Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот №1 - Вугілля кам’яне; Лот №2 - Брикети паливні із тирси
Очікувана вартість
296 800,00 UAH
UA-2020-07-01-002091-c 7a783efba4a246e39ab1c65f73e7ba6d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Янів Галина Богданівна

+380323833344 likarnyad@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Старосамбірської районної ради "Добромильська районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 20765006
Місцезнаходження: 82042, Україна , Львівська обл., Добромиль, вулиця Міцкевича ,буд. 17
Контактна особа: Янів Галина Богданівна
+380323833344
likarnyad@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2020 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 17:00
Очікувана вартість: 296 800,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. У разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою.

Тендерна документація

14 липня 2020 12:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 12:36
Рішення про внесення змін від 14.07.2020.docx
14 липня 2020 12:36
Тендерна документація_нова редакція від 14.07.2020.doc
01 липня 2020 14:48
Тендерна документація.doc
01 липня 2020 14:48
Проект договору.docx
01 липня 2020 14:48
Технічна специфікація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Адреси доставки
Дата подання: 01 липня 2020 15:15
Дата відповіді: 14 липня 2020 13:04
Просимо дати роз"яснення щодо адрес доставки та кількості товару по лотах № 1, № 2.
Відповідь: Доброго дня.
Місце поставки:
Лот №1 - лікувально-профілактичні заклади Старосамбірського району, а саме:
м. Добромиль, вул.Міцкевича, 13
м. Хирів, вул. Богдана Хмельницького, 24
с. Нове Місто, вул. Зарічна, 2
Лот №2 - м. Добромиль, вул. Міцкевича, 13
м. Добромиль, вул.Міцкевича, 3
м. Добромиль, вул. Лесі Українки, 10
м. Хирів, вул. Богдана Хмельницького, 24
м. Хирів, вул. Івасюка, 7
с. Нове Місто, вул. Зарічна, 2
Кількість (згідно Додатку №2): 2 лоти
Лот №1 - Вугілля кам’яне – 30 т
Лот №2 - Брикети паливні із тирси – 64 т
Аналогічний договір
Дата подання: 06 липня 2020 14:09
Дата відповіді: 14 липня 2020 13:03
Для брикетів аналогічним є договір на поставку твердого палива? Тобто, договір на поставку вугілля кам'яного або брикетів торфяних буде аналогічним і на лот 1 і на лот 2?
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до вимог тендерної документації: Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) на надання послуг, що є аналогічним за предметом закупівлі згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою, який укладено в період 2017-2020 рр.
Аналогічний договір
Дата подання: 06 липня 2020 14:10
Дата відповіді: 14 липня 2020 14:42
Прошу надати чітке роз'яснення що таке аналогічний договір "подібний за змістом та своєю правовою природою"?
Відповідь: Доброго дня. Аналогічним є договір, який є схожим (тотожним) з предметом закупівлі, особливостями укладання, виконання, аналогічний істотним умовам, тощо.
Аналогічний договір
Дата подання: 06 липня 2020 14:12
Дата відповіді: 14 липня 2020 14:23
Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу, а також та підстави укладання відповідного договору. Що мається на увазі під "підстави укладання відповідного договору."? Яку інформацію зазначити у відгуку?
Відповідь: Доброго дня. Підставою укладання договору може бути ЗУ "Про публічні закупівлі", ЦК.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-25-000021 ● 6e948ddc721342029247465ceecaa6a7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 серпня 2020 16:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

25.08.2020 № 152

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.08.2020 № 152.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-07-01-002091-c 01.07.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі UA-M-2020-08-25-000021 від 14 вересня 2020 р. Замовник торгів повідомляє наступне: 1. Щодо електронної адреси: Інформація про електронну адресу посадової особи, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, зазначена в електронній системі закупівель в графі «Інформація про замовників. Контактна особа». 2. Щодо довідки про відсутність заборгованості, наданої учасником-переможцем по Лоту №1 ПП «САМ-МОТОРС»: Згідно інформації Головного управління ДПС у м. Києві від 18.03.2020, на час карантину та в умовах надзвичайної ситуації в Україні, введеної Розпорядженням КМУ від 25.03.2020 №338-р, з метою запобігання занесенню і поширенню на території України гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом 2019-nCoV, Головне управління ДПС у м. Києві обмежило відвідування Центрів обслуговування платників міста Києва, в зв’язку з чим довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів) замовляються та видаються виключно в електронному вигляді засобами електронного зв’язку, а саме через Електронний кабінет. Форма даної довідки визначена ДПС, тобто іншого виду електронної довідки не видається. Зазначену вище інформацію можна перевірити на офіційному сайті територіальних органів ДПС у м. Києві за посиланням: https://kyiv.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/412408.html. Згідно Листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 03.06.2020 р. №3304-04/34835-06 «Щодо застосування статті 17 Закону» щодо підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме, з приводу підтвердження відсутності в учасника – переможця підстав, визначених в п. 13 ч. 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. в редакції Закону № 114-IX від 19.04.2020 р. автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті інтеграції електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України. Враховуючи зазначене, після визначення переможцем торгів учасника - ПП «САМ-Моторс» в електронній системі закупівель автоматично сформувалася відповідь на запит щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) із сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи ДПС, в учасника процедури закупівель, відповідно до якої заборгованість відсутня. Переможцем торгів ПП «САМ-Моторс» 10 серпня 2020 16:27 год. в електронній системі закупівель завантажено документ під назвою «Довідка про відсутність заборгованості.pdf», який містить довідку про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів) від 10.08.2020 року № 11274, та скріплену електронним цифровим підписом учасника. Слід зазначити, що за наведеним посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/registers/debit, яке є відкритим та доступним для всіх бажаючих, через Електронний кабінет можна перевірити справжність довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів) від 10.08.2020 року № 11274. Окрім цього, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» від 21 жовтня 2015 р. № 835 п. 17: «Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» публічна інформація у формі відкритих даних (відкриті дані) оприлюднюється для вільного та безоплатного доступу до неї. Відкриті дані дозволені для їх подальшого вільного використання та поширення. Будь-яка особа може вільно копіювати, публікувати, поширювати, використовувати, зокрема в комерційних цілях, у поєднанні з іншою інформацією або шляхом включення до складу власного продукту відкриті дані з обов’язковим посиланням на джерело їх отримання. Умовою будь-якого подальшого використання відкритих даних є обов’язкове посилання на джерело їх отримання (у тому числі гіперпосилання на веб-сторінку відкритих даних розпорядника інформації).». Відтак, за допомогою відкритих реєстрів ДПС, Замовник в змозі перевірити оригінальність наданого Учасником документу, здійснивши пошук довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів) за наступними реквізитами: код ЄДРПОУ суб’єкта господарювання (Учасника), номер електронної довідки, дата її надання у відкритому реєстрі. Враховуючи зазначене, Замовник торгів самостійно здійснив перевірку за вказаним посиланням даної довідки, та підтвердив її дійсність, про що додатково свідчить штрих-код на даному документі. Отже, вимога про надання Учасником-переможцем електронної довідки чи сканованої копії з оригіналу документа (-ів), виданого відповідним органом, який має такі повноваження, що діє станом на дату подання документа, надана та спрямована перш за все на те, щоб підтвердити відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», та враховуючи вищезазначене, відповідна інформація міститься в поданому Учасником документі «Довідка про відсутність заборгованості.pdf», а також в автоматично сформованому електронною системою документі «Інформація (Квитанція №2) з ДФС про відсутність заборгованості». Окрім цього, враховуючи вільний доступ, Замовник додатково може самостійно перевірити справжність відповідно довідки за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/registers/debit . Таким чином, враховуючи те, що за допомогою відкритих реєстрів ДПС, Замовник в змозі перевірити оригінальність наданого Учасником документу, здійснивши пошук довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів) за наступними реквізитами: код ЄДРПОУ суб’єкта господарювання (Учасника), номер електронної довідки, дата її надання у відкритому реєстрі Отже, у Замовника торгів відсутні підстави для відмови в участі в процедурі закупівлі в цій частині. 3. Щодо інформації у формі довідки в довільній формі на підтвердження відсутності підстави, визначеної частиною 2 статті 17 Закону: Учасником ПП «ЕНЕРГОЗАХІД» по Лоту №2 04 серпня 2020 р. 10:02 год було завантажено документ «довідка та оновлена цінова пропозиція.PDF», в якому міститься інформація про те, що Учасник процедури закупівлі ПП «ЕНЕРГОЗАХІД» не співпрацював із Замовником. Враховуючи зазначене, Учасник ПП «ЕНЕРГОЗАХІД» фактично і не міг заначити чи підтвердити відсутність чи наявність підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі, які визначені в ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, Замовник торгів вважає, що Учасником було підтверджено відсутність підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі в цій частині. 4. Щодо документа, що підтверджує відсутність підстави, визначеної пунктом 8 частини 1 статті 17 Закону по Лоту №1 - ПП «САМ-МОТОРС»: Відповідно до ч. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Окрім цього, відповідно до Додатку офіційного роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Щодо застосування статті 17 Закону» 3304-04/34835-06 від 03.06.2020 р. відсутність підстави, визначеної п. 8 ч. 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» перевіряється безпосередньо замовником у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, документи від переможця не вимагається. Така ж вимога міститься і в п. 5 Розділі 2 «ВИМОГИ НА ВИКОНАННЯ СТ. 17 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» Додатку №1 Тендерної документації та в графі «Примітки», а саме: «Примітки: У разі ненадання переможцем торгів документів відповідно до вимог документації в зазначені строки замовник розглядає наступну найбільш економічно вигідну пропозицію відповідно до частини 7 статті 33 Закону, дана вимога не стосується документів які замовник може самостійно отримати керуючись листом Мінекономіки № 3304-04/2361-06 від 16.01.2020 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним». Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель Інформація, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, може не подаватися у складі пропозиції, чи після оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір учасником переможцем.». 5. Щодо документа, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 частини 1 статті 17 Закону по Лоту №2 - ПП «ЕНЕРГОЗАХІД»: Відповідно до ч. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Окрім цього, відповідно до Додатку офіційного роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Щодо застосування статті 17 Закону» 3304-04/34835-06 від 03.06.2020 р. відсутність підстави, визначеної п. 2, 3 та п.8 ч. 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» перевіряється безпосередньо замовником у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення та у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, документи від переможця не вимагається. Така ж вимога міститься і в п. 1, 2 та п. 5 Розділі 2 «ВИМОГИ НА ВИКОНАННЯ СТ. 17 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» Додатку №1 Тендерної документації та в графі «Примітки», а саме: «Примітки: У разі ненадання переможцем торгів документів відповідно до вимог документації в зазначені строки замовник розглядає наступну найбільш економічно вигідну пропозицію відповідно до частини 7 статті 33 Закону, дана вимога не стосується документів які замовник може самостійно отримати керуючись листом Мінекономіки № 3304-04/2361-06 від 16.01.2020 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним». Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель Інформація, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, може не подаватися у складі пропозиції, чи після оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір учасником переможцем.». Отже, Замовником торгів не вчинено жодних порушень, що суперечать чинному законодавству та принципам здійснення закупівель.

2020-09-17 09:44:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання роз’яснень встановлено порушення вимог частини 1 статті 24 Закону. Крім того встановлено порушення переможцями торгів за Лотом №1 та Лотом №2 вимог частини 6 статті 17 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1 - Вугілля кам’яне
Опис предмету закупівлі:
Під місцем поставки слід розуміти: Лот №1 - лікувально-профілактичні заклади Старосамбірського району, а саме: м. Добромиль, вул.Міцкевича, 13; м. Хирів, вул. Богдана Хмельницького, 24; с. Нове Місто, вул. Зарічна, 2
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 64 800,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 324,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 27 липня 2020 12:43
Закінчення: 27 липня 2020 13:16
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

30 т
Лот №1 - Вугілля кам’яне
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82042, Україна, Львівська область, м. Добромиль, вул. Міцкевича, 17
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Остаточні розрахунки за поставлені товари здійснюються Замовником протягом 10 банківських днів з дати підписання Сторонами акта приймання-передачі товарів відповідно до виставленого Учасником рахунка. Платіжні (фінансові) зобов’язання Замовника за договором про закупівлю щодо оплати вартості поставлених (переданих) товарів виникають лише при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань та за умови надходження бюджетних коштів для оплати цих товарів на казначейський рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "САМ-Моторс" 49 500,00
UAH з ПДВ
48 852,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Сузір'я 53 700,00
UAH з ПДВ
48 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СТИЛЬ 5 " 55 530,00
UAH з ПДВ
49 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Вуглеторфзбагачення 56 100,00
UAH з ПДВ
55 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2020 17:00
Електронний підпис
22 липня 2020 16:50
пропозиція.rar

Публічні документи

22 липня 2020 13:47
Електронний підпис
22 липня 2020 13:41
Тендерна пропозиція.jpeg
22 липня 2020 13:41
Проект договору.pdf
22 липня 2020 13:41
Інші документи.rar
22 липня 2020 13:41
Технічна частина.rar

Публічні документи

23 липня 2020 12:28
Електронний підпис
23 липня 2020 12:25
наказ оригінал.pdf
23 липня 2020 12:25
витяг ПДВ.PDF
23 липня 2020 12:25
оригінал Статуту.PDF
23 липня 2020 12:25
паспорт.PDF
23 липня 2020 12:25
сертифікат.pdf
23 липня 2020 12:25
тех вимоги.PDF
23 липня 2020 12:25
згода персон дані.PDF
23 липня 2020 12:25
проект договору.PDF
23 липня 2020 12:25
дов довкілля.PDF
23 липня 2020 12:25
дов ст 17.PDF
23 липня 2020 12:25
досвід постачання.pdf
23 липня 2020 12:25
дов працівники.PDF
23 липня 2020 12:25
мат тех база.PDF
23 липня 2020 12:25
пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "САМ-Моторс"

ПП Сузір'я

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СТИЛЬ 5 "

ТОВ Вуглеторфзбагачення

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "САМ-Моторс"
#32456732
Переможець 48 852,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 14:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 серпня 2020 16:24

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «САМ-Моторс» в процедурі відкритих торгів на закупівлю «ДК 021:2015 - 09110000-3 Тверде паливо (Лот №1 - Вугілля кам’яне; Лот №2 - Брикети паливні із тирси)» по Лоту №1 - Вугілля кам’яне виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно п. 3.3 п. 3 Таблиці 1 Додатку №1 Тендерної документації зазначено, що для підтвердження виконання поданих учасником договорів в якості аналогічних необхідно надати в складі тендерної пропозиції лист-відгук співпрацю та виконання вищевказаного договорів від контрагента та копії актів приймання товару та/або розрахункових накладних на всю суму договору. Однак, в складі тендерної пропозиції відсутні копії актів приймання товару та/або розрахункових накладних на всю суму договору. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати копії актів приймання товару та/або розрахункових накладних на всю суму договору, поданих в якості аналогічних. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2020 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "САМ-Моторс"
#32456732
48 852,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 13:45
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 11:06
Договір 2 укладений
26 серпня 2020 11:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 48 852,00
UAH