Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для їдальні (харчоблоку)
Очікувана вартість
1 428 600,00 UAH
UA-2020-07-02-000769-c bcc69e537bc944158eea5ce10a318744
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макешина Вікторія Вікторівна

056-722-20-41 VIKTORIX16@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗО "Загальноосвітня санаторна школа-інтернат №3"ДОР"
Код ЄДРПОУ: 26136688
Місцезнаходження: 49026, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул.Прапорна, 25
Контактна особа: Макешина Вікторія Вікторівна
056-722-20-41
VIKTORIX16@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 11:21
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 12:59
Очікувана вартість: 1 428 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 143,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 42850 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Обладнання для їдальні (харчоблоку). Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути викладені українською мовою. Документи, які видані іншими установами, організаціями, підприємствами можуть бути надані учасником у складі тендерної пропозиції як українською, так і російською мовами. У разі надання учасником будь-яких документів, складених іноземною мовою, окрім російської, тендерна пропозиція учасника повинна містити їх переклад українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 од.
Обладнання для їдальні (харчоблоку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49026, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Прапорна, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар проводиться Замовником на підставі п.1 ст.49 і згідно з ст. 23 Бюджетного кодексу України лише за наявності відповідного бюджетного призначення протягом 30 календарних днів після відвантаження товару за адресою Замовника і згідно з представленою Постачальником накладною та за наявності бюджетного фінансування. Видаткова накладна буде підписана після введення обладнання в експлуатацію, перевірки його роботи представником Замовника та надання акту введення в експлуатацію обладнання. Джерело фінансування: кошти обласного бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2020 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 11:18
ТД кухонне обладнання.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СП КОНТАКТ" 1 423 600,00
UAH з ПДВ
1 423 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВКП "Техкомплект" 1 427 000,00
UAH з ПДВ
1 427 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2020 17:27
Електронний підпис
16 липня 2020 17:16
Протокол НР.7Z
16 липня 2020 17:16
Наказ Фролова Ю.М.7Z
16 липня 2020 17:16
Лист для клієнтів.7z
16 липня 2020 17:16
Гарантія 5885-20.7z
16 липня 2020 17:16
Витяг із Статуту.7z
16 липня 2020 17:16
Банківська ліцензія.7z
16 липня 2020 17:16
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СП КОНТАКТ"

ТОВ ВКП "Техкомплект"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 14:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СП КОНТАКТ"
#25046658
1 423 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 11:40
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2020 13:03
дод.угода 7 (1).pdf зміни до договору
28 вересня 2020 13:02
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2020 11:17
дод.угода 6.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 11:16
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2020 16:58
дод.угода 5 (1).pdf зміни до договору
15 вересня 2020 16:58
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2020 12:15
дод.угода 4 (1).pdf зміни до договору
14 вересня 2020 12:15
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2020 12:51
дод.угода 3 (1).pdf зміни до договору
01 вересня 2020 12:51
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2020 15:31
дод.угода 2 (1).pdf зміни до договору
13 серпня 2020 15:31
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2020 16:22
дод.угода 1 (1).pdf зміни до договору
10 серпня 2020 16:22
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 16:01
договір.pdf укладений
10 серпня 2020 15:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.п.3.ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупiвлi» вiд 25.12.2015 р. № 922-VІІ (в редакцii закону № 114-IX вiд 19.09.2019 р.), та на пiдставi п.п.1.2, 7.1, 7.2, 7.3 договору № 42/20 вiд 10 серпня 2020 р. дійшли згоди викласти додаток 1 до договору «Специфікація до договору» у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 42/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.п.3.ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупiвлi» вiд 25.12.2015 р. № 922-VІІI (в редакцii закону № 114-IX вiд 19.09.2019 р.), та на пiдставi п.п.1.2, 7.1, 7.2, 7.3 договору № 42/20 вiд 10 серпня 2020 р. дійшли згоди викласти додаток 1 до договору «Специфікація до договору» у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 42/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.п.4. ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р.№922-VІІІ (в редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019 р.), та на підставі п.п.7.1, 7.2, 7.3 договору № 42/20 від «10» серпня 2020 р. дійшли згоди викласти п. 5.1 договору у наступній редакції: «Строк поставки товарів: з моменту укладання договору до 10.09.2020 року. Поставка товару та введення його в експлуатацію проводиться за умови попереднього узгодження Сторонами дати та часу поставки.». Загальна сума договору не змінюється.
