Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 33140000-3 "Медичні матеріали" (Бинт марлевий, нестерильний - Бинт 7х14 н/с НК 024:2019:48127; Рулон ватний, нестерильний - Вата 100г НК 024:2019:58232; Рулон марлевий, нестерильний - Марля 5м НК 024:2019:48126; Матеріал для накладення гіпсової пов'язки - Бинт гіпсовий 10х270 НК 024:2019:33056; Матеріал для накладення гіпсової пов'язки - Бинт гіпсовий 15х270 НК 024:2019:33056; Матеріал для накладення гіпсової пов'язки - Бинт гіпсовий 20х270 НК 024:2019:33056; Бинт еластичний, не латексний, нестерильний, багаторазовий - Бинт еластичний НК 024:2019:61223)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-07-02-002534-c 20577f3fbb56461d963650914a4ae626
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чокой Назарій Валерійович

+380342533791 mkl1ivfr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 1 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01993322
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Матейки, 34
Контактна особа: Чокой Назарій Валерійович
+380342533791
mkl1ivfr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 15:39
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 штуки
Бинт марлевий, нестерильний - Бинт 7х14 н/с НК 024:2019:48127;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вулиця Матейки, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
6000 штуки
Рулон ватний, нестерильний - Вата 100г НК 024:2019:58232
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вулиця Матейки, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
6000 штуки
Рулон марлевий, нестерильний - Марля 5м НК 024:2019:48126
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вулиця Матейки, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
4000 штуки
Матеріал для накладення гіпсової пов'язки - Бинт гіпсовий 10х270 НК 024:2019:33056
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вулиця Матейки, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
4000 штуки
Матеріал для накладення гіпсової пов'язки - Бинт гіпсовий 15х270 НК 024:2019:33056
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вулиця Матейки, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
4000 штуки
Матеріал для накладення гіпсової пов'язки - Бинт гіпсовий 20х270 НК 024:2019:33056
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вулиця Матейки, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
500 штуки
Бинт еластичний, не латексний, нестерильний, багаторазовий - Бинт еластичний НК 024:2019:61223
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вулиця Матейки, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2020 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 17:15
Додаток 2.docx
02 липня 2020 17:15
Додаток 3.docx
02 липня 2020 17:15
Тендерна_документація.docx
02 липня 2020 17:15
Додаток 4.docx
02 липня 2020 17:15
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

розміри
Дата подання: 03 липня 2020 09:36
Дата відповіді: 05 липня 2020 20:19
Доброго дня, бажаємо прийняти участь у Вашій закупівлі, уточніть прийнятні для Вас розміри бинта еластичного? Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня, нас цікавить бинт еластичний з розміром: 5м*8см. Дякуємо за ваше запитання.
вимоги Додатку 1
Дата подання: 06 липня 2020 09:25
Дата відповіді: 07 липня 2020 00:04
Просимо обгрунтувати необхідність встановленої Вами вимоги: "На підтвердження учасник у складі тендерної пропозиції має надати гарантійний лист в довільній формі про те, що учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк НЕ БІЛЬШЕ ОДНОГО МІСЯЦЯ ПІСЛЯ КІНЦЕВОГО СТРОКУ РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ або документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь замовника..". Про які завдані збитки ПІСЛЯ КІНЦЕВОГО СТРОКУ РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ йде мова в даному випадку?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.

Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, яка діє з 19.04.2020) (далі – Закон) зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.

Згідно з вимогами Додатку 1. тендерної документації гарантійний лист в довільній формі про те, що учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь замовника. Дана вимога є вимогою, яка захищає Замовника від участі Учасників, які мають боргові зобов'язання перед замовником за попередні укладені договори (пеня за протермінування постачання медичних матеріалів, штраф) на момент проведення тендеру.

У випадку, якщо такі зобов'язання відсутні, Учасник надає довідку в довільній формі, про те, що немає ніяких заборгованостей перед Замовником.

З повагою,
уповноважена особа
КНП МКЛ №1
Чокой Н.В.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІРМА "ВОЛИНЬФАРМ" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 385 150,00
UAH з ПДВ
340 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 362 805,00
UAH з ПДВ
356 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " 416 765,00
UAH з ПДВ
409 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" 417 625,00
UAH з ПДВ
410 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2020 14:57
Електронний підпис
24 липня 2020 15:01
Електронний підпис
17 липня 2020 16:48
Електронний підпис
17 липня 2020 16:46
Установчі документи.rar
17 липня 2020 16:46
Цінова пропозиція (83).pdf
17 липня 2020 16:46
Технічний опис.rar
17 липня 2020 16:46
Інші документи.rar

Публічні документи

16 липня 2020 12:11
Електронний підпис
16 липня 2020 10:04
Тех.pdf
16 липня 2020 10:04
Ком_p161-175.pdf
16 липня 2020 10:04
Ком_p081-160.pdf
16 липня 2020 10:04
Ком_p001-080.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 11:42
Електронний підпис
16 липня 2020 10:30
марля 5 м гемопласт .rar
16 липня 2020 10:30
Вата 100 г Гемопласт.rar
16 липня 2020 10:30
Бинт гіпсовий.zip
16 липня 2020 10:30
бинт белоснежка 8,5.rar
16 липня 2020 10:30
Стаття 17.pdf
16 липня 2020 10:30
16 статья.rar
16 липня 2020 10:30
проєкт договору.pdf
16 липня 2020 10:30
мед.тех вимоги.pdf
16 липня 2020 10:30
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІРМА "ВОЛИНЬФАРМ" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

ТОВ "БАДМ-Б"

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "

ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІРМА "ВОЛИНЬФАРМ" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#21738610
Переможець 340 000,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 09:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 09:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІРМА "ВОЛИНЬФАРМ" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#21738610
340 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 00:34
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 08:48
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 08:47
Додаткова 1 мед.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 08:46
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 11:54
Scan 361.pdf укладений
07 серпня 2020 11:54
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 11:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1, ч. 5, ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі” у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі, Сторони вирішили зменшити суму Договору
Номер договору про закупівлю: 361
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 277 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 248,59 UAH)