Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Теплообмінник системи охолодження генератора для енергоблока № 3 ВП ЮУАЕС)
CPV: 42510000-4 The heat exchangers, air conditioners, refrigeration equipment and filtering devices (The heat exchanger of generator cooling system for the power plant №3 SS SUNPP)
Очікувана вартість
14 556 000,00 UAH
UA-2020-07-02-000322-c cd5c1732261944e6b3642fe2534c4805
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Апатьєв Олександр Леонідович

+380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Вебсайт: http://www.energoatom.kiev.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Апатьєв Олександр Леонідович
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Додаткові контактні особи: Таванець Роман Миколайович
(044) 523-40-04
r.tavanets@ak.atom.gov.ua
Степанов П.В.
(05136) 4-41-85
p_stepanov@sunpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom”
National ID: 24584661
Contact point: Apatyev Olexandr Leonidovith
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Additional contacts: Таванець Роман Миколайович
(044) 523-40-04
r.tavanets@ak.atom.gov.ua
Степанов П.В.
(05136) 4-41-85
p_stepanov@sunpp.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 липня 2020 09:57
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 22 вересня 2020 14:17
Очікувана вартість: 14 556 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 72 780,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 145560 UAH
Publication date: 02 липня 2020 09:57
Enquiries until: 09 серпня 2020 12:00
Complaints submission until: до 15 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 серпня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 14 556 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 72 780 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої


Scope of the procurement
Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації.
Information that are required by para. 2 Art. 21 Low of Ukraine On public procurement are not specified in the announcement of open tender, due to lack of technical possibility, contained in the tender documents.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Теплообмінник системи охолодження генератора для енергоблока № 3 ВП ЮУАЕС Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - відповідно до п. 7 Розділу I тендерної пропозиції. Умови надання тендерного забезпечення тендерних пропозицій- відповідно до п. 2 Розділу III тендерної документації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

The heat exchanger of generator cooling system for the power plant №3 SS SUNPP The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Conditions for providing tender security, tender offers- according to para. 2 Chapter 3 of tender documentation.
CPV: 42510000-4
Період постачання: з 04 січня 2021 по 20 січня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється наступним чином: якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 60 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 60 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару. Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2020 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 11:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 09:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 17:04
Відповідь на звернення з вимогою від 23 липня UA-2020-07-02-000322-c.b1.pdf
11 серпня 2020 17:01
Відповідь на звернення з вимогою від 10 жовтня 2019 UA-2019-10-02-000267-c.b2.pdf
11 серпня 2020 17:01
ТД-6562 -3.doc
07 серпня 2020 11:26
ТД-6562 -2.doc
04 серпня 2020 13:43
ТД-6562 -1.doc
02 липня 2020 09:54
ТД-6562.doc
11 серпня 2020 17:01
6562-перелік ЗТД -3.doc
07 серпня 2020 11:26
6562-перелік ЗТД -2.doc
04 серпня 2020 13:43
6562-перелік ЗТД -1.doc
02 липня 2020 09:54
Додаток 4 - технічна специфікація.pdf
02 липня 2020 09:54
Додаток 5 - проект договору.pdf
02 липня 2020 09:54
Додаток 2 - інформ про тех характ.docx
02 липня 2020 09:54
Додаток 8 - митні платежі.docx
02 липня 2020 09:54
Додаток 3 - тендерна пропозиція технічна.doc
02 липня 2020 09:54
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx
02 липня 2020 09:54
Додаток 7 - мат-тех база.DOCX
02 липня 2020 09:54
Додаток 6 - досвід виконання.docx
02 липня 2020 09:54
6562- procurement notice.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 06 липня 2020 15:21
Дата відповіді: 08 липня 2020 14:45
Доброго дня. Шановний Замовнику, просимо надати інформацію: по кількості трубок, їх довжині і діаметру, товщині стінки. А також інформацію про внутрішнє наповнення теплообмінника? Дякуємо.
Відповідь: Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації ДП «НАЕК «Енергоатом»: закуповуваний теплообмінний апарат повинен функціонувати в умовах з технічними характеристиками, описаними в документі ТТ.3.0005.0309 «Технічні вимоги та умови постачання теплообмінника системи охолодження генератора енергоблока №3», кількість трубок, товщина стінки, довжина і діаметр теплообмінних трубок повинен вибиратися розрахунковим шляхом для забезпечення заявлених характеристик.
Для інформації надаємо дані існуючого теплообмінного апарату типу ОВ-700-1, який використовується на теперішній час:
- кількість теплообмінних трубок - 3600 шт;
- довжина теплообмінних трубок, розвальцованних і обварених в трубній дошці - 4900 мм;
- зовнішній діаметр трубки теплообмінної - 16 мм;
- товщина трубки теплообмінної - 1 мм;
- матеріал трубки - сталь 08Х18Н10Т.
Трубна система складається з двох трубних дошок з развальцьованими в них трубками. Для створення двох ходів по охолоджуваній воді передбачена розділяюча перегородка. Для зменшення вібрації труб теплообмінника через кожні 700 мм встановлено дистанційні решітки, які кріпляться до розділової перегородки і чотирьох маякових трубок. З метою виключення протікань охолоджуваної води труби поверхні теплообміну закриті кожухом Ø 1400 мм і завтовшки 3 мм.
Уточнення типу теплообмінника
Дата подання: 21 липня 2020 11:31
Дата відповіді: 23 липня 2020 08:05
Доброго дня. Шановний Замовнику, просимо уточнити інформацію стосовно типу теплообмінника: чи буде розглядатися пропозиція з пластинчастим розбірним теплообмінником? Дякуємо.
Відповідь: Відповідь підготовлена виконавчою дирекцією з виробництва ДП «НАЕК «Енергоатом»: Доброго дня. Запланований тип теплообмінника ОВ-700-1 (або аналог) з розвернутими патрубками по охолоджуючій воді (як відображено в ТС на закупівлю), такий підхід обумовлено проектним місцем розташування, посередині між двома існуючими теплообмінниками, які розміщено в машинній залі енергоблока №3.
Пропозиції щодо придбання теплообмінного апарату для потреб ВП ЮУАЄС будуть розглядатися відповідно до Технічної специфікації (де передбачаються конструктивні та технологічні особливості обладнання, кожухотрубний апарат), яка є додатком до тендерної документації.
Пункт 6.11.7 Тв та УП
Дата подання: 23 липня 2020 15:20
Дата відповіді: 28 липня 2020 14:11
Пункт 6.11.7 Технічних вимог та умов постачання теплообмінника системи охолодження генератора енергоблока №3 ТТ.3.0005.0309 передбачає, що конструкція теплообмінника не повинна включати матеріали, які в процесі випробувань, зберігання, транспортування, експлуатації і утилізації можуть задати шкоди довкіллю. Виконання вимоги за цим пунктом передбачає наявність на підприємстві-виробнику діючої системи екологічного управління за міжнародним стандартом ISO 14001. Відповідно до інформації отриманої з відкритих джерел, окрім наявності цього сертифікату, інші документи не дають підтвердження виконання умови пункту 6.11.7. При цьому, сертифікація є добровільною. Яким державним органом підтверджується виконання вимоги пункту 6.11.7 для компанії учасника резидента та нерезидента? Чи є надання сертифікату ISO 14001 у складі пропозиції виконанням цієї умови?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена виконавчою дирекцією з виробництва ДП «НАЕК «Енергоатом»: В пункті 6.11.7 зазначено що матеріали, які входять до конструкції теплообмінника або засобу очищення поверхонь теплообміну, консервації передбачені заводом виробником в процесі їх використання не мали агресивних середовищ у своїх складах.
Марки матеріалів усіх відповідних деталей мають бути вказані в технічній документації виробника теплообмінника і в програмі якості, а також мати сертифікати якості на використовувані в конструкції апарату матеріали.
У ТТ і УП в розділі 4 (таблиця 3) приведені вимоги по документації, необхідній для виготовлення і постачання апарату.
Тип и кол-во теплообменников
Дата подання: 23 липня 2020 15:28
Дата відповіді: 28 липня 2020 14:13
Согласно исходным данным приведенным в "Додаток №4" и дополнительной информации о кол-ве и длине труб, а также наличии продольной перегородке в кожухе теплообменника, был выбран тип теплообменника BFM (аппарат с неподвижными трубными решетками и поперечной перегородкой) и произведен его расчет (по запросу, готовы отправить Вам на эл. почту). Ввиду того, что в кожухе аппарата с продольной перегородкой величина падения давления ограничена значением 0,35 бар из-за не возможности уплотнения между кожухом и перегородкой, по расчету получилось, что требуется 5 шт параллельно-установленных аппаратов. Если есть какие-то другие параметры, влияющие на конечный результат, просим сообщить для корректировки расчета.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена виконавчою дирекцією з виробництва ДП «НАЕК «Енергоатом»: Додаткових даних та параметрів ВП ЮУАЕС немає в розпорядженні. Встановлення третього теплообмінника буде виконано з досвіду експлуатації двох існуючих (проектних) з урахуванням їхнього гідравлічного опору по тракту проміжного контуру. У зв’язку з цим виконаний Вами розрахунок немає необхідності направляти на адресу ВП ЮУАЕС. Зазначені Вами технічні дані по вказаним теплообмінним апаратам будуть розглянуті технічною комісією.
