Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Металопластикові вікна для закладів дошкільної освіти
Очікувана вартість
310 000,00 UAH
UA-2020-07-02-001826-b 5615fa7f073042f28dfb9ea2eb532ea2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Діброва Наталія Володимирівна

+380984953313 otgkrolosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді, спорту, культури і туризму Кролевецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 41761455
Місцезнаходження: 41300, Україна , Сумська обл., Кролевець, вулиця Франка,8
Контактна особа: Діброва Наталія Володимирівна
+380984953313
otgkrolosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2020 16:08
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 16:08
Початок аукціону: 20 липня 2020 14:44
Очікувана вартість: 310 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи та інформація, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою (крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 шт
Блоки віконні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Франка, 8 (згідно дислокації закладів освіти управління освіти, молоді, спорту, культури і туризму Кролевецької міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Видаткова накладна Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2020 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 16:04
ТД вікна.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тех. питання
Дата подання: 03 липня 2020 14:14
Дата відповіді: 06 липня 2020 10:03
Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу на те, що у технічному завданні заявником були вказані наступні вимоги щодо кількості камер у ПВХ профілях та щодо параметрів опору теплопередачі: 7 камер та R=0.8 м2*С/Вт. Як потенційний конкурсант, чия продукція при наявних 6 камерах у профілі відповідає заявленим нормам опору теплопередачі, вимагаємо виправити запит стосовно кількості камер з 7 на 6. У іншому випадку поточний запит буде розцінений як той, що порушує принципи доброчесної конкуренції
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Вимоги Замовника щодо технічних характеристик предмету закупівлі обумовлені реальними потребами в дошкільних навчальних закладах!!!

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-07-000001 ● fbdc0542df674f6aa1092035e33c8dcd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 серпня 2020 10:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

07.08.2020 №30

Суми

Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 07.08.2020 №30
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-07-02-001826-b 02.07.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання висновку Держаудиту, Договір № 450 від 03 серпня 2020р. з ФОП Гордієнко Андрієм Олександровичем буде розірвано на протязі 3 робочих днів.

2020-08-19 15:05:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  3. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САВ ЦЕНТР" 280 000,00
UAH з ПДВ
280 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Гордієнко Андрій Олександрович 303 966,00
UAH з ПДВ
303 966,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 12:42
Електронний підпис
17 липня 2020 14:49
Електронний підпис
17 липня 2020 14:41
Скан кода завірений.pdf
17 липня 2020 14:41
Витяг РПЄП Гордієнко.pdf
17 липня 2020 14:41
Витяг ЄДР Гордієнко.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САВ ЦЕНТР"

Гордієнко Андрій Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САВ ЦЕНТР"
#41758877
Відхилено 280 000,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 14:31
Гордієнко Андрій Олександрович
#3096618255
Переможець 303 966,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 15:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2020 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Гордієнко Андрій Олександрович
#3096618255
303 966,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 17:07
Договір на закупівлю укладений
20 серпня 2020 17:04
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 08:12
Ду 1 блоки віконні.pdf зміни до договору
06 серпня 2020 08:03
Договір на закупівлю зміни до договору
06 серпня 2020 08:03
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 10:59
Договір на закупівлю укладений
04 серпня 2020 10:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 3 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", виклали Договір в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 450
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 303 966,00
UAH
Причини розірвання договору: На киконання висновку Державної аудиторської служби північно -східного офісу в Сумській області