Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

34120000-4 - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Придбання шкільних автобусів)
34120000-4 - Motor vehicles for the transport of 10 or more persons (Purchase of school buses)
Очікувана вартість
24 053 600,00 UAH
UA-2020-07-01-002657-c 1c31a6d96aef4d6f9291d4f005add1f2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Корявець Володимир Миколайович

+380462651271 V.Koryavets@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Центр матеріально-технічного та інформаційного забезпечення освітніх закладів Чернігівської обласної ради.
Код ЄДРПОУ: 34018398
Місцезнаходження: 14013, Україна , Чернігівська область обл., Чернігів, вул.Шевченка, 34
Контактна особа: Корявець Володимир Миколайович
+380462651271
V.Koryavets@ukr.net
Додаткові контактні особи: Назаренко Сергій Валерійович – начальник відділу моніторингу технічного забезпечення та комплектації, голова тендерного комітету
+380937681232
uon_post@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: "Center for logistics and information support of educational institutions" Chernihiv Regional Council
National ID: 34018398
Contact point:
+380462651271
V.Koryavets@ukr.net
Additional contacts: Nazarenko Sergey Valerievich
+380937681232
uon_post@cg.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 липня 2020 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2020 23:00
Початок аукціону: 11 серпня 2020 15:34
Очікувана вартість: 24 053 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120 268,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 721600 UAH
Publication date: 01 липня 2020 16:25
Enquiries until: 23 липня 2020 23:00
Complaints submission until: до 29 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 серпня 2020 23:00

Information

Estimated total value: 24 053 600 UAH including VAT
Minimal lowering step: 120 268 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб


Scope of the procurement
1.Найменування замовника: «Центр матеріально-технічного та інформаційного забезпечення освітніх закладів» Чернігівської обласної ради 1.1.Місцезнаходження замовника: 14013, Чернігівська обл., місто Чернігів, вул. Шевченка, будинок 34 1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 34018398 1.3.Категорія замовника: 3 (підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону) Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова
Розгорнути Згорнути
1. Name of the customer: "Center of material and technical and information support of educational institutions" of the Chernihiv regional council 1.1. Location of the customer: 14013, Chernihiv region, Chernihiv city, street Shevchenko, house 34 1.2. Identification code of the customer in the Unified State Register of Legal Entities, Individuals - Entrepreneurs and Public Associations: 34018398 1.3. Customer category: 3 (enterprises, institutions, organizations specified in paragraph 3 of the first part of Article 2 of the Law) Language in which tender proposals should be prepared: Ukrainian language
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 од
придбання шкільних автобусів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14013, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. Шевченка, будинок 34
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

purchase of school buses
CPV: 34120000-4
Період постачання: по 10 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється після прийняття автобуса(сів) у місці його кінцевого призначення, по мірі надходження коштів на казначейський рахунок Покупця. Покупець перераховує кошти на поточний банківський рахунок Постачальника після огляду Товару Покупцем. Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дати прийняття автобуса(сів) належної якості у місці його кінцевого призначення Покупцем на підставі видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування та /або затримки здійснення платежів не з вини Покупця, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям
Дата подання: 23 липня 2020 14:11
Дата відповіді: 23 липня 2020 16:10
Шановний Замовнику! В п.2 додатку №1 до тендерної документації (Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) наявна вимога щодо надання документів, що підтверджують наявність трудових відносин Учасника із вищевказаними працівниками, а саме: – копія Таблиці 1 за липень 2020 року із Звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів (дод. 4), а саме: Таблиця 1. Нарахування єдиного внеску, із відміткою про отримання органами ДФС або копією квитанції №2 ДФС із позначкою «Пакет прийнято». Форми та строки подання звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – Звіт) встановлено Порядком формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435 (далі – Порядок № 435). Згідно з п.1 розділу ІІІ Порядку №435 страхувальники, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з ФО - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), у частині подання Звіту за таких осіб зобов’язані формувати та подавати до органів доходів і зборів Звіт протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного періоду. Звітним періодом є календарний місяць. Враховуючи викладене вище, звіт за липень 2020 року буде подаватися протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного періоду, тобто в серпні 2020 року. Отже, виконати вимоги п.2 додатку №1 до тендерної документації в частині надання копії Таблиці 1 Звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів за липень 2020 року не можливо до закінчення терміну подачі тендерних пропозицій, а саме до 23 год. 00 хв. 02.08.2020 (01.08.2020 та 02.08.2020 вихідні дні). Зважаючи на викладене вище, просимо Центр матеріально-технічного та інформаційного забезпечення освітніх закладів Чернігівської обласної ради внести зміни до тендерної документації з метою усунення невідповідності даної вимоги чинному законодавству.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до Додатку 1 до тендерної документації в цій частині

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 серпня 2020
UA-2020-07-01-002657-c1c31a6d96aef4d6f9291d4f005add1f2
Найменування: Центр матеріально-технічного та інформаційного забезпечення освітніх закладів Чернігівської обласної ради.
Код ЄДРПОУ: 34018398
Місцезнаходження: 14013, Україна, Чернігівська область обл., Чернігів, вул.Шевченка, 34
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮМІКАР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2020 15:12
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2020 15:14

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: ІНВЕНТАРИЗАЦІЙНИЙ ОПИС необоротних активів (основні засоби) станом на 01.07.2020 р. не містить підписів голови комісії та членів комісії, матеріально відповідальної особи, має незаповнені строки щодо Інформації за даними бухгалтерського обліку, перевірки, дати (не заповнено аркуш 3 Інвентаризаційного опису необоротних активів). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. п. 1.3. Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій (файли з розширенням «..pdf.»), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно з якими виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника…(частина 1 - Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, на виконання яких виявлено порушення в поданій пропозиції). 2. п. 1.9. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання)… (частина 1 - Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, на виконання яких виявлено порушення в поданій пропозиції). 3. ІНВЕНТАРИЗАЦІЙНИЙ ОПИС необоротних активів (основні засоби) – бланк затверджено Наказом Міністерства фінансів України 17.06.2015 № 572 (п.1 частини 1 - Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у тендерній документації відповідно до статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 1 до тендерної документації). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: ІНВЕНТАРИЗАЦІЙНИЙ ОПИС необоротних активів (основні засоби) станом на 01.07.2020 р.

Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 10:03
Електронний підпис
31 липня 2020 12:26
Електронний підпис
31 липня 2020 12:26
Електронний підпис
31 липня 2020 12:25
UA.46E.0037.04 Додатки.pdf
31 липня 2020 12:25
Технічна частина.pdf
31 липня 2020 12:25
Рішення №1.pdf
31 липня 2020 12:25
Паспорт та код.pdf
31 липня 2020 12:25
Опис від 01.07.pdf
31 липня 2020 12:25
Наказ Мелащенко.pdf
31 липня 2020 12:25
Наказ директор.pdf
31 липня 2020 12:25
Наказ Геніна.pdf
31 липня 2020 12:25
Лист-відгук Носівка.pdf
31 липня 2020 12:25
Лист НБУ по ліцензії.pdf
31 липня 2020 12:25
Інші документи.pdf
31 липня 2020 12:25
Інвентар список.pdf
31 липня 2020 12:25
Зображення D093S2.pdf
31 липня 2020 12:25
Звіт Носівка.pdf
31 липня 2020 12:25
Документи ст. 17.pdf
31 липня 2020 12:25
Договір оренди.pdf
31 липня 2020 12:25
Договір Носівка.pdf
31 липня 2020 12:25
Довідка МВС.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: ІНВЕНТАРИЗАЦІЙНИЙ ОПИС необоротних активів (основні засоби) станом на 01.07.2020 р. – відсутній в пропозиції Учасника 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 3. ІНВЕНТАРИЗАЦІЙНИЙ ОПИС необоротних активів (основні засоби) – бланк затверджено Наказом Міністерства фінансів України 17.06.2015 № 572 (п.1 частини 1 - Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у тендерній документації відповідно до статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 1 до тендерної документації). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: ІНВЕНТАРИЗАЦІЙНИЙ ОПИС необоротних активів (основні засоби) станом на 01.07.2020 р.

Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 14:12
Електронний підпис
18 серпня 2020 14:02
Інші довідки.pdf
18 серпня 2020 14:02
п.13 ст.17_Довідка ГУ ДПС.pdf
18 серпня 2020 14:02
Dovidka_20216329040150380144.pdf.p7s
18 серпня 2020 14:02
Dovidka_20216329040150380144.pdf
18 серпня 2020 14:02
Довідка.pdf.p7s
18 серпня 2020 14:02
Довідка.pdf
18 серпня 2020 14:02
Довідка.pdf.p7s
18 серпня 2020 14:02
Довідка.pdf
04 серпня 2020 20:20
Електронний підпис
02 серпня 2020 15:20
Електронний підпис
02 серпня 2020 15:20
Електронний підпис
02 серпня 2020 15:15
6. Інші документи.pdf
02 серпня 2020 15:15
5. Проект договору.pdf
02 серпня 2020 15:15
Рейтинг_скан.pdf
02 серпня 2020 15:15
Рейтинг.zip
02 серпня 2020 15:15
Ліцензія_скан.pdf
02 серпня 2020 15:15
Лiцензiя.zip
02 серпня 2020 15:15
Довіреність_скан.pdf
02 серпня 2020 15:15
Довiренiсть_Рижий.zip
02 серпня 2020 15:15
Гарантiя 4966.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮМІКАР"

ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО""

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" 24 011 000,00
UAH з ПДВ
23 890 732,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮМІКАР" 24 053 600,00
UAH з ПДВ
23 933 332,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 14:12
Електронний підпис
18 серпня 2020 14:02
Інші довідки.pdf
18 серпня 2020 14:02
п.13 ст.17_Довідка ГУ ДПС.pdf
18 серпня 2020 14:02
Dovidka_20216329040150380144.pdf.p7s
18 серпня 2020 14:02
Dovidka_20216329040150380144.pdf
18 серпня 2020 14:02
Довідка.pdf.p7s
18 серпня 2020 14:02
Довідка.pdf
18 серпня 2020 14:02
Довідка.pdf.p7s
18 серпня 2020 14:02
Довідка.pdf
04 серпня 2020 20:20
Електронний підпис
02 серпня 2020 15:20
Електронний підпис
02 серпня 2020 15:20
Електронний підпис
02 серпня 2020 15:15
6. Інші документи.pdf
02 серпня 2020 15:15
5. Проект договору.pdf
02 серпня 2020 15:15
Рейтинг_скан.pdf
02 серпня 2020 15:15
Рейтинг.zip
02 серпня 2020 15:15
Ліцензія_скан.pdf
02 серпня 2020 15:15
Лiцензiя.zip
02 серпня 2020 15:15
Довіреність_скан.pdf
02 серпня 2020 15:15
Довiренiсть_Рижий.zip
02 серпня 2020 15:15
Гарантiя 4966.zip

Публічні документи

05 серпня 2020 10:03
Електронний підпис
31 липня 2020 12:26
Електронний підпис
31 липня 2020 12:26
Електронний підпис
31 липня 2020 12:25
UA.46E.0037.04 Додатки.pdf
31 липня 2020 12:25
Технічна частина.pdf
31 липня 2020 12:25
Рішення №1.pdf
31 липня 2020 12:25
Паспорт та код.pdf
31 липня 2020 12:25
Опис від 01.07.pdf
31 липня 2020 12:25
Наказ Мелащенко.pdf
31 липня 2020 12:25
Наказ директор.pdf
31 липня 2020 12:25
Наказ Геніна.pdf
31 липня 2020 12:25
Лист-відгук Носівка.pdf
31 липня 2020 12:25
Лист НБУ по ліцензії.pdf
31 липня 2020 12:25
Інші документи.pdf
31 липня 2020 12:25
Інвентар список.pdf
31 липня 2020 12:25
Зображення D093S2.pdf
31 липня 2020 12:25
Звіт Носівка.pdf
31 липня 2020 12:25
Документи ст. 17.pdf
31 липня 2020 12:25
Договір оренди.pdf
31 липня 2020 12:25
Договір Носівка.pdf
31 липня 2020 12:25
Довідка МВС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО""

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮМІКАР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО""
#34248190
Переможець 23 890 732,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 13:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 13:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО""
#34248190
23 890 732,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 10:16
звіт про виконання договору укладений
12 жовтня 2020 10:08
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 08:18
Договір укладений
28 серпня 2020 08:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 23 890 732,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 981 788,67 UAH)