Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
CPV: 42510000-4 The heat exchangers, air conditioners, refrigeration equipment and filtering devices (The heat exchanger of generator cooling system for the power plant №3 SS SUNPP)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Апатьєв Олександр Леонідович +380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Таванець Роман Миколайович (044) 523-40-04 r.tavanets@ak.atom.gov.ua Степанов П.В. (05136) 4-41-85 p_stepanov@sunpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom” |
National ID: | 24584661 |
Contact point: |
Apatyev Olexandr Leonidovith +380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Additional contacts: |
Таванець Роман Миколайович (044) 523-40-04 r.tavanets@ak.atom.gov.ua Степанов П.В. (05136) 4-41-85 p_stepanov@sunpp.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 липня 2020 09:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 22 вересня 2020 14:17 |
Очікувана вартість: | 14 556 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72 780,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 145560 UAH |
Publication date: | 02 липня 2020 09:57 |
Enquiries until: | 09 серпня 2020 12:00 |
Complaints submission until: | до 15 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 серпня 2020 12:00 |
Information
Estimated total value: | 14 556 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 72 780 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару здійснюється наступним чином: якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 60 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 60 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару. | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 серпня 2020 17:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 серпня 2020 17:04 |
Відповідь на звернення з вимогою від 23 липня UA-2020-07-02-000322-c.b1.pdf | |
11 серпня 2020 17:01 |
ТД-6562 -3.doc | |
11 серпня 2020 17:01 |
6562-перелік ЗТД -3.doc | |
07 серпня 2020 11:26 |
6562-перелік ЗТД -2.doc | |
04 серпня 2020 13:43 |
6562-перелік ЗТД -1.doc | |
02 липня 2020 09:54 |
Додаток 4 - технічна специфікація.pdf | |
02 липня 2020 09:54 |
Додаток 5 - проект договору.pdf | |
02 липня 2020 09:54 |
Додаток 2 - інформ про тех характ.docx | |
02 липня 2020 09:54 |
Додаток 8 - митні платежі.docx | |
02 липня 2020 09:54 |
Додаток 3 - тендерна пропозиція технічна.doc | |
02 липня 2020 09:54 |
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx | |
02 липня 2020 09:54 |
Додаток 7 - мат-тех база.DOCX | |
02 липня 2020 09:54 |
Додаток 6 - досвід виконання.docx | |
02 липня 2020 09:54 |
6562- procurement notice.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Для інформації надаємо дані існуючого теплообмінного апарату типу ОВ-700-1, який використовується на теперішній час:
- кількість теплообмінних трубок - 3600 шт;
- довжина теплообмінних трубок, розвальцованних і обварених в трубній дошці - 4900 мм;
- зовнішній діаметр трубки теплообмінної - 16 мм;
- товщина трубки теплообмінної - 1 мм;
- матеріал трубки - сталь 08Х18Н10Т.
Трубна система складається з двох трубних дошок з развальцьованими в них трубками. Для створення двох ходів по охолоджуваній воді передбачена розділяюча перегородка. Для зменшення вібрації труб теплообмінника через кожні 700 мм встановлено дистанційні решітки, які кріпляться до розділової перегородки і чотирьох маякових трубок. З метою виключення протікань охолоджуваної води труби поверхні теплообміну закриті кожухом Ø 1400 мм і завтовшки 3 мм.
Пропозиції щодо придбання теплообмінного апарату для потреб ВП ЮУАЄС будуть розглядатися відповідно до Технічної специфікації (де передбачаються конструктивні та технологічні особливості обладнання, кожухотрубний апарат), яка є додатком до тендерної документації.
Марки матеріалів усіх відповідних деталей мають бути вказані в технічній документації виробника теплообмінника і в програмі якості, а також мати сертифікати якості на використовувані в конструкції апарату матеріали.
У ТТ і УП в розділі 4 (таблиця 3) приведені вимоги по документації, необхідній для виготовлення і постачання апарату.
Вимоги про усунення порушення
Враховуючи досвід виконання аналогічних договорів просимо Вас внести зміни в пункт 2 розділу V тендерної документації в частині «Умови розрахунків», а саме передбачити наступні умови розрахунку за товар для учасників не резидентів:
«Учасник в своїй пропозиції може передбачити акредитивну форму розрахунків. У разі, якщо учасник у своїй пропозиції передбачив акредитивну форму розрахунків, оплата за Договором здійснюється наступним чином:
у валюті пропозиції, шляхом відкриття документарного покритого безвідкличного непідтвердженого акредитиву після повідомлення Постачальником про готовність щодо відвантаження продукції у встановлені Договором терміни.
