Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з обов'язкового особистого страхування від нещасних випадків на транспорті
Очікувана вартість
212,00 UAH
UA-2020-07-02-000789-b ● 82facae8170644efb35f917a9a71c844
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Запорізький державний медичний університет |
Код ЄДРПОУ: | 02010741 |
Вебсайт: | http://www.zsmu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 |
Контактна особа: |
Кононенко Олег Володимирович 0507821174 KONONENKOOLEG197@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 липня 2020 11:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 липня 2020 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 липня 2020 12:00 |
Очікувана вартість: | 212,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги
ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі
1.Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет (підрозділ Навчально-науковий медичний центр «Університетська клініка»)
2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 (підрозділ 69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ вул. Академіка Амосова, буд. 83).
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741.
4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі: Страхові послуги (послуги з обов’язкового особистого страхування від нещасних випадків на транспорті, які сталися під час обслуговування поїздки) за кодом CPV ДК 021:2015 – 66510000-8
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Страхові послуги (послуги з обов’язкового особистого страхування від нещасних випадків на транспорті, які сталися під час обслуговування поїздки) за кодом CPV ДК 021:2015 – 66510000-8 (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі:
Найменування послуги / Якісні характеристики
Обов’язкове особисте страхування працівників у кількості 2 дві особи від нещасних випадків на транспорті, які сталися під час обслуговування поїздки.
Список працівників:
Злобинець Віктор Серафимович 03.01.1953р.н.
м.Запоріжжя, вул.Благовіщенська 41/15
Лук’янчук Валерій Дмитрович, 09.02.1954р.н.
м.Запоріжжя, вул.Делегатська, 15
8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга у кількості 2 особи.
9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Академіка Амосова, буд. 83, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Олександрівський район, 69063).
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 212,00 грн. з ПДВ.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до «__» 07.2021 р.
12. Період уточнення інформації про закупівлю: до «08» липня 2020 р. 9-00
13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до «17» липня 2020 р. 12-00
14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Загальний страховий платіж повинен бути повністю сплачений Страховику протягом п’яти робочих днів з моменту підписання сторонами цього Договору, але не пізніше «___» липня 2020 р.
15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету.
20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі.
21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100%
22. Строк дії договору про закупівлю: Договір, набирає чинності з 00 годин 00 хвилин дня, наступного за днем отримання Страховиком повної суми страхового платежу, передбаченого п. 3.4 цього Договору, і діє протягом 12 (дванадцяти) місяців з моменту набрання ним чинності, а саме з 00 годин 00 хвилин __.07.2020 р. по 24 годин 00 хвилин __.07.2021 р.
Розгорнути
Згорнути
1.Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет (підрозділ Навчально-науковий медичний центр «Університетська клініка»)
2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 (підрозділ 69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ вул. Академіка Амосова, буд. 83).
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741.
4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі: Страхові послуги (послуги з обов’язкового особистого страхування від нещасних випадків на транспорті, які сталися під час обслуговування поїздки) за кодом CPV ДК 021:2015 – 66510000-8
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Страхові послуги (послуги з обов’язкового особистого страхування від нещасних випадків на транспорті, які сталися під час обслуговування поїздки) за кодом CPV ДК 021:2015 – 66510000-8 (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі:
Найменування послуги / Якісні характеристики
Обов’язкове особисте страхування працівників у кількості 2 дві особи від нещасних випадків на транспорті, які сталися під час обслуговування поїздки.
Список працівників:
Злобинець Віктор Серафимович 03.01.1953р.н.
м.Запоріжжя, вул.Благовіщенська 41/15
Лук’янчук Валерій Дмитрович, 09.02.1954р.н.
м.Запоріжжя, вул.Делегатська, 15
8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга у кількості 2 особи.
9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Академіка Амосова, буд. 83, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Олександрівський район, 69063).
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 212,00 грн. з ПДВ.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до «__» 07.2021 р.
12. Період уточнення інформації про закупівлю: до «08» липня 2020 р. 9-00
13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до «17» липня 2020 р. 12-00
14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Загальний страховий платіж повинен бути повністю сплачений Страховику протягом п’яти робочих днів з моменту підписання сторонами цього Договору, але не пізніше «___» липня 2020 р.
15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету.
20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі.
21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100%
22. Строк дії договору про закупівлю: Договір, набирає чинності з 00 годин 00 хвилин дня, наступного за днем отримання Страховиком повної суми страхового платежу, передбаченого п. 3.4 цього Договору, і діє протягом 12 (дванадцяти) місяців з моменту набрання ним чинності, а саме з 00 годин 00 хвилин __.07.2020 р. по 24 годин 00 хвилин __.07.2021 р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з обов'язкового особистого страхування від нещасних випадків на транспорті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Академіка Амосова,83
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Загальний страховий платіж повинен бути повністю сплачений Страховику протягом п'яти робочих днів з моменту підписання сторонами Договору | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 липня 2020 10:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2020 08:00 |
ОГОЛОШЕННЯ ВОДІЇ.docx | |
07 липня 2020 08:00 |
ДОДАТОК 3 ВОДІЇ doc.doc | |
07 липня 2020 08:00 |
ДОДАТОК 2 ВОДІЇ.docx | |
07 липня 2020 08:00 |
ДОДАТОК 1 ВОДІЇ.docx |
07 липня 2020 10:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 липня 2020 08:00 |
ОГОЛОШЕННЯ ВОДІЇ.docx
|
|||
07 липня 2020 08:00 |
ДОДАТОК 3 ВОДІЇ doc.doc
|
|||
07 липня 2020 08:00 |
ДОДАТОК 2 ВОДІЇ.docx
|
|||
07 липня 2020 08:00 |
ДОДАТОК 1 ВОДІЇ.docx
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПАТ "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА" #00034186 |
Переможець |
204,00
UAH з ПДВ
|
20 липня 2020 10:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2020 10:38
|
ДОГОВІР 181-0835-20-1428688.pdf | укладений |
24 липня 2020 08:07
|