Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування обладнання пральні
Laundry equipment maintenance services
Очікувана вартість
5 255 865,00 UAH
UA-2020-07-01-000912-b 76ada6e97c74482c83f8504a04643112
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку

+38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Додаткові контактні особи: Криштофор Олександр Йосипович
+38(044)-465-38-40, (067) 596-70-83
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsya"
National ID: 41022900
Contact point: Duma Alexander provision
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Additional contacts: Christopher Alexander Yosipovich
+38(044)-465-38-40, (067) 596-70-83

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 липня 2020 12:53
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 11:08
Очікувана вартість: 5 255 865,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 530,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 157600 UAH
Publication date: 01 липня 2020 12:53
Enquiries until: 24 липня 2020 18:00
Complaints submission until: до 30 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 серпня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 5 255 865 UAH including VAT
Minimal lowering step: 52 530 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Scope of the procurement
Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі»
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації
Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 03.08.2020 18:00
Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується;
Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.
Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону.
Застосовані критерії оцінки - ціна.
Розгорнути Згорнути
Customer category: legal entity and / or business entities that carry out activities in certain areas of business, referred to in paragraph 4 of Part 1 of Art. 2 of the Law "On Public Procurement"
Quantity of goods or volume of work performed or services provided: in accordance with the terms of Annex №1 of the tender documentation.
Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services. Ukraine, in accordance with Annex №1 of the tender documentation
Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: Ukrainian in accordance with the terms of the tender documentation
Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with Part 3 of Art. 10 of the Law "On Public Procurement": 03.08.2020 18:00
Mathematical formula for calculating the present price (in case of its application) - is not applied;
Other information: other conditions according to the tender documentation.
ype of procurement - procurement procedure - for customers defined in paragraphs 1-3 of the first part of Article 2 of the Law.
Applied evaluation criteria - price.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з технічного обслуговування обладнання пральні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Laundry equipment maintenance services
CPV: 50530000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати: Протягом 30-ти банківських днів відповідно до умов Договору.Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 03.08.2020 18:00 Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону. Застосовані критерії оцінки - ціна. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2020 12:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 12:50
проект договору (1).docx
01 липня 2020 12:50
Оголошенння (4).doc
01 липня 2020 12:50
ADVERTISEMENT (3).docx
01 липня 2020 12:50
ТД_344-20_Послуги з технічного обслуговування обладнання пральні (1).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-21-000017 ● b6c397329f7c44e38581cad47fe3503f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 жовтня 2020 14:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

20.10.2020 № 64
Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 20.10.2020 № 64

Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-07-01-000912-b 01.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку та інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: І) щодо встановленого порушення законодавства, а саме: «…під час розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФІТЕКС-СЕРВІС», яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною перевищує п’ять робочих днів з дня визначення її найбільш економічно вигідною. При цьому, слід зазначити, що повідомлення про аргументоване продовження строку розгляду тендерної пропозиції, як це передбачено даною нормою Закону, Замовником в електронній системі закупівель не оприлюднене». Надаємо аргументовані заперечення до висновку в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» та заходи щодо недопущення порушень, а саме: Закупівля 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з технічного обслуговування обладнання пральні), UA-2020-07-01-000912-b оголошена з додатковим оприлюдненням в електронній системі закупівель англійською мовою у відповідності до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Ч. 12 ст. 29 Закону – «Якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.». Також зазначено «Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.». Розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації учасників ТОВ "ПРОФІТЕКС-СЕРВІС", ТОВ "ІНТЕХКОМ ПРО" відбувся у відповідності до строків передбачених ч. 12 ст. 29 Закону та 25 серпня 2020 оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій, отже відбувся у строк передбачений Законом. У відповідності до положень ч. 12 ст. 29 Закону електронною системою автоматично встановлена дата та час (31 серпня 2020 11:08) проведення електронного аукціону, після чого у відповідності до ч. 2 ст. 29 Закону електронною системою закупівель автоматично проведена оцінка тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом, а саме 31 серпня 2020 11:29. Ч. 15 ст. 29 Закону – «За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом». Отже враховуючи викладене розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації відбувся 25 серпня 2020 а оцінка тендерної пропозиції відбулася 31 серпня 2020 11:29 після чого протоколом № 70-15/09/20 від 15.09.2020 р. визначено переможця процедури закупівлі було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю на розгляду від 25 серпня 2020 та оцінки 31 серпня 2020 11:29 відповідно до ч. 15 ст. 29 Закону, та у відповідності до абз. 2 ч. 1 ст. 33 Закону протягом одного дня з дати ухвалення такого рішення замовником оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а саме 16 вересня 2020 10:40. Слід зауважити, що положення ч. 15 ст. 29 Закону, положення ст.. 33 Закону, інші положення Закону не встановлюють строк для прийняття рішення про визначення учасника переможцем процедури закупівлі. Крім зазначеного процедура UA-2020-07-01-000912-b у вищеописаному питанні не регулюється ч. 10 с. 29 Закону оскільки оприлюднена у відповідності ч. 3 ст. 10 Закону в зв’язку з чим питання та строків розгляду тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації регулюється ч. 12 с. 29 Закону. Враховуючи викладене у замовника відсутні порушення ч. 10 с. 29 Закону. Додатково повідомляємо, що ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" в майбутньому врахує тлумачення норм Закону Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області та з метою прискорення здійснення закупівель буде примати рішення про визначення учасника переможцем процедури закупівлі в найкоротші терміни після розгляду та оцінки пропозицій, зокрема у строк що не перевищує 5 робочих днів. Просимо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ в порядку п. 9 ст. 8 Закону підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку в цій частині, зокрема у зв’язку з відсутністю порушення.

2020-11-17 17:38:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 26 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення строків розгляду тендерної пропозиції

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

monitoring.conclusion.violation_types.corruptionConsideration • усунуто

-

2020-11-18 11:57:16

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 серпня 2020
UA-2020-07-01-000912-b76ada6e97c74482c83f8504a04643112
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ПРОФІТЕКС-СЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ІНТЕХКОМ ПРО" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

24 вересня 2020 12:08
Статут_новий.pdf
24 вересня 2020 12:08
Опис з кодом доступу.pdf
24 вересня 2020 12:08
Довідка МВС.pdf
24 вересня 2020 12:08
Довідка з банку.pdf
24 вересня 2020 12:08
Витяг ПДВ.pdf
03 серпня 2020 16:32
Електронний підпис
03 серпня 2020 16:32
Електронний підпис
03 серпня 2020 16:30
Статут_новий.pdf
03 серпня 2020 16:30
Опис з кодом доступу.pdf
03 серпня 2020 16:30
Лист-відгук ХМГ ЛЛС 2020.pdf
03 серпня 2020 16:30
Договір ХМГ ЛЛС Рамада.pdf
03 серпня 2020 16:30
Витяг ПДВ.pdf

Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 17:37
Електронний підпис
03 серпня 2020 17:37
Електронний підпис
03 серпня 2020 17:33
АВТОРИЗАЦІЯ JENSEN-GROUP.pdf
03 серпня 2020 17:33
ДОГОВІР АНАЛОГІЧНИЙ.pdf
03 серпня 2020 17:33
Гарантія 6486-20.pdf
03 серпня 2020 17:33
Протокол НР.7Z
03 серпня 2020 17:33
Наказ Фролова Ю.М.7Z
03 серпня 2020 17:33
Лист для клієнтів.7z
03 серпня 2020 17:33
Витяг із Статуту.7z
03 серпня 2020 17:33
Банківська ліцензія.7z
03 серпня 2020 17:33
ОПИС ПОСЛУГИ.pdf
03 серпня 2020 17:33
НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ.pdf
03 серпня 2020 17:33
ЛИСТ_ЗГОДА.pdf
03 серпня 2020 17:33
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
03 серпня 2020 17:33
ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОФІТЕКС-СЕРВІС"

