Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
09110000-3 Тверде паливо
Очікувана вартість
204 000,00 UAH
UA-2020-07-01-001955-b ● 871ffe56760647b2ac7a1e776d265ee3
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ "Яблунівський ліцей" Чернігівської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 05266240 |
Місцезнаходження: | 17591, Україна , Чернігівська обл., село Яблунівка, вул. Яблунева,17 |
Контактна особа: |
Кулініч Олена Вікторівна +380463765282 yablunovka_bx@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 липня 2020 17:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 липня 2020 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 липня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 20 липня 2020 12:41 |
Очікувана вартість: | 204 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,70% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
1.Найменування замовника: Комунальний заклад «Яблунівський ліцей» Чернігівської обласної ради. 1.1.Місцезнаходження замовника: 17591, Чернігівська обл., Прилуцький район, село Яблунівка, вулиця Яблунева, будинок 17. 1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 05266240 1.3. Категорія замовника: 3 (підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону)Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українською мовою
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
68 т
Вугілля кам’яне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17591, Україна, Чернігівська область, село Яблунівка, вулиця Яблунева, будинок 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлену партію товару здійснюються шляхом поетапної оплати Покупцем Товару по факту його поставки після пред'явлення Постачальником документів (оформлених відповідно до чинного законодавства України): - рахунку; - накладних. У платіжних дорученнях повинно бути посилання на номер даного Договору. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 липня 2020 17:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 липня 2020 17:03 |
Оголошення_ВТ.doc | |
01 липня 2020 17:03 |
проект_договору.doc | |
01 липня 2020 17:03 |
Додаток_2.doc | |
01 липня 2020 17:03 |
Додаток_1_вугiлля.doc | |
01 липня 2020 17:03 |
ТД_вугiлля_01.07.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо транспортного засобу
Дата подання: 02 липня 2020 11:18
Дата відповіді: 02 липня 2020 11:47
Чи достатньо надати інформацію про один транспортний засіб?
Відповідь: Обов’язкова наявність обладнання, що дозволить Учаснику, у разі укладання з ним угоди, виконати її умови щодо постачання вугілля до КЗ «Яблунівський ліцей» Чернігівської обласної ради:
- важелі для зважування вугілля,
- навантажувач,
- транспортні засоби (вантажопідйомністю не більше 30 тонн).
Зазначати необхідно лише те обладнання, яким Учасник буде користуватися при поставці товару. Документація не містить вимог щодо кількості транспортних засобів вантажопідйомністю не більше 30 тонн.
- важелі для зважування вугілля,
- навантажувач,
- транспортні засоби (вантажопідйомністю не більше 30 тонн).
Зазначати необхідно лише те обладнання, яким Учасник буде користуватися при поставці товару. Документація не містить вимог щодо кількості транспортних засобів вантажопідйомністю не більше 30 тонн.
Стосовно матеріально-технічної бази
Дата подання: 02 липня 2020 11:23
Дата відповіді: 02 липня 2020 11:50
Чи може бути залучено учасником обладнання та матеріально-технічна бази на підставі договорів про надання відповідних послуг (перевезення, зберігання, зважування)?
Відповідь: Для підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази Учасник повинен надати:
Інвентарний список основних засобів (форма № ОЗ-9);
ІНВЕНТАРИЗАЦІЙНИЙ ОПИС необоротних активів (основні засоби)** станом на 01.07.2020 р.;
свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів, якими буде постачатися товар;
технічний паспорт на ваги;
документ, що засвідчує повірку даного вагового обладнання,
або договір (договори) оренди (найму) / лізингу на кожну одиницю зазначеного у довідці майна (транспортні засоби, важелі для зважування вугілля, навантажувач, тощо), що підтверджує право або володіння та/або користування відповідним майном або іншого договору згідно якого учасник користується даним майном, зокрема договору на надання послуг зважування, навантаження та перевезення та документ, що засвідчує повірку даного вагового обладнання.
Звертаємо увагу на те, що, згідно із ч. 2 ст. 799 Цивільного кодексу України (ЦКУ), договір найму (оренди) або позички транспортного засобу за участі фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню та, згідно із ч. 2 ст. 793 ЦКУ, договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню. Згідно зі ст. 220 ЦКУ, у разі недотримання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним.
Наявність в учасника залученого обладнання та матеріально-технічної бази підтверджується копіями документів, які дають учаснику право користування ним до 20.12.2020 року або пізніше.
Інвентарний список основних засобів (форма № ОЗ-9);
ІНВЕНТАРИЗАЦІЙНИЙ ОПИС необоротних активів (основні засоби)** станом на 01.07.2020 р.;
свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів, якими буде постачатися товар;
технічний паспорт на ваги;
документ, що засвідчує повірку даного вагового обладнання,
або договір (договори) оренди (найму) / лізингу на кожну одиницю зазначеного у довідці майна (транспортні засоби, важелі для зважування вугілля, навантажувач, тощо), що підтверджує право або володіння та/або користування відповідним майном або іншого договору згідно якого учасник користується даним майном, зокрема договору на надання послуг зважування, навантаження та перевезення та документ, що засвідчує повірку даного вагового обладнання.
Звертаємо увагу на те, що, згідно із ч. 2 ст. 799 Цивільного кодексу України (ЦКУ), договір найму (оренди) або позички транспортного засобу за участі фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню та, згідно із ч. 2 ст. 793 ЦКУ, договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню. Згідно зі ст. 220 ЦКУ, у разі недотримання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним.
Наявність в учасника залученого обладнання та матеріально-технічної бази підтверджується копіями документів, які дають учаснику право користування ним до 20.12.2020 року або пізніше.
Щодо документів на обладнання
Дата подання: 02 липня 2020 12:02
Дата відповіді: 02 липня 2020 12:26
В якому вигляді учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази: скановані оригінали чи завірені учасником копії?
Відповідь: Всі визначені тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.»), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно з якими виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису/електронного цифрового підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з пунктом 1.5. тендерної документації.
Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо.
Документи пропозиції учасника, що складені безпосередньо учасником, а саме: довідки/листи в довільній формі /листи-роз’яснення/гарантійні листи повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) у разі накладання електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на пропозицію, а не на кожен електронний документ пропозиції окремо.
Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без ЕЦП/КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
У якості КЕП учасник може скористатися електронним цифровим підписом (ЕЦП) та відповідним посиленим сертифікатом відкритого ключа, що його підтверджує, що були видані відповідно до вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» до 06.11.2018 включно, за умови, що станом на день подання учасником відповідного документа строк дії посиленого сертифіката відкритого ключа не закінчився.
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з пунктом 1.5. тендерної документації.
Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо.
Документи пропозиції учасника, що складені безпосередньо учасником, а саме: довідки/листи в довільній формі /листи-роз’яснення/гарантійні листи повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) у разі накладання електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на пропозицію, а не на кожен електронний документ пропозиції окремо.
Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без ЕЦП/КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
У якості КЕП учасник може скористатися електронним цифровим підписом (ЕЦП) та відповідним посиленим сертифікатом відкритого ключа, що його підтверджує, що були видані відповідно до вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» до 06.11.2018 включно, за умови, що станом на день подання учасником відповідного документа строк дії посиленого сертифіката відкритого ключа не закінчився.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 липня 2020 13:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НЕОПЕК" |
181 560,00
UAH з ПДВ
|
156 399,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Оніксістем" |
197 200,00
UAH з ПДВ
|
156 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СЛАВРЕСУРС |
193 120,00
UAH з ПДВ
|
193 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НЕОПЕК" #43416959 |
Відхилено |
156 399,32
UAH з ПДВ
|
30 липня 2020 10:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 липня 2020 13:13
|
ТОВ "Оніксістем" #40236722 |
Відхилено |
156 400,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2020 14:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2020 10:37
|
ТОВ СЛАВРЕСУРС #37939071 |
Відхилено |
193 120,00
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2020 10:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 серпня 2020 15:00
|
Інформація про відміну
Дата відміни
04 серпня 2020 10:20
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі