Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 24687786 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ЧОРНОВОЛА, будинок 49 |
Контактна особа: |
Лапко Віталій 380983325287 LAPKOVV1971@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 липня 2020 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 липня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 липня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 20 липня 2020 15:34 |
Очікувана вартість: | 1 387 471,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 874,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 липня 2020 15:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 липня 2020 15:01 |
Тендерна документація_(реактиви).docx | |
02 липня 2020 15:01 |
ДОДАТОК 3 (МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ).docx | |
02 липня 2020 15:01 |
ДОДАТОК 6 (ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА).docx | |
02 липня 2020 15:01 |
ДОДАТОК 5 (цінова пропозиція).docx | |
02 липня 2020 15:01 |
Додаток 4 (Проект договору).docx | |
02 липня 2020 15:01 |
ДОДАТОК 2.docx | |
02 липня 2020 15:00 |
ДОДАТОК 1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-12-000015 ● 76262c20dd354f4d93b28021508d692c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 серпня 2020 11:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.08.2020 №47
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 12.08.2020 №47
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-07-02-001830-c 02.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-18 15:13:53
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «ЄЗС ДК 021:2015 - 33690000-3-Лакарські засоби різні» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-02-001830-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:
1. Чи враховано Замовником при визначенні переможцем торгів учасника ФОП «РАКШАВА ХРИСТИНА ЄВГЕНІВНА» вимогу, передбачену пунктом 1 Розділу ІІІ тендерної документації, зокрема: учасником процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого автоматично визначена електронною системою закупівель найбільш економічного вигідною, у разі пониження ціни під час електронного аукціону, завантажити до електронної системи закупівель оновлену Тендерну пропозицію (за формою Додатку 5 до ТД), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення аукціону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень повинно бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-20 09:40:32
Пояснення на запит Держаудитслужби
20.07.2020 р.відбувся аукціон по закупівлі ЄЗС ДК 021:2015 - 33690000-3-Лакарські засоби різні» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-02-001830-c). По результатах аукціону найнижчу ціну запропонував ФОП Ракшава Х.Є. Згідно тендерної документації учасником процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого автоматично визначена електронною системою закупівель найбільш економічного вигідною, у разі пониження ціни під час електронного аукціону, повинен завантажити до електронної системи закупівель оновлену Тендерну пропозицію (за формою Додатку 5 до ТД), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення аукціону. Однак на електронному майданчику ФОП Ракшави Х.Є. завантажити оновлену Цінову пропозицію не було технічної можливості. Про дану ситуацію ФОП Ракшава Х.Є. повідомила , надала пояснення про неможливість завантаження даних, а також для виконання умови Тендерної документації надала цінову пропозицію по результатах електронного аукціону в паперовому вигляді. Пояснення ФОП Ракшави Х.Є і цінова пропозиція додається.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник повідомляє, що в зв’язку з тим, що закупівлю було завершено ще до отримання висновку за результатами моніторингу, Замовник не має можливості здійснити скасування закупівлі, оскільки скасувати закупівлю можливо лише до укладення договору про закупівлю. Водночас повідомляємо Вас, що Замовником зініційоване розірвання договору за результатами даної закупівлі про що подано відповідну Заяву Постачальнику. Замовник зобов’язується вжити заходів щодо порушень у подальшому, а саме – вивчити інформацію викладену у висновку, провести додаткові навчання, забезпечити якісний юридичний супровід та правовий аналіз в процесі проведення наступних закупівель. Замовник зобов’язується не допускати в подальшому порушень в процесі проведення закупівель.
2020-08-27 11:33:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Договір поставки товарів від 06.08.2020 № 121 розірвано
2020-08-31 11:45:13
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "РАКШАВА ХРИСТИНА ЄВГЕНІВНА" #3347915487 |
Переможець |
1 369 412,82
UAH з ПДВ
|
24 липня 2020 08:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2020 08:43
|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2020 10:13
|
Договір 121.pdf | укладений |
06 серпня 2020 10:12
|