Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду на об’єкті Капітальний ремонт вул.Павлова в м.Ковель Волинської області
Очікувана вартість
49 900,00 UAH
UA-2020-07-01-000957-a 38acd4b33f2f4584a75894a895281bb1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Дудка

+380335261742
+380978107048
komunkovel@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 20130489
Місцезнаходження: 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 73
Контактна особа: Сергій Дудка
+380335261742,+380978107048
komunkovel@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


кваліфікаційний сертифікат, СС2
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення технічного нагляду на об’єкті Капітальний ремонт вул.Павлова в м.Ковель Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, м.Ковель, вул.Павлова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата після підписання актів виконаних робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

01 липня 2020 10:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ХОМИН ЄВГЕНІЙ МИХАЙЛОВИЧ"
#2324216690
Переможець 49 700,00
UAH
01 липня 2020 10:02

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 09:34
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2021 16:52
Дод.угода № 1.pdf зміни до договору
10 лютого 2021 16:50
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 10:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 148
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 червня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 41 181,15
UAH