Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: вул.Партизанська, 22б в с.Загнітків Кодимського району Одеської області»
Очікувана вартість
7 058 962,20 UAH
UA-2020-07-01-003551-a 71072fde64ad44c6b219dde5ddd07b3d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Діброва

+380487148515 uks.ooda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41485381
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83
Контактна особа: Марія Діброва
+380487148515
uks.ooda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2020 13:02
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 липня 2020 15:30
Очікувана вартість: 7 058 962,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 294,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35294 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: вул.Партизанська, 22б в с.Загнітків Кодимського району Одеської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66012, Україна, Одеська область, село Загнітків, вул.Партизанська, 22б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В) та довідки (ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним. Авансовий платіж є правом Замовника, а не його обов’язком. Замовник вправі відмовитися від перерахування авансового платежу Підряднику, а останній не вправі вимагати обов’язкової сплати такого платежу. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2020 13:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 13:02
Додаток 7.pdf
01 липня 2020 13:02
Додаток 6.pdf
01 липня 2020 13:02
Додаток 5.pdf
01 липня 2020 13:02
Додаток 1.pdf
01 липня 2020 13:02
Додаток 2.pdf
01 липня 2020 13:02
План фінансування.pdf
01 липня 2020 13:02
Додаток 4.pdf
01 липня 2020 13:02
Графік до договору.pdf
01 липня 2020 13:02
Додаток 3.pdf
01 липня 2020 13:02
Додаток 8.pdf
01 липня 2020 13:02
ТД_амбулаторії Загнитків.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2020 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМФОРТ БУД ГРУП" 7 055 000,00
UAH з ПДВ
7 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НОРМАН ПЛАСТ 7 048 138,65
UAH з ПДВ
7 048 138,65
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2020 23:47
Електронний підпис
16 липня 2020 23:37
Договір.pdf
16 липня 2020 23:37
Лист згода.pdf
16 липня 2020 23:37
Довідка про рахунки.pdf
16 липня 2020 23:37
Перелік вид робіт.pdf
16 липня 2020 23:37
Ліцензія.pdf
16 липня 2020 23:37
Виска з ЄДРПОУ.pdf
16 липня 2020 23:37
Статут.pdf

Публічні документи

27 липня 2020 14:27
Електронний підпис
27 липня 2020 14:20
довідка податки.rar
27 липня 2020 14:20
Довідка податки.pdf
16 липня 2020 16:44
Електронний підпис
16 липня 2020 16:39
40. Проект договору.pdf
16 липня 2020 16:39
39. Довідки 2.pdf
16 липня 2020 16:39
38. Витяг з ЄДР.pdf
16 липня 2020 16:39
37. Довідки.pdf
16 липня 2020 16:39
36. Довідка з банку.pdf
16 липня 2020 16:39
34. Інші документи.pdf
16 липня 2020 16:39
33. Документи ПДВ.pdf
16 липня 2020 16:39
31. Пропозиція.pdf
16 липня 2020 16:39
19. 13.imd
16 липня 2020 16:39
14. Відгук.pdf
16 липня 2020 16:39
9. Довідка працівники.pdf
16 липня 2020 16:39
1. Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМФОРТ БУД ГРУП"

ТОВ НОРМАН ПЛАСТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМФОРТ БУД ГРУП"
#42564165
Відхилено 7 000 000,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 17:08
ТОВ НОРМАН ПЛАСТ
#41624516
Переможець 7 048 138,65
UAH з ПДВ
20 липня 2020 17:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 17:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ НОРМАН ПЛАСТ
#41624516
7 048 138,65
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2022 18:31
ДУ №7 від 20.01.2022 Дог.№47.pdf зміни до договору
20 січня 2022 18:30
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2021 12:21
Дод.угода № 6.PDF зміни до договору
10 серпня 2021 12:18
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2021 13:34
Договір №47 ДУ №5 від 30.07.2021.PDF зміни до договору
30 липня 2021 13:33
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2021 15:27
Договір №47 ДУ №4 від 15.07.2021.pdf зміни до договору
15 липня 2021 15:26
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 16:51
Д.У. 3 до ДОговору № 47.PDF зміни до договору
17 грудня 2020 16:50
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 15:58
Договір № 47 ДУ №2 від 02.11.2020.PDF зміни до договору
02 листопада 2020 15:55
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2020 16:25
Договір №47 ДУ №1 від 25.09.2020.PDF зміни до договору
25 вересня 2020 15:57
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 14:31
Договір №47 від 06.08.2020.PDF укладений
06 серпня 2020 14:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в р.16 та у Додаток №3 та викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до преамбули до договору
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна преамбули до основного Договору
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Анулювати Додаткову угоду №3 від 17.12.2020 2. Внести зміни до п.5.2 р.5 Договору 3. Внести зміни до п.12.1 р.12 Договору 4. Внести зміни до преамбули Договору 5. Внести зміни в Додаток 2 до Договору 6. Внести зміни в Додаток 3 до Договору 7. Внести зміни до розділу 16 Договору
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Анулювати Додаткову угоду №4 від 15.07.2021 та визнати недійсною. 2. Внести зміни до п.5.2. розділу 5 Договору 3. Внести зміни до преамбули Договору 4. Внести зміни в Додаток 2 до Договору 5. Внести зміни в Додаток 3 до Договору 6. Внести зміни до розділу 16 Договору
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до преамбули Договору
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.12.1 р.12 Договору
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML