Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капуста білокачана, буряк столовий, цибуля ріпчаста жовта, морква столова, яблуко
Очікувана вартість
296 600,00 UAH
UA-2020-07-01-002693-c d7e45157009f4dc6b8fb86f945357973
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Драновська Світлана

+380324751785 trusk_vo2015@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Трускавецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02144513
Вебсайт: http://tmr.gov.ua
Місцезнаходження: 82200, Україна , Львівська обл., Трускавець, Львівська область, м. Трускавець, вул. Бориславська, 1
Контактна особа: Драновська Світлана
+380324751785
trusk_vo2015@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2020 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 00:00
Очікувана вартість: 296 600,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Категорія замовника – юридична особа (комунальне підприємство). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова

Тендерна документація

01 липня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 16:34
2-ТД-ОВОЧІ.docx
01 липня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 16:34
2-ТД-ОВОЧІ.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Капуста білокачана, буряк столовий, цибуля ріпчаста жовта, морква столова
Опис предмету закупівлі:
Категорія замовника – юридична особа (комунальне підприємство). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 173 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 865,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 17 липня 2020 15:43
Закінчення: 17 липня 2020 16:05
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

7150 кг
капуста білокачана
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020
6100 кг
Буряк столовий
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020
3350 кг
цибуля ріпчаста жовта
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020
3250 кг
Морква столова
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата може бути здійснена з відстроченням платежу до 30 календарних днів Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2020 16:34
2-ТД-ОВОЧІ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2020 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАВОРОВСЬКИЙ ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 146 890,00
UAH з ПДВ
146 890,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУЖДИГАН ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА 156 815,00
UAH з ПДВ
156 815,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 липня 2020 19:13
Електронний підпис
28 липня 2020 19:13
public_doc (3).p7s
28 липня 2020 19:13
Dovidka_20210613250120094720.pdf.p7s
28 липня 2020 19:13
п 5,6,12 ст 17.pdf
28 липня 2020 19:13
п 13 ст 17.pdf
28 липня 2020 19:13
п 12 ст 17.pdf
28 липня 2020 19:13
абз 1 п 2 ст 17.pdf
16 липня 2020 23:39
Електронний підпис
16 липня 2020 23:28
Тех паспорт авто.pdf
16 липня 2020 23:27
Паспорт ІПН.pdf
16 липня 2020 23:27
Витяг ЄП.pdf
16 липня 2020 23:27
Витяг ЄДР.pdf
16 липня 2020 23:27
Виписка ЄДР.pdf
16 липня 2020 23:27
морква.pdf
16 липня 2020 23:27
цибуля.pdf
16 липня 2020 23:27
буряк.pdf
16 липня 2020 23:27
капуста.pdf
16 липня 2020 23:27
25 Довідка дислокація.pdf
16 липня 2020 23:27
11 Довідка досвід.pdf
16 липня 2020 23:27
10 Довідка працівники.pdf
16 липня 2020 23:27
09 Довідка МТБ.pdf
16 липня 2020 23:27
Проект договору.pdf
16 липня 2020 23:27
06 ст.17.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 23:39
паспорт2.jpg
16 липня 2020 23:38
паспорт1.jpg
16 липня 2020 23:38
витяг єд податк.jpg
16 липня 2020 23:38
Виписка 02.jpg
16 липня 2020 23:38
Виписка 01.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАВОРОВСЬКИЙ ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУЖДИГАН ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАВОРОВСЬКИЙ ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3135420598
Переможець 146 890,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 15:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2020 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАВОРОВСЬКИЙ ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3135420598
146 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 14:45
ДУ №3 до Д №131 (1).pdf зміни до договору
21 січня 2021 14:45
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:41
ДУ №2 до Д №131 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:41
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:39
ДУ №1 до Д №131 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:39
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 14:29
Д №131 Овочі тендер.pdf укладений
04 серпня 2020 14:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «Сторони» - домовились про наступне: 1. Сума договору становила 146 890,00 грн. (Сто сорок шість тисяч вісімсот дев’яносто грн. 00 коп.) без ПДВ. 2. Зменшити обсяги закупівлі та загальну суму договору на 60 162,00 грн. (Шістдесят тисяч сто шістдесят дві грн. 00 коп.) враховуючи фактичні обсяги видатків Замовника. 3. Сума Договору на 2020 рік становить: 86 728,00 грн. (Вісімдесят шість тисяч сімсот двадцять вісім грн. 00 коп.) без ПДВ. 4. В усьому іншому, що не передбачене цією Додатковою угодою, Сторони керуються умовами Договору, а також іншими документами до нього, укладеними відповідно до умов Договору, та підтверджують взяті за ними зобов’язання
Номер договору про закупівлю: 131
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «Сторони», керуючись ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на наближення завершення строку дії Договору та потребу продовжити цей строк на час, достатній Замовнику для проведення процедури закупівлі на початку наступного – 2021 року на суму яка не перевищує 20% від суми визначеної за ним у 2020 році, уклали цю Додаткову угоду про таке: 1. Продовжити строк дії Договору на час, достатній Замовнику для проведення процедури закупівлі на початку наступного – 2020 року та викласти п. 9.2. Договору у такій редакції: «9.2. Даний Договір є укладеним з моменту його підписання його повноважними представниками Сторін та діє до 30 березня 2021 р. або до повного виконання сторонами своїх зобов’язань». 2. Погодити збільшення ціни Договору на суму, яка не перевищує 20% від суми визначеної за ним у 2020 році (залежно від фактичних обсягів фінансування Замовника) і буде остаточно узгоджена Сторонами в окремій Додатковій угоді. 3. З огляду на викладене вище, Покупець підтверджує, що видатки на мету, задля якої Сторони укладають цю Додаткову угоду, затверджено в установленому порядку. 4. В усьому іншому, що не передбачене цією Додатковою угодою, Сторони керуються умовами Договору №131 від 04 серпня 2020 року, а також іншими документами до нього, укладеними відповідно до умов Договору, та підтверджують взяті за ними зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 131
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна додаткової угоди складає суму, яка не перевищує 20% від суми визначеної за ним у 2020 році і становить 17 345,60 грн. Загальна сума договору з урахуванням 20% угоди складає 104 073,60 грн.
Номер договору про закупівлю: 131
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML