Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-92 та дизельне паливо за скретч – картками або талонами
Очікувана вартість
3 900 000,00 UAH
UA-2020-07-01-002563-c 2a85fd0320e64f6982585906c5471738
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Голяк

+380564922711 kvk.zakupka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Кривбасводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03341316
Місцезнаходження: 50027, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, вулиця Єсеніна, 6А
Контактна особа: Ольга Голяк
+380564922711
kvk.zakupka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 00:00
Очікувана вартість: 3 900 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (детально - у тендерній документації)

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-14-000092 ● 7d1412d1e63649eab9f097720f5938ed
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 липня 2021 22:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

13.07.2021 № 358

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.07.2021 № 358
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2020-07-01-002563-c 01.07.2020 Комунальне підприємство "Кривбасводоканал" (ЄДРПОУ 03341316) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-22 13:38:23

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Бензину А-92 та дизельного палива за скретч – картками або талонами, код ДК 021:2015: 09130000-9: Нафта і дистиляти за лотами 1, 2, 3 (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-01-002563-с), яку проведено Комунальне підприємство "Кривбасводоканал" (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
В ході моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до підпункту 2 пункту 3.2. Розділу VI тендерної документації Замовника переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
У Додатку 2 до тендерної документації Замовника визначені документи, які повинен надати учасник/Переможець у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та інших вимог. Також, визначений строк та спосіб надання документів Переможцем, а саме: УВАГА: Всі документи, що надаються Переможцем, подаються ним в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Відповідно до статті 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» від 23.11.2018 № 2628 (зі змінами) роздрібна торгівля пальним може здійснюватися суб’єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю. Суб’єкти господарювання отримують ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним на кожне місце роздрібної торгівлі пальним.
Додаток №2, що є невід’ємним до договорів від 10.08.2020 № 360-СНАБ (лот 1), від 10.08.2020 № 361-СНАБ (лот 2), від 10.08.2020 № 362-СНАБ (лот 3) містить перелік АЗС для заправки автотранспорту та механізмів Замовника з зазначенням адрес.
Переможцем процедури закупівлі за лотами 1,2,3 ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТАТРАНССЕРВІС" оприлюднено в електронній системі закупівель файл Ліцензії НТС.pdf 23 липня 2020 09:40 (лот 1, 2, 3), який містить ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним. Проте переможець процедури закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТАТРАНССЕРВІС" надав ліцензії не у повному обсязі, а частково, зокрема не до повного переліку АЗС для заправки автотранспорту та механізмів Замовника згідно із Додатком №2 до договорів від 10.08.2020 № 360-СНАБ (лот 1), від 10.08.2020 № 361-СНАБ (лот 2), від 10.08.2020 № 362-СНАБ (лот 3), що не відповідає вимозі підпункту 2 пункту 3.2. Розділу VI тендерної документації Замовника.
Також установлено, що відповідно до підпункту 3 пункту 4.1. Розділу V тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо переможець процедури закупівлі не надав копію ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону.
Чому Замовник не відхилив учасника процедури закупівлі, який визначений переможцем за лотами 1,2,3 ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТАТРАНССЕРВІС"?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-27 21:54:03

Вiдповiдь на запит

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-22 16:11:35

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Бензину А-92 та дизельного палива за скретч – картками або талонами, код ДК 021:2015: 09130000-9: Нафта і дистиляти за лотами 1, 2, 3 (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-01-002563-с), яку проведено Комунальне підприємство "Кривбасводоканал" (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до пункту 6.1 розділу VI договорів про закупівлю товарів від 10.08.2020 №360-СНАБ (лот 1), від 10.08.2020 № 361-СНАБ (лот 2), від 10.08.2020 № 362-СНАБ (лот 3) строк поставки товарів: з моменту укладання договору(ів) до 31.12.2020р. З урахуванням додаткової угоди від 22.12.2020 № 6 по лоту 1, додаткової угоди від 22.12.2020 № 4 по лоту 2, додаткової угоди від 22.12.2020 № 5 по лоту 3 продовжено термін Договорів продовжено на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року.
Просимо пояснити причини не оприлюднення в електронній системі закупівель звітів про виконання договорів за лотами 1,2,3.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-27 17:38:54

Выдповыдь на запит

У відповідь на запит про здійснення моніторингу закупівлі бензину А-92 та дизельного палива за скретч – картками або талонами, код ДК 021:2015: 09130000-9: Нафта і дистиляти за лотами 1, 2, 3 (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-01-002563-с), повідомляємо наступне:
дія договорів: №360-СНАБ (лот 1) від 10.08.2020р. , № 361-СНАБ (лот 2) від 10.08.2020р. , № 362-СНАБ (лот 3) від 10.08.2020р. - закінчена 01.02.2021року.
Згідно абзацу третього частини 1 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» моніторинг закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору та його дії. Згідно з даною нормою Закону 01.02.2021р. сплив термін щодо здійснення моніторингу зазначеної процедури закупівлі. Адже відповідно ст. 252 Цивільного кодексу України, що визначає поняття строку та терміну зазначено : «2. Термін визначається календарною датою або вказівкою на подію, яка має неминуче настати.». Відповідно, у договорах №360-СНАБ, 361-СНАБ, 362-СНАБ від 10.08.2020р, термін дії визначається конкретною кінцевою датою - 01.02.2021р. Отже дія визначених договорів спливає 01.02.2021р.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник зобов’язується у подальшому здійснювати заходи з недопущення порушень у сфері публічних закупівель , шляхом підвищення кваліфікації працівників, які виконують обов’язки членів тендерного комітету підприємства. Зокрема, Замовник буд чітко слідувати вимогам, передбаченим частиною 1 ст. 10 Закону під час оприлюднення інформації та дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель.

2021-08-10 12:55:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 18 серпня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Бензин А-92 та дизельне паливо за скретч – картками або талонами
Опис предмету закупівлі:
Довгинцівський район
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 638 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 16 380,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 17 липня 2020 13:37
Закінчення: 17 липня 2020 14:04
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

84000 л
Бензин А-92 та дизельне паливо за скретч – картками або талонами
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2020 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" 1 634 016,00
UAH з ПДВ
1 634 016,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТАТРАНССЕРВІС" 1 629 120,00
UAH з ПДВ
1 578 720,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Торговий Дім Сан Ойл 1 618 920,00
UAH з ПДВ
1 569 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2020 16:38
Електронний підпис
16 липня 2020 16:37
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 16:24
Електронний підпис
16 липня 2020 16:19
Ліцензії Кр.Ріг 4.zip
16 липня 2020 16:19
Ліцензії Кр.Ріг 3.zip
16 липня 2020 16:19
Ліцензії Кр.Ріг 2.zip
16 липня 2020 16:19
Ліцензіі Кр.Ріг 1.zip
16 липня 2020 16:19
5. Інші докум.rar
16 липня 2020 16:19
4. повноважена особа.rar
16 липня 2020 16:18
3. Тех. характер.rar
16 липня 2020 16:18
2. ст 17.rar
16 липня 2020 16:18
ТП лот 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТАТРАНССЕРВІС"

ТОВ Торговий Дім Сан Ойл

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Торговий Дім Сан Ойл
#39197130
Відхилено 1 569 780,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 16:18
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТАТРАНССЕРВІС"
#30442560
Переможець 1 578 720,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 16:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТАТРАНССЕРВІС"
#30442560
1 578 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 липня 2021 16:21
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 11:30
ДУ до 360-СНАБ.PDF зміни до договору
23 грудня 2020 11:29
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 09:55
ДУ-360-СНАБ.PDF зміни до договору
13 серпня 2020 09:54
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 09:42
360-СНАБ(лот1).PDF укладений
12 серпня 2020 09:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): приведення ціни за одиницю товару до єдиної за усіма лотами
Номер договору про закупівлю: 360-СНАБ
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1/49-СНАБ від 10.08.2020р. до договору № 360-СНАБ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 01.02.2021р в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 360-СНАБ
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №6 від 22.12.2020р. до Договору № 360-СНАБ від 10.08.2020р
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 01 лютого 2021
Сума оплати за договором: 1 894 464,00
UAH (в тому числі ПДВ 315 744,00 UAH)