Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

“Реконструкція артезіанських свердловин в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Коригування” за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 45454000-4 Реконструкція
Очікувана вартість
10 578 748,80 UAH
UA-2020-07-01-006559-a 10577b07946e4240a4bf7df025d23482
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимошенко Ірина

380457244733 pidgirtsi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Підгірцівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04361574
Місцезнаходження: 08710, Україна , Київська обл., село Підгірці, Васильківська,39
Контактна особа: Тимошенко Ірина
380457244733
pidgirtsi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2020 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 липня 2020 14:32
Очікувана вартість: 10 578 748,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,24%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 52000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


“Реконструкція артезіанських свердловин
в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Коригування”
за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» –
45454000-4 Реконструкція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
“Реконструкція артезіанських свердловин
в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Коригування”
за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» –
45454000-4 Реконструкція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Поточні та остаточні розрахунки за виконані роботи здійснюються з урахуванням Загальних умов договору на підставі типових форм КБ-3, КБ-2в Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2020 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 16:33
Проект договору.docx
01 липня 2020 16:29
ТД свердловини (01.07.20).docx
01 липня 2020 16:28
Додаток 2 Технічне завдання.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-04-000052 ● a42058a3a3074881a08561681af94aeb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 вересня 2020 15:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.09.2020 № 252

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
64 UA-2020-07-01-006559-a 01.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення законодавства в частині повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2020 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ 9 929 906,76
UAH з ПДВ
9 904 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТДС БУД ІНВЕСТ" 10 556 177,12
UAH з ПДВ
9 921 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КБУ ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ" 10 107 725,33
UAH з ПДВ
10 057 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2020 18:50
Електронний підпис
16 липня 2020 18:49
розрахунки.pdf
16 липня 2020 18:49
12.1. Опис до Статуту.pdf
16 липня 2020 18:49
23. Лист-розяснення.pdf
16 липня 2020 18:49
12. Копія Статуту.pdf
16 липня 2020 18:49
22. Згода.pdf
16 липня 2020 18:49
21. Технічне завдання.pdf
16 липня 2020 18:49
9.1. Декларації.pdf
16 липня 2020 18:49
8. Ліцензія.pdf
16 липня 2020 18:49
7. Проект договору.pdf
16 липня 2020 18:48
4.1.4. Лист-відгук.pdf
16 липня 2020 18:48
4.1.3. Акт _1 5-КББК.pdf
16 липня 2020 18:48
3.4.1. Листи-згоди.pdf

Публічні документи

25 серпня 2020 09:48
Електронний підпис
19 серпня 2020 15:31
Електронний підпис
19 серпня 2020 11:57
Електронний підпис
16 липня 2020 22:14
Електронний підпис
16 липня 2020 22:08
Договір лізингу.pdf
16 липня 2020 22:08
Сертиф ISO IAC_9001.7z
16 липня 2020 22:08
Станц знезал.7z
16 липня 2020 22:08
Свідоцтва ГНБ.7z
16 липня 2020 22:08
Трудові книж та ТУ.7z
16 липня 2020 22:08
накази на прийняття.7z
16 липня 2020 22:08
Форма 1ДФ 2кв. 2020..pdf
16 липня 2020 22:08
Локальний кошторис.7z
16 липня 2020 22:07
Обєктний кошторис.7z
16 липня 2020 22:07
Договірна ціна.pdf
16 липня 2020 22:07
Проект договору .pdf
16 липня 2020 22:07
Календарний графік.pdf
16 липня 2020 22:07
Баланс (Фін звіт).7z
16 липня 2020 22:07
Оборотн сальд 2019_20.7z
16 липня 2020 22:07
Листи відгук.7z