ТОВ "ІНТЕХКОМ ПРО"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 11:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФІТЕКС-СЕРВІС" 5 255 000,00
UAH з ПДВ
5 202 470,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕХКОМ ПРО" 5 240 000,00
UAH з ПДВ
5 240 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2020 12:08
Статут_новий.pdf
24 вересня 2020 12:08
Опис з кодом доступу.pdf
24 вересня 2020 12:08
Довідка МВС.pdf
24 вересня 2020 12:08
Довідка з банку.pdf
24 вересня 2020 12:08
Витяг ПДВ.pdf
03 серпня 2020 16:32
Електронний підпис
03 серпня 2020 16:32
Електронний підпис
03 серпня 2020 16:30
Статут_новий.pdf
03 серпня 2020 16:30
Опис з кодом доступу.pdf
03 серпня 2020 16:30
Лист-відгук ХМГ ЛЛС 2020.pdf
03 серпня 2020 16:30
Договір ХМГ ЛЛС Рамада.pdf
03 серпня 2020 16:30
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

03 серпня 2020 17:37
Електронний підпис
03 серпня 2020 17:37
Електронний підпис
03 серпня 2020 17:33
АВТОРИЗАЦІЯ JENSEN-GROUP.pdf
03 серпня 2020 17:33
ДОГОВІР АНАЛОГІЧНИЙ.pdf
03 серпня 2020 17:33
Гарантія 6486-20.pdf
03 серпня 2020 17:33
Протокол НР.7Z
03 серпня 2020 17:33
Наказ Фролова Ю.М.7Z
03 серпня 2020 17:33
Лист для клієнтів.7z
03 серпня 2020 17:33
Витяг із Статуту.7z
03 серпня 2020 17:33
Банківська ліцензія.7z
03 серпня 2020 17:33
ОПИС ПОСЛУГИ.pdf
03 серпня 2020 17:33
НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ.pdf
03 серпня 2020 17:33
ЛИСТ_ЗГОДА.pdf
03 серпня 2020 17:33
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
03 серпня 2020 17:33
ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОФІТЕКС-СЕРВІС"

ТОВ "ІНТЕХКОМ ПРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОФІТЕКС-СЕРВІС"
#39304165
Переможець 5 202 470,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 10:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2020 10:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФІТЕКС-СЕРВІС"
#39304165
5 202 470,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 серпня 2021 13:21
звіт про виконання.doc укладений
10 серпня 2021 13:21
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 21:12
ДУ-1 ПРАЧКА (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 21:12
Повідомлення прачка (1).doc зміни до договору
30 грудня 2020 21:12
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 11:56
Договір УЗ-ЦЛ-20494-Ю.pdf укладений
02 жовтня 2020 11:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону «Про публічні закупівлі»: пункту 3, пункт 8, частини 5 статті 41 Закону України. 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовжити строк дії Договору до 31.03.2021 року, внести зміни до пунктів 1.1., 3.1., 5.3., 6.6.8., 11.1., доповнити розділ 15 «Додатки до договору» пунктами 15.1.4., 15.1.5., 15.1.6., доповнити Договір Додатком №4, Додатком №5, Додатку №6, розділу 16 «Місцезнаходження та банківські реквізити» та викласти їх в новій редакції. Пролонговано до 05.03.2021 13. Номер додаткової угоди. УЗ/ЦЛ-20494/Ю/ДУ1 14. Сума договору після внесення змін: 6 241 519,17 грн. з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Без змін. 1 послуга відповідно умов договору.
Номер договору про закупівлю: УЗ/ЦЛ-20494/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: УЗ/ЦЛ-20494/Ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2020 — 05 березня 2021
Сума оплати за договором: 5 408 396,11
UAH (в тому числі ПДВ 901 399,35 UAH)