Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бинт гіпсовий
Очікувана вартість
6 800,00 UAH
UA-2020-07-01-006307-a df0958a2582b43619632ec47b0975dab
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Олександрівна Наумова

+380566560604
+380500209277
mcml_capital@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Марганецька центральна міська лікарня" Марганецької міської ради"
Код ЄДРПОУ: 01987327
Місцезнаходження: 53400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Марганець, вул. Паркова, 15
Контактна особа: Ольга Олександрівна Наумова
+380566560604,+380500209277
mcml_capital@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2020 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 липня 2020 13:12
Очікувана вартість: 6 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 штуки
Бинт гіпсовий 15см*2,7м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53400, Україна, Дніпропетровська область, Марганец, вул.Паркова,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
200 штуки
Бинт гіпсовий 20см*2,7м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53400, Україна, Дніпропетровська область, Марганец, вул.Паркова,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Замовником проводиться за фактично поставлений Товар, який зазначений в накладній, та відповідає Специфікації (Додатку №1) здійснюється шляхом безготівкового перерахунку на рахунок Постачальника протягом 20 календарних днів, при наявності коштів на рахунку Замовника ( п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України) та по мірі надходження фінансування. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2020 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 15:31
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2020 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 5 200,20
UAH з ПДВ
5 166,20
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" 5 300,00
UAH з ПДВ
5 190,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 5 166,20
UAH з ПДВ
13 липня 2020 09:04

Документи

13 липня 2020 09:04
Електронний підпис
13 липня 2020 09:03
136 від 13.07.20.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2020 09:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
5 166,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 липня 2020 09:04
Електронний підпис
13 липня 2020 09:03
136 від 13.07.20.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 20:55
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 12:01
ДУ 1-1 від 28.12.20.jpg зміни до договору
29 грудня 2020 11:57
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2020 09:14
ДУ 1 від 31.07.20.jpg зміни до договору
05 серпня 2020 09:12
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 09:07
Договір 006307_стор.5.jpg укладений
05 серпня 2020 09:06
Договір 006307_стор.4.jpg укладений
05 серпня 2020 09:06
Договір 006307_стор.3.jpg укладений
05 серпня 2020 09:06
Договір 006307_стор.2.jpg укладений
05 серпня 2020 09:06
Договір 006307_стор.1.jpg укладений
05 серпня 2020 09:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «6.3. Відповідно до Постанови КМУ № 1070 від 04.12.2019 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Покупець передбачає можливість попередньої оплати на строк не більше трьох місяців». 2. Сторони дійшли згоди додати п.7.10. до цього Договору та викласти його у наступній редакції: «7.10. Строк поставки товару – до 31.12.2020. Порядок здійснення поставки: поставка Товару здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту підписання цього Договору».
Номер договору про закупівлю: 006307
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити загальну суму Договору на 13,21 грн., у т.ч. ПДВ 0,86 грн. та викласти пункт 4.1. Договору у наступній редакції: «5.1. Сума Договору складає: 5 152,99 грн. (п’ять тисяч сто п’ятдесят дві гривні, 99 копійок) у т.ч. ПДВ 337,12 грн. (триста тридцять сім тисяч, 12 копійок)». Сторони дійшли згоди викласти Специфікацію (Додаток 1) цього Договору у наступній редакції
Номер договору про закупівлю: 006307
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 152,99
UAH (в тому числі ПДВ 337,11 UAH)