Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
320 000,00 UAH
UA-2020-07-02-000167-c 72e933ceb60942599663ae321a84c286
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ВЕРНІКОВСЬКИЙ ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ

+380645621016 bugaltmo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРОЇЦЬКЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ"
Код ЄДРПОУ: 01983720
Місцезнаходження: 92100, Україна , Луганська обл., Троїцький район, селище міського типу Троїцьке, вулиця Виноградна, будинок 11
Контактна особа: ВЕРНІКОВСЬКИЙ ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
+380645621016
bugaltmo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 09:14
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 11:24
Очікувана вартість: 320 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92100, Україна, Луганська область, селище міського типу Троїцьке, вулиця Виноградна, будинок 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно розділу IV Проекту договору Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 03 липня 2020 10:45
Дата відповіді: 03 липня 2020 13:26
Ш. Замовник! у додатку №1 до ТД (тех. специфікація) ви вказали що Процесор: AMD Ryzen 3 3200U має Кількість ядер процесора: 4, але насправді у нього 2 ядра та 4 потоки. https://www.amd.com/ru/products/apu/amd-ryzen-3-3200u Дуже просимо виправити помилку.
Відповідь: Шановний Учаснику! Повідомляємо, що Ваше зауваження прийнято до уваги та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 04 липня 2020 00:04
Дата відповіді: 07 липня 2020 16:51
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Не вважаємо за необхідне внесення змін в тендерну документацію, оскільки згідно п. 2.4 Додатку № 1 до тендерної документації, передбачається, що Товар постачається з україномовними інструкціями, коробка (упаковка) та документація у належному вигляді та без пошкоджень, обладнання попередньо перевірене та у справному стані. Все програмне забезпечення повинно бути попередньо інстальованим та мати активовану ліцензію (OEM-ліцензія – Original Equipment Manufacturer) та / або допускається надання ліцензованої ОС в коробковій версії (BOX; USB; FPP — Full Packaged Product).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 265 700,00
UAH з ПДВ
255 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СІМАГІН ОЛЕГ ЮРІЙОВИЧ" 271 040,00
UAH з ПДВ
256 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" 314 184,00
UAH з ПДВ
314 184,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 липня 2020 17:41
Електронний підпис
28 липня 2020 13:17
Електронний підпис
28 липня 2020 13:10
Довідка щодо ПЗ.pdf
28 липня 2020 13:10
Dovidka_20186423510720401194.pdf
28 липня 2020 13:10
public_doc (1).pdf
28 липня 2020 13:10
public_doc (1).p7s
28 липня 2020 13:10
Dovidka_20186423510720401194.pdf.p7s
16 липня 2020 13:00
Електронний підпис
16 липня 2020 12:59
7_Інші.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 17:56
Електронний підпис
17 липня 2020 17:55
Аналогічний договір.pdf
17 липня 2020 17:55
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 21:42
Електронний підпис
17 липня 2020 21:40
Технічні документи.pdf
17 липня 2020 21:40
Тендерна пропозиція.pdf
17 липня 2020 21:40
Проєкт договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ФОП "СІМАГІН ОЛЕГ ЮРІЙОВИЧ"

ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Переможець 255 999,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 22:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2020 22:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
255 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 14:54
Додаткова угода укладений
08 вересня 2020 14:48
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 21:31
Договір-203__12-08-2020.pdf укладений
12 серпня 2020 21:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Постачальник не має змоги виконати умови Договору. Сторони дійшли взаємної згоди розірвати Договір від 12 серпня 2020 року № 203