конструкція теплообмінника
Дата подання: 24 липня 2020 09:47
Дата відповіді: 28 липня 2020 14:10
Доброго дня! Розділ 6.5.5 технічних вимог та умов постачання передбачає тривале використання теплообмінного обладнання. Оскільки призначений строк служби (до списання) корпусних деталей – не менше 30 років, існує питання зміни параметрів теплообмінника у разі використання охолоджуючої та охолоджувальної води з іншими значеннями температури, витрати, складу тощо. Яким чином передбачається збільшення, або зменшення поверхні теплообміну у разі зміни цих параметрів? Чи має конструкція теплообмінника передбачати можливість збільшення/зменшення поверхні теплообміну? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена виконавчою дирекцією з виробництва ДП «НАЕК «Енергоатом»: Питання заміни параметрів теплообмінника у разі використання охолоджуючої та охолоджувальної води з іншими значеннями температури, витрати, складу при строку служби більше ніж 30 років не розглядається, тому що єксплуатаційні параметри на які розраховано теплообмінний апарат є проектними і не мають змінюватись на пртязі відведеного строку єксплуатації обладнання. Збільшення або зменшення поверхні теплообміну для конструкції закуповуємого аппарту не пердбачається.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-02-000322-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: DIMIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Код ЄДРПОУ:363767565
Дата подання: 23 липня 2020 17:22
Вимога щодо аккредитивної форми розрахунку
Інформуємо Вас, що наша компанія має намір прийняти участь в процедурі закупівлі товарів за темою ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Теплообмінник системи охолодження генератора для енергоблока № 3 ВП ЮУАЕС) згідно ідентифікатору закупівлі UA-2020-07-02-000322-c.
Враховуючи досвід виконання аналогічних договорів просимо Вас внести зміни в пункт 2 розділу V тендерної документації в частині «Умови розрахунків», а саме передбачити наступні умови розрахунку за товар для учасників не резидентів:
«Учасник в своїй пропозиції може передбачити акредитивну форму розрахунків. У разі, якщо учасник у своїй пропозиції передбачив акредитивну форму розрахунків, оплата за Договором здійснюється наступним чином:
у валюті пропозиції, шляхом відкриття документарного покритого безвідкличного непідтвердженого акредитиву після повідомлення Постачальником про готовність щодо відвантаження продукції у встановлені Договором терміни.
Оплата грошових коштів з акредитиву буде здійснюватись за поставлену Продукцію після надання Постачальником в виконуючий (авізуючий) банк наступних документів:
- рахунок Постачальника на загальну вартість Продукції (Invoice) – 1 оригінал і 2 копії;
- пакувальний лист (packing list) – 1 оригінал і 2 копії;
- транспортна накладна на відвантажену продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії.
Відвантаження Продукції Постачальником здійснюється виключно за позитивними результатами проведення приймально-здавальних випробувань, та за умови отримання Постачальником від виконуючого (авізуючого) банку повідомлення про відкриття Покупцем акредитиву згідно з умовами Контракту. Постачальник завчасно повідомляє Покупцю про останню дату відвантаження Продукції та місце відправки Продукції.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 липня 2020 16:55
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект»: звернення щодо внесення змін у пункт 2 розділу V тендерної документації в частині «Умов розрахунків» опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку, або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-07-02-000322-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: DIMIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Код ЄДРПОУ:363767565
Дата подання: 23 липня 2020 17:23
Вимога щодо технічної частини
Інформуємо Вас, що наша компанія має намір прийняти участь в процедурі закупівлі товарів за темою ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Теплообмінник системи охолодження генератора для енергоблока № 3 ВП ЮУАЕС).
Вивчивши тендерну документацію, технічну специфікацію до предмета закупівлі ТТ.3.0005.0606 та «технічні вимоги та умови постачання теплообмінника системи охолодження генератора енергоблока №3 ТТ.3.0005.0309» нами було виявлено ряд вимог, що є дискримінаційними по відношенню до деяких виробників/постачальників аналогічної продукції та значно звужують коло потенційних учасників процедури закупівлі, зокрема відповідно до ТС та ТВтаУП предметом закупівлі є кожухотрубний теплообмінник циліндричної форми. Дана конструкція теплообмінного апарату є застарілою та неефективною в порівнянні із сучасними теплообмінними апаратами пластинчатого типу, та в процесі експлуатації потребує додаткових витрат на обслуговування та ремонт. Як приклад, на даний час на енергоблоці №1 ВП ЮУАЕС проводиться реконструкція системи охолодження генератора із застосуванням теплообмінних апаратів саме пластинчатого типу. Враховуючи даний факт безальтернативна вимога щодо закупівлі для енергоблоку №3 кожухотрубного теплообмінника циліндричної форми є не зрозумілою, та такою що, вірогідно, передбачає постачання обладнання конкретного виробника.
Нижче наводимо основні вимоги щодо усунення невідповідностей та неточностей у ТВтаУП ТТ.3.0005.0309:
1. Відповідно до Таблиці 4 п.6.2 робочий тиск в трубній системі становить 252,5 кгс/см2. Враховуючи, що робочий тиск в корпусі теплообмінника складає 50,5 кгс/см2 стає не зрозумілим чому Замовником застосовується допуск 2,5 кгс/см2 в трубній системі. Виконання даного параметру значним чином впливає на вартість обладнання. Враховуючи режим роботи теплообмінного апарату вважаємо за доцільне змінити вимогу щодо робочого тиску системи на – не більше 27,5 кгс/см2.
2. Відповідно до Таблиці 4 п.6.2 параметр температури води, що охолоджується, виході з теплообмінника та на вході в теплообмінник зазначається з допуском  2 0С. Звертаємо Вашу увагу, що при розрахунку сучасних теплообмінних апаратів різниця температур навіть у 0,5 0С суттєво впливає на технічні характеристики, габаритні розміри і, головне, його вартість. Враховуючи режим роботи теплообмінників, вважаємо за доцільне вказати конкретні значення температур, а саме – максимальна температура води, що охолоджується, на вході – 41,5 0С; максимальна температура води, що охолоджується, на виході з теплообмінника – 35 0С.
3. Відповідно до Таблиці 4 п.6.2 розрахункова температура охолоджувальної води на вході в теплообмінник становить 292 0С. Вважаємо, що даний параметр вказаний помилково, оскільки максимальна температура охолоджувальної води в найбільш жаркий період року може складати 31 0С. При застосуванні у розрахунках температури меншого значення, наприклад +27,0 ºС, підібране обладнання не буде вирішувати поставлене завдання при зростанні температури, навіть у вказаному діапазоні 2 ºС, починаючи з 27,5 ºС і закінчуючи 31,0 ºС.
4. Відповідно до Таблиці 4 п.6.2 максимальний діаметр корпусу не більше 1500 мм. Дана вимога є дискримінаційною, що передбачає постачання саме кожухотрубного теплообмінника циліндричної форми та унеможливлює подання пропозицій на теплообмінники інших конструкцій.

Враховуючи вищенаведене та керуючись принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, передбачених пунктом 1 статті 5 Закону «Про публічні закупівлі», вимагаємо:
1. Усунути дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, що унеможливлюють участь у процедурі закупівлі виробників/учасників із пропозицією обладнання альтернативної конструкції.
2. Внести зміни до Таблиці 4 п.6.2 з коригуванням технічних характеристик теплообмінника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 липня 2020 14:15
Відповідь підготовлена виконавчою дирекцією з виробництва ДП «НАЕК «Енергоатом»: Суть роботи на енергоблоці № 3 ВП ЮУАЕС полягає у встановленні (інтегруванню) додаткового теплообмінного апарату кожухотрубного типу, до двух теплообмінників ОГЦ, які наразі знаходяться в експлуатації, з метою резервування та можливій паралельній роботі 2-х теплообмінників одночасно, в літні місяці (3-й теплообмінник у резрві).
Робочі параметри середовища (робочий тиск, робоча температура тощо…) для теплообмінника що закуповуется повинні бути повністю схожими з параметрами теплообмінників що знаходятся в експлуатації на ЮАУЕС-3. Саме тому параметри середовища для теплообмінника що закуповуется визначені відповідно до проектної документації теплообмінників, які знаходяться в експлуатації, тому зміні не підлягають.
Габаритні розміри теплообмінника, що закуповується обумовлені місцем його розташування, а саме поміж двух існуючих теплообмінників, і обмежені відстанню між ними. Тому лише за умови дотримання вимоги з габаритних розмірів теплообмінного апарату, які зазначені в ТТпаУП, можливо будє його встановити на відведене місце.
Номер вимоги: UA-2020-07-02-000322-c.b3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "СП ТАТА ГРУП", Код ЄДРПОУ:40257391
Дата подання: 21 вересня 2020 12:28
Вимога
Вимога щодо дискваліфікації
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

21 вересня 2020 12:28
Вимога.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-24-000028 ● 4bd1881866fc407997c8e221986650dc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 вересня 2020 17:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
23.09.2020 № 53
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. На виконання доручень Держаудитслужби, доведених листами від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020, від 16.09.2020 № 003100-18/4942-2020, від 16.09.2020 № 003100-18/4943-2020 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Управління Вадим ЄВТУХОВ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 23.09.2020 № 53

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2020-07-02-000322-c, 02.07.2020, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

В.о. начальника Управління Вадим ЄВТУХОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-12 08:33:44

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 14556000,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-02-000322-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації з наступного питання: чим керувався замовник, оприлюднюючи на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідь учаснику ТОВ «СП ТАТА ГРУП» щодо відхилення його пропозиції у розділі «Повідомлення про намір укласти договір», в той час як в електронній системі закупівель наявний розділ «Вимоги про усунення порушення», який передбачає розміщення такої відповіді?
Інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-15 16:31:24

Пояснення на запит від 12.10.2020 (закупівля № UA-2020-07-02-000322-c)

Відповідно до наказу Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України від 23.09.2020 № 53 «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Основним завданням Північно-східного офісу згідно з п. 3 «Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби», затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, є реалізація повноважень Держаудитслужби на території Луганської, Полтавської, Сумської, Харківської областей.
Звертаємо увагу, що ДП «НАЕК «Енергоатом» зареєстроване в м. Києві, а саме за адресою: вул. Назарівська, буд. 3, м. Київ, що підтверджено даними з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua). Таким чином, державний фінансовий контроль через здійснення перевірки закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом» повинен проводити Північний офіс Державної аудиторської служби України відповідно до «Положення про Північний офіс Держаудитслужби».
У межах розпочатого Північно-східним офісом Державної аудиторської служби України моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Теплообмінник системи охолодження генератора для енергоблока № 3 ВП ЮУАЕС) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-02-000322-c] через електронну систему закупівель 12.10.2020 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит).
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення на вищезазначений запит.
ПОЯСНЕННЯ:
Для участі в зазначеній процедурі закупівлі тендерні пропозиції подали п’ять учасників, у тому числі ТОВ «СП ТАТА ГРУП».
За результатами розгляду тендерних пропозицій на їх відповідність вимогам тендерної документації 15.09.2020 Замовником було прийняте рішення про допущення до електронного аукціону тендерних пропозицій двох учасників, та трьох було відхилено.
Проте 21.09.2020 через електронну систему закупівель (далі – ЕСЗ) учасник процедури закупівлі ТОВ «СП ТАТА ГРУП», пропозиція якого була відхилена, користуючись наданим йому ч. 3 ст. 31 Закону правом звернувся до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Дотримуючись встановлених Законом принципів здійснення закупівель, зокрема відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, Замовником за результатом розгляду звернення була підготовлена відповідь, проте оприлюднити її в ЕСЗ 22.09.2020 через власний кабінет на майданчику SmartTender.biz не вдалося через відсутність такої технічної можливості у поточному статусі тендера.
Замовник письмово звернувся до ДП «ПРОЗОРРО», ТОВ «СМАРТТЕНДЕР» (вих. від 25.09.2020 № 12806/10) щодо роз’яснення ситуації, а саме з якої причини у Замовника була відсутня технічна можливість оприлюднити у строк, передбачений Законом, відповідь на вимогу учасника, пропозиція якого була відхилена, та отримав відповідь від ТОВ «СМАРТТЕНДЕР» (вх. від 28.09.2020 №874) з підтвердженням того, що у Замовника дійсно не було технічної можливості відповісти на вимогу 22.09.2020. Відповідь від ДП «ПРОЗОРРО» станом на сьогодні до ДП «НАЕК «Енергоатом» не надходила.
З огляду на вищезазначену ситуацію з метою дотримання вимог Закону Замовник оприлюднив відповідь на звернення учасника ТОВ «СП ТАТА ГРУП» щодо надання додатковї інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації у розділі «Повідомлення про намір укласти договір».

Додаток:
1. Копія листа до ДП «Прозорро», ТОВ «Смарттендер» від 25.09.2020 № 12806/10 - на 2 арк. в 1 прим.
2. Копія листа ТОВ «Смарттендер» від 28.09.2020 № 874 - на 1 арк. в 1 прим.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі: ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Теплообмінник системи охолодження генератора для енергоблока № 3 ВП ЮУАЕС) [https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-02-000322-c], оприлюдненого в електронній системі закупівель 20.10.2020. У п. 1 констатуючої частини висновку зазначено, що «…на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою мають готуватися тендерні пропозиції». Замовник вважає вищезазначений висновок державних аудиторів хибним з огляду на таке. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону Замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію про закупівлю, у тому числі й оголошення про проведення відкритих торгів. Згідно з пунктом 8 частини 2 статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Проте всупереч Закону станом на сьогодні в електронній системі закупівель не доопрацьовано відповідний функціонал, а саме – відсутня технічна реалізація поля «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції» в електронній формі оголошення про проведення відкритих торгів, шляхом заповнення якої замовники оприлюднюють оголошення про проведення відкритих торгів через авторизовані електронні майданчиківи. Інформація та документи щодо закупівель Компанії розміщуються в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик SmartTender.biz. Під час оголошення вищезазначеної процедури закупівлі Замовник через власний кабінет на майданчику SmartTender.biz заповнив усі наявні поля електронної форми (скріншот форми оголошення про проведення відкритих торгів на авторизованому електронному майданчику SmartTender.biz додається). Більш того, з метою дотримання вимоги пункту 8 частини 2 статті 21 Закону Замовник у полях «Конкретна назва премета закупівлі» та «Конкретна назва предмета закупівлі (анг.), передбачених електронною формою для оголошення відкритих торгів на майданчику SmartTender.biz, зазначив інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Зазначене підтверджує інформація, що міститься у PDF-файлі «Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-07-02-000322-c», що автоматично формується електронною системою закупівель відповідно до розміщеної Замовником через електронний майданчик інформації. Детальна інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції міститься у пункті 7 розділу І тендерної документації, а саме: «Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою». З огляду на вищезазначене, Замовником дотримано вимог Закону, а висновок за результатами проведеного моніторингу є безпідставним і таким, що не відповідає дійсності. Додаток: на 2 арк. у 1 прим. Голова тендерного комітету Світлана СТЕПАНСЬКА

2020-10-26 17:00:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: ДП "НАЕК "Енергоатом" 30.10.2020 до Полтавського окружного адміністративного суду подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку ДАСУ про результати моніторингу закупівлі від 20.10.2020.
Дата публікації: 02 листопада 2020

Документи:

02 листопада 2020 14:44
Електронний підпис

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 вересня 2020
UA-2020-07-02-000322-ccd5c1732261944e6b3642fe2534c4805
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СП ТАТА ГРУП" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "КТЗ-ЕНЕРГОМАШ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ES Group Europe s.r.o. Документи
Допущено до аукціону
WK Energo GmbH Документи
Відхилено
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НДІ "ГІРНИЧІ МАШИНИ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 20:00
Електронний підпис
18 серпня 2020 20:00
Електронний підпис
18 серпня 2020 20:00
6. Проект ТЗ.pdf
18 серпня 2020 20:00
20. Протокол, приказ.pdf
18 серпня 2020 20:00
19. Платіжне доручення.pdf
18 серпня 2020 20:00
18. Договір страхування.pdf
18 серпня 2020 20:00
14. Референції.pdf