Оплата грошових коштів з акредитиву буде здійснюватись за поставлену Продукцію після надання Постачальником в виконуючий (авізуючий) банк наступних документів:
- рахунок Постачальника на загальну вартість Продукції (Invoice) – 1 оригінал і 2 копії;
- пакувальний лист (packing list) – 1 оригінал і 2 копії;
- транспортна накладна на відвантажену продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії.
Відвантаження Продукції Постачальником здійснюється виключно за позитивними результатами проведення приймально-здавальних випробувань, та за умови отримання Постачальником від виконуючого (авізуючого) банку повідомлення про відкриття Покупцем акредитиву згідно з умовами Контракту. Постачальник завчасно повідомляє Покупцю про останню дату відвантаження Продукції та місце відправки Продукції.»
Вивчивши тендерну документацію, технічну специфікацію до предмета закупівлі ТТ.3.0005.0606 та «технічні вимоги та умови постачання теплообмінника системи охолодження генератора енергоблока №3 ТТ.3.0005.0309» нами було виявлено ряд вимог, що є дискримінаційними по відношенню до деяких виробників/постачальників аналогічної продукції та значно звужують коло потенційних учасників процедури закупівлі, зокрема відповідно до ТС та ТВтаУП предметом закупівлі є кожухотрубний теплообмінник циліндричної форми. Дана конструкція теплообмінного апарату є застарілою та неефективною в порівнянні із сучасними теплообмінними апаратами пластинчатого типу, та в процесі експлуатації потребує додаткових витрат на обслуговування та ремонт. Як приклад, на даний час на енергоблоці №1 ВП ЮУАЕС проводиться реконструкція системи охолодження генератора із застосуванням теплообмінних апаратів саме пластинчатого типу. Враховуючи даний факт безальтернативна вимога щодо закупівлі для енергоблоку №3 кожухотрубного теплообмінника циліндричної форми є не зрозумілою, та такою що, вірогідно, передбачає постачання обладнання конкретного виробника.
Нижче наводимо основні вимоги щодо усунення невідповідностей та неточностей у ТВтаУП ТТ.3.0005.0309:
1. Відповідно до Таблиці 4 п.6.2 робочий тиск в трубній системі становить 252,5 кгс/см2. Враховуючи, що робочий тиск в корпусі теплообмінника складає 50,5 кгс/см2 стає не зрозумілим чому Замовником застосовується допуск 2,5 кгс/см2 в трубній системі. Виконання даного параметру значним чином впливає на вартість обладнання. Враховуючи режим роботи теплообмінного апарату вважаємо за доцільне змінити вимогу щодо робочого тиску системи на – не більше 27,5 кгс/см2.
2. Відповідно до Таблиці 4 п.6.2 параметр температури води, що охолоджується, виході з теплообмінника та на вході в теплообмінник зазначається з допуском 2 0С. Звертаємо Вашу увагу, що при розрахунку сучасних теплообмінних апаратів різниця температур навіть у 0,5 0С суттєво впливає на технічні характеристики, габаритні розміри і, головне, його вартість. Враховуючи режим роботи теплообмінників, вважаємо за доцільне вказати конкретні значення температур, а саме – максимальна температура води, що охолоджується, на вході – 41,5 0С; максимальна температура води, що охолоджується, на виході з теплообмінника – 35 0С.
3. Відповідно до Таблиці 4 п.6.2 розрахункова температура охолоджувальної води на вході в теплообмінник становить 292 0С. Вважаємо, що даний параметр вказаний помилково, оскільки максимальна температура охолоджувальної води в найбільш жаркий період року може складати 31 0С. При застосуванні у розрахунках температури меншого значення, наприклад +27,0 ºС, підібране обладнання не буде вирішувати поставлене завдання при зростанні температури, навіть у вказаному діапазоні 2 ºС, починаючи з 27,5 ºС і закінчуючи 31,0 ºС.
4. Відповідно до Таблиці 4 п.6.2 максимальний діаметр корпусу не більше 1500 мм. Дана вимога є дискримінаційною, що передбачає постачання саме кожухотрубного теплообмінника циліндричної форми та унеможливлює подання пропозицій на теплообмінники інших конструкцій.
Враховуючи вищенаведене та керуючись принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, передбачених пунктом 1 статті 5 Закону «Про публічні закупівлі», вимагаємо:
1. Усунути дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, що унеможливлюють участь у процедурі закупівлі виробників/учасників із пропозицією обладнання альтернативної конструкції.