Номер договору про закупівлю: 42/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.п.4. ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р.№922-VІІІ (в редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019 р.), та на підставі п.п.7.1, 7.2, 7.3 договору № 42/20 від «10» серпня 2020 р. сторони дійшли згоди доповнити договір пунктом 3.4. наступного змісту: «3.4. Джерело фінансування закупівлі: - субвенція за рахунок залишку коштів освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, що утворився на початок бюджетного періоду на ремонт та придбання обладнання для їдалень, харчоблоків закладів загальної середньої освіти в розмірі 70% від загальної вартості закупівлі – 996 520,00 гривень (дев’ятсот дев’яносто шість гривень п’ятсот двадцять гривень 00 копійок); - співфінансування до субвенції за рахунок залишку коштів освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, що утворився на початок бюджетного періоду на ремонт та придбання обладнання для їдалень, харчоблоків закладів загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету в розмірі 30% від загальної вартості закупівлі – 427 080,00 гривень (чотириста двадцять сім тисяч вісімдесят гривень 00 копійок).»
Номер договору про закупівлю: 42/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.п.3. ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р.№922-VІІІ (в редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019 р.), та на підставі п.п.7.1, 7.2, 7.3 договору № 42/20 від «10» серпня 2020 р. сторони дійшли згоди доповнити договір пунктом 3.4. наступного змісту: «3.4. Джерело фінансування закупівлі: - субвенція за рахунок залишку коштів освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, що утворився на початок бюджетного періоду на ремонт та придбання обладнання для їдалень, харчоблоків закладів загальної середньої освіти в розмірі 70% від загальної вартості закупівлі – 996 520,00 гривень (дев’ятсот дев’яносто шість гривень п’ятсот двадцять гривень 00 копійок); - співфінансування до субвенції за рахунок залишку коштів освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, що утворився на початок бюджетного періоду на ремонт та придбання обладнання для їдалень, харчоблоків закладів загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету в розмірі 30% від загальної вартості закупівлі – 427 080,00 гривень (чотириста двадцять сім тисяч вісімдесят гривень 00 копійок).»
Номер договору про закупівлю: 42/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.п.3. ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р.№922-VІІІ (в редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019 р.), та на підставі п.п.7.1, 7.2, 7.3 договору № 42/20 від «10» серпня 2020 р. сторони дійшли згоди доповнити договір пунктом 3.4. наступного змісту: «3.4. Джерело фінансування закупівлі: - субвенція за рахунок залишку коштів освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, що утворився на початок бюджетного періоду на ремонт та придбання обладнання для їдалень, харчоблоків закладів загальної середньої освіти в розмірі 70% від загальної вартості закупівлі – 996 520,00 гривень (дев’ятсот дев’яносто шість тисяч гривень п’ятсот двадцять гривень 00 копійок); - співфінансування до субвенції за рахунок залишку коштів освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, що утворився на початок бюджетного періоду на ремонт та придбання обладнання для їдалень, харчоблоків закладів загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету в розмірі 30% від загальної вартості закупівлі – 427 080,00 гривень (чотириста двадцять сім тисяч вісімдесят гривень 00 копійок).»
Номер договору про закупівлю: 42/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.п.3. ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р.№922-VІІІ (в редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019 р.), та на підставі п.п.7.1, 7.2, 7.3 договору № 42/20 від «10» серпня 2020 р. дійшли згоди доповнити договір пунктом 3.4. наступного змісту: «3.4. Джерело фінансування закупівлі: - субвенція за рахунок залишку коштів освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, що утворився на початок бюджетного періоду на ремонт та придбання обладнання для їдалень, харчоблоків закладів загальної середньої освіти в розмірі 70% від загальної вартості закупівлі – 996 520,00 гривень (дев’ятсот дев’яносто шість тисяч гривень п’ятсот двадцять гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ – 166086,67 грн. - співфінансування до субвенції за рахунок залишку коштів освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, що утворився на початок бюджетного періоду на ремонт та придбання обладнання для їдалень, харчоблоків закладів загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету в розмірі 30% від загальної вартості закупівлі – 427 080,00 гривень (чотириста двадцять сім тисяч вісімдесят гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ – 71180,00 грн.»
Номер договору про закупівлю: 42/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 423 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 237 266,67 UAH)