Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 : 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання для кабінету інформатики)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2020-07-02-002137-a c3c1754877494093bc8737cd8ba3fe18
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Войтенко

+380474438858 viddilosvity207@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Уманської РДА
Код ЄДРПОУ: 02146959
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., м. Умань, вул. Залізняка, буд. 2-А
Контактна особа: Тетяна Войтенко
+380474438858
viddilosvity207@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 10:42
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 08:00
Початок аукціону: 21 липня 2020 12:41
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп’ютерне обладнання для кабінетів інформатики Полянецької ЗОШ І – ІІІ ступенів та Іванівської ЗОШ І – ІІІ ступенів .
Комп’ютерне обладнання повинно відповідати методичним рекомендація Наказу Міністерства освіти і науки України від 29.04.2018 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій», Наказу Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 № 1440 (із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства освіти і науки № 752 від 30.05.2019 та № 574 від 29.04.2020) " Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти ".
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
ДК 021:2015 : 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання для кабінету інформатики)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, Уманський район, навчальні заклади відділу освіти, молоді та спорту Уманської РДА
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється Покупцем згідно накладних. Ціни, що застосовуються до Товару, зазначаються Постачальником у гривнях. Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 робочих днів з дня фактичного постачання Товару на адресу Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 15 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Джерела фінансування: обласний бюджет - 60 000 грн., місцевий бюджет - 540 000 грн. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2020 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 14:56
ДОДАТОК 3 _ ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ.docx
02 липня 2020 10:42
ДОДАТОК 2 _Технічні вимоги.doc
02 липня 2020 10:42
ТД _кабінет інформ.docx
02 липня 2020 10:42
ДОДАТОК 1.docx
02 липня 2020 10:42
ДОДАТОК 4.docx
02 липня 2020 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 14:56
ДОДАТОК 3 _ ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ.docx
02 липня 2020 10:42
ДОДАТОК 3 _ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ.docx
02 липня 2020 10:42
ДОДАТОК 2 _Технічні вимоги.doc
02 липня 2020 10:42
ТД _кабінет інформ.docx
02 липня 2020 10:42
ДОДАТОК 1.docx
02 липня 2020 10:42
ДОДАТОК 4.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 584 100,00
UAH з ПДВ
584 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" 598 100,00
UAH з ПДВ
598 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 12:05
Електронний підпис
05 серпня 2020 11:35
Д_пункт_ч2_ст17.pdf
05 серпня 2020 11:35
Д_пункт12_ч1_ст17.pdf
05 серпня 2020 11:35
МВС 01.08.zip
20 липня 2020 07:36
Електронний підпис
20 липня 2020 00:16
Електронний підпис
20 липня 2020 00:15
ЛИСТ-ПОГОДЖЕННЯ.pdf.p7s
20 липня 2020 00:15
Гарантійний лист.pdf.p7s
20 липня 2020 00:14
Лист-гарантії .pdf.p7s
19 липня 2020 22:53
Лист-згода.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 584 100,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 16:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2020 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
584 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 10:52
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 16:23
Угода - 3.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 16:22
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2020 10:54
Додаткова_2.pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 10:52
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 14:58
Договір_3023.pdf укладений
11 серпня 2020 14:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 3023
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 3023
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 584 100,00
UAH (в тому числі ПДВ 97 350,00 UAH)