Публічні документи

16 липня 2020 21:21
Електронний підпис
16 липня 2020 21:20
Техніка липень 2020.rar
16 липня 2020 21:20
Кадри липень 2020.rar
16 липня 2020 21:20
Досвід липень 2020.rar
16 липня 2020 21:20
Якість матеріалів.pdf
16 липня 2020 21:20
Якісні кількісні.pdf
16 липня 2020 21:20
Фін звіт 1 кв 2020.pdf
16 липня 2020 21:20
Технічне завдання.pdf
16 липня 2020 21:20
Субпідрядники.pdf
16 липня 2020 21:20
строк дії пропозиції.pdf
16 липня 2020 21:20
ст 17.pdf
16 липня 2020 21:20
Сертифікати 3.pdf
16 липня 2020 21:20
Сертифікати 2.pdf
16 липня 2020 21:20
Сертифікати 1.pdf
16 липня 2020 21:20
Санкції.pdf
16 липня 2020 21:20
Рішення.pdf
16 липня 2020 21:20
Протокол оригинал.PDF
16 липня 2020 21:20
Пропозиція.pdf
16 липня 2020 21:20
п.12 ст. 17.pdf
16 липня 2020 21:20
п.11 ст.17.pdf
16 липня 2020 21:20
п.6 ст.17.pdf
16 липня 2020 21:20
п.4 ст.17.pdf
16 липня 2020 21:20
п.2 ст.17.pdf
16 липня 2020 21:20
п. 13 ст. 17.pdf
16 липня 2020 21:20
Нормативна потреба.pdf
16 липня 2020 21:20
Ненадані документи.pdf
16 липня 2020 21:20
Наявність згоди.pdf
16 липня 2020 21:20
Наказ Кисільов.PDF
16 липня 2020 21:20
Ліцензія оригінал.PDF
16 липня 2020 21:20
Ліцензія копія.PDF
16 липня 2020 21:20
Лист гарантія.pdf
16 липня 2020 21:20
Кошториси.pdf
16 липня 2020 21:20
Код доступу.pdf
16 липня 2020 21:20
Згоди ІТР.pdf
16 липня 2020 21:20
Згода.pdf
16 липня 2020 21:20
Екологічна безпека.pdf
16 липня 2020 21:20
ДЦ.pdf
16 липня 2020 21:20
Довідки з банку.pdf
16 липня 2020 21:20
Довідка чисті активи.pdf
16 липня 2020 21:20
Довідка про ОП.pdf
16 липня 2020 21:20
Декларація оригінал.PDF
16 липня 2020 21:20
Відомість ресурсів.pdf
16 липня 2020 21:20
Виписка з протоколу.PDF
16 липня 2020 21:20
Вартість активів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТДС БУД ІНВЕСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КБУ ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ
#36259541
Відхилено 9 904 900,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 14:45
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТДС БУД ІНВЕСТ"
#37432564
Переможець 9 921 000,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 18:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2020 18:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТДС БУД ІНВЕСТ"
#37432564
9 921 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2021 15:31
ДУ 4 від 13.04.21 до Договору 111 від 26.08.2020 артез.свердловина Підгірці.pdf зміни до договору
13 квітня 2021 15:28
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 00:10
SCAN0007.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 00:08
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 15:55
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 00:38
SCAN0040.PDF зміни до договору
03 листопада 2020 00:36
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2020 17:47
SCAN0025.PDF зміни до договору
01 вересня 2020 17:43
SCAN0024.PDF зміни до договору
01 вересня 2020 17:42
SCAN0023.PDF зміни до договору
01 вересня 2020 17:41
SCAN0022.PDF зміни до договору
01 вересня 2020 17:40
SCAN0021 backup.PDF зміни до договору
01 вересня 2020 17:39
SCAN0021-001.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 17:39
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 16:50
SCAN0006.PDF укладений
26 серпня 2020 16:43
SCAN0004.PDF укладений
26 серпня 2020 16:43
SCAN0004.PDF укладений
26 серпня 2020 16:40
SCAN0003.PDF укладений
26 серпня 2020 16:38
SCAN0000.PDF укладений
26 серпня 2020 16:36
SCAN0002-011-018.pdf укладений
26 серпня 2020 16:31
SCAN0001.pdf укладений
26 серпня 2020 16:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки, яка не впливає на істотні умови договору та ціну внесено зміни в роділ 12 "Додатки до договору"
Номер договору про закупівлю: 111
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.5.3 договору
Номер договору про закупівлю: 111
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в зв'язку з необхідністю уточнення (зміни) обсягів, складу та номенклатури окремих видів робіт, характер і методи виконання яких були уточненні в процессі будівництва, з метою збільшення експлуатаційної надійності об'єкта реконструкції, відповідно до пп.3.5, 5.3, 6.2.7 Договору
Номер договору про закупівлю: 111
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження дії договору до 31 липня 2021 року та заміна правонаступника
Номер договору про закупівлю: 111
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML