Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання функцій замовника та робіт з технічного нагляду за будівництвом на об’єкті «Реконструкції частини приміщень, розташованих на першому поверсі головного корпусу КНП «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР під відділення екстреної медичної допомоги за адресою: Оріхівське шосе, 10, м. Запоріжжя»
Очікувана вартість
636 873,00 UAH
UA-2020-07-01-006788-a 701d45348e6e44f883685cd8b06ccb7a
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костянтин Стельмаков

+380617698131 skv82zokb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02006716
Місцезнаходження: 69600, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10
Контактна особа: Костянтин Стельмаков
+380617698131
skv82zokb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2020 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 00:00
Очікувана вартість: 636 873,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,02%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69600, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Оріхівське шосе, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 13:40
Внесення змін 077-с від 03.07.2020.pdf
03 липня 2020 13:40
Проект договора технадзор1.doc
01 липня 2020 15:53
Додаток № 2 Технічне завдання.docx
01 липня 2020 15:52
ІНФОРМАЦІЯ.docx
03 липня 2020 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 13:40
Внесення змін 077-с від 03.07.2020.pdf
03 липня 2020 13:40
Проект договора технадзор1.doc
01 липня 2020 15:52
Технагляд договір.docx
01 липня 2020 15:53
Додаток № 2 Технічне завдання.docx
01 липня 2020 15:52
ІНФОРМАЦІЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Досвід
Дата подання: 05 липня 2020 12:07
Дата відповіді: 06 липня 2020 15:48
Чим обґрунтована необхідність включення умови про надання не менше 3-х аналогічних договорів за період 2016-2020р.? По якій формулі Вами розрахована така кількість? Одного договору цілком достатньо, а не менше 3-х – це вже дискримінація учасників. Крім того, досить мало учасників, які мають досвід виконання аналогічного договору, де в одному договорі включено і функції замовника, і технічний нагляд. Їх не те що небагато, такий учасник фактично тільки ОДИН. Також чим обгрунтована вимога про те, що аналогічні договори мають бути за державні кошти? Вимагаємо виключити вимогу про кількість договорів та про те, що вони мають бути виконані за державні кошти. Учасники можуть мати досвід нагляду за об’єктами комерційних структур і це ніяк не свідчить про неспроможність виконати нагляд Вашого об’єкту. Процедура виконання технічного нагляду і виконання функцій замовника ЄДИНА, незалежно від джерела фінансування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником установлені такі критерії у відповідності до п.3 ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою забезпечення підтвердження досвіду якісного виконання аналогічних договорів предмета закупівлі.
Підтвердження досвіду
Дата подання: 05 липня 2020 12:08
Дата відповіді: 06 липня 2020 15:48
Вами визначено перелік документів, що підтверджують досвід виконання аналогічного договору. По-перше, сертифікат видається на об’єкти класу наслідків СС2, а на СС1 немає такого документу, тому вимагаємо передбачити документи і для класу наслідків СС1. Тим більше, що Ваш об’єкт відноситься до СС1. Навіщо накази про призначення відповідальних осіб за здійснення технічного нагляду, адже на сайті ДАБІ і так видно, яка особа виконувала технічний нагляд? Яким чином «документ про підтвердження про передачу комплекту виконавчої документації Замовнику» підтверджує досвід виконання аналогічного договору? Адже ви вимагаєте акти виконаних робіт і відгук, цього цілком достатньо, а інші додаткові вимоги – це дискримінація та обмеження конкуренції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником установлені такі критерії у відповідності до п.2 та п.3 ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою забезпечення підтвердження досвіду якісного виконання аналогічних договорів предмета закупівлі та наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації.. Замість інформації про сертифікат можливо зазначити документ, що підтверджує готовність до експлуатації об’єкту зареєстрований чи виданий органами державного архітектурно-будівельного контролю. Накази про призначення відповідальних осіб необхідні для підтвердження призначення окремих відповідальних виконавців робіт учасником оскільки останнім часом сайт ДАБІ знаходиться в стадії реорганізації і не відображає документи про призначення відповідальних осіб особливо для об’єктів з класом наслідків СС1. Також, накази необхідні для підтвердження трудових відносин виконавця робіт з учасником. Документ про підтвердження про передачу комплекту виконавчої документації Замовнику необхідний для підтвердження учасником виконання аналогічного предмету закупівлі.