2. Внести зміни до Таблиці 4 п.6.2 з коригуванням технічних характеристик теплообмінника.
Робочі параметри середовища (робочий тиск, робоча температура тощо…) для теплообмінника що закуповуется повинні бути повністю схожими з параметрами теплообмінників що знаходятся в експлуатації на ЮАУЕС-3. Саме тому параметри середовища для теплообмінника що закуповуется визначені відповідно до проектної документації теплообмінників, які знаходяться в експлуатації, тому зміні не підлягають.
Габаритні розміри теплообмінника, що закуповується обумовлені місцем його розташування, а саме поміж двух існуючих теплообмінників, і обмежені відстанню між ними. Тому лише за умови дотримання вимоги з габаритних розмірів теплообмінного апарату, які зазначені в ТТпаУП, можливо будє його встановити на відведене місце.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-24-000028 ● 4bd1881866fc407997c8e221986650dc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 вересня 2020 17:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.09.2020 № 53
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручень Держаудитслужби, доведених листами від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020, від 16.09.2020 № 003100-18/4942-2020, від 16.09.2020 № 003100-18/4943-2020 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 23.09.2020 № 53
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2020-07-02-000322-c, 02.07.2020, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Управління Вадим ЄВТУХОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-12 08:33:44
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 14556000,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-02-000322-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації з наступного питання: чим керувався замовник, оприлюднюючи на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідь учаснику ТОВ «СП ТАТА ГРУП» щодо відхилення його пропозиції у розділі «Повідомлення про намір укласти договір», в той час як в електронній системі закупівель наявний розділ «Вимоги про усунення порушення», який передбачає розміщення такої відповіді?
Інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-15 16:31:24
Пояснення на запит від 12.10.2020 (закупівля № UA-2020-07-02-000322-c)
Відповідно до наказу Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України від 23.09.2020 № 53 «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Основним завданням Північно-східного офісу згідно з п. 3 «Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби», затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, є реалізація повноважень Держаудитслужби на території Луганської, Полтавської, Сумської, Харківської областей.
Звертаємо увагу, що ДП «НАЕК «Енергоатом» зареєстроване в м. Києві, а саме за адресою: вул. Назарівська, буд. 3, м. Київ, що підтверджено даними з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua). Таким чином, державний фінансовий контроль через здійснення перевірки закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом» повинен проводити Північний офіс Державної аудиторської служби України відповідно до «Положення про Північний офіс Держаудитслужби».
У межах розпочатого Північно-східним офісом Державної аудиторської служби України моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Теплообмінник системи охолодження генератора для енергоблока № 3 ВП ЮУАЕС) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-02-000322-c] через електронну систему закупівель 12.10.2020 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит).
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення на вищезазначений запит.
ПОЯСНЕННЯ:
Для участі в зазначеній процедурі закупівлі тендерні пропозиції подали п’ять учасників, у тому числі ТОВ «СП ТАТА ГРУП».
За результатами розгляду тендерних пропозицій на їх відповідність вимогам тендерної документації 15.09.2020 Замовником було прийняте рішення про допущення до електронного аукціону тендерних пропозицій двох учасників, та трьох було відхилено.
Проте 21.09.2020 через електронну систему закупівель (далі – ЕСЗ) учасник процедури закупівлі ТОВ «СП ТАТА ГРУП», пропозиція якого була відхилена, користуючись наданим йому ч. 3 ст. 31 Закону правом звернувся до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Дотримуючись встановлених Законом принципів здійснення закупівель, зокрема відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, Замовником за результатом розгляду звернення була підготовлена відповідь, проте оприлюднити її в ЕСЗ 22.09.2020 через власний кабінет на майданчику SmartTender.biz не вдалося через відсутність такої технічної можливості у поточному статусі тендера.
Замовник письмово звернувся до ДП «ПРОЗОРРО», ТОВ «СМАРТТЕНДЕР» (вих. від 25.09.2020 № 12806/10) щодо роз’яснення ситуації, а саме з якої причини у Замовника була відсутня технічна можливість оприлюднити у строк, передбачений Законом, відповідь на вимогу учасника, пропозиція якого була відхилена, та отримав відповідь від ТОВ «СМАРТТЕНДЕР» (вх. від 28.09.2020 №874) з підтвердженням того, що у Замовника дійсно не було технічної можливості відповісти на вимогу 22.09.2020. Відповідь від ДП «ПРОЗОРРО» станом на сьогодні до ДП «НАЕК «Енергоатом» не надходила.
