомлення 1 змін істот.умов договору.doc.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 11:31
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 13:03
Додатки до Договору №190-02.pdf укладений
03 серпня 2020 12:59
Договір № 190-02 послуги з поточного ремонту.pdf укладений
03 серпня 2020 12:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, за взаємною згодою, вирішили внести зміни до пункту 4.1. Договору, а саме: «4.1. Строки виконання робіт: до 30 вересня 2020 року» Внести зміни в Додаток № 2 до Договору №190 /02 про закупівлю послуг з поточного ремонту приміщень від «03» серпня 2020 року та викласти його в новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди і є невід’ємною його частиною. Інші істотні умови залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 190/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 275 815,00
UAH