Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дрова паливні для Будинку культури с. Саги м. Олешки
Очікувана вартість
3 000,00 UAH
UA-2020-07-02-002179-a 594de971b320423a862c5907581b9354
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Мельниченко

+380955787725 oleshki_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Олешківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37929985
Місцезнаходження: 75100, Україна , Херсонська обл., м.Олешки, вул. Гвардійська, 30
Контактна особа: Олена Мельниченко
+380955787725
oleshki_tender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Відповідно до Специфікація № 1 від 014.07.2020р. до Договору поставки вугілля камяного № 249 від 01.07.2020р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 метр кубічний
Дрова паливні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75100, Україна, Херсонська область, м. Олешки, вул. Бойко, 43, Будинок культури с. Саги
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за цим Договором здійснюються безготівковим шляхом на р/р Постачальника на підставі підписаної Сторонами товарної (видаткової) накладної. Покупець здійснює розрахунки за кожну поставлену партію Товару за фактом такої поставки, з можливою відстрочкою платеху до 14 (чотирнадцяти) календарних днів про що має бути окремо зазначено в специфікації. В платіжних документах Покупця обовязкове посилання на реквізити товарної (видаткової) накладної та реквізити цього договору. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

02 липня 2020 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕФОРС"
#43343100
Переможець 3 000,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 10:44

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 10:48
Договір 249.pdf укладений
02 липня 2020 10:48