Публічні документи

30 вересня 2020 11:44
Dovidka_20246425450840191253.pdf.p7s
30 вересня 2020 11:44
Dovidka_20246425450840191253.pdf
30 вересня 2020 11:44
Про відсутність КЕП_ЕЦП.pdf
19 серпня 2020 10:36
MIco відгук на SPP220.pdf
19 серпня 2020 10:36
6. Vypis 22.01.2019_uk.pdf
19 серпня 2020 10:36
16. РШ-П.0.03.019-19 ES Group.pdf
19 серпня 2020 10:36
15.1 ISO 19443-2018_ESG_Europe_ukr+eng.pdf
19 серпня 2020 10:36
15. ISO 9001-2015_ESG_Europe_ukr+eng.pdf
19 серпня 2020 10:36
ESG Додаток 7 - МТБ.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 10:50
Електронний підпис
19 серпня 2020 10:49
Квитанція про оплату.pdf
19 серпня 2020 10:49
ISO ZAO.pdf
19 серпня 2020 10:49
Устав НПО оригинал.pdf
19 серпня 2020 10:49
Сведения о мтр.pdf
19 серпня 2020 10:49
Приложение 7.pdf
19 серпня 2020 10:49
Приложение 3.pdf
19 серпня 2020 10:49
приказ Серебряков А.С..pdf
19 серпня 2020 10:49
Отзывы о работе.pdf
19 серпня 2020 10:49
Відповідність ТВтаУП.pdf
19 серпня 2020 10:49
1 Відсутність підстав.pdf

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СП ТАТА ГРУП"

ТОВ "КТЗ-ЕНЕРГОМАШ"

ES Group Europe s.r.o.

WK Energo GmbH

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НДІ "ГІРНИЧІ МАШИНИ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2020 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ES Group Europe s.r.o. 14 173 762,39
UAH з ПДВ
13 648 866,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КТЗ-ЕНЕРГОМАШ" 13 800 000,00
UAH з ПДВ
13 727 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2020 11:44
Dovidka_20246425450840191253.pdf.p7s
30 вересня 2020 11:44
Dovidka_20246425450840191253.pdf
30 вересня 2020 11:44
Про відсутність КЕП_ЕЦП.pdf
19 серпня 2020 10:36
MIco відгук на SPP220.pdf
19 серпня 2020 10:36
6. Vypis 22.01.2019_uk.pdf
19 серпня 2020 10:36
16. РШ-П.0.03.019-19 ES Group.pdf
19 серпня 2020 10:36
15.1 ISO 19443-2018_ESG_Europe_ukr+eng.pdf
19 серпня 2020 10:36
15. ISO 9001-2015_ESG_Europe_ukr+eng.pdf
19 серпня 2020 10:36
ESG Додаток 7 - МТБ.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 20:00
Електронний підпис
18 серпня 2020 20:00
Електронний підпис
18 серпня 2020 20:00
6. Проект ТЗ.pdf
18 серпня 2020 20:00
20. Протокол, приказ.pdf
18 серпня 2020 20:00
19. Платіжне доручення.pdf
18 серпня 2020 20:00
18. Договір страхування.pdf
18 серпня 2020 20:00
14. Референції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ES Group Europe s.r.o.

ТОВ "КТЗ-ЕНЕРГОМАШ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ES Group Europe s.r.o.
#06003885
Переможець 13 648 866,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 14:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2020 14:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ES Group Europe s.r.o.
#06003885
13 648 866,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2021 15:54
додаткова угода 2 до договору 53-129-01-20-02184 (1).pdf зміни до договору
02 березня 2021 15:52
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 14:33
Додаткова угода 1 до договору 53-129-01-20-02184 (1).pdf зміни до договору
20 січня 2021 14:32
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 11:59
договір 53-129-01-20-02184.pdf укладений
15 жовтня 2020 11:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у термін поставки товару, а саме - до 15.03.2021. Сума Контракту після внесення змін до договору становить 13 648 866,00 грн. у т.ч. ПДВ. Кількість товару після внесення змін становить – 1 шт.
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-20-02184
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди щодо внесення змін у п. 3.3, п. 5.2, п. 6.1.1, п. 6.3.1, п. 6.3.3, п. 6.3.13 Контракту була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі» Сума договору після внесення змін до договору становить 13 648 866,00 грн. Кількість після внесення змін становить – 1 шт.
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-20-02184
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML