Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот 1 - Улаштування блискавкозахисту будівлі Сватівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 Сватівської районної ради Луганської області за адресою: Луганська область, м. Сватове, вул. Шевченка, 12; Лот 2 - Улаштування блискавкозахисту будівлі Гончарівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Сватівської районної ради Луганської області за адресою: Луганська область, Сватівський район, с. Гончарівка, вул. Гаєвого, 47; Лот-3 - Улаштування блискавкозахисту будівлі Мілуватської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Сватівської районної ради Луганської області за адресою: Луганська область, Сватівський район, с. Мілуватка, вул. Радянська, 45
Очікувана вартість
164 430,00 UAH
UA-2020-07-01-005439-a e6c656cd90b64b388f9f663efe3f0bea
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Адаменко Любов Володимирівна

+380668304055 osvita_svt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Сватівської РДА
Код ЄДРПОУ: 02142106
Вебсайт: http://svatovo.ws/
Місцезнаходження: 92603, Україна , Луганська обл., Сватове, Майдан Злагоди, будинок 25
Контактна особа: Адаменко Любов Володимирівна
+380668304055
osvita_svt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2020 14:52
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 00:00
Очікувана вартість: 164 430,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Категорія Замовника Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. У разі надання учасником будь-яких інших документів, складених учасником іноземною мовою в минулих періодах, та/або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних іноземних сайтів, та/або сканкопії публікацій іноземних друкованих видань або письмових підтверджень, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

01 липня 2020 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 14:53
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf
01 липня 2020 14:53
Тендерна документація.pdf
01 липня 2020 14:53
Додаток 3.pdf
01 липня 2020 14:53
Додаток 6 - Проект Договору.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - Улаштування блискавкозахисту будівлі Сватівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 Сватівської районної ради Луганської області за адресою: Луганська область, м. Сватове, вул. Шевченка, 12
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 45 325,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 453,25 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 17 липня 2020 15:17
Закінчення: 17 липня 2020 15:44
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Лот 1 - Улаштування блискавкозахисту будівлі Сватівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 Сватівської районної ради Луганської області за адресою: Луганська область, м. Сватове, вул. Шевченка, 12
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92603, Україна, Луганська область, м. Сватове, вул. Шевченка, 12 - Сватівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6 Сватівської районної ради Луганської області
Дата доставки: 20 серпня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 100% післяоплата. Оплата здійснюється у строк 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Замовником Акту КБ-2в та Довідки КБ-3, за умови наявності відповідних коштів на рахунках Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється на протязі 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення (асигнування) на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевих бюджетів. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2020 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" 39 219,60
UAH з ПДВ
29 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УК "Гарант-2020" 44 999,00
UAH з ПДВ
44 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ" 40 906,62
UAH з ПДВ
24 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2020 16:22
Електронний підпис
16 липня 2020 16:21
Трудові книжки.rar
16 липня 2020 16:21
Техпаспорта авто.rar
16 липня 2020 16:21
Статут.pdf
16 липня 2020 16:21
Рішення МНС ліцензія.pdf
16 липня 2020 16:21
Протокол_зборів.pdf
16 липня 2020 16:21
Навчання.rar
16 липня 2020 16:21
Ліцензія кольор.pdf
16 липня 2020 16:21
Ліцензія завірена.pdf
16 липня 2020 16:21
Лист СНУ Даля.pdf
16 липня 2020 16:21
лист довкілля.pdf
16 липня 2020 16:21
Кошторис Лот-1.rar
16 липня 2020 16:21
Дод_6 Проект договора.pdf
16 липня 2020 16:21
довідка субпідряд.pdf
16 липня 2020 16:20
дипломи.rar
16 липня 2020 16:20
Витяг_ЄДРПОУ завір.pdf
16 липня 2020 16:20
Витяг Статистика.pdf
16 липня 2020 16:20
витяг ПДВ.pdf
16 липня 2020 16:20
Виписка_ЄДРП.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 22:07
Протокол _1.doc
16 липня 2020 22:07
Лист гарантія.docx
16 липня 2020 22:07
20200429_202843.jpg
16 липня 2020 22:07
20200429_202828.jpg
16 липня 2020 22:07
20200429_202816.jpg
16 липня 2020 22:07
20200429_202800.jpg
16 липня 2020 22:07
20200429_202733.jpg
16 липня 2020 22:07
20200429_202723.jpg
16 липня 2020 22:07
20200429_202713.jpg
16 липня 2020 22:07
20200429_202658.jpg
16 липня 2020 22:07
20200429_202643.jpg
16 липня 2020 22:07
20200429_202629.jpg
16 липня 2020 22:07
20200429_202615.jpg
16 липня 2020 22:07
20200429_202557.jpg
16 липня 2020 22:07
20200429_202539.jpg

Конфіденційні документи

16 липня 2020 22:08
Договiр_ЖЭК 1.docx

Обґрунтування конфіденційності

комерційна таємниця підприємства

16 липня 2020 22:07
Договiр_Жилсервіс.docx

Обґрунтування конфіденційності

комерційна таємниця підприємства

Публічні документи

25 липня 2020 12:01
Електронний підпис
25 липня 2020 11:58
Електронний підпис
25 липня 2020 11:55
Електронний підпис
25 липня 2020 11:50
Електронний підпис
25 липня 2020 11:49
Лот 1.bdcu
25 липня 2020 11:49
Кошторис Лот1.pdf
20 липня 2020 18:58
Електронний підпис
16 липня 2020 21:09
Електронний підпис
16 липня 2020 21:09
8.Статут.pdf
16 липня 2020 21:09
7.1.Протокол_Всесвiт.pdf
16 липня 2020 21:09
4.Лист-гарантія ст. 17.pdf
16 липня 2020 21:09
3.2.Працівники.rar
16 липня 2020 21:09
2.Кошториси ЛОТ 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Лугспецтехносервіс"

ТОВ УК "Гарант-2020"

ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ"
#43103326
Переможець 24 000,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 15:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2020 15:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ"
#43103326
24 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 16:48
Звіт про виконання договору укладений
05 листопада 2020 16:42
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 16:47
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю лот 1.pdf зміни до договору
25 серпня 2020 16:35
Додаткова угода 1 лот 1.pdf зміни до договору
25 серпня 2020 16:35
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 11:54
Договір укладений
05 серпня 2020 11:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до вимог статті 651 ЦКУ, на підставі пункту 5.2 розділу 5 Договору уклали цю Додаткову угоду до Договору № 413 від 05.08.2020р. (далі за текстом - Договір), про наступне: Сторони домовились викласти пункт 5.2 Договору в наступній редакції: 5.2.Термін надання послуг – до 10.09.2020р.
Номер договору про закупівлю: 413
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 24 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 000,00 UAH)