З огляду на вищезазначену ситуацію з метою дотримання вимог Закону Замовник оприлюднив відповідь на звернення учасника ТОВ «СП ТАТА ГРУП» щодо надання додатковї інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації у розділі «Повідомлення про намір укласти договір».
Додаток:
1. Копія листа до ДП «Прозорро», ТОВ «Смарттендер» від 25.09.2020 № 12806/10 - на 2 арк. в 1 прим.
2. Копія листа ТОВ «Смарттендер» від 28.09.2020 № 874 - на 1 арк. в 1 прим.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі: ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Теплообмінник системи охолодження генератора для енергоблока № 3 ВП ЮУАЕС) [https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-02-000322-c], оприлюдненого в електронній системі закупівель 20.10.2020. У п. 1 констатуючої частини висновку зазначено, що «…на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою мають готуватися тендерні пропозиції». Замовник вважає вищезазначений висновок державних аудиторів хибним з огляду на таке. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону Замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію про закупівлю, у тому числі й оголошення про проведення відкритих торгів. Згідно з пунктом 8 частини 2 статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Проте всупереч Закону станом на сьогодні в електронній системі закупівель не доопрацьовано відповідний функціонал, а саме – відсутня технічна реалізація поля «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції» в електронній формі оголошення про проведення відкритих торгів, шляхом заповнення якої замовники оприлюднюють оголошення про проведення відкритих торгів через авторизовані електронні майданчиківи. Інформація та документи щодо закупівель Компанії розміщуються в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик SmartTender.biz. Під час оголошення вищезазначеної процедури закупівлі Замовник через власний кабінет на майданчику SmartTender.biz заповнив усі наявні поля електронної форми (скріншот форми оголошення про проведення відкритих торгів на авторизованому електронному майданчику SmartTender.biz додається). Більш того, з метою дотримання вимоги пункту 8 частини 2 статті 21 Закону Замовник у полях «Конкретна назва премета закупівлі» та «Конкретна назва предмета закупівлі (анг.), передбачених електронною формою для оголошення відкритих торгів на майданчику SmartTender.biz, зазначив інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Зазначене підтверджує інформація, що міститься у PDF-файлі «Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-07-02-000322-c», що автоматично формується електронною системою закупівель відповідно до розміщеної Замовником через електронний майданчик інформації. Детальна інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції міститься у пункті 7 розділу І тендерної документації, а саме: «Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою». З огляду на вищезазначене, Замовником дотримано вимог Закону, а висновок за результатами проведеного моніторингу є безпідставним і таким, що не відповідає дійсності. Додаток: на 2 арк. у 1 прим. Голова тендерного комітету Світлана СТЕПАНСЬКА
2020-10-26 17:00:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Оскарження в суді
Опис: | ДП "НАЕК "Енергоатом" 30.10.2020 до Полтавського окружного адміністративного суду подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку ДАСУ про результати моніторингу закупівлі від 20.10.2020. |
Дата публікації: | 02 листопада 2020 |
Документи:
02 листопада 2020 14:44
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "СП ТАТА ГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "КТЗ-ЕНЕРГОМАШ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ES Group Europe s.r.o. | Документи |
Допущено до аукціону
|
WK Energo GmbH | Документи |
Відхилено
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НДІ "ГІРНИЧІ МАШИНИ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ES Group Europe s.r.o. #06003885 |
Переможець |
13 648 866,00
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2020 14:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 березня 2021 15:54
|
додаткова угода 2 до договору 53-129-01-20-02184 (1).pdf | зміни до договору |
02 березня 2021 15:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 січня 2021 14:33
|
Додаткова угода 1 до договору 53-129-01-20-02184 (1).pdf | зміни до договору |
20 січня 2021 14:32
|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2020 11:59
|
договір 53-129-01-20-02184.pdf | укладений |
15 жовтня 2020 11:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін у термін поставки товару, а саме - до 15.03.2021. Сума Контракту після внесення змін до договору становить 13 648 866,00 грн. у т.ч. ПДВ. Кількість товару після внесення змін становить – 1 шт. |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-20-02184 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди щодо внесення змін у п. 3.3, п. 5.2, п. 6.1.1, п. 6.3.1, п. 6.3.3, п. 6.3.13 Контракту була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі» Сума договору після внесення змін до договору становить 13 648 866,00 грн. Кількість після внесення змін становить – 1 шт. |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-20-02184 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |