Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» код 34630000-2 за ДК 021:2015 (ремкомплекти гальмівних механізмів)
Очікувана вартість
3 749 763,00 UAH
UA-2020-07-01-008268-a a6df482fc11c4141ae75583000c4acfa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Зарицький

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа: Віталій Зарицький
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2020 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2020 13:00
Початок аукціону: 22 липня 2020 15:14
Очікувана вартість: 3 749 763,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 37400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


місцезнаходження замовника: 04070, м. Київ, Подільський район, Набережне шосе, 2, код ЄДРПОУ 31725604; категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: українською мовою (детальніше в тендерній документації)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 найменувань
«Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» код 34630000-2 за ДК 021:2015 (ремкомплекти гальмівних механізмів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Киїів, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2020 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 17:17
ТД Ремкомплекти гальмівних механізмів.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-27-000004 ● ab7f054dd40543f1a45f243bcb757b98
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2020 11:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
27.10.2020 № 75

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 16.09.2020 №003100-18/4941-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській області
від 27.10.2020 №75

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-07-01-008268-a 01.07.202 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-03 09:26:13

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (ремкомплекти гальмівних механізмів)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-01-008268-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:
1. Чому Замовником не оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro додаткову угоду від 17.08.2020 №1 до договору від 14.08.2020 № 52.20-295?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень повинно бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-06 15:04:44

Пояснення на запит

Відповідно до частини 7 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається наступне: у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою цієї статті, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.
Так, Замовником під час внесення змін до договору було оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю з інформацією відповідно до частини 8 статті 41 Закону, а саме:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (у разі застосування переговорної процедури закупівлі);
3) дата укладення та номер договору про закупівлю;
4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю;
5) ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань/реєстраційний номер облікової картки платника податків учасника, з яким укладено договір про закупівлю;
6) місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю, номер телефону;
7) дата внесення змін до договору про закупівлю;
8) випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до цієї статті;
9) опис змін, що внесені до істотних умов договору.
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю може містити іншу інформацію.
Отже, Замовник не оприлюднив в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro додаткову угоду від 17.08.2020 №1 до договору від 14.08.2020 № 52.20-295 тому, що відповідно до частини 7 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою цієї статті, замовник оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.
Також зазначаємо, що інформація в повідомленні про внесення змін до договору відповідає інформації додаткової угоди від 17.08.2020 №1 (що додаються).

Додатки:

1. Додаткова угода від 17.08.2020 №1 до договору від 14.08.2020 № 52.20-295.
2. Повідомлення про внесення змін до договору.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-11-18 10:15:49

Аргументовані заперечення до висновку

Тендерний комітет розглянув Висновок про результати моніторингу закупівлі до Замовника щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів у сфері публічних закупівель- у Замовника в тендерній документації встановлено порушення норм частин третьої та шостої статті 17 Закону, пункту 8 частини другої статті 22 Закону по закупівлі: «Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» код 34630000-2 за ДК 021:2015 (ремкомплекти гальмівних механізмів) та надає аргументовані заперечення до висновку.

Відповідно до роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України щодо застосування статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі” у відповідності до частини першої статті 17 Закону встановлено перелік підстав за наявності яких замовник, зокрема приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника. Разом з тим частиною другою статті 17 Закону передбачено підставу, відповідно до якої у замовника є право відмовити учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилити тендерну пропозицію учасника.
Водночас відповідно до частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Отже, статтею 17 Закону передбачені підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерних пропозицій недобросовісних учасників, які є банкрутами, вчинили корупційні правопорушення, засуджені за злочини, вчинені з корисливих мотивів тощо.
При цьому замовник не вимагає документальне підтвердження інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Щодо підстави, передбаченої пунктами 5, 6, 12, 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону:
Замовник встановлює вимогу в тендерній документації щодо необхідності підтвердження учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відсутності підстав, встановлених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, при цьому підтвердження таких підстав може бути передбачено в довільній формі.
Водночас для переможця процедури закупівлі замовник встановлює вимогу в тендерній документації про надання документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону шляхом оприлюднення таких документів в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Щодо підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону:
Підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від учасників процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель.
Поряд з цим згідно з частиною п’ятою статті 17 Закону замовник не вимагає від переможця процедури закупівлі документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 "Про затвердження положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних" затверджено Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних.
Отже, оскільки Законом заборонено вимагати публічну інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, документальне підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від переможця процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель.
При перевірці учасника-переможця щодо стану заборгованісті із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) у відкритих єдиних державних реєстрах була отримана інформація про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що підтверджено переможцем шляхом надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 20.07.2020 №12994, виданої ГУ ДПС у Київській області.Таким чином, в даному випадку, не зазначення інформації про надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи в тендерній документації жодним чином не вплинуло на перебіг процедури закупівлі.
Слід зазначити, що на даному етапі процедури закупівлі замовник не має можливості внести зміни до тендерної документації, так як дана процедура закупівлі має статус завершеної.
При цьому повідомляємо, що на даний момент та в подальшому відомості зазначені в частині шостій статті 17 Закону, щодо надання інформації про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)у вигляді надання переможцем процедури довідки контролюючого органу, будуть включені до тендерної документації.

