Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання, ДК 021:2015 - 90910000-9 (Послуги з прибирання приміщень та прибудинкової території Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-07-02-001989-b 20880673799742de8e56df605a6c3a0a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міщенко Галина Іванівна

380444183254 sektordz@obolonrda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 37371727
Вебсайт: http://obolon.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 04205, Україна , Київська обл., Київ, Маршала Тимошенка, 16
Контактна особа: Міщенко Галина Іванівна
380444183254
sektordz@obolonrda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 16:00
Початок аукціону: 21 липня 2020 13:46
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету.
Обсяг і місце надання послуг: вул. Маршала Тимошенка, 16, м. Київ, 04205; вул. Маршала Тимошенка, 18, м. Київ, 04205; вул. Героїв Дніпра, 22-б, м. Київ, 04209.
Строк надання послуг: серпень – грудень 2020 року.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень та прибудинкової території Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня фактичного отримання Послуг за умови своєчасного надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР" 299 000,00
UAH з ПДВ
230 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СТЕЛЬМАХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" 289 000,00
UAH з ПДВ
283 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Клінінг-Про" 287 001,00
UAH з ПДВ
284 001,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «КИЇВСПЕЦЕКСПЛУАТАЦІЯ» 298 800,00
UAH з ПДВ
284 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 липня 2020 09:36
Установчі.pdf
20 липня 2020 09:36
Довідка працівники.pdf
20 липня 2020 09:36
Тендерна пропозиція.pdf
20 липня 2020 09:36
Довідка маттех база.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 15:46
Електронний підпис
20 липня 2020 15:44
15 Гарантійний лист.pdf
20 липня 2020 15:44
10 Повноваження фоп.pdf
20 липня 2020 15:44
8 Документи якості.pdf
20 липня 2020 15:44
6 Захист довкілля.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 15:46
Електронний підпис
20 липня 2020 15:44
довідка працівники.pdf
20 липня 2020 15:44
довідка обладнання.pdf
20 липня 2020 15:38
тендерна пропозиція.pdf
20 липня 2020 15:38
тех. х-ки.pdf
20 липня 2020 15:38
Статут _.pdf
20 липня 2020 15:38
ст. 17 Закону.pdf
20 липня 2020 15:38
сертифікати.pdf
20 липня 2020 15:38
Сертифікат_ISO_9001_.pdf
20 липня 2020 15:38
Сертифікат_ISO 45001.pdf
20 липня 2020 15:38
проект.pdf
20 липня 2020 15:38
повноваження.pdf
20 липня 2020 15:38
Опис.pdf
20 липня 2020 15:38
16_витяг ПДВ.pdf
20 липня 2020 15:38
8_122.pdf.p7s
20 липня 2020 15:38
7_відгук нбу.pdf
20 липня 2020 15:38
6__договір_НБУ+акти.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю " УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР"

ФОП "СТЕЛЬМАХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ"

ПП "Клінінг-Про"

ТОВ «КИЇВСПЕЦЕКСПЛУАТАЦІЯ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю " УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР"
#39551816
Відхилено 230 000,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 08:24
ФОП "СТЕЛЬМАХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ"
#2875318016
Відхилено 283 500,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 15:23
ПП "Клінінг-Про"
#35047973
Відхилено 284 001,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 17:25
ТОВ «КИЇВСПЕЦЕКСПЛУАТАЦІЯ»
#35378338
Переможець 284 900,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 17:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 17:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «КИЇВСПЕЦЕКСПЛУАТАЦІЯ»
#35378338
284 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 лютого 2021 13:11
Звіт про виконання договору від 26.02.2021.pdf укладений
26 лютого 2021 13:09
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 16:52
Додаткова угода № 3 від 20.01.2021.pdf зміни до договору
20 січня 2021 16:51
Повідомлення про внесення змін 3 до договору від 20.01.21.pdf зміни до договору
20 січня 2021 16:51
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 18:18
Додаткова угода № 2 від 28.12.2020.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 18:17
Повідомлення про внесення змін до договору від 28.12.20.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 18:17
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2020 10:59
Додаткова угода № 1 від 04.08.2020.pdf зміни до договору
04 серпня 2020 10:58
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 09:35
Договір від 04.08.2020 № 04-08.pdf укладений
04 серпня 2020 09:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, з урахуванням фактичного обсягу видатків, Сторони дійшли згоди зменшити ціну Договору до 279313,73 грн шляхом укладення додаткової угоди до нього.
Номер договору про закупівлю: 04/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини шостої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" дія договору продовжена по 31 січня 2021 року у зв’язку з необхідністю проведення замовником на початку 2021 року процедури закупівлі послуг з прибирання приміщень та прибудинкової території Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації.
Номер договору про закупівлю: 04/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини шостої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" збільшенння ціни договору в обсязі, що не перевищує 20 (двадцяти) відсотків суми, визначеної в цьому договорі, у зв’язку з необхідністю проведення замовником на початку 2021 року процедури закупівлі послуг з прибирання приміщень та прибудинкової території Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, враховуючи продовження терміну дії договору по 31 січня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 04/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 336 293,73
UAH (в тому числі ПДВ 56 048,95 UAH)