Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів Автозапчастини для потреб підрозділів НЕК «УКРЕНЕРГО»
34330000-9 Spare parts for goods vehicles, vans and cars Auto parts for the needs of NPC UKRENERGO divisions
Очікувана вартість
3 372 971,31 UAH
UA-2020-07-01-001956-b 4ce7211a2d8b4ad1921584fe093440ba
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Турчин Дмитро Миколайович

238 39 28 TURCHIN.DM@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Вебсайт: https://ua.energy/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська область обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Турчин Дмитро Миколайович
238 39 28
TURCHIN.DM@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
National ID: 00100227
Contact point: Turchyn Dmytro
238 39 28
TURCHIN.DM@UA.ENERGY

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 липня 2020 17:06
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 15:25
Очікувана вартість: 3 372 971,31 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 729,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 80950 UAH
Publication date: 01 липня 2020 17:06
Enquiries until: 07 серпня 2020 12:00
Complaints submission until: до 13 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 серпня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 3 372 971 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 33 730 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - відповідно до п. 7 Розділу І тендерної документації.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - відповідно до п. 7 Розділу І тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1083 од.
Автозапчастини для потреб підрозділів НЕК "УКРЕНЕРГО"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів

Auto parts for the needs of NPC UKRENERGO divisions
CPV: 34330000-9
Період постачання: по 30 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється Покупцем з поточного рахунку НЕК «Укренерго» протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання ним Акту приймання-передачі Товару (далі – Акт), за наданим Постачальником Рахунком, а також з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України. Постачальник зобов’язаний зареєструвати відповідно до статті 201 Податкового кодексу України податкову накладну в реєстрі податкових накладних у строк, визначений чинним законодавством України. Пiсляоплата 25 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 11:38
91309_ТД_із Зміни 2.doc
10 серпня 2020 11:38
91309_Зміни 2 до ТД.pdf
03 серпня 2020 10:59
Зміни до ТД.pdf
01 липня 2020 17:03
91309_Титульний аркуш.pdf
10 серпня 2020 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 11:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 11:38
91309_ТД_із Зміни 2.doc
03 серпня 2020 10:59
91309_ТД_Зміни.doc
01 липня 2020 17:03
91309_ТД__ЗЧ_для_ВП1 (1).doc
10 серпня 2020 11:38
91309_Зміни 2 до ТД.pdf
03 серпня 2020 10:59
Зміни до ТД.pdf
01 липня 2020 17:03
91309_Титульний аркуш.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін
Дата подання: 17 липня 2020 08:59
Дата відповіді: 22 липня 2020 16:30
Добрий день. У додатку № 3 (таблиця 1) відсутня яка-небудь згадка про каталожні номери, або технічні характеристики транспорту (VIN номер) на який призначені дані запасні частини (за винятком автоламп). Інформація зовсім не конкретизована. У даній ситуації надати адекватну цінову пропозицію по процедурі, а тим більше зробити поставки необхідних деталей не реально. Прошу внести зміни до тендерної документації з зазначенням технічних параметрів і каталожних номерів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що наразі розглядається питання можливості та доцільності внесення змін до тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-20-000002 ● 06fe57e12a284230ae796b84e9b32d63
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 жовтня 2020 14:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

20.10.2020 № 64
Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 20.10.2020 № 6464

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-07-01-001956-b 01.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На підставі ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю. П. 1 ч. 1 ст. 1 Закону визначено, що авторизований електронний майданчик - авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. П. 36 ч.1 ст.1 Закону визначено, що Уповноважений орган – центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель. Відповідно до ч. 1 ст. 7 Закону передбачено, що Уповноважений орган здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель у межах повноважень, визначених Законом. Ч. 1 ст. 9 Закону визначає основні функції Уповноваженого органу, зокрема: 1) розроблення і затвердження нормативно-правових актів, необхідних для виконання цього Закону та регулювання державної політики у сфері закупівель; 6) ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ функціонування веб-порталу Уповноваженого органу та інформаційного ресурсу Уповноваженого органу; 18) розроблення спільно з іншими органами методологій щодо особливостей здійснення закупівель у різних сферах та їх оприлюднення на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу. Разом з тим п. 5 ч. 1 ст. 1 Закону встановлено зокрема, що веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Наказом Мінекономіки від 07.04.2020 № 648 "Про веб-портал Уповноваженого з питань закупівель" наказано «Визначити інформаційно-телекомунікаційну систему “PROZORRO” (за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua) веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель (далі – веб-портал). Визначити відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ПРОЗОРРО”. Відповідно до ч. 8 Розділ X ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ Закону, Кабінету міністрів у шестимісячний строк із дня набуття чинності Закону необхідно: • привести свої нормативно-правові акти у відповідність із Законом; • забезпечити приведення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із Законом; • забезпечити прийняття нормативно-правових актів, необхідних для реалізації положень Закону. Відтак, станом на 01.07.2020 (дату публікації оголошення про проведення закупівлі в електронної системи закупівель PROZORRO), не реалізовано відповідної можливості та функції, що покладені на ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОЗОРРО» відповідними обов’язками, зокрема відповідно до п. 9 ч. 2 ст. 21 Закону, що також підтверджується листом авторизованого електронного майданчика SmartTender від 23.10.2020р. №976 (додається). Звертаємо Вашу увагу на той факт, що зміни до Закону вступили в дію 19 квітня 2020 року, проте ПОРЯДОК розміщення інформації про публічні закупівлі було ЗАТВЕРДЖЕНО Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893, а набув чинності 17.07.2020 року. Згідно зі статтею 58 Конституції України закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи. Ніхто не може відповідати за діяння, які на час їх вчинення не визнавалися законом як правопорушення. Водночас повідомляємо, що під час використання електронної системи закупівель користувач має правомірні очікування, що електрона система працюватиме належним чином, а також щодо безпроблемного користування та застосування такої системи. Користувач не повинен докладати самостійних значних зусиль для подолання недоліків вказаної системи, про що також зазначено в Постанові Сьомий апеляційний адміністративний суду Справа № 120/3003/19-а від 26 серпня 2020 року (http://reyestr.court.gov.ua/Review/91159179). Одночасно з цим повідомляємо, що відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація розроблена відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» з урахуванням вимог нової редакції Закону. Стосовно п. 9 ч. 2 ст. 21 Закону у оголошенні про проведення процедури зазначена інформація, яка передбачена авторизованим електроним майданчиком SmartTender, а саме: Сума тендерного забезпечення: 80 950,00 UAH та вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія. Інша інформація стосовно умов надання забезпечення тендерної пропозиції передбачених п. 9 ч. 2 ст. 21 Закону зазначена в ч. 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Також звертаємо увагу на відкриті торги Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, який є прикладом для всієї України оскільки це УПОВНОВАЖЕНИЙ ОРГАН, інформацію передбачену п. 9 ч. 2 ст. 21 Закону також не розміщують у оголошенні про проведення процедури. Детально можна ознайомитись за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-16-009397-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-05-002285-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-06-006182-a Підсумовуючи викладене зазначаємо, що Замовник при проведенні процедур закупівель діє в рамках норм чинного законодавства та функціональних можливостей сервісів, забезпечення якими покладені в рамках Закону на Уповноважений орган. Оскільки Уповноваженим органом не виконані обов’язки, покладені на нього Законом, Замовник позбавлений фізичної можливості усунення виявлених порушень. Тому, на підставі вищевикладеного, Замовником не було допущено порушення, в частині відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, яка визначена пунктом 9 ч. 2 ст. 21 Закону. Додатки: запит про надання роз’яснень НЕК «УКРЕНЕРГО» на 1 аркуші та лист-відповідь електронного майданчика SmartTender від 23.10.2020 року № 976 на 1 аркуші.

2020-11-10 11:59:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 серпня 2020
UA-2020-07-01-001956-b4ce7211a2d8b4ad1921584fe093440ba
Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська область обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 серпня 2020 13:58
ТОВ "АВТОЕРА НОВА"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ Укравтозапчастина Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "УСЗ ПЛЮС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "РЕМТОРГ УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП "ТРОФИМЕНКО ДІАНА СТАНІСЛАВІВНА" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 серпня 2020 14:01

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1). Відповідно до пп. 1.1. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, учасник в складі своєї пропозиції повинен надати довідку (складену в довільній формі) про наявність в учасника досвіду виконання договору на поставку товару, аналогічного (аналогічних) предмету закупівлі, виконаного у період з 2017 по 2020 роки. (із зазначенням предмету договору, суми(ціни) договору, його № та дати, найменування, адреси та контактних даних замовника). Примітка: У випадку наявності в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів в НЕК "Укренерго" Учасник надає перелік договорів, складений у відповідності до вимог пп.1.1. Розділу І цього додатку і документи згідно пп.1.3. Розділу І цього додатку, та може не надавати документи згідно пп.1.2. Розділу І цього додатку. ТОВ «АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ» (код за ЄДРПОУ 43269090) надано в складі пропозиції довідку від 30.07.2020 №3007/2, про наявність в учасника досвіду виконання договорів, проте в наданій довідці зазначені аналогічні договори на поставку товарів та надання послуг, які станом на сьогодні є діючими. Окрім того, ні з наданої довідки, ні з наданих договорів не вбачається суми(ціни) договорів. 2). Відповідно до пп 1.2 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації учасник в складі своєї пропозиції повинен надати договір(и) або витяг(и) з договору(ів)* (з додатком (ами)**), на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до вимог пп. 1.1. Розділу І цього Додатку. * Витяг з договору повинен містити в собі істотні умови договору (предмет договору, суму договору, строк його дії), його преамбулу (якщо вона є) та підписи сторін. **Додаток(ки) (достатньо - надання додатку (-ів) (наприклад специфікацію(ї)) на товар, що є аналогічним предмету закупівлі. Надання усіх додатків до договору в повному обсязі не є обов’язковим). ТОВ «АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ» (код за ЄДРПОУ 43269090) надано в складі пропозиції скан-копії договорів, які не містять в собі істотні умови (відсутні суми наданих договорів). 3). Відповідно до пп. 1.3. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, учасник в складі своєї пропозиції повинен надати документ(и), підтверджуючий(і) повне виконання договору аналогічного предмету закупівлі, наданого згідно пп. 1.2. Розділу І цього Додатку та на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до пп. 1.1. Розділу І цього Додатку, а саме: лист-відгук* чи інший документ (видаткова накладна, або акт приймання-передачі товару, або інший фінансовий документ). * Лист-відгук повинен бути оформлений на бланку підприємства, організації (контрагента учасника) за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету виконаного договору/переліку поставленого товару, та по можливості: номеру та дати договору, П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані. ТОВ «АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ» (код за ЄДРПОУ 43269090) надано листи-відгуки з яких не вбачається підтвердження повного виконання наданих договорів. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1). Вимога пп. 1.1. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації; 2). Вимога пп. 1.2. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації; 3). Вимога пп. 1.3. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1). Учасник повинен надати, на виконання вимог пп. 1.1. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, довідку (складена в довільній формі), про наявність в учасника досвіду виконання договору на поставку товару, аналогічного (аналогічних) предмету закупівлі, виконаного у період з 2017 по 2020 роки. (із зазначенням предмету договору, суми(ціни) договору, його № та дати, найменування, адреси та контактних даних замовника). Примітка: У випадку наявності в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів в НЕК "Укренерго" Учасник надає перелік договорів, складений у відповідності до вимог пп.1.1. Розділу І цього додатку і документи згідно пп.1.3. Розділу І цього додатку, та може не надавати документи згідно пп.1.2. Розділу І цього додатку. 2). Учасник повинен надати, на виконання вимог пп. 1.2. Розділу І Додатку 2 договір(и) або витяг(и) з договору(ів)* (з додатком (ами)**), на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до вимог пп. 1.1. Розділу І цього Додатку. * Витяг з договору повинен містити в собі істотні умови договору (предмет договору, суму договору, строк його дії), його преамбулу (якщо вона є) та підписи сторін. **Додаток(ки) (достатньо - надання додатку (-ів) (наприклад специфікацію(ї)) на товар, що є аналогічним предмету закупівлі. Надання усіх додатків до договору в повному обсязі не є обов’язковим). 3). Учасник повинен надати, на виконання пп. 1.3. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, 1.3. Документ(и), підтверджуючий(і) повне виконання договору аналогічного предмету закупівлі, наданого згідно пп. 1.2. Розділу І цього Додатку та на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до пп. 1.1. Розділу І цього Додатку, а саме: лист-відгук* чи інший документ (видаткова накладна, або акт приймання-передачі товару, або інший фінансовий документ). * Лист-відгук повинен бути оформлений на бланку підприємства, організації (контрагента учасника) за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету виконаного договору/переліку поставленого товару, та по можливості: номеру та дати договору, П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані.

Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 12:53
Електронний підпис
14 серпня 2020 13:35
Електронний підпис
10 серпня 2020 09:51
Електронний підпис
10 серпня 2020 09:50
Лист НБУ по ліцензії.pdf
30 липня 2020 10:59
Електронний підпис
30 липня 2020 10:57
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "АВТОЕРА НОВА" #40240105

№ рішення у справі

72/26-р/к

Дата рішення у справі

07.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

Публічні документи

16 серпня 2020 10:16
Електронний підпис
16 серпня 2020 10:16
Електронний підпис
16 серпня 2020 10:15
Протокол_НР.7Z
16 серпня 2020 10:15
Наказ_Фролова_Ю.М.7Z
16 серпня 2020 10:15
Лист_для_клieнтiв.7z
16 серпня 2020 10:15
Гарантiя_6635-20.7z
16 серпня 2020 10:15
Витяг_iз_Статуту.7z
16 серпня 2020 10:15
Банкiвс_ка_лiцензiя.7z
16 серпня 2020 10:15
oledata.mso
16 серпня 2020 10:13
Електронний підпис
16 серпня 2020 10:13
Електронний підпис
16 серпня 2020 10:11
Довiренiст__Щербан_.7z
16 серпня 2020 10:11
Витяг_НР_Щербан_.7z
16 серпня 2020 10:11
цінова для укренерго.pdf
16 серпня 2020 10:11
Наказ_Щербан_.7z
16 серпня 2020 10:11
Лист_для_клieнтi1.7z
16 серпня 2020 10:11
Гарантiя_змiни_6635-20.7z
16 серпня 2020 10:11
Банкiвс_ка_лiцензi1.7z
16 серпня 2020 10:11
oledata.mso
03 серпня 2020 10:18
Електронний підпис
03 серпня 2020 10:18
Електронний підпис
03 серпня 2020 10:17
цінова для укренерго.pdf
02 серпня 2020 12:57
Електронний підпис
02 серпня 2020 12:57
Електронний підпис
02 серпня 2020 12:55
Наказ_Фролова_Ю.М.7Z
02 серпня 2020 12:55
витяг ЄДРПОУ.pdf
02 серпня 2020 12:49
Протокол_НР.7Z
02 серпня 2020 12:49
Лист_для_клieнтiв.7z
02 серпня 2020 12:49
Гарантiя_6635-20.7z
02 серпня 2020 12:49
Витяг_iз_Статуту.7z
02 серпня 2020 12:49
Банкiвс_ка_лiцензiя.7z
02 серпня 2020 12:49
oledata.mso
02 серпня 2020 12:49
щодо сертифікації.pdf.p7s
02 серпня 2020 12:49
щодо сертифікації.pdf
02 серпня 2020 12:49
щодо ліцензування.pdf.p7s
02 серпня 2020 12:49
щодо ліцензування.pdf
02 серпня 2020 12:49
статут ТОВ.pdf.p7s
02 серпня 2020 12:49
статут ТОВ.pdf
02 серпня 2020 12:49
сканпаспорт Романюк.pdf.p7s
02 серпня 2020 12:49
сканпаспорт Романюк.pdf
02 серпня 2020 12:49
погодження.pdf.p7s
02 серпня 2020 12:49
протокол.pdf.p7s
02 серпня 2020 12:49
протокол.pdf
02 серпня 2020 12:49
погодження.pdf
02 серпня 2020 12:49
наказ.pdf
02 серпня 2020 12:49
наказ.pdf.p7s
02 серпня 2020 12:49
довідка ст 17.pdf.p7s
02 серпня 2020 12:49
довідка ст 17.pdf
02 серпня 2020 12:49
довідка ОГС.pdf.p7s
02 серпня 2020 12:49
довідка ОГС.pdf
02 серпня 2020 12:49
гарантійний лист по ЗП.pdf
02 серпня 2020 12:49
витяг ЄДРПОУ.pdf.p7s
02 серпня 2020 12:49
відгук.pdf.p7s
02 серпня 2020 12:49
відгук.pdf
02 серпня 2020 12:49
витяг ПДВ.pdf.p7s
02 серпня 2020 12:49
витяг ПДВ.pdf
02 серпня 2020 12:49
витяг ЄДРПОУ.pdf.p7s
02 серпня 2020 12:49
2 гарантійний лист.pdf.p7s
02 серпня 2020 12:49
2 гарантійний лист.pdf

Документи

17 серпня 2020 12:05

код ЄДРПОУ 30722204 у ЄДР не знайдено.

Публічні документи

14 серпня 2020 11:07
Електронний підпис
14 серпня 2020 11:07
Електронний підпис
14 серпня 2020 10:26
Повноваження на підпис.7z
14 серпня 2020 10:26
Довідки відповідності.pdf
14 серпня 2020 10:26
Гарантія 28.15-GT-853.pdf
14 серпня 2020 10:26
витяг ПДВ копія.pdf
14 серпня 2020 10:26
Цінова пропозиція.pdf
14 серпня 2020 10:26
Специфікація.xlsx

Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 13:43
101350027179115.XML
04 вересня 2020 13:43
file.pdf
14 серпня 2020 16:15
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 10:51
Електронний підпис
17 серпня 2020 10:51
Електронний підпис
17 серпня 2020 10:49
Електронний підпис
17 серпня 2020 10:49
Електронний підпис
17 серпня 2020 10:48
Відгук.pdf
17 серпня 2020 10:31
Електронний підпис
17 серпня 2020 10:31
Електронний підпис
17 серпня 2020 10:30
Електронний підпис
17 серпня 2020 10:30
Електронний підпис
17 серпня 2020 10:29
Ліцензія_копия.pdf
17 серпня 2020 10:29
Довідка про правочин.pdf
17 серпня 2020 10:29
Довідка до Ст.17.pdf
17 серпня 2020 10:29
G0820-1395-GL_tender.pdf
17 серпня 2020 10:29
Цінова пропозиція.pdf
17 серпня 2020 10:29
Технічні вимоги.pdf
17 серпня 2020 10:29
Протокол директор.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей:1). Відповідно до пп 1.2 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації учасник в складі своєї пропозиції повинен надати договір(и) або витяг(и) з договору(ів)* (з додатком (ами)**), на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до вимог пп. 1.1. Розділу І цього Додатку.* Витяг з договору повинен містити в собі істотні умови договору (предмет договору, суму договору, строк його дії), його преамбулу (якщо вона є) та підписи сторін. **Додаток(ки) (достатньо - надання додатку (-ів) (наприклад специфікацію(ї)) на товар, що є аналогічним предмету закупівлі. Надання усіх додатків до договору в повному обсязі не є обов’язковим).ФОП «ТРОФИМЕНКО ДІАНА СТАНІСЛАВІВНА» (ІПН 3649610047) не надано договір або витяг з договору, на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до вимог пп. 1.1. Розділу І цього Додатку. 2). Відповідно до пп. 1.3. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, учасник в складі своєї пропозиції повинен надати документ(и), підтверджуючий(і) повне виконання договору аналогічного предмету закупівлі, наданого згідно пп. 1.2. Розділу І цього Додатку та на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до пп. 1.1. Розділу І цього Додатку, а саме: лист-відгук* чи інший документ (видаткова накладна, або акт приймання-передачі товару, або інший фінансовий документ). * Лист-відгук повинен бути оформлений на бланку підприємства, організації (контрагента учасника) за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету виконаного договору/переліку поставленого товару, та по можливості: номеру та дати договору, П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані. ФОП «ТРОФИМЕНКО ДІАНА СТАНІСЛАВІВНА» (ІПН 3649610047) не надано документ, підтверджуючий повне виконання договору аналогічного предмету закупівлі, наданого згідно пп. 1.2. Розділу І цього Додатку. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1). Вимога пп. 1.2. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації; 2). Вимога пп. 1.3. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:1). Учасник повинен надати, на виконання вимог пп. 1.2. Розділу І Додатку 2 договір(и) або витяг(и) з договору(ів)* (з додатком (ами)**), на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до вимог пп. 1.1. Розділу І цього Додатку. * Витяг з договору повинен містити в собі істотні умови договору (предмет договору, суму договору, строк його дії), його преамбулу (якщо вона є) та підписи сторін.**Додаток(ки) (достатньо - надання додатку (-ів) (наприклад специфікацію(ї)) на товар, що є аналогічним предмету закупівлі. Надання усіх додатків до договору в повному обсязі не є обов’язковим). 2). Учасник повинен надати, на виконання пп. 1.3. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, 1.3. Документ(и), підтверджуючий(і) повне виконання договору аналогічного предмету закупівлі, наданого згідно пп. 1.2. Розділу І цього Додатку та на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до пп. 1.1. Розділу І цього Додатку, а саме: лист-відгук* чи інший документ (видаткова накладна, або акт приймання-передачі товару, або інший фінансовий документ). * Лист-відгук повинен бути оформлений на бланку підприємства, організації (контрагента учасника) за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету виконаного договору/переліку поставленого товару, та по можливості: номеру та дати договору, П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані.

Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 11:04
Електронний підпис
17 серпня 2020 11:03
гарантійні листи.pdf
17 серпня 2020 10:42
Електронний підпис
17 серпня 2020 10:33
БГ 008 1182 ГР.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ

ТОВ "АВТОЕРА НОВА"

ТОВ Укравтозапчастина

ТОВ "УСЗ ПЛЮС"

ТОВ "РЕМТОРГ УКРАЇНА"

ФОП "ТРОФИМЕНКО ДІАНА СТАНІСЛАВІВНА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УСЗ ПЛЮС" 2 437 474,00
UAH
2 437 474,00
UAH
Документи
ТОВ "АВТОЕРА НОВА" 3 162 433,73
UAH
3 047 433,73
UAH
Документи
ТОВ "РЕМТОРГ УКРАЇНА" 3 048 675,30
UAH
3 048 675,30
UAH
Документи
ТОВ Укравтозапчастина 3 364 261,45
UAH
3 364 261,45
UAH
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 13:43
101350027179115.XML
04 вересня 2020 13:43
file.pdf
14 серпня 2020 16:15
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Публічні документи

16 серпня 2020 10:16
Електронний підпис
16 серпня 2020 10:16
Електронний підпис
16 серпня 2020 10:15
Протокол_НР.7Z
16 серпня 2020 10:15
Наказ_Фролова_Ю.М.7Z
16 серпня 2020 10:15
Лист_для_клieнтiв.7z
16 серпня 2020 10:15
Гарантiя_6635-20.7z
16 серпня 2020 10:15
Витяг_iз_Статуту.7z
16 серпня 2020 10:15
Банкiвс_ка_лiцензiя.7z
16 серпня 2020 10:15
oledata.mso
16 серпня 2020 10:13
Електронний підпис
16 серпня 2020 10:13
Електронний підпис
16 серпня 2020 10:11
Довiренiст__Щербан_.7z
16 серпня 2020 10:11
Витяг_НР_Щербан_.7z
16 серпня 2020 10:11
цінова для укренерго.pdf
16 серпня 2020 10:11
Наказ_Щербан_.7z
16 серпня 2020 10:11
Лист_для_клieнтi1.7z
16 серпня 2020 10:11
Гарантiя_змiни_6635-20.7z
16 серпня 2020 10:11
Банкiвс_ка_лiцензi1.7z
16 серпня 2020 10:11
oledata.mso
03 серпня 2020 10:18
Електронний підпис
03 серпня 2020 10:18
Електронний підпис
03 серпня 2020 10:17
цінова для укренерго.pdf
02 серпня 2020 12:57
Електронний підпис
02 серпня 2020 12:57
Електронний підпис
02 серпня 2020 12:55
Наказ_Фролова_Ю.М.7Z
02 серпня 2020 12:55
витяг ЄДРПОУ.pdf
02 серпня 2020 12:49
Протокол_НР.7Z
02 серпня 2020 12:49
Лист_для_клieнтiв.7z
02 серпня 2020 12:49
Гарантiя_6635-20.7z
02 серпня 2020 12:49
Витяг_iз_Статуту.7z
02 серпня 2020 12:49
Банкiвс_ка_лiцензiя.7z
02 серпня 2020 12:49
oledata.mso
02 серпня 2020 12:49
щодо сертифікації.pdf.p7s
02 серпня 2020 12:49
щодо сертифікації.pdf
02 серпня 2020 12:49
щодо ліцензування.pdf.p7s
02 серпня 2020 12:49
щодо ліцензування.pdf
02 серпня 2020 12:49
статут ТОВ.pdf.p7s
02 серпня 2020 12:49
статут ТОВ.pdf
02 серпня 2020 12:49
сканпаспорт Романюк.pdf.p7s
02 серпня 2020 12:49
сканпаспорт Романюк.pdf
02 серпня 2020 12:49
погодження.pdf.p7s
02 серпня 2020 12:49
протокол.pdf.p7s
02 серпня 2020 12:49
протокол.pdf
02 серпня 2020 12:49
погодження.pdf
02 серпня 2020 12:49
наказ.pdf
02 серпня 2020 12:49
наказ.pdf.p7s
02 серпня 2020 12:49
довідка ст 17.pdf.p7s
02 серпня 2020 12:49
довідка ст 17.pdf
02 серпня 2020 12:49
довідка ОГС.pdf.p7s
02 серпня 2020 12:49
довідка ОГС.pdf
02 серпня 2020 12:49
гарантійний лист по ЗП.pdf
02 серпня 2020 12:49
витяг ЄДРПОУ.pdf.p7s
02 серпня 2020 12:49
відгук.pdf.p7s
02 серпня 2020 12:49
відгук.pdf
02 серпня 2020 12:49
витяг ПДВ.pdf.p7s
02 серпня 2020 12:49
витяг ПДВ.pdf
02 серпня 2020 12:49
витяг ЄДРПОУ.pdf.p7s
02 серпня 2020 12:49
2 гарантійний лист.pdf.p7s
02 серпня 2020 12:49
2 гарантійний лист.pdf

Публічні документи

17 серпня 2020 10:51
Електронний підпис
17 серпня 2020 10:51
Електронний підпис
17 серпня 2020 10:49
Електронний підпис
17 серпня 2020 10:49
Електронний підпис
17 серпня 2020 10:48
Відгук.pdf
17 серпня 2020 10:31
Електронний підпис
17 серпня 2020 10:31
Електронний підпис
17 серпня 2020 10:30
Електронний підпис
17 серпня 2020 10:30
Електронний підпис
17 серпня 2020 10:29
Ліцензія_копия.pdf
17 серпня 2020 10:29
Довідка про правочин.pdf
17 серпня 2020 10:29
Довідка до Ст.17.pdf
17 серпня 2020 10:29
G0820-1395-GL_tender.pdf
17 серпня 2020 10:29
Цінова пропозиція.pdf
17 серпня 2020 10:29
Технічні вимоги.pdf
17 серпня 2020 10:29
Протокол директор.pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 11:07
Електронний підпис
14 серпня 2020 11:07
Електронний підпис
14 серпня 2020 10:26
Повноваження на підпис.7z
14 серпня 2020 10:26
Довідки відповідності.pdf
14 серпня 2020 10:26
Гарантія 28.15-GT-853.pdf
14 серпня 2020 10:26
витяг ПДВ копія.pdf
14 серпня 2020 10:26
Цінова пропозиція.pdf
14 серпня 2020 10:26
Специфікація.xlsx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УСЗ ПЛЮС"

ТОВ "АВТОЕРА НОВА"

ТОВ "РЕМТОРГ УКРАЇНА"

ТОВ Укравтозапчастина

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УСЗ ПЛЮС"
#43195506
Переможець 2 437 474,00
UAH
26 серпня 2020 17:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 17:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УСЗ ПЛЮС"
#43195506
2 437 474,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 березня 2021 14:28
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 11:12
01-091309-20 від 07.09.20.pdf укладений
07 вересня 2020 11:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 2 507 295,48
UAH (в тому числі ПДВ 417 882,58 UAH)