2. Ствердження щодо порушення вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), через те, що Замовником у «Проекті договору» не зазначено перелік змін його умов, згідно частини п’ятої статті 41 Закону, не може бути прийняте.
Відповідно до частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно пункту 8 частини другої статті 22 Закону обов’язковою складовою тендерної документації є проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Замовник самостійно складає проект договору та включає порядок зміни істотних умов такого договору.
Власне, порядок зміни істотних умов договору, укладеного між КП «КИЇВПАСТРАНС» та ТОВ «ПРОКСІМІТЕК» №52.20-295 від 14.08.2020 р. (закупівля за номером ID: UA-2020-07-01-008268-a), визначений в пункті 12.1 договору згідно якого істотні умови Договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами, крім випадків передбачених законодавством України та в пункті 12.6 договору згідно якого зміни та доповнення до Договору вносяться шляхом укладання відповідної додаткової угоди до цього Договору, набувають чинності за умови їх підписання уповноваженими особами обох Сторін та вважаються невід’ємними його частинами.
Таким чином, проект договору, який наведений в додатку №3 тендерної документації по закупівлі за номером ID: UA-2020-07-01-008268-a складений у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі».

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 26 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2020 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОКСІМІТЕК" 3 680 000,00
UAH з ПДВ
3 535 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛАГОДЕНКО ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 3 650 000,00
UAH з ПДВ
3 556 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2020 10:55
Електронний підпис
29 липня 2020 10:53
Електронний підпис
28 липня 2020 11:35
Довідка ДПС.pdf
20 липня 2020 17:59
Електронний підпис
20 липня 2020 11:21
Довідка ст.17.pdf
20 липня 2020 11:21
Довідка МТБ.pdf
20 липня 2020 11:21
Довідка моніторинг.pdf
20 липня 2020 11:21
Доверенность.pdf
20 липня 2020 11:21
14.07.2020.zip

Публічні документи

20 липня 2020 23:23
Моніторинг цін.pdf
20 липня 2020 23:23
Згода з тех. умовами.pdf
20 липня 2020 23:23
Додаток 4.pdf
20 липня 2020 23:23
Довідка щодо наказу.pdf
20 липня 2020 23:23
Довідка МТЗ.pdf
20 липня 2020 23:23
Довідк щодо статті 17.pdf
20 липня 2020 23:23
Гарантія.zip
20 липня 2020 23:23
Гарантійний лист.pdf
20 липня 2020 23:23
Виписка 2.JPG
20 липня 2020 23:23
Виписка 1.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОКСІМІТЕК"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛАГОДЕНКО ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОКСІМІТЕК"
#37257040
Переможець 3 535 000,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 10:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2020 10:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОКСІМІТЕК"
#37257040
3 535 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 19:59
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 17:17
повідомлення ДУ2 52.20-295 ТОВ ПРОКСІМІТЕК ч 6 ст 41.docx зміни до договору
21 грудня 2020 17:13
52.20-295 ДУ№2.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 17:13
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2020 16:03
повідомлення ДУ1 52.20-295 ТОВ Проксімітек п5 ч 5 ст 41.docx зміни до договору
17 серпня 2020 16:02
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 15:31
52.20-295.pdf укладений
14 серпня 2020 15:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку.
Номер договору про закупівлю: 52.20-295
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 52.20-295
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2020 — 01 червня 2021
Сума оплати за договором: 3 100 078,46
UAH (в тому числі ПДВ 516 679,74 UAH)