Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань
Очікувана вартість
7 273,68 UAH
UA-2020-07-02-001033-a b642b3b8b5af42dc950e056f3bcc3566
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Олександрович Слєпченко

+380660254498 xdma_buch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Херсонська державна морська академія
Код ЄДРПОУ: 35219930
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, проспект Ушакова, 20
Контактна особа: Олександр Олександрович Слєпченко
+380660254498
xdma_buch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Інформація про технічні та якісні характеристики послуг указано у договорі та додатках до нього
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розроблення технічного висновку об'єкта: "Встановлення та безпечна експлуатація лабораторного стенду для дослідження і моніторингу робочих процесів та параметрів системи регулювання стаціонарного дизельного двигуна Д-246.4"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, проспект Ушакова, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Замовником Виконавцю вартості послуг проводиться за фактично виконані послуги, відповідно рахунку та акту прийому робіт Виконавця, на поточний рахунок Виконавця протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати виставлення рахунку та підписання уповноваженими представниками Сторін відповідного акту прийому робіт Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

02 липня 2020 09:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНВІНД"
#33277477
Переможець 7 273,68
UAH
02 липня 2020 09:42

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 10:16
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 09:44
4-176.PDF укладений
02 липня 2020 09:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 273,68
UAH