Вимоги
Дата подання: 05 липня 2020 12:08
Дата відповіді: 06 липня 2020 15:47
Що ви підрозуміваєте під «нормативно-правовою бібліотекою в сфері будівництва офіційного видання для виконання робіт, програмний комплекс – автоматизований випуск на персональну обчислювальну машину кошторисно-ресурсної документації»? Який нормативний документ вимагає наявність такої бібліотеки для ТЕХНІЧНОГО нагляду? Замовник має дані, хто повинен продавати таку бібліотеку? Ви можете детально роз’яснити, що входить в таку бібліотеку і як фона стосується виконання робіт? На сьогодні виконавці технагляду отримують сертифікати, які і є підтвердженням знань та умінь виконавця, ніяка бібліотека тут не потрібна. Наголошуємо, що тепер відповіді на вимоги по спрощеним закупівлям ОБОВ'ЯЗКОВІ і надаються протягом 1-го робочого дня, тобіж до кінця 06.07.2020 р.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником установлені такі критерії у відповідності до п.1 ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою забезпечення підтвердження наявності матеріально-технічної бази. Під нормативно-правовою бібліотекою в сфері будівництва офіційного видання для виконання робіт, програмний комплекс – автоматизований випуск на персональну обчислювальну машину кошторисно-ресурсної документації розуміється наявність у учасника бібліотеки державних будівельних норм, стандартів, правил на яку в установленому порядку оформлено авторське право та програмний комплекс – автоматизований випуск на персональну обчислювальну машину кошторисно-ресурсної документації, який рекомендований для застосування Мінрегіоном. Технічний нагляд у свої роботі виконує контроль за дотриманням підрядниками проектної документації, державних будівельних норм, стандартів, правил. Тому саме необхідно керуватись нормативно-правовою бібліотекою у сфері будівництва чинною на момент здійснення такого контролю.
Таблиця 6
Дата подання: 05 липня 2020 12:09
Дата відповіді: 06 липня 2020 15:46
Ви вимагаєте для підтвердження наявності робітників РОБОЧИХ професій в штаті надати копію Таблиці 6 за попередній звітній квартал. Про яких РОБОЧИХ іде мова, для технічного нагляду не потрібні РОБОЧІ професії? І Таблиця 6 здається ЩОМІСЯЧНО, а не поквартально. І ще одне питання, якщо Вам учасник надасть ЗАМІСТЬ Таблиці 6 ЛИСТ про те, що у зв’язку з захистом персональних даних таку Таблицю буде надано пізніше, ви приймете такий Лист чи відхилите пропозицію учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником установлені такі критерії у відповідності до п.2 ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою забезпечення підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації. Пропозицію буде прийнято, якщо для підтвердження наявності робітників (згідно Довідника Кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 64) учасник наддасть копію Таблиці 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам» за попередній квартал. Тобто за кожен місяць, а саме січень, лютий, березень 2020р. Учасник може отримати згоду у своїх працівників, або знеособити копії Таблиці 6.
Стаття 16
Дата подання: 06 липня 2020 17:59
Ознайомившись з Вашими відповідями, вирішили зазначити наступне - стаття 16 ЗУ "Про публічні закуіпвлі" не стосується спрощених закупівель, а тому посилатись на неї не варто. Крім того, стаття 16 не змушує встановлювати дискримінаційні вимоги, які може виконати тільки один учасник. Нажаль, законодавство не містить шляхів оскарження спрощеної закупівлі, що практично не лишає шансів на захист інтересів учасника. Просимо ще раз переглянути умови закупівлі та, якщо бажаєте отримати дійсно конкурентну процедуру, ВИКЛЮЧИТИ дискримінаційні умови. Ще раз хочемо запитати, навіщо вам працівники РОБОЧИХ професій? Робочі професії згідно довідника - це слюсарі, сантехніки і так далі, а інженери з технічного нагляду - це як мінімум "професіонали". Вами застосовано невірні терміни, і не тільки по робочих професіях. ВИ вимагаєте накази на інженерів, бо для Вас ДАБІ не аргумент, але це тільки затрати часу учасника на пошуки "непотрібного", що не впливають на результат. Взагалі, пропонуємо вам замість спрощеної закупівлі, враховуючи, що ви бажаєте застосовувати статтю 16, провести ВІДКРИТІ торги. Закон цього не забороняє. І от на відкритих торгах вже шанси учасників вищі, тоді вся дискримінація не пройде, просто не зможете сказати АМКУ, що так вимагає стаття16. Нами вже направлено звернення до Запорізької обласної ради з метою впливу на порядок формування умов ваших торгів і "непохитність" в їх зміні. Також є ще одне питання, чи дійсно об'єкт будівництва, за яким буде вестись нагляд, віднесений до класу наслідків СС1, чи не занижено клас наслідків всупереч будівельному законодавству? Адже за заниження класу наслідків передбачена відповідальність. Дякуємо за вашу роботу і сподіваємось на неупередженість в прийнятті ваших рішень.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КАТРАС 558 600,15
UAH з ПДВ
558 600,15
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2020 20:25
Електронний підпис
09 липня 2020 20:20
11Статут.pdf
09 липня 2020 20:20
9пояснення щодо ЄСВ.pdf
09 липня 2020 20:20
8підтвердження ЄСВ.rar
09 липня 2020 20:20
1цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КАТРАС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КАТРАС
#32121615
Відхилено 558 600,15
UAH з ПДВ
15 липня 2020 12:14

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій