Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09110000-3 Тверде паливо
Очікувана вартість
204 000,00 UAH
UA-2020-07-01-001955-b 871ffe56760647b2ac7a1e776d265ee3
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кулініч Олена Вікторівна

+380463765282 yablunovka_bx@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Яблунівський ліцей" Чернігівської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 05266240
Місцезнаходження: 17591, Україна , Чернігівська обл., село Яблунівка, вул. Яблунева,17
Контактна особа: Кулініч Олена Вікторівна
+380463765282
yablunovka_bx@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2020 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 23:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 12:41
Очікувана вартість: 204 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,70%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


1.Найменування замовника: Комунальний заклад «Яблунівський ліцей» Чернігівської обласної ради. 1.1.Місцезнаходження замовника: 17591, Чернігівська обл., Прилуцький район, село Яблунівка, вулиця Яблунева, будинок 17. 1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 05266240 1.3. Категорія замовника: 3 (підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону)Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
68 т
Вугілля кам’яне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17591, Україна, Чернігівська область, село Яблунівка, вулиця Яблунева, будинок 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлену партію товару здійснюються шляхом поетапної оплати Покупцем Товару по факту його поставки після пред'явлення Постачальником документів (оформлених відповідно до чинного законодавства України): - рахунку; - накладних. У платіжних дорученнях повинно бути посилання на номер даного Договору. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2020 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 17:03
Оголошення_ВТ.doc
01 липня 2020 17:03
проект_договору.doc
01 липня 2020 17:03
Додаток_2.doc
01 липня 2020 17:03
Додаток_1_вугiлля.doc
01 липня 2020 17:03
ТД_вугiлля_01.07.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо транспортного засобу
Дата подання: 02 липня 2020 11:18
Дата відповіді: 02 липня 2020 11:47
Чи достатньо надати інформацію про один транспортний засіб?
Відповідь: Обов’язкова наявність обладнання, що дозволить Учаснику, у разі укладання з ним угоди, виконати її умови щодо постачання вугілля до КЗ «Яблунівський ліцей» Чернігівської обласної ради:
- важелі для зважування вугілля,
- навантажувач,
- транспортні засоби (вантажопідйомністю не більше 30 тонн).
Зазначати необхідно лише те обладнання, яким Учасник буде користуватися при поставці товару. Документація не містить вимог щодо кількості транспортних засобів вантажопідйомністю не більше 30 тонн.
Стосовно матеріально-технічної бази
Дата подання: 02 липня 2020 11:23
Дата відповіді: 02 липня 2020 11:50
Чи може бути залучено учасником обладнання та матеріально-технічна бази на підставі договорів про надання відповідних послуг (перевезення, зберігання, зважування)?
Відповідь: Для підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази Учасник повинен надати:
 Інвентарний список основних засобів (форма № ОЗ-9);
 ІНВЕНТАРИЗАЦІЙНИЙ ОПИС необоротних активів (основні засоби)** станом на 01.07.2020 р.;
 свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів, якими буде постачатися товар;
 технічний паспорт на ваги;
 документ, що засвідчує повірку даного вагового обладнання,
або договір (договори) оренди (найму) / лізингу на кожну одиницю зазначеного у довідці майна (транспортні засоби, важелі для зважування вугілля, навантажувач, тощо), що підтверджує право або володіння та/або користування відповідним майном або іншого договору згідно якого учасник користується даним майном, зокрема договору на надання послуг зважування, навантаження та перевезення та документ, що засвідчує повірку даного вагового обладнання.
Звертаємо увагу на те, що, згідно із ч. 2 ст. 799 Цивільного кодексу України (ЦКУ), договір найму (оренди) або позички транспортного засобу за участі фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню та, згідно із ч. 2 ст. 793 ЦКУ, договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню. Згідно зі ст. 220 ЦКУ, у разі недотримання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним.
Наявність в учасника залученого обладнання та матеріально-технічної бази підтверджується копіями документів, які дають учаснику право користування ним до 20.12.2020 року або пізніше.
Щодо документів на обладнання
Дата подання: 02 липня 2020 12:02
Дата відповіді: 02 липня 2020 12:26
В якому вигляді учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази: скановані оригінали чи завірені учасником копії?
Відповідь: Всі визначені тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.»), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно з якими виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису/електронного цифрового підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з пунктом 1.5. тендерної документації.
Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо.
Документи пропозиції учасника, що складені безпосередньо учасником, а саме: довідки/листи в довільній формі /листи-роз’яснення/гарантійні листи повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) у разі накладання електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на пропозицію, а не на кожен електронний документ пропозиції окремо.
Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без ЕЦП/КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
У якості КЕП учасник може скористатися електронним цифровим підписом (ЕЦП) та відповідним посиленим сертифікатом відкритого ключа, що його підтверджує, що були видані відповідно до вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» до 06.11.2018 включно, за умови, що станом на день подання учасником відповідного документа строк дії посиленого сертифіката відкритого ключа не закінчився.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НЕОПЕК" 181 560,00
UAH з ПДВ
156 399,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Оніксістем" 197 200,00
UAH з ПДВ
156 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СЛАВРЕСУРС 193 120,00
UAH з ПДВ
193 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 10:12
Електронний підпис
17 липня 2020 10:11
уповноважена особа.pdf
17 липня 2020 10:11
стаття 17.pdf
17 липня 2020 10:11
проект договору.pdf
17 липня 2020 10:11
працівники.pdf
17 липня 2020 10:11
пояснення ліцензія.pdf
17 липня 2020 10:11
пільга пдв.pdf
17 липня 2020 10:11
обладнання.pdf
17 липня 2020 10:11
копія паспорту.pdf
17 липня 2020 10:11
копія договору склад.pdf
17 липня 2020 10:11
копія виписки з ЄДР.pdf
17 липня 2020 10:11
код доступу.pdf
17 липня 2020 10:11
витяг з реєстру ПДВ.pdf
17 липня 2020 10:11
аналогічні договора.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 17:02
Електронний підпис
16 липня 2020 17:00
Licenziya DEA (18).pdf
16 липня 2020 17:00
Licenziya (73).zip
16 липня 2020 17:00
Dovirenist (38).zip
16 липня 2020 17:00
Doverennost DEA (24).pdf
16 липня 2020 17:00
BG 4636-20G SLAVRESURS.zip
16 липня 2020 17:00
6 інші документи.pdf
16 липня 2020 17:00
5 проект договору.pdf
16 липня 2020 17:00
2 відповідність ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НЕОПЕК"

ТОВ "Оніксістем"

ТОВ СЛАВРЕСУРС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "НЕОПЕК"
#43416959
Відхилено 156 399,32
UAH з ПДВ
30 липня 2020 10:32
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 липня 2020 13:13
ТОВ "Оніксістем"
#40236722
Відхилено 156 400,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 14:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2020 10:37
ТОВ СЛАВРЕСУРС
#37939071
Відхилено 193 120,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 10:20
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 серпня 2020 15:00

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) перелік виявлених невідповідностей: 1. Настанова з експлуатації містить накладання сторонніх написів «Надано для участи в процедурі закупівлі, що проводить КЗ «Яблунівський ліцей» Чернігівської обласної ради, UA-2020-07-01-001955-b». 2. Сертифікат відповідності засобів вимірювальної техніки затвердженому типу містить накладання сторонніх написів «Надано для участи в процедурі закупівлі, що проводить КЗ «Яблунівський ліцей» Чернігівської обласної ради, UA-2020-07-01-001955-b». 3. Довідка про наявність в Учасника, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю, та які безпосередньо будуть залучені до виконання умов договору, не містить інформації щодо зазначення інформації в роках стосовно досвіду роботи на цій посаді (років) в учасника, не містить інформації щодо працівників, що мають досвід по супроводу та виконанню аналогічних поставок. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. п. 1.3. Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.»), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно з якими виготовляються такі скан-копії… (частина 1 - Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, на виконання яких виявлено порушення в поданій пропозиції). 2. п. 1.9. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання)… (частини 1 - Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) 3. «Довідка за формою Таблиці 2 про наявність в Учасника, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю , та які безпосередньо будуть залучені до виконання умов договору, а саме працівники, що мають досвід по супроводу та виконанню аналогічних поставок повинна містити інформацію про «Досвід роботи на цій посаді (років) в учасника» та містити інформацію щодо працівників, що мають досвід по супроводу та виконанню аналогічних поставок (п.2 частини 1 - Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у тендерній документації відповідно до статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 1 до тендерної документації). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Настанова з експлуатації. 2. Сертифікат відповідності засобів вимірювальної техніки затвердженому типу. 3. Довідка за формою Таблиці 2 на фірмовому бланку Учасника про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю, та які безпосередньо будуть залучені до виконання умов договору, а саме працівники, що мають досвід по супроводу та виконанню аналогічних поставок.

Документи

30 липня 2020 10:32
Електронний підпис
30 липня 2020 10:22
Протокол розгляду
27 липня 2020 12:00
Сертифікат якості
27 липня 2020 12:00
Протокол

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) перелік виявлених невідповідностей: 1. Файл обладнання.pdf 2. Файл працівники.pdf 3. Файл аналогічні договора.pdf 4. Відсутні документи що підтверджують наявність трудових відносин Учасника із працівниками 5. Відсутні документи: - звіт про виконання договору - Лист – відгук від контрагента про виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці із зазначенням номеру, дати та суми договору(рів). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Довідка на фірмовому бланку учасника за формою Таблиці 1 про обладнання, матеріально-технічну базу та технології, яка містить інформацію про наявність в учасника, (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту) обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю. Таблиця 1 № з/п Найменування (назва) обладнання та матеріально-технічної бази Одиниця виміру Кількість наявних одиниць Власне / залучене (орендоване, наймане, в лізингу) (з зазначенням контактних даних орендодавця. наймодавця, лізингодавця) 1 2 3 4 5 Довідка повинна містити інформацію про наявність у Учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази (обов’язково повинна містити відомості за формою, що додається, про: - наявність приміщення для забезпечення господарської діяльності (адміністративне (офіс), складське, тощо), зазначити адресу; - наявність приладів / обладнання / транспортних засобів (або механізмів)). Серед наведеного у довідці учасником переліку обладнання або механізмів обов’язкова наявність наступного обладнання*, що дозволить Учаснику, у разі укладання з ним угоди, виконати її умови щодо постачання вугілля до КЗ «Яблунівський ліцей» Чернігівської обласної ради: - важелі для зважування вугілля, - навантажувач, - транспортні засоби (вантажопідйомністю не більше 30 тонн). Зазначати необхідно лише те обладнання, яким Учасник буде користуватися при поставці товару. Учасник може включити додатково до цієї довідки також іншу інформацію, що відноситься до цього пункту по суті та яку він вважає за потрібне зазначити. 2. Довідка за формою Таблиці 2 на фірмовому бланку Учасника про наявність в Учасника, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю , та які безпосередньо будуть залучені до виконання умов договору, а саме працівники, що мають досвід по супроводу та виконанню аналогічних поставок. Таблиця 2 № з/п Посада працівника Прізвище, ім’я, по - батькові Досвід роботи на цій посаді (років) в учасника Досвід щодо супроводу та виконанню аналогічних поставок 1 2 3 5 7 Для підтвердження даної інформації Учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність трудових відносин Учасника із вищевказаними працівниками:  Трудові книжки (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в Учасника торгів), або накази, або трудові угоди / договори, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України.  Таблиці 1 за червень 2020 року із Звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів (дод. 4), а саме: Таблиця 1. Нарахування єдиного внеску, із відміткою про отримання органами ДФС або копією квитанції №2 ДФС із позначкою «Пакет прийнято».  витяг зі штатного розпису (або штатний розпис), де зазначені ці посади/фахівці. 3. Довідка за формою Таблиці 3, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Таблиця 3 № з/п Найменування контрагента Номер договору, дата, короткий опис предмета договору Дата укладання та строки (терміни) виконання за договором Сума (вартість) договору (грн.) Контактні дані контрагента (телефон, факс, місцезнаходження) 1 2 3 4 5 6 Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є повністю виконаний (завершений) договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо постачання вугілля кам’яного. Не може вважатись аналогічним договором такий, яким не підтверджуються повністю виконані обов’язки за цим договором. 3.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору), - звіт про виконання договору*, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. - Лист – відгук** від контрагента про виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці із зазначенням номеру, дати та суми договору(рів). * Для договорів, укладених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 – VIII ** Вимоги до оформлення документів (листів, довідок, тощо): з обов’язковим дотриманням пункту 4.4 за реквізитами: 07, 10, 11, 12, 21, 23 відповідно до ДСТУ 4163-2003. Лист – відгук повинен свідчить про належне, своєчасне та добросовісне виконання зобов’язань учасника по даному договору та містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідка на фірмовому бланку учасника за формою Таблиці 1 про обладнання, матеріально-технічну базу та технології, яка містить інформацію про наявність в учасника, (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту) обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю.. 2. Довідка за формою Таблиці 2 на фірмовому бланку Учасника про наявність в Учасника, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю , та які безпосередньо будуть залучені до виконання умов договору, а саме працівники, що мають досвід по супроводу та виконанню аналогічних поставок. 3. Трудові книжки (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в Учасника торгів), або накази, або трудові угоди / договори, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України. 4. Таблиці 1 за червень 2020 року із Звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів (дод. 4), а саме: Таблиця 1. Нарахування єдиного внеску, із відміткою про отримання органами ДФС або копією квитанції №2 ДФС із позначкою «Пакет прийнято». 5. витяг зі штатного розпису (або штатний розпис), де зазначені ці посади/фахівці. 6. Довідка за формою Таблиці 3, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 7. Звіт про виконання договору 8. Лист – відгук від контрагента про виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці із зазначенням номеру, дати та суми договору(рів).

Документи

31 липня 2020 14:14
Електронний підпис
31 липня 2020 14:11
Протокол

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) перелік виявлених невідповідностей: 1. Штатний розпис на 2020 рік. містить накладання стороннього напису «Конфіденційна інформація». (Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. Відповідно до частини другої статті 28 Закону не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону). 2. Лист – відгук Відділу освіти, молоді та спорту Степанецької сільської ради об’єднаної територіальної громади черкаської області від 04.02.2020р. № 01-04/08 - зрізано частину тексту, відсутнє поле.. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. п. 1.3. Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.»), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно з якими виготовляються такі скан-копії.… (частина 1 - Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, на виконання яких виявлено порушення в поданій пропозиції). 2. п. 1.9. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання)… (частина 1 - Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, на виконання яких виявлено порушення в поданій пропозиції). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Штатний розпис на 2020 рік. 2. Лист – відгук Відділу освіти, молоді та спорту Степанецької сільської ради об’єднаної територіальної громади черкаської області від 04.02.2020р. № 01-04/08.

Документи

04 серпня 2020 10:19
Електронний підпис
04 серпня 2020 10:15
протокол розгляду

Інформація про відміну

Дата відміни
04 серпня 2020 10:20
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі