Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
«Роботи по здійсненню технічного нагляду за будівництвом об’єкту: «Реконструкція загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №9 по вул. Перемоги, 11 у м. Миргород Полтавської області» (коригування)» (ДК 021:2015 – 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
78 120,00 UAH
UA-2020-07-02-002892-a 6ebeef33bcdc444097e7128bd1a5a3b8
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Капустіна

+380999662774
+380535552700
natali_61_61@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ капітального будівництва Миргородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38468277
Місцезнаходження: 37600, Україна , Полтавська обл., м. Миргород, вул. Якова Усика, буд. 7
Контактна особа: Наталія Капустіна
+380999662774,+380535552700
natali_61_61@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 14 липня 2020 15:49
Очікувана вартість: 78 120,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 390,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Роботи по здійсненню технічного нагляду за будівництвом об’єкту: «Реконструкція загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №9 по вул. Перемоги, 11 у м. Миргород Полтавської області» (коригування)» (ДК 021:2015 – 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37600, Україна, Полтавська область, м. Миргород, вул. Перемоги, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за надані роботи на здійснення технічного нагляду проводиться після підписання виконавцем підрядних робіт по об’єкту, актів виконаних робіт за формою КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та довідки за формою КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», після пред'явлення Виконавцем технічного нагляду рахунка на оплату робіт та акту виконаних робіт по здійсненню технічного нагляду по мірі надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника протягом 30 днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про уточнення інформації
Дата подання: 04 липня 2020 11:54
Дата відповіді: 06 липня 2020 14:52
Вимогою документації є: п. 14.8. Довідку в довільній формі з інформацією щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів зі здійснення технічного нагляду за об’єктом (із зазначенням не менше 20 відповідних договорів та переліку організацій – замовників з адресами та контактними телефонами, зазначенням предмету договору, номером декларації ДАБІ про готовність об’єкта до експлуатації). Аналогічими вважаються договори предметом яких є технічний нагляд за виконанням робіт з будівництва, капітального ремонту, реконструкції, об’єктів. Питання: 1. Чи потрібно до довідки надавати копії 20 договорів та актів виконаних робіт до них? 2. Чи є аналогічними об"єкти по капремонту, реконструкції доріг, мереж зовнішнього водопроводу, каналізації, електроосвітлення вулиць?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. До довідки не потрібно надавати копії договорів та актів виконаних робіт до них.
2. Аналогічними вважаються роботи з будівництва, капітального ремонту та реконструкції будівель.
Уточнення вимог
Дата подання: 06 липня 2020 13:14
Дата відповіді: 07 липня 2020 14:04
Згідно п. 14.9 вказано: "провідний інженер з технічного нагляду, який отримав кваліфікаційний сертифікат у встановленому законодавством порядку, з правом виконання робіт щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2", згідно Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2017 року № 192 нагляд за об'єктами будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 має право вести інженер технічного нагляду І категорії (будівництво)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інженер з технічного нагляду І категорії здійснює технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд щодо об'єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС1, СС2 за умови проходження підвищення кваліфікації кожні 5 років, тому учасник повинен надати діючий відповідний документ про підвищення кваліфікації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ДУПАК ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ 43 400,00
UAH з ПДВ
43 009,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" 47 000,00
UAH з ПДВ
43 340,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МОРОЗОВ МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ" 65 100,00
UAH з ПДВ
65 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2020 18:18
Електронний підпис

Публічні документи

13 липня 2020 21:22
Електронний підпис
13 липня 2020 21:21
Стр 60.pdf
13 липня 2020 21:20
Стр 59.pdf
13 липня 2020 20:58
Електронний підпис
13 липня 2020 20:57
Стр 55-58.pdf
13 липня 2020 20:57
Стр 44-54.pdf
13 липня 2020 20:57
Стр 37-43.pdf
13 липня 2020 20:57
Стр 1-36.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 11:33
Електронний підпис
10 липня 2020 18:43
Опис документів.pdf
10 липня 2020 18:43
Проект Договору.pdf
10 липня 2020 18:43
Витяг з ЄДР.pdf
10 липня 2020 18:43
Копія Виписки з ЄДР.pdf
10 липня 2020 18:43
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ДУПАК ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ

ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"

ФОП "МОРОЗОВ МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ДУПАК ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ
#2869114896
Відхилено 43 009,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 08:42
ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"
#2814107357
Відхилено 43 340,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 10:14
ФОП "МОРОЗОВ МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ"
#2511311977
Переможець 65 100,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 10:38

Документи

17 липня 2020 08:42
Електронний підпис

Документи

20 липня 2020 10:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 10:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МОРОЗОВ МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ"
#2511311977
65 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 10:42
Договір 041-2020.PDF укладений
29 липня 2020 10:41
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 08:21
Додаткова угода №1 до дог№041-2020 ТН ЗОШ№9 Морозов.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 08:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни внесено за згодою сторін на підставі пунктів 3,4 Закону України "Про публічні закупівлі": покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (продовження строку дії договору без збільшення суми, визначеної договором).
Номер договору про закупівлю: 041/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML