Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект шкільних меблів для початкових класів «НУШ» - Стіл учнівський одномісний з полицею, з антисколіозним вирізом на стільниці, з регулюванням по висоті та стілець полозковий, посилений, регульований по висоті (39160000-1 Шкільні меблі )
Очікувана вартість
171 609,00 UAH
UA-2020-07-01-002060-c e4021292cb1c4416b464b27fe4910e56
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прижбило Людмила Олександрівна

+380933745437 osvita.lub.otg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти з питань освіти. культури, спорту та молодіжної політики Любашівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 43127609
Місцезнаходження: 66502, Україна , Одеська обл., Любашівка, Вул. Володимира Князя, будинок 84
Контактна особа: Прижбило Людмила Олександрівна
+380933745437
osvita.lub.otg@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2020 14:42
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2020 15:00
Очікувана вартість: 171 609,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 858,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Процедура проводиться для задоволення потреби. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції закону № 114-ІХ від 19.09.2019 року. Вид закупівлі – процедура закупівлі - спрощена закупівля, якщо вартість предмета закупівлі товару(товарів), послуги(послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень,проводиться шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Джерело фінансування закупівлі: освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання шкільних меблів для НУШ та 10 % спів фінансування з місцевого бюджету. Розрахунки за Товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника . Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуваної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України» . Умовою поставки товару є доставка до закладу Замовника з перевіркою комплектності, вартість закупівлі зазначена з урахуванням послуг навантажувально-розвантажувальних робіт. Місцезнаходження замовника: 66502, Україна, Одеська область, смт. Любашівка, вул.Володимира Князя, 84.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Комплект шкільних меблів для початкових класів «НУШ» - Стіл учнівський одномісний з полицею, з антисколіозним вирізом на стільниці, з регулюванням по висоті (165 шт) + стілець полозковий, посилений, регульований по висоті(165 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66502, Україна, Одеська область, смт.Любашівка, вул.Володимира Князя,84, НВК "ЗОШ" І-ІІІ ступенів-ліцей, Опорний заклад НВК "ЗОШ І-ІІІ ступенів - гімназія" , Олександрівський НВК "ЗОШ І-ІІ ступенів - ДНЗ"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться після пред’явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ накладної на оплату товару протягом тридцяти робочих днів з моменту підписання накладної ЗАМОВНИКОМ. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ 151 140,00
UAH з ПДВ
151 140,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2020 12:51
Електронний підпис
09 липня 2020 12:49
витяг ПДВ.PDF
09 липня 2020 12:49
витяг ЄДР (2).PDF
09 липня 2020 12:49
Статут.PDF
09 липня 2020 12:49
дилерський договір.PDF
09 липня 2020 12:49
аторизаційний лист.PDF
09 липня 2020 12:49
гарантійни листи.PDF
09 липня 2020 12:49
проект договору.PDF
09 липня 2020 12:49
довідка інтереси.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ
#03972620
Переможець 151 140,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 13:42

Документи

10 липня 2020 13:42
Електронний підпис
10 липня 2020 13:36
Протокол рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2020 13:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ
#03972620
151 140,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 липня 2020 13:42
Електронний підпис
10 липня 2020 13:36
Протокол рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 15:07
Договір та додатки до Договору укладений
21 липня 2020 15:06