Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мосту через р. Берека на автомобільній дорозі С212003 Надеждівка - Новоселівка, км 18+435
Очікувана вартість
23 038 223,94 UAH
UA-2020-07-02-001706-b 51b0e094e2104b23ab9c34f0238ced3e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитрієва Катерина Сергіївна

+380505751277 DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Контактна особа: Дмитрієва Катерина Сергіївна
+380505751277
DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 12:38
Очікувана вартість: 23 038 223,94 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 230 382,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 115190 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. У разі участі Учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов’язковим перекладом на український текст. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт мосту через р. Берека на автомобільній дорозі С212003 Надеждівка - Новоселівка, км 18+435
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Пункт 4.4. Договору "Перед початком робіт ЗАМОВНИК може сплачувати ПІДРЯДНИКУ попередню оплату на придбання матеріалів, конструкцій, виробів для виконання робіт по Об'єкту у розмірі 30% від загального річного обсягу робіт на строк 3 (три) місяці, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та відповідно до Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів ПІДРЯДНИКУ на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку." Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Пункт 4.1. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за виконані ПІДРЯДНИКОМ роботи при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів." Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІНТЕХ КОМПЛЕКТ 22 900 000,00
UAH з ПДВ
22 665 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Внедренческе підприємство Мост" 22 965 000,00
UAH з ПДВ
22 734 617,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 липня 2020 16:03
Електронний підпис
28 липня 2020 15:41
Довідки.PDF
28 липня 2020 15:41
скан Євдошенко 08.07.2020.pdf
23 липня 2020 17:54
Електронний підпис
23 липня 2020 17:35
Довідка №10-1507.PDF
23 липня 2020 17:35
Копія свідоцтво FORD.pdf
23 липня 2020 17:35
_Копii_свiдоцтва КАМАЗ.pdf
17 липня 2020 13:01
Електронний підпис
17 липня 2020 12:58
Дод 6 субподряд.PDF
17 липня 2020 12:58
ЦБЗ.PDF
17 липня 2020 12:58
Додаток 5.pdf
17 липня 2020 12:58
АБЗ.pdf
17 липня 2020 12:58
Дод 2 табд 1 Техніка.pdf
17 липня 2020 12:58
Лаборатория.pdf
17 липня 2020 12:58
Додаток 3.PDF
17 липня 2020 12:58
Гарантійний лист.PDF

Публічні документи

17 липня 2020 13:45
Електронний підпис
17 липня 2020 13:41
2.2 АБЗ.pdf
17 липня 2020 13:41
4. Додаток 5.pdf
17 липня 2020 13:41
2.1 Машини мех.pdf
17 липня 2020 13:41
3. Додаток 3.pdf
17 липня 2020 13:41
2.3 ЦБЗ.pdf
17 липня 2020 13:41
Гарантія 18+435.zip
17 липня 2020 13:41
2.4 Лабораторія.pdf
17 липня 2020 13:41
2.0 Мат тех база.pdf
17 липня 2020 13:41
1. Додаток 1.pdf
17 липня 2020 13:41
5. Додаток 6.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІНТЕХ КОМПЛЕКТ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Внедренческе підприємство Мост"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ІНТЕХ КОМПЛЕКТ
#41163294
Переможець 22 665 000,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 11:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 липня 2020 11:19

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком №2 Тендерної документації: І. УЧАСНИК НЕ НАДАВ відповідні документи: 1. Невідповідність інформації щодо техніки зазначеної у довідках від 15.07.2020р. вих. №10-15/07 та від 15.07.2020р. вих. №2377т, а саме у довідці від 15.07.2020р. вих. №10-15/07 не вистачає – Спеціалізований вантажний самоскид в/п 10т – КАМАЗ 55111 1996 року (СХК 790568 18.07.2018 року), який зазначено у довідці від 15.07.2020р. вих. №2377т. 2. На одиницю техніку, яка зазначена у пункті 20 довідки від 15.07.2020р. вих. №2377т, а саме на Спеціалізований вантажний самоскид в/п 10т – КАМАЗ 55111 1996 року (СХК 790568 18.07.2018 року) – відсутня копія свідоцтво про реєстрацію техніки (якщо техніка не підлягає державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку)). 3. Не чітка копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засоба - Загальний легковий пасажирський – FORD TRANSIT 2017 року (СХК 143338 13.01.2018 року), який зазначено у пункті 51 довідки від 15.07.2020р. вих. №10-15/07 та у пункті 31 довідки від 15.07.2020р. вих. №2377т. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до п 1.1 Додатку №2 Тендерної документації “В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, на кожну одиницю техніки Учасник надає копії свідоцтва про державну реєстрацію техніки. Якщо техніка не підлягає державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).”. Документи завантажені Учасником в складі тендерної пропозиції повинні бути чіткими, текст має бути розбірливим та придатним до читання. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідку від 15.07.2020р. вих. №10-15/07 в новій редакції з зазначенням в ній одиниці техніки Спеціалізований вантажний самоскид в/п 10т – КАМАЗ 55111 1996 року (СХК 790568 18.07.2018 року). 2. Копію свідоцтва про реєстрацію транспорного засоба - Спеціалізований вантажний самоскид в/п 10т – КАМАЗ 55111 1996 року (СХК 790568 18.07.2018 року). 3. Чітку копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засоба - Загальний легковий пасажирський – FORD TRANSIT 2017 року (СХК 143338 13.01.2018 року). Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 ГОДИН з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 2 "Інша інформація" та пункту 4 "Відхилення тендерних пропозицій" розділу V. "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 ст. 29 та абз.5 пп.1 ч.1 ст. 31 Закону.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 11:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІНТЕХ КОМПЛЕКТ
#41163294
22 665 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2023 12:29
ДУ№7 до Договору №01_08-20К.pdf укладений
28 грудня 2023 12:29
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2023 14:17
ДУ№6 до Договору №01-08-20К.pdf зміни до договору
05 січня 2023 14:17
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 13:58
ДУ №5 до Договору №01-08-20К.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 13:58
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 08:10
ДУ№3 до Договору №01-08-20К (1).pdf зміни до договору
02 грудня 2020 08:10
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2020 08:23
ДУ№2 до Договору №01-08-20К (1).pdf зміни до договору
21 серпня 2020 08:23
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2020 09:00
ДУ№1 до Договору №01-08-20К (1).pdf зміни до договору
17 серпня 2020 09:00
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 13:46
Договір №01-08-20К.pdf укладений
13 серпня 2020 13:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 19.2. Договору пункт 3.1. Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 01/08-20К
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 19.2. Договору пункт 3.1. Договору та Додаток №3 до Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 01/08-20К
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 19.2. Договору №01/08-20К про закупівлю робіт від 13 серпня 2020 року: Пункт 3.1. Договору та Додаток №3 до Договору - "Календарний план фінансування робіт" - викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 01/08-20К
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", підпунктом 3 пункту 3.2. та пунктом 19.2. чинного Договору №01/08-20К ПРО ЗАКУПІВЛЮ РОБІТ від 13 серпня 2020 року уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 3.1 Договору, пункт 18.1. Договору, Розділ 20 Договору, Додаток №2 до Договору та Додаток №3 до Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 01/08-20К
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 18.4., 19.2. чинного ДОГОВОРУ №01/08-20К ПРО ЗАКУПІВЛЮ РОБІТ від 13 серпня 2020р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 18.1. Договору та Додаток № 2 до Договору «Календарний план виконання робіт» - викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 01/08-20К
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Додаткова угода №7 від 28.12.2023р. до ДОГОВОРУ №01/08-20К ПРО ЗАКУПІВЛЮ РОБІТ від 13.